ko je interesenat za sačekuše na relaciji bg-su:
beška - obavezno pecaju na petlji, ili malo dalje, de se ograničenje spušta na šeset, jerbo se silazi sa hajveja. pošto je na mostu limitirano na šeset, too, vrebaju dole kod onog sjebanog spomenika, na parkirungu za paprikare + pecaroše.
novi sad - retko kod minuta, kako vidim. počesto kod petlje za zr/ns i malo dalje na raskrsnici za ns/temerin, kod rodićevog gigamarketa. also nakon zakrivljena nadvožnjaka de je limit 80, pa kad na onoj nizbrdici kreneš u zaletanje - tap!
vrbas - ponekad kebaju već kod mandićeve/lukoilove pumpe, retko kod petlje, a omiljena fora = da se zavuku na parking posle petlje i tamo te dobardanišu ako nisi ispoštovo 80 kmh koje trae ko gladna godina. ta relacija je teški fuckup, pošto znaju da se nameste i na onoj pustopoljini od prvog nadvožnjaka posle vrbaje pa do sledećega, oma pre rodićeve zadužbine. a tu već nailazi:
feketić/srbobran petlja - retko trkeljišu, češće su gore na mostu de fataju stranjske teretnjake koji bi da ućare na putarini, al znaju da se zabiju u neki šiprag ispod petlje i nišane otale.
bačka topola - natakare se kod oemvea. sad im je pogotovo zgodacija, jer su se avstrijaneri razbaškarili i prekoputa, pa mogu da šišaju wannabe šumahere obostrano. kod petlje su ukopani u 90% slučajeva. znaju da se udruže pa sastave dve patrole na distanci od deset km, taman se zalaufaš i zafaljueš isuskrstu što te prvi izignorisali, a ono - iskoči džedaj i počne da maše laserskom dimiskijom.
petlja za sentu/žednik/čantavir - sad već retko, eventualno vrebaju par kilometara dalje one što kod subotaje silaze direkt s "autoputa" na njivu, pa se uključuju na put prema azotari.
subotaja - ko se isključuje na istočnoj petlji, nek pripazi kod skretanja za palić, tamo se zabiju pod obavezno, odma nakon silaska s petlje. kod severne petlje fataju jako često, i koliko znam, na oštroj krivinčugi par kilometara pre grane.
+
sine, calovo bi zlatnom polugom da vidim proporcionalnu cifru patrola na parceli bujanovac/medveđa/preševo. ali - nijedne - kad sam išo/vrćo se iz grecije.
PUT E 75
#46
Posted 02 October 2005 - 19:31
#47
Posted 07 March 2006 - 16:32
A evo i pravog razloga:
- Posle izgradnje objekat je dat na gazdovanje Direkciji za imovinu, posle nekoliko meseci ponovo je vraćen Građevinskoj direkciji, a 23. februara ove godine, direkcija je Horgoš po drugi put ustupila Fondu Direkcije za imovinu Republike Srbije, - kaže Zlatanović. - Već drugi put se ponavljaju konkursi za izdavanje poslovnih prostorija na graničnom prelazu, bankama, menjačnicama, špedicijama i osiguravajućim zavodima i ovaj posao će još da potraje.
I dok u Srbiji traje "ping-pong" oko nadležnosti nad graničnim prelazom Horgoš, naši prvi susedi Mađari, već su izgubili strpljenje. U vidu upozorenja Mađari su upoznali našu stranu da 11. marta puštaju u saobraćaj njihov novi autoput koji povezuje njihov i naš granični prelaz. Oni upozoravaju da će i stari put koji vodi za Horgoš, zatvoriti, što će sadašnjem graničnom prelazu na Horgošu stvarati velike glavobolje.
Ceo clanak
Ali ipak ima nade za nas, go madjari, go!
A snimite i ovo:
Ako severni susedi istraju i izguraju otvaranje imacemo samo dva meseca da prijavimo probleme da bi bili otklonjeni besplatno (za nas). Inace , radar pa u kukuruz pored puta u zasedu dok se nakrpi para
#48
Posted 20 March 2006 - 14:01
#49
Posted 20 March 2006 - 17:24
Dugo nisam vozio po E75, sad sam tu negde našao cenovnik, ako sam dobro izračunao, SU - BG, nešto oko 14EUR. U Italiji, Brennero - Trento, cca 135km, 9,50 EUR, nema pljačke stranih tablica, svima isto. Pa da, sad sam shvatio, jeftinije je napraviti autoput kroz Alpe nego kroz kukuruze.
Naravno da je jeftinije !!! Kad ti ovde poljoprivrednici zasednu za vrat ...
A tek oni što su se nadobijali zemlje od '45-te pa naovamo ...
#50
Posted 21 March 2006 - 06:14
Ja se izvinjavam, ali nije valjda da i Talijani naplacuju za pola auto-puta putarinu?!?Dugo nisam vozio po E75, sad sam tu negde našao cenovnik, ako sam dobro izračunao, SU - BG, nešto oko 14EUR. U Italiji, Brennero - Trento, cca 135km, 9,50 EUR, nema pljačke stranih tablica, svima isto. Pa da, sad sam shvatio, jeftinije je napraviti autoput kroz Alpe nego kroz kukuruze.
#51
Posted 21 March 2006 - 08:04
Ja se izvinjavam, ali nije valjda da i Talijani naplacuju za pola auto-puta putarinu?!?
Ne, ne, ne izvinjavaj se. Oni naplaćuju putarinu za ceo autoput. Pola autoputa je nepoznata kategorija izvan Srbije B)