Plin u automobilu, da ili ne?
#1
Posted 07 August 2005 - 09:22
Ja sam pokusao da ukratko navedem dobre i lose strane, pa sad vi vidite. Namerno nisam naveo trajnost motora, jer tu postoje sporenja da li s plinom traje duze ili krace, mada bih iz svog dugogodisnjeg iskustva koriscenja plina rekao da mi se cini da vece razlike nema.
#2
Posted 07 August 2005 - 12:12
#3
Posted 07 August 2005 - 12:25
#4
Posted 07 August 2005 - 12:33
#5
Posted 07 August 2005 - 12:56
Ja sam pokusao da ukratko navedem dobre i lose strane, pa sad vi vidite.
Zaboravio si da nevedes da je zagadjenje manje sa plinom.
Ja vozim auto na plin (VW polo iz 1982) oko dve godine i zadovoljan sam. Voznja je drasticno jeftinija a i meni auto bolje radi na plin nego na benzin. Sto sam cuo od jos par vozaca koji voze automobile "nove" kao i ja.
#6
Posted 07 August 2005 - 12:58
#7
Posted 07 August 2005 - 13:26
inache, chula sam da ce lupiti porez i na plin pa ce otprilike izaci na isto da l koristish plin ili benzin. je l chuo neko nesto o tome?
#8
Posted 07 August 2005 - 13:36
ma plin je zakon. jedino shto je ugradnja valjda oko 500 evra i shto ti velik deo gepeka zauzme plinska boca, al kontam da se tih 500 evra brzo ushtedi na gorivu.
Nije bas 500. U Eurogasu u Bg ugradnja u ladu je oko 20 i koja holjada dinara. U zavisnosti od potrosnje trebalo bi da se ugradnja isplati na oko 10000 km.
inache, chula sam da ce lupiti porez i na plin pa ce otprilike izaci na isto da l koristish plin ili benzin. je l chuo neko nesto o tome?
O tome se prica odavno ali ja nisam nigde nista zvanicno procitao. Mada bas isto ne verujem da ce biti jer ko bi onda placao ugradnju i trpeo smanjenje prtljaznika?
#9
Posted 07 August 2005 - 17:06
Inače, ovde preporučuju da se prilikom naknadne ugradnje neki delovi(znači laik sam i ovo je priča koju pošto kupio-poto prodao) kroz koje prolazi benzin i inače se "podmazuju benzinom" zamene takvim delovima koji su iznutra obloženi teflonom(jer gas mnogo isušuje recimo gumene delove, pa brzo propadaju).
Kod fabrički ugradjenog gasa, kao i kod novijih modela ovih što se ugradjuju naknadno, rezervoar ne zauzima puno mesta, praktično se ne vidi, nema vukljanja boca, već se sipa direktno na benzinskoj pumpi. Jedina nelagodnost je što ne možeš da parkiraš na javnim zatvorenim parkinzima.
#10
Posted 07 August 2005 - 18:02
Da li bi autor bio ljubazan da malko pojasni ovaj biser pisane reci?Nedostaje ti stavka "I'm not that dumb" u ovom poll-u.
#11
Posted 07 August 2005 - 20:59
Lovato oprema, nova boca i dobar majstor je sve sto je pozeljno za dobru instalaciju.
#12
Posted 07 August 2005 - 21:32
#13
Posted 07 August 2005 - 22:35
Ovde imamo situaciju da neko kupi kola sa takvim i takvim performansama ubrzanja, velikim prtljaznikom, nebudzena, da bi pricu zavrsio ugradnjom skalamerije popularno nazvanom "plin". Da li ste razmislili, drugovi proleteri, da se snabdete manjim i jeftinijim automobilom, umesto da raznoraznim budzevinama degradirate "velika" kola, usput ugrozavajuci bezbednost i unistavajuci okolinu?
#14
Posted 07 August 2005 - 22:51
Da li ste razmislili, drugovi proleteri, da se snabdete manjim i jeftinijim automobilom
Moj auto je vec mali ali je voznja i dalje vise od dva puta jeftinija.
usput ugrozavajuci bezbednost i unistavajuci okolinu?
Koliko ja znam autogas manje zagadjuje okolinu , naravno ako je ispravno podesen , a sto se sigurnosti tice rezervoar za gas je od 6 mm debelog celika i bilo bi zanimljivo videti statistiku koliko se rezervoara za gas zapalilo relativno u odnosu na benzin.
#15
Posted 07 August 2005 - 23:04
inache, u poparu ide sir tako da ima holesterola.