Ako ima igrača ove igre neka izraze svoje mišljenje!
Ja sam igrao Doom 2, dobro se sećam te legendarne igrice od pre skoro desetak godina! Počeo sam da igram trojku i za sada mi se dopada . Grafika je veoma dobra... što je i problem za slabije mašine
Ali motorna testera rules
Doom 3
Started by
Quelqu'un
, Aug 30 2004 23:53
6 replies to this topic
#1
Posted 30 August 2004 - 23:53
#2
Posted 31 August 2004 - 00:49
Odlicno!
A sad, upali chilim i odleti sa foruma. Bez vracanja.
Hvala unapred.
A sad, upali chilim i odleti sa foruma. Bez vracanja.
Hvala unapred.
#3
Posted 31 August 2004 - 01:13
?
#4
Posted 31 August 2004 - 10:10
Nemoj ja sad da pocnem da pricam kako sam
uzeo celu cisternu piva i za 5 dana je popio
na exs.
Mislim, DOOM3 je remek delo, igra koja jedina
nastavlja tamo gde je Quake 1 stao.Citav taj
osecaj koji karakterise obe ove igre, da se nalazis
u svetu koji bi pre ili kasnije sam od sebe propao,
samo te tera da se pitas:"Nije li ta neumitna propast
bas to sto je Djavol osetio, pa u najbolji cas dosho
da zabiberi chorbu saljuci svoje emisare mraka".
Ali, iskreno mislim da je motorna testera, ma
kako mi draga bila, jos iz prvih Doom-ova,
ovoga puta malo kratka.Cini mi se da je Halo imao bolje
podesen melee attack, kojim sam tolko puta
nokautirao Huntera.
Inace, bratac, ako te ovde dushmani teraju, imas
temu:"Koje kompjuterske igre igrate".Pa mozes
i tamo da udaris.Tu se pre koju nedelju i zborilo o
najnovijoj id-ovoj igri.
Uzdravlje.
uzeo celu cisternu piva i za 5 dana je popio
na exs.
Mislim, DOOM3 je remek delo, igra koja jedina
nastavlja tamo gde je Quake 1 stao.Citav taj
osecaj koji karakterise obe ove igre, da se nalazis
u svetu koji bi pre ili kasnije sam od sebe propao,
samo te tera da se pitas:"Nije li ta neumitna propast
bas to sto je Djavol osetio, pa u najbolji cas dosho
da zabiberi chorbu saljuci svoje emisare mraka".
Ali, iskreno mislim da je motorna testera, ma
kako mi draga bila, jos iz prvih Doom-ova,
ovoga puta malo kratka.Cini mi se da je Halo imao bolje
podesen melee attack, kojim sam tolko puta
nokautirao Huntera.
Inace, bratac, ako te ovde dushmani teraju, imas
temu:"Koje kompjuterske igre igrate".Pa mozes
i tamo da udaris.Tu se pre koju nedelju i zborilo o
najnovijoj id-ovoj igri.
Uzdravlje.
#5
Posted 21 September 2004 - 13:06
sto mrzim ove izdrkane seronje....sta koji moj uopste postujes na topic-u koji te ne zanima...neki ljudi imaju razlicita interesovanja od tebe!!! shvati to i prestani da seres!!!Odlicno!
A sad, upali chilim i odleti sa foruma. Bez vracanja.
Hvala unapred.
btw doom3 kicks ass....preporuka: najbolje ga je igrati u mraku sa slusalicama....samo za one sa jakim srcem
#6
Posted 22 September 2004 - 09:21
Grafika je boli glava, odlično su napravili i atmosferu. Čitam kako se mnogi bune zbog pitanja koliko je igra mračna. Kao, ni u jednoj sobi ne radi svetlo, zašto prekaljeni marinac ne bi mogao da drži lampu i pištolj u isto vreme? Čak su napravili i 10-tak modova koje kada učitate imaju oružje i lampu selotejpom zalepljenu za pištolj Pa, ako im je tako draže, neka igraju, ja baš smatram da je mrak i tama svuda oko tebe nameran potez i da je pun pogodak. Osećanje generalne paranoje je lepo urađeno, posebno čitajući mailove i slušajući logove radnika baze. Odlični su i incidentalni potezi za zastrašivanje, kada prolazite hodnikom a odjednom ispred vas ispadne mrtvac, prođete pored klupe na kojoj je leš, a on se odjedanput podigne i počne da vas juri, a posebno onaj momenat "They took my baby" mi je sledio krv u žilama.
Ali uza sve to, igra je i dalje samo našminkana obrada originalnog Dooma. Ma koliko grafika bila dobra, i dizajni baze fascinantni, brzo dosadi uvek ista stvar, da čudovište iskoči, i da pucate na njega. Donekle su to poboljšali sa nekim malim "zadacima", ali AI igre je dosta niska. Prvi put kada se pojavi Imp, on puza po zidovima i plafonu. Odlična ideja. Ali zašto to ne radi češće, nego samo u cutscene-u? Ovako kad ga vidite, samo će vas gađati ili skočiti na vas, kada se iznenada pojavi iz zida. Zašto čudovišta ne beže kada bacite granatu na njih? Zašto se ne povlače? Sakrivaju iza zidova, kutija? Bilo bi mnogo bolje imati samo 2-3 "pametna" protivnika na nivou nego 30 onih koji će srećno pojuriti ka vama kad bacite granatu na njih.
To je jedna stvar koja mi se ne dopada, a druga je onaj kretenski "zli" smeh profesora čiji glas se čuje kroz bazu. Pa to ni sedmogodišnjaci ne bi cenili.
Da su ukomponovali veću realnost sa veoma realnom grafikom, sve bi to moglo mnogo, mnogo bolje...
Ali uza sve to, igra je i dalje samo našminkana obrada originalnog Dooma. Ma koliko grafika bila dobra, i dizajni baze fascinantni, brzo dosadi uvek ista stvar, da čudovište iskoči, i da pucate na njega. Donekle su to poboljšali sa nekim malim "zadacima", ali AI igre je dosta niska. Prvi put kada se pojavi Imp, on puza po zidovima i plafonu. Odlična ideja. Ali zašto to ne radi češće, nego samo u cutscene-u? Ovako kad ga vidite, samo će vas gađati ili skočiti na vas, kada se iznenada pojavi iz zida. Zašto čudovišta ne beže kada bacite granatu na njih? Zašto se ne povlače? Sakrivaju iza zidova, kutija? Bilo bi mnogo bolje imati samo 2-3 "pametna" protivnika na nivou nego 30 onih koji će srećno pojuriti ka vama kad bacite granatu na njih.
To je jedna stvar koja mi se ne dopada, a druga je onaj kretenski "zli" smeh profesora čiji glas se čuje kroz bazu. Pa to ni sedmogodišnjaci ne bi cenili.
Da su ukomponovali veću realnost sa veoma realnom grafikom, sve bi to moglo mnogo, mnogo bolje...
#7
Posted 26 September 2004 - 19:48
Pa igre je manje vise od proseka pa na vise po igrivosti (ipak je pravljena isuvise dugo) ali grafika je strasna. Mislim da je engine pravljen kao i kod far cry -a za 5 godine unapred koriscenje tako da ocekujem da ga neko upotrebi za neki dobar projekat.