Punto
#1
Posted 04 August 2005 - 13:00
Kažu da će auto biti jeftiniji za 20%, tj za carinu. A šta je sa jevtinijom radnom snagom, kamo niža cena po tom osnovu? Ima li u Srbiji, ove godine, 10.000 ljudi koji su spremni da daju 8000 eura za vozilo sklopljeno u Zastavi? Pored Logana, Getza i jos nekih novih ili polovnih automobila po istim ili i nižim cenama. Kakve su šanse ovom Zastavinom aranžmanu?
#2
Posted 04 August 2005 - 13:15
#3
Posted 04 August 2005 - 14:26
#4
Posted 04 August 2005 - 18:14
#5
Posted 05 August 2005 - 04:54
#7
Posted 07 August 2005 - 09:01
#8
Posted 12 August 2005 - 12:23
<_< <_< <_<
#9
Posted 23 August 2005 - 11:57
I da, cena - i ja sam čuo tu od 8.000 evrića ali mislim da će morati da idu dole. Logan (koji je ipak limuzina za punta) je 6.700 + motocikl.
Edited by Koko Bil, 23 August 2005 - 11:59.
#10
Posted 23 August 2005 - 15:22
#11
Posted 23 August 2005 - 16:18
Upravu si i ja sam cuo da ce prva serija biti uvezena iz Italiji.Čuo sam (ako lažu mene i ja lažem vas) da će prve serije biti sklapane u Italiji sa našim ljudima na obuci. Pa da će se onda preći na sklapanje kod nas, pa na proizvodnju nekih sitnica kod nas... Ako je to sve tačno, mislim da onaj koji oće da se upušta u zastava-punto treba da požuri i kupi ove prve serije
da podsetim da se pocetkom septembra ocekuje promocija novog Punta III koji ce kostati oko 15 soma
#12
Posted 16 December 2005 - 09:41
Zastava: Zabranite konkurenciju
Četvrt veka skoro nepromenjen: Yugo
Kragujevac -- Radnici Zastave zahtevaju od Vlade Srbije zabranu uvoza vozila s motorom euro3 jer bi slobodan uvoz uništio domaću fabriku.
Predstavnici sindikata fabrike Zastava automobili razgovaraće danas s gradonačelnikom Kragujevca Veroljubom Stevanovićem zbog najave da će 21. decembra blokirati magistralne puteve zbog liberalizacije uvoza automobila. Oni traže da Vlada zabrani uvoz vozila s motorom euro3, iako je to jedan od uslova da Srbija potpiše Ugovor o stabilizaciji i pridruženju sa Evropskom unijom.
Predsednik Sindikata Zoran Mihajlović kaže da će uredba Vlade o slobodnom uvozu uništiti domaću automobilsku industriju. "Imamo još veću štetu jer to što nismo imali dovoljno subvencija je na neki način kompenzovano time što smo imali dobru prodaju u odnosu na prošlu i pretprošlu godinu. Ako nam sad zbog najavljenog uvoza polovnih automobila bude smanjena prodaja automobila, bez subvencija ćemo biti mrtvi kao fabrika. Mi to ne smemo da dozvolimo", kaže on.
U Zastavi kažu da su ove godine, najviše zahvaljujući zabrani uvoza, prodali 15.000 vozila, 2.000 više nego prošle. Novi "jugo" u proseku košta koliko i polovni automobil iz uvoza, oko 4.000 evra.
Ekonomista Dejan Šoškić kaže da je vreme da se domaći proizvođači za potrošače bore kvalitetom i cenama, a ne da njihove gubitke plaćaju građani, odnosno država iz budžeta. "Nije dobro ono što smo imali godinama, da se subvencijama i carinskim zaštitama štite domaće industrije i da u toj zaštiti one nikada ne postignu određenu fazu zrelosti koja će im omogućiti da na svetskom tržištu slobodno konkurišu i pobeđuju, već smo napravili uspavane gigante koji nisu u stanju da na svetsko tržište izvoze i prodaju uz profit", kaže on.
#13
Posted 16 December 2005 - 16:45
#14
Posted 24 May 2006 - 13:40
24. maj 2006. | 14:24 | Izvor: FoNet
Kragujevac -- Rukovodilac projekta Fiat - Zastava, Roman Smirnov kaže da Fiat planira proizvodnju još jednog automobila u kragujevačkoj fabrici.
"Zastava 10 je prvi korak u obnavljanju naše saradnje, a sada već radimo na njenom proširenju, jer ne bismo želeli da se ograničimo samo na jedan model na ovom tržištu, već želimo da ponudimo još jedan moderan automobil koji će se proizvoditi u Srbiji", rekao je Smirnov.
Smirnov nije precizirao koji će se model, pored Zastave 10, proizvoditi u Kragujevcu, rekaši da se nada "da ćemo uskoro moći da ozvaničimo naše dalje namere u Srbiji". On je kazao da je italijanska automobilska kompanija zainteresovana za Zastavu zbog njenog velikog iskustva u proizvodnji automobila, ali i zbog balkanskog tržišta koje je jedno od strateških područja Fiata.
"Fiat je veoma zainteresovan za proširenje saradnje sa Zastavaom, jer smo zadovoljni našim dosadašnjim iskustvom u radu sa njom, ali i zbog toga što je balkanska regija strateško područje za Grupu Fiat, gde želimo da budemo prisutni zajedno sa našim partnerom iz Kragujevca", objasnio Smirnov.
Rukovodilac italijansko - srpskog projekta proizvodnje automobila je istakao da se kragujevačka fabrika "pokazala kao pouzdan partner" i potvrdio da će proizvodnja Zastave 10 u Kragujevcu početi krajem ove ili početkom naredne godine.
#15
Posted 24 May 2006 - 16:22
Nema boljeg opisa. Cesto imam prilike da ih vidim uzivo.