Kapiram da ti je skuplje nego planirano ali XC70...ili volvo V40 AWD.
Preporucljivi
#31
Posted 11 November 2005 - 16:09
#32
Posted 12 November 2005 - 09:42
I moja malenkost o doticnom vozilu ima veoma lepo misljenje, ali je ovde otvoren topic pre svega za nova vozila, a takav Passat se moze nov kupiti, ali samo u Kinijosh jedan glas za pasat, onaj stari. (to iz iskustva + em ja vozio ko fantom em sad deda vozi ko fantom, i niko mu nishta ne moze)
#33
Posted 04 December 2005 - 23:13
#34
Posted 08 December 2005 - 12:50
naime, odpala ona qpovina polovnjača, sračuno sam da se lajzajng na 5 i qsur yrs. više izplati, so mi @ najuži izbor nove makine upali sledeći:
seat altea 1,9 tdi (favorit. falinke: slaba preglednos, tvrdo ogibljenije, nea lajsne sa strane i na branicima, parking sensori uz dopla2)
škoda octavia 1,9 tdi 4x4 (faličnos: neki baja, reli drajver, reče da 4x4 skraćiva žiznje makine za 1/2, nije to pravljeno da se gari 120 km/h po asval2, te da mi to sasvim brespotrebno u ovijem kondišnsima, ako već imam abees, edebe i ostala antiprokliznuća i resto + servisi na 7 iljade kilometeri)
renault laguna 1,9 dci (presqpo održavanje)
svi manje/više fulopremljeni (-kožura) do 22k € cca.
+
oće neko qpi stodvajsosmicu?
od opreme ima moj avtogram na dešbordu. B)
#35
Posted 08 December 2005 - 15:59
Toledo
#36
Posted 08 December 2005 - 16:06
Samo ako mozes da stanes u istu.
To ce da bude falicnost....., ako ne mozes, steta sto ne mozes da uzmes tako dobra kola, ako mozes onda cemo svi da znamo da se ne bavis kosarkom u slobodno vreme
Ali to sam samo ja i moje predrasude (mala kola, mali muskarci B)
#37
Posted 08 December 2005 - 16:35
ne idem na basket, mrzim šport i sve u svezi s istim, bla, bla...
enivej, sredio sam testdrajv altee za ponedeljak, pa vidim el se uklapam u pigmeiske standarde krojene za pederaste matadore. ova crvena M-loogo opako izgleda.
2 trnj:
- el tvrdo ogibljenije na tom toledu, kako guta rupčage i otpadaju li bubrezi
- se ovi nazad žale na spejs, truckanje, itd.
- se ti išta žališ?
#38
Posted 08 December 2005 - 17:01
a jel' znas ti onu ezopovu kad se zec napije kod lisice na zurci...?Ali to sam samo ja i moje predrasude (mala kola, mali muskarci B)
2 gospodar tmina:
imas mejl na gmailu.
na tvoJEm mestu ni alteu ni toledo, nego leona. cak ni ne izgleda kao mpv!
a kad vec mora dizel, ondaK 2.0 TDi.
Edited by voja i, 08 December 2005 - 17:03.
#39
Posted 08 December 2005 - 17:16
#40
Posted 08 December 2005 - 20:25
Tu si u pravu kad je u pitanju Leon i Ibiza. Vozio sam ovaj gore sa 2.0FSI motorom i auto je zaj...n skroz. Ali to mozda zato sto sam na Toledo navikao koji je super udoban. Provozaj se sa Alteom/Toledo u Stylance verziji i vidjeces. Sport verzije su vise krute i to se meni ne svidja. Moj izbor bi bio Altea/Toledo benzinac, 2.0 FSI.svi seati imaju zesce tvrdo vesanje - ima oznaku agille ili tako nekako, ja sam skontao da to znaci agilno ... znaci ako po rupama vozis moraces da menjas bubrege ali bogami i ponesto na autu - ja sam menjao stabilizator posle 50000. e sad, nije to bas tolika razlika, daleko od toga da je voznja neudobna, samo na jacim rupama seat zna do dodje do koske. sa druge strane na dobrim putevima ces se osecati ko fandjo jebiga. svakom svome. inace je celokupan feeling u seatu doyaya, ja sam probao jedno 5-6 auta u istoj klasi dok se nisam odlucio. brezkonkurencije. jedino sto sam cito/cuo/jebemliga je da ovi novi vw dizel motori znaju da jedu govna. kupi bemzimca alteu i boli te karburator.
#41
Posted 08 December 2005 - 20:54
2 holla2 mm:
ne idem na basket, mrzim šport i sve u svezi s istim, bla, bla...
enivej, sredio sam testdrajv altee za ponedeljak, pa vidim el se uklapam u pigmeiske standarde krojene za pederaste matadore. ova crvena M-loogo opako izgleda.
2 trnj:
- el tvrdo ogibljenije na tom toledu, kako guta rupčage i otpadaju li bubrezi
- se ovi nazad žale na spejs, truckanje, itd.
- se ti išta žališ?
- nije, ne guta rupe, nema ih u NL
- ne naprotiv, Altea/Toledo su dosta prostrani i dobro ergonomski uredjeni. Na primjer: Ja sam visok 190cm. Kad namjestim sebi sjediste naprjed i onda kad sjednem na zadnje sjediste ima prostora oko 5 cm izmadju mojih koljena i prednjeg sjedista. Otidji u Seat-ovu auto kucu pa se uvjeri sam. Truckanja nema. To je mozda bilo nekad. Ova nova generacija Seat-ovih modela nema nista zajednicko sa onim predhodnim. Seat je nekad bio VW-ov odgovor na Alfu Romeo. Sad to vise nije i orjetise se ka konkurenciji Francuskim automobilima. Zato je prostran i udoban.
- ne,
Da dodam i to da uskoro izlazi nova Ibiza i Toledo Vario (karavan), 2007 nova Alhambra, a prica se da se radi na kabrioletu i SUV-u.
LEON
ALTEA
TOLEDO
Edited by Trn, 08 December 2005 - 21:23.
#42
Posted 09 December 2005 - 11:42
ko-nač-no! aziatkinje s tapirom su kul, but mi se više svidža šveđanka s labradorom. samhau je prirodnie skućnom zverinom.2 gospodar tmina:
imas mejl na gmailu.
+
ne bi leona. mali prtljažnik + gori na ncapu od altee.
koj model si pazario? i kako da izvučem kalqlaciju bezolovnjak vs. tedei? recimo da šišam oko 20k km godišnje, otog 5k odpada na hajvej, resto kratke gratske relacje.ja sam probao jedno 5-6 auta u istoj klasi dok se nisam odlucio. jedino sto sam cito/cuo/jebemliga je da ovi novi vw dizel motori znaju da jedu govna. kupi bemzimca alteu i boli te karburator.
+
trne, fala za infos o komociji.
+
jebomater ako na kraju ne zadržim majne krmaču kadeta 1.5 tdi - ycpax se od teksta + komentara.
#43
Posted 09 December 2005 - 11:58
+ gori na ncapu od altee
http://www.euroncap....p?id1=7&id2=209
altea 5 zvjezdica
http://www.euroncap....20Datasheet.pdf
Leon 4 zvjezdice
To bas i nije lose...
Edited by Trn, 09 December 2005 - 12:00.
#44
Posted 09 December 2005 - 12:39
drugo: citao sam pre recimo 7-8 godina (znaci ne mora vise da bude precizan info) clanak koji je istrazivao ispaltivost dizela/bemzinca u odnosu na ovo drugo, pod pretpostavkom da kupujes novu karu. i uzeli majstori jedno 10 auta i udri udri udri po putevima i po knjigama i kaljkulatorima i na kraju zbore 70.000 km. kad prevalis tolko - onda ti penjez isti. tek posle toga pocinjes da stedis sa dizelom. ja bih reko da je sada cifra ipak ogromantnija jer osiguranje dizela otislo u tri lepe zbog ovih rainbow warriora i slicnih besposlicara, emplus je odrzavanje novih dizela znatno skuplje u odnosu na stare, dok se kod benzinaca osnovi tehnologije nisu toliko menjali pa te i majstor i kurbla dodju slicno ko i onomad.
may the horse be with you. i javi sta je bilo. i da se slikas pored auta ko pravi gaster-paor.
#45
Posted 09 December 2005 - 13:17
mda hau jes nou, zato ga i pazarim, da ispanem Frajer na ppicu.i da se slikas pored auta ko pravi gaster-paor.
+
upravo stigo fiat doblo 1.9 jtd za cenjenu firmu.
poštarski žut, ružan ko čoek slon, piči ko da ga đavli jure.
evo malo
Doblo je najveći od ova 4 modela i nudi impresivan prtljažnik od 750 do 3.000 litara, što je više nego kod partnera/berlinga (624-2.800). Ima odlično ogibljenje, u potpunosti doraslo i bržoj vožnji, udobna sedišta i racionalno oblikovan prostor. Veoma se lako vozi, ima najmanji krug okretanja – 10,5 m (partner/berlingo – 11,6 m, kangu 11,0 m), solidne kočnice i relativno čvrstu karoseriju (3 osvojene zvezdice na NCAP testu). Na dušu mu ide skromna serijska oprema, snažni ali rastrošni benzinci, slab osnovni dizelaš DS, i nešto viša cena za preporučljivu verziju sa dobrim JTD motorom.
Dakle, zaključak glasi: ako želite naprostraniju putničku kabinu i najveći prtljažnik onda je izbor doblo. Ako želite da za što manje novca kupite dovoljno praktičan auto, onda je izbor pežo ili sitroen.
Edited by Hella, 09 December 2005 - 13:23.