Koji su menjaci bolji?
#1
Posted 12 September 2005 - 12:52
Takodje je laksa ugradnja, ili vec postoji daljinsko paljenje.
A i desna ruka moze da se drzi na suvozacicinom kolenu B)
#2
Posted 12 September 2005 - 13:11
ja vise volim manuelni.... mada je verovatno najbolje nesto izmedju, ali to i kosta ...
#3
Posted 12 September 2005 - 13:25
A i desna ruka moze da se drzi na suvozacicinom kolenu
Znači, manuelni.
#4
Posted 12 September 2005 - 13:29
#5
Posted 12 September 2005 - 13:35
Dakle, automatski, s' mogucnoscu kontrole od strane vozaca za situacije gde ni najbolja elektronika ne moze da predvidi zelju vozaca...
edit:
Naravno kolateralna korist u vidu slobodne ruke na suvozacinicinoj nozi ili negde navise je uvek dobrodosla
Edited by incognito, 12 September 2005 - 13:38.
#6
Posted 12 September 2005 - 13:48
#7
Posted 12 September 2005 - 14:08
Danasnji automatski menjaci su cuda elektronike i mehanike, i generalno daleko bolji od bilo kog manuelnog... Kvacilo i onako postaje svakim danom sve vise istorija... Mogucnost rucnog menjanja brzine preko automatskog menjaca je donela pravu revoluciju u auto industriji, i danas su takvi menjaci gotovo savrseni...
Dakle, automatski, s' mogucnoscu kontrole od strane vozaca za situacije gde ni najbolja elektronika ne moze da predvidi zelju vozaca...
kao sto rekoh crossover sistemi su uglavnom najbolji.... inace covek nije ni pitao za kvacilo
samo u zemlji srbiji je pitanje cene uglavnom veoma bitno.... gospoda diljem sveta moze da se luksuzira
#8
Posted 12 September 2005 - 14:35
Problem je recimo u ovoj zemlji animozitet prema doticnim menjacima jer ljudi nisu ni vidli kakvi su danasnji automatski menjaci, pa kad kazes automatski menjac odmah se sete trzanja, nepreciznog prebacivanja brzina, itd. i obicno se smatra da je teze prodati kasnije automobil sa automatskim menjacem u odnosu na regularni.
Naravno, imas i onih koji misle da su face ako sami menjaju brzine (znaci ne zbog neke potrebe nego valjda da dokazu da su naucili tu kvantno-fizicku vestinu shiftinga). Kao ono - sta masina zna sta ja hocu itd... E zato su tu ti crossover sistemi dobrodosli - neka se on ponosi koliko hoce svojom vestinom menjanja brzina, menjac mu nece dozvoliti da unistava masineriju nepropisnim koriscenjem - a kako ce on da vuce rucku menjaca, njegova stvar...
#9
Posted 12 September 2005 - 14:52
#10
Posted 12 September 2005 - 15:05
Koji su to menjaci?Nisam cuo za tako nesto.Imas li neki link?hibridni menjaci
#11
Posted 12 September 2005 - 16:14
#12
Posted 12 September 2005 - 16:30
Zato je potrosnja goriva veca.automobili sa automatskim menjacima su daleko jeftiniji od manualnih, tako da em imamo komforniju voznju, em jeftinije.
Upravo u trenutku polaska automatski menjac ima najvece gubitke,pa se potrosnja goriva povecava.Koliko je jeftin je vec drugo pitanje jer je gorivo skupo(i bice sve skuplje),a odrzavanje je takodje skuplje nego kod klasicnog menjaca.
#13
Posted 12 September 2005 - 16:51
#14
Posted 12 September 2005 - 16:59
Pored navedenih razloga za nepopularnost automatika kod nas, postoje još neki. Nedostatak delova i nedovoljna kvalifikovanost mehaničara su najbitniji. Bez obzira na to da li je u pitanju kupovina novog ili polovnog automobila, postavljač bi prvo trebalo da se raspita kod ovlašćenog servisera koliko su dostupni delovi za model koji želi da kupi, a naročito ako želi polovno vozilo.
Za auto 95+ god nemaš majstora. Ovlašćeni servisi su gori od gusara. Delovi iz Malezije, cene Engleske, kvajitet domaći(nsk).
#15
Posted 14 September 2005 - 19:25
Jedan auto mi je automatik, a drugi stick.Uzeo bih sa automatikom jer bih se prvenstveno vozio po gradu a za te stani-kreni situacije to je pravo resenje.
Takodje je laksa ugradnja, ili vec postoji daljinsko paljenje.
A i desna ruka moze da se drzi na suvozacicinom kolenu
Mrzim automatik.
Mada ,je nama koji znamo, manualan sve jedno.
MOja zena je oduvek vozila automatik, a od kada je naucila manuelan, zeli da kupi novi auto sa manuelnim menjacem.
Tacno je da je za kreni stani bolji automatik. ALi automatik i vise trosi!!