1. Radar je bio digitalni i pokazivao je navedenu cifru.
Koju? "Err"?
2. Radilo se o Oktaviji a ne o Feliciji.
Što je za ovu priču potpuno irelevantno.
3. Ni cajci nisu toliki moroni da pokazuju tu brzinu zaustavljenim automobilima.
Pa, sad, kako koji, mene je jedan kažnjavao za preticanje na prevoju, iako sam preticao u tunelu koji je na uzbrdici i prevoja nigde na vidiku.
Sudiji sam rekao da sam vozio oko 120, pošto je na državi, a ne na meni, teret dokazivanja. Pošto sam dokaz od 200+ oborio kao nemoguć, oni nisu imali drugi, te sam napustio prostoriju ispraćen coktanjem sudije.
A Vama na '170' ne bi trebalo oduzeti dozvolu. Pa na ovom forumu cveta licemerje...
<{POST_SNAPBACK}>
"Mi" 170 kmh nismo vozili na javnom putu, već na propisnom poligonu za testiranje, hvala na pitanju. Brzinu sam prekoračivao prvih nekoliko meseci posle polaganja za auto, jer sam bio mlad i pre nego što sam dobio dozvolu sam znao da vozim, pa sam podlegao izazovu.
Danas me možeš videti kako
svesno kršim neki saobraćajni propis samo u jednoj situaciji: polukružno okretanje ispred sopstvenog solitera, jer mi je ponekad nemoguće da se parkiram sa svoje strane ulice, koja inače ima 4 trake, prava je, osvetljena, pregledna, a puna linija je na žalost tu. I to se najčešće dešava samo u noću kada je saobraćaj redak i može se videti nailazak automobila sa velike razdaljine. Inače nikad ne prekoračujem dozvoljenu brzinu jer sam video šta automobilu uradi direktan sudar pri brzini kretanja jednog vozila od 75 (po policijskom zapisniku) kmh, drugog u stanju mirovanja.
Od prednjeg dela Yuga (koji je u ovom slučaju udaren) je ostao samo deo od bloka motora pa na dalje. No, putnici (vozač i suvozač - koji su bili vezani, eto ti Stoprocentni zašto treba biti vezan u gradu, pa čak i kada stojiš, a nekmoli pri 30 kmh) su prošli bez ijedne ogrebotine. Ne verujem da bi to tako prošlo da se i Yugo kretao bar 50 kmh, i to je, po meni, glavni razlog protiv kupovine Yuga, jer u ovom trenutku za slične pare mogu da se nadju mnogo bezbedniji automobili, pa makar bila i "Mečka 300D"
, pre svega zbog bezbednosti putnika.
Lično bih, da sada kupujem auto, i da ne raspolažem velikom količinom novca iskopao negde nekog solidnog VW Golfa 2, po mogućstvu dizel, pa makar i ' 84. godište, taj auto je, ako se malo pazi, neuništiv.
Pre Yuga sam imao Golf 1, koji je bio pojam udobnosti iako je bio 13 godina stariji od Yuga, ali je taj auto pre nego što je došao u moje ruke bio toliko zapušten (elektrika, školjka, enterijer, karburator, creva, sve osim motora i menjača je bilo u autu), da mi se više isplatilo da ga prodam, dodam nešto malo para i uzmem auto koji u mom gradu (Kragujevac
) zna svaki majstor da popravi, a o delove se svi saplićemo na ulici.