Gde igrate bilijar u Beogradu?
Posted 20 January 2005 - 20:57
Dom Omladine, Staklenac?...
Znate li ima li negde snooker klub u Beogradu? Ima jedan sto u Domu Omladine, još negde?
I, znate li za još neko mesto ove fele na Novom?
Posted 21 January 2005 - 04:56
Mada na vreme mora i da se saceka...
Jebes snuker bar sto se moje ekipe tice...Strogo 8-ica i to u veceru ,dva kartona MB-a i ti fazoni..
Posted 21 January 2005 - 08:34

Mada sam često išao u 8-icu u "Pionir"-u, SC Banjica, "Vuk", hotel "Palas", pa su bile neke rupe blizu elektrotehničkog fakulteta, doma omladine...Spominjem samo mesta koja sam "overio"

Posted 21 January 2005 - 10:15
A devetka? Ja podjednako volim i osmicu i devetku, za snuker sam teška amaterčina, mada uživam da i da igram i da gledam.
Po kojim pravilima igrate? Pravim ili našim?
Edited by Marvin (Paranoid Android), 21 January 2005 - 10:15.
Posted 21 January 2005 - 10:36
Dom Omladine, Staklenac?...
Znate li ima li negde snooker klub u Beogradu? Ima jedan sto u Domu Omladine, još negde?
I, znate li za još neko mesto ove fele na Novom?
Klub Buffalo, Banjica... još od 1994. Doduše, ništa se nije promenilo osim što su izbacili sto za karambol (pozitivno) i malo doterali raspored. Iako je sve ofucano i nikakvo ja i dalje volim da odem tamo... U Grobu

Banjica je nešto kao institucija u mom životu, pa makar i propala

Naravno, pričam o stolovima na sat

Igre - osmica i devetka. Osmica po mešanim pravilima (ubacivanjem kugle iz razbijanja ne dobijaš boju automatski nego imaš priliku da biraš - za razliku od ovdašnjeg ustaljenog pravila da ono što ubaciš teraš do kraja) a devetka po pravilima iz 'Boje Novca'

Posted 21 January 2005 - 11:07
nase omiljeno mesto

postoji jos uvek?
Posted 21 January 2005 - 19:35

Zar stolovi na žetone još postoje?

Ja sam se sasvim odvikao da igram osmicu po našim pravilima. To smo radili samo kao klinci na stolovima na žetone, jer tako duže traje