Jump to content


Photo
- - - - -

Sta vozite?


  • Please log in to reply
1931 replies to this topic

#1876 Kinik

Kinik
  • Members
  • 43,426 posts

Posted 17 March 2019 - 20:55

...

 

Ne bih da se upustam u nepotrebnu polemiku - no Zastava nije bila Fiat, a Ford - Jaguar.

Nije ni 'Daf' bio Volvo, iako sa istim bedzom, a nije ni Skodilak WW.

B-)

 

'Zamenjivost delova' je tehnoloski progres.

 

Znas ono: imao sam XY, pa to je bio skoro YX!

A sta je pisao u saobracajnoj - XY?

;)

Mora da je bila greska!

 

...


Edited by Kinik, 17 March 2019 - 20:58.

  • 0

#1877 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 17 March 2019 - 21:18

Ja ne kažem da sam vozio Jaguara, niti mi je to bio cilj. Hoću da kažem, da su Jaguar X Type i Mondeo Mk II iz perioda cca 2003 - 2007 isti automobili, tj. dele istu platformu.

 

Sasvim isto kao što devojčica sada ima Audi A3 koji deli istu platformu kao i Golf V odnosno Octavia II (+ nekakav Seat, nemam pojma koji). Mehanički, nema razlike, samo je drugi pleh oko motora i šasije.

 

Ne stoji paralela Zastava/Fiat ili Daf/Volvo, u ovom slučaju je Ford dao pare da kupi brand i pozajmio tehniku Jaguaru. Nikakav knowhow u slučaju X Type. Nipošto se ne radi o licencnoj proizvodnji kao npr. u slučaju Zastave, Dacie, IMV, Bulgarenaulta, Lade, you name it.

 

Kao što sam već rekao, iz odredjenih razloga nisam kupio Jaguara da ne bih nadrk*vao kolege, to što je ispod brenda običan Mondeo, to već niko ne rešava.

 

Btw, šta je danas Jaguar, indijski vlasnici a proizvodnja u Slovačkoj?


  • 1

#1878 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 18 March 2019 - 01:52

Ja ne kažem da sam vozio Jaguara, niti mi je to bio cilj. Hoću da kažem, da su Jaguar X Type i Mondeo Mk II iz perioda cca 2003 - 2007 isti automobili, tj. dele istu platformu.

 

Sasvim isto kao što devojčica sada ima Audi A3 koji deli istu platformu kao i Golf V odnosno Octavia II (+ nekakav Seat, nemam pojma koji). Mehanički, nema razlike, samo je drugi pleh oko motora i šasije.

 

Ne stoji paralela Zastava/Fiat ili Daf/Volvo, u ovom slučaju je Ford dao pare da kupi brand i pozajmio tehniku Jaguaru. Nikakav knowhow u slučaju X Type. Nipošto se ne radi o licencnoj proizvodnji kao npr. u slučaju Zastave, Dacie, IMV, Bulgarenaulta, Lade, you name it.

 

Kao što sam već rekao, iz odredjenih razloga nisam kupio Jaguara da ne bih nadrk*vao kolege, to što je ispod brenda običan Mondeo, to već niko ne rešava.

 

Btw, šta je danas Jaguar, indijski vlasnici a proizvodnja u Slovačkoj?

A3 je izrastao u izvanredan auto. Pre nekih 8 godina sam gledao A3, Lanser EVO i WRX, slicne platforme, samo je EVO bio sedan, ali je po obicaju cena pobedila. Tada A3 nije bio nesto specijalno, ali je i dalje bio izrazito dobar auto. Ovi noviji su porasli i podigli se u klasu starih A4 i sve se unapredilo za jedan klasni broj. 

Ovaj A3 je izvanredan za mlade, moze da ponese sve, nadam se da je AWD, nema mesta koje ce ga zaustaviti, ili naterati da prokliza.


  • 1

#1879 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 18 March 2019 - 16:00

FWD 1,6 benzin. Svejedno će 90% biti gradska vožnja.
  • 0

#1880 ironside

ironside
  • Members
  • 3,781 posts

Posted 18 March 2019 - 18:01

Evo zelenko baš po mom ukusu.

Dat će bog.

 

https://gocar.be/en/...RPASS--p5bzumxf

 

Ima i S-Type za 7.000. Tko preživi, pričat će.


Edited by ironside, 18 March 2019 - 18:03.

  • 3

#1881 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 18 March 2019 - 18:57

.....

Ima i S-Type za 7.000. Tko preživi, pričat će.

 

Sad cu i ja "kinicki: to je bzvz, priznajem samo E-Type, iskljucivo onaj sa 12 cilindara! :D


  • 0

#1882 Kinik

Kinik
  • Members
  • 43,426 posts

Posted 18 March 2019 - 19:19

...

 

Slabo ti je to, kao i obicno.

Rekao sam E-Type zbog savrsenog dizajna.

 

A normalno da to ne bih kupio, vec nesto klasicno - stil / udobnost / koza / drvo / pepeljara / pretinac za pice.

;)

Neki oldtimer, XJ6 series 1.

 

Secam se u firmi, kao kompenzaciju uzmu ogromu, preskupu fotelju za masazu. Neku 'multifunkcionalnu'.

Okupili se oko nje, razgledaju. Sednem ja i pocnem da zagledam oko naslona za ruke.

Sta to gledas?

Ma trazim gde su joj drzaci za casu wiskoze?

Nema toga.

Sefe, vracaj ovo cudo, podvalili su ti.

;)

 

...


  • 1

#1883 ironside

ironside
  • Members
  • 3,781 posts

Posted 21 March 2019 - 11:56

Ako hoces klasiku i udobnost a da istovremeno ne razbije budzet, ovdje u USA je dosta popularna konverzija sa ubacivanjem Chevrolet V-8 motora u XJ6 i XJ12 modele jaguara. Pouzdaniji i jeftiniji su od generalke na originalu. Ima i vise firmi koje nude sve dijelove potrebne za preuredjenje u kompletnom kitu.

...

Primjer:

1976_jaguar_xj12l_1528245490b2f5a3IMG_18

 

1976_jaguar_xj12l_15280812505ef66e7dff9f

 

...

 

Ipak, zelenkova mašina i ova crvena skalamerija sa žicama posvuda - dva svijeta.

 

Attached File  Jaguar 5.1L.JPG   55.34KB   4 downloads

 

Jaguar E-Type je klasik dizajna i svojevremeno je bio jedna od tema mog predavanja (još dok sam se bavio tim zaludicama umjesto stjecanjem sredstava potrebnih za osnovne stvari u životu poput šampanjca i kavijara).

Divim se eleganciji tog rasnog Thoroughbreda, ali, kako me minula tzv kriza srednjih godina, ipak se, with all due respect, radije vidim u koži, drvetu, držačima za čaše, čak i pepeljarom, naravno klimom (umjesto da mi vjetar vihori ovo kose što je još ostalo), te dobrom zvučnom izolacijom radi muzike.

 

My Way

 

Attached File  55660051-1.jpg   78.42KB   4 downloads

 

Za prekoatlantske kolege, koji ne mogu shvatiti koncept kompenzacije, to je kad te umjesto novcem plaćaju parketom, plinskim bocama ili, kao u Kinikovom slučaju, masažnim foteljama. Teško je bilo u ono vrijeme uvjeriti ljude u platnoj službi da se u dućanu teško mogu pojaviti s 2 m2 bukovog laminata pod rukom i u zamjenu tražiti 20 dag pršuta, kruh, kiselu vodu, mlijeko, cigarete i novine, pa dok blagajnice izračunaju koliki je kusur u pravom parketu, oni u redu iza mene (s plinskim bocama i masažnim foteljama) već nervozno pocupkuju.


Edited by ironside, 21 March 2019 - 13:25.

  • 2

#1884 Kinik

Kinik
  • Members
  • 43,426 posts

Posted 21 March 2019 - 12:45

...

 

Mislim, uredu je ta 'konverzija' samo sto je ova na slici uradjena traljavo.

Kablovi da lete ovamo_onamo?

;)

 

Nevezano za ovaj auto - gledao sam onog lika Jimmy Shine-a i njegovu, pa moglo bi se reci - opsednutost perfekcijom. Gde je svaki kabl, crevo, cev i deo bio postavljen na umetnicki nacin.

 

 

Jeste da mu je izbor automobila drugaciji, no tamo bih (da malo fantaziram) sa zadovoljstvom porucio jedan stari Buick.

 

Attached File  1951_Buick_Eight_Sedan.JPG   253.78KB   4 downloads

 

Attached File  buick coupe.jpg   102.31KB   4 downloads

 

Attached File  stunning-restored-47k-actual-mile-1954-buick-series-40-special-264-nailhead-v8-1.jpg   78.33KB   4 downloads

 

...


Edited by Kinik, 21 March 2019 - 13:13.

  • 4

#1885 the dude

the dude
  • Members
  • 747 posts

Posted 22 March 2019 - 22:39

Kad vec pomenu fantadjiro :) Mali off. Ja sam veliki ljubitelj americkih muscle/classic/hot rod automobila. I jos u 26-oj godini sam imao viziju idealne garaze(to pod stare dane) i rekao sebi; radi sta znas i kako znas, ali neki(barem jedan) od sledecih automobila ti moraju dopasti saka pre nego sto pandrknes.
 
 
Neki badass rat rod
 

Spoiler

 

69 Mustang 

 

Spoiler

 

69 Dodge Charger

 

Spoiler

 

37 Plymouth 

 

Spoiler

 

64 Lincoln Continental 

 

Spoiler

 

56 Chevy Bel Air 

 

Spoiler

 

60 Dodge Dart Phoenix 

 

Spoiler

 

Ne moraju biti bas u stanju kao na slicicama :D

 

 


  • 0

#1886 Denis Jasharevic

Denis Jasharevic
  • Members
  • 10,018 posts

Posted 22 March 2019 - 23:48

Ja sam veliki ljubitelj americkih muscle/classic/hot rod automobila.

 

 

I tata bi sine. Nije to chak ni skupo, moglo bi se …….. ali za nekoga ko ne zna nishta drugo osim da sipa benzin i da vozi ……… dobro, znam i da promenim tochak  :D ….. to bi bila samo teshka frustracija, vrlo malo uzivanja, a velika radost za majstore. 


  • 0

#1887 the dude

the dude
  • Members
  • 747 posts

Posted 23 March 2019 - 00:10

Pa rekoh, fantadjiro. :) A kolliko sam primetio, vecina vlasnika takvh auta poseduje sasvim dobro znanje.o mehanici. Tu sam malo bolji od tebe :P To im dodje kao hobi.
Razmisljam, docepati se nekog primerka u malo losijem stanju, raditi u slobodno vreme sa drustvom na njemu... Ne mora biti u izlozbenom stanju, glavno da bude mehanicki pouzdan, da znas da te nece ostaviti negde na putu.
  • 0

#1888 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 23 March 2019 - 02:21

Pa rekoh, fantadjiro. :) A kolliko sam primetio, vecina vlasnika takvh auta poseduje sasvim dobro znanje.o mehanici. Tu sam malo bolji od tebe :P To im dodje kao hobi.
Razmisljam, docepati se nekog primerka u malo losijem stanju, raditi u slobodno vreme sa drustvom na njemu... Ne mora biti u izlozbenom stanju, glavno da bude mehanicki pouzdan, da znas da te nece ostaviti negde na putu.

Kad imas vise automobila, dodjes na to da je njihovo odrzavanje full-time job i verovatno zavrsis sa mehanicarem kome platis da ti ih odrzava. Posle 2 auta to vise nije hobi, to je adikcija. :) :lol+:


  • 0

#1889 Kinik

Kinik
  • Members
  • 43,426 posts

Posted 23 March 2019 - 21:56

...
 
 
...

  • 2

#1890 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 26 March 2019 - 15:55

Već neko vreme vozim slikarskog Citroena. Skroz mi je ok auto i ne bih ga menjao ni za jedan drugi.


  • 0