
AUTOMOBILI
#16
Posted 30 September 2004 - 09:43
golfa gt tdi kabrioleta i bokte veselio.
same ima se bacau na haubu. B)
#17
Posted 30 September 2004 - 10:42
Da samo sto su navedeni automobili oko 5 000, a taj tvoj je malo vise...akožda jurcaš cicke, qpi bajo za te repa sledeče:
golfa gt tdi kabrioleta i bokte veselio.
same ima se bacau na haubu. B)
P.S. Ne kupujem nista, samo se informisem o simpaticnim automobilima.
Edited by Nikola21, 30 September 2004 - 10:55.
#18
Posted 30 September 2004 - 12:44
zodiac, opusti se malo.Najbolje obozavam ove one-linere, oskudnih znanja i interesovanja, koji upadnu u pricu i nicim izazvani krenu da caste drustvo. Dakle, jedini 'biser' koji ovde 'kenja' je upravo spodoba skrivena iza nicka eLogo. Kontraargumenti su prihvatljivi i pozeljni, ali ja ne videh ni jedan. Bice da jos jedan od onih sto automobile gledaju samo po casopisima daje svoj ostroumni sud.

istina da je djecarac nastupio bahato i bezobrazno, ali je u necemu ipak u pravu. nije istina da svi japanci (koreanci su mi nezanimljivi) imaju menjac sa predugackim hodom.
da ti sad ne navodim automobile koje nisam posedovao ili vozio (honda/accura nsx, supra, etc)
evo vi-makinen ima fantastican menjac, izuzetno precizan, mozda najbolji koji sam ikada "shaltovao".

od "buranije": suzuki swift gti (poslednji automobil sa bg tablama koji sam posedovao, '90-'96, 115.000km - bez ijednog mehanickog kvara) takodje u svojoj klasi ima(o je) izuzetno precizan menjac, doduse rucica je (bila) malo cudnog, takoreci falusnog oblika.

veruj mi na rec, sa tim automobilom sam se ludo provodio, a usled malog obrtnog momenta, neizbezno je konstantno saltovanje 2-3-4 ako hoces da uvek budes u najboljem rezimu. da je tako kao sto ti tvrdis, ne bio bio provod, nego mucenje.
Attached Files
#19
Posted 30 September 2004 - 13:39
Mozda sam preterao, ali samo zbog toga sto uzasno mrzim generalizacije.
Ne mozes reci: svi japanci, svi nemci, ... ni za sta! Si vozio sve japance pa znas da svi imaju dugacke hodove? Niko nije vozio sve! Nisam ni ja, ali sam vozio/imao bar 50-ak ... I do kakvog sam ja zakljucka dosao? Da vecina ima vrlo precizne menjace, kratkih hodova(!) Pocev od pomenutog swifta, koji je krajnji low-end medju gradskim jurilicama, preko raznih VTi-ja, do GTi-R, type R, WRX Sti i sl.
Za 5k mozes da uzmes nekog finog civica sa jacim motorom, ili eventualno VTi. Sipas i ne mislis

#20
Posted 30 September 2004 - 13:47
Sta je VTi?Za 5k mozes da uzmes nekog finog civica sa jacim motorom, ili eventualno VTi. Sipas i ne mislis
#21
Posted 30 September 2004 - 13:52
predug hod menjaca = predugacak hod rucice menjaca
I kod svih japanaca koje sam ja vozio je isto. Kod koreanaca takodje. Vozio:
Toyota Corolla
Toyota Carina E
Toyota Celica
Honda Accord (nova)
Honda Prelude
Honda Civic 1.3
Daihatsu Charade
Suzuki Swift 1.3 GTi
Hyundai Accent
Hyundai Coupe
Kia Sephia
Kome nije jasno, neka nakon japanca sedne u bilo koji BMW sa Getragovim menjacem, pa onda mozemo dalje da razgovaramo.
#22
Posted 30 September 2004 - 14:16

#23
Posted 30 September 2004 - 14:30
V-TEC injection.Sta je VTi?
na brzinu bez googliranja: V-TEC (TECH?) je hondin sistem promenljive geometrije (ugla) otvaranja i zatvaranja ventila.
zodiac, moze modena spider sa F1 menjacem?

#24
Posted 30 September 2004 - 14:31
#25
Posted 30 September 2004 - 14:42
To prvi put od tebe cujem.
Recimo, MX-5 ima ultra kratke hodove.
Uzmimo recimo yaris, obican gradski auto, ima izuzetno kratke hodove (bar je u svojoj klasi jedan od najjacih po tom pitanju)! Yarisa bar ima puno - probaj, pitaj nekog vlasnika ...
A i pretera ga sa Getragom. Lepo ti rece voja ...
#26
Posted 30 September 2004 - 14:58
#27
Posted 30 September 2004 - 15:01
Ovo je tacno.Uzmimo recimo yaris, obican gradski auto, ima izuzetno kratke hodove (bar je u svojoj klasi jedan od najjacih po tom pitanju)! Yarisa bar ima puno - probaj, pitaj nekog vlasnika ...
Nego ne napisaste cene delova i odrzavanje za ona 3 automobila iz mog prvog posta. Zna neko nesto?
Edited by Nikola21, 30 September 2004 - 15:02.
#28
Posted 30 September 2004 - 15:11
nije ugla nego ima variable timing. Na obicnim motorima kako se cam-shaft okrece tako se otvaraju/zatvaraju valaves. E sad kod vtec motora zavisi od opterecenja motora, ako naglo stisnes gas pedalu kompjuter ce da izracuna optimalnu valve pozicuju kako bi explozija u svakom cilindru bila najodgovarajuca, znaci imaju neki mehanizam koji podesave valvove (fuck, kako se kazhe na srpskom?) dok motor radi a kod drugih je to fixed.V-TEC injection.
na brzinu bez googliranja: V-TEC (TECH?) je hondin sistem promenljive geometrije (ugla) otvaranja i zatvaranja ventila.
zodiac, moze modena spider sa F1 menjacem?
#29
Posted 30 September 2004 - 15:20
Ovo pišem sa pretpostavkom da si u BGD-u.Da li neko zna nesto, ili jos bolje vozi, neke od sledecih automobila:
-Opet Tigru
-Ford Pumu
-Hyundai Coupe
Sta znate o tim automobilima? Da li se kvare, posto su delovi, koje su im vrline/mane...?
I linkovi su dobrodosli...
Imate neke preporuke, pohvale, zamerke...
Hyundai - održavanje, kukala ti majka ako ti bude trebao neki deo.
Što se Evropskih modela tiče, sigurno ćeš jeftinije prolaziti za takve opravke.
Cena redovnih održavanja je poprilično slična, ali mislim da ćeš tu najjeftinije prolaziti za tigru.
Međutim, ono što je najveća razlika između ovih proizvođača, je u potrošnji.
Hyundai je nezasit u odnosu na konkurenciju.
Nisam nešto video mnogo puma po BGD-u, ali mi se čini da je dosta ozbiljniji auto od ostala dva.
#30
Posted 30 September 2004 - 15:29
jeste nonick. ali na srpskom se takodje kaze ugao paljenja a ne timing paljenja. inace valves su ventili, kao sto i pise u mom prethodnom postu.nije ugla nego ima variable timing. Na obicnim motorima kako se cam-shaft okrece tako se otvaraju/zatvaraju valaves. E sad kod vtec motora zavisi od opterecenja motora, ako naglo stisnes gas pedalu kompjuter ce da izracuna optimalnu valve pozicuju kako bi explozija u svakom cilindru bila najodgovarajuca, znaci imaju neki mehanizam koji podesave valvove (fuck, kako se kazhe na srpskom?) dok motor radi a kod drugih je to fixed.
slican sistem promenljive geometrije ventila ima i bmw i jos neki proizvodjaci, samo se drugacije zovu.
ne nonice, nisam imao to zadovoljstvo da probam nsx, a voleo bih. nazalost ne poznajem nikoga ko ga poseduje.
eLogo, da ne bude zabune: posto pojma nemam da li sam vozio BMW-ove sa getrag ili ztf menjacem (m3 iz '96, prethodni 523i, 318ci) naveo sam najubitacnije sto sam ikada vozio (bolje reci probao - nekih 30ak km uspona na obliznje brdo, nesto kao ovdasnja avala).