Jump to content


Photo
- - - - -

Benzinac/dizelaš ili električni?


  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#16 lokarda

lokarda
  • Members
  • 1,859 posts

Posted 07 November 2017 - 21:22

S radijatora na aute offtopic, Ziza je zabrinuta oko globalnog zagrijavanja i garant ne voli dizelaše.

Ali kako veli Alberto te baterije su nepraktične...

Dizel je gorivo industrije kao i ugljen i trenutno je zagađivač No1

Za usporedbu mali tanker, male nosivosti i dužine 100 m u plovidbi potroši 1 t/h HFO (heavy fuel oil)

A ako se zaigraš brodskim kotlom i ideš ugrijati 100 t HFO, brzinski...greškom možeš potrošiti i 2 t dizela.  :ph34r: 

A gdje je pranje tankova, pa ti go green  :heart: 


  • 0

#17 Schrodinger

Schrodinger
  • Members
  • 19,562 posts

Posted 08 November 2017 - 02:23

Registracija dizel vozila u privatnom vlasnistvu bice relativno uskoro ukinuta u EU. O tom predlogu vec se raspravljalo u Bundestagu i gdja Merkel mu je oprezno pruzila podrsku, mada je rekla da se moraju uraditi jos neke studije.

 

Inace, preporucujem hibrid, recimo Honda Civic hibrid je potpuno sjajan, i po performansama i po dizajnu.


  • 0

#18 mrd

mrd
  • Members
  • 16,550 posts

Posted 08 November 2017 - 03:37

1920px-Porsche_918_in_motion.jpg

Recimo ovaj hybrid je san svakog razmazenog vozaca.


  • 1

#19 Doorn

Doorn
  • Members
  • 13,645 posts

Posted 08 November 2017 - 09:30

S radijatora na aute offtopic, Ziza je zabrinuta oko globalnog zagrijavanja i garant ne voli dizelaše.

Ali kako veli Alberto te baterije su nepraktične...

Dizel je gorivo industrije kao i ugljen i trenutno je zagađivač No1

Za usporedbu mali tanker, male nosivosti i dužine 100 m u plovidbi potroši 1 t/h HFO (heavy fuel oil)

A ako se zaigraš brodskim kotlom i ideš ugrijati 100 t HFO, brzinski...greškom možeš potrošiti i 2 t dizela.  :ph34r:

A gdje je pranje tankova, pa ti go green  :heart:

Ma koga interesuje HSFO kad ga odvrnu tek na okeanu. To je problem za kitove i delfine. Sad kad imamo ECA (ili SECA) i gdje se samo ULSFO (ultra low suphur fuel oil) koristi, mozemo komotno duboko da udahnemo. Drugim rijecima sve je to muljavina da bi se malo udovoljilo green hipsterima. 

 

Ship_Maneuvering_out_of_Port_S.Louis_du_


  • 2

#20 lokarda

lokarda
  • Members
  • 1,859 posts

Posted 08 November 2017 - 20:37

Meni green peace djeluju kao propali pomorci na odmoru, našli su sitnu plastiku u Jadranu...Albanci bacaju, Crnogorci manje, Talijani nemaju kulture kao ni Hrvati...mene najviše nervira kad legnem na čikove, pa pm  :furious: 

Inače svaka firma voli uštedit, trebali bi ploviti na dizel a plovimo na smeće, kotlovi gore HFO kad nismo na ekonomajzeru, a o finom teškom gorivu možemo sanjati.

Separatori bi bili zahvalni...jedino bi mi bilo hladno  :ajme: 


  • 1

#21 Atreid

Atreid
  • Members
  • 7,624 posts

Posted 08 November 2017 - 23:06

Ma koga interesuje HSFO kad ga odvrnu tek na okeanu. To je problem za kitove i delfine. Sad kad imamo ECA (ili SECA) i gdje se samo ULSFO (ultra low suphur fuel oil) koristi, mozemo komotno duboko da udahnemo. Drugim rijecima sve je to muljavina da bi se malo udovoljilo green hipsterima. 

 

Ma kakvi green hipsteri, koga briga za to. Radi se o sljedecem, podignes fino ljestvicu standarda i na taj nacin stitis domacu industriju (evropsku), pa neki kineski proizvodjac ne moze da isporucuje svoje motore na evropsko trziste, isto vazi za preradu naftnih derivata,.. itd. Svega i svacega, pa i za mljeko, ukoliko podignes standard da mora biti manje aflatoksina, automatski si izbacio kompanije iz ostatka svijeta da ucestvuje na tom trzistu, a dok oni tehnoloski usvoje taj standard, ti opet podignes ljestvicu.  :)

 

A, ako tvoja industrija i nije u stanju da ispuni trazeni standard, nema problema, samo napises software koji ce da vara na testu.  :)


Edited by Atreid, 08 November 2017 - 23:09.

  • 1

#22 Kinik

Kinik
  • Members
  • 38,222 posts

Posted 09 November 2017 - 01:35

...

 

Attached File  1305736319_drag-racing.jpg   55.97KB   2 downloads

 

...


  • 0

#23 mrd

mrd
  • Members
  • 16,550 posts

Posted 09 November 2017 - 02:07

Vectio trcanje u napred. Zbog toga je NSU bankrotirao. Sony je izgubio trku sa VHS.

Polako odrastanje je kljucno za pametne odluke.


  • 0

#24 Ziza

Ziza
  • Members
  • 7,883 posts

Posted 09 November 2017 - 03:55

S radijatora na aute offtopic, Ziza je zabrinuta oko globalnog zagrijavanja i garant ne voli dizelaše.

 

 

Nisam zabrinuta, kasno je za to jer je global warming tu i to se vidi i po klimatskim promjenama koje su postale suviše očite. Mislim, nije cilj ovog topica da se bavi tim pitanjima (onda bih otvorila drugu temu) nego električnim automobilima koji su postali realnost. Oni naravno jesu posljedica pokušaja uvođenja viših eco standarda ali mene više zanimaju njihove karakteristike u odnosu na klasične automobile kao i to da li bi ih ljudi vozili ili ne, zašto ne ako ne, itd. Na našim cestama su električari zasad iznimka a ne pravilo ali svejedno, ja ozbiljno razmišljam o kupovini električnog auta, navela sam razloge. 

Ma kakvi green hipsteri, koga briga za to. Radi se o sljedecem, podignes fino ljestvicu standarda i na taj nacin stitis domacu industriju (evropsku), pa neki kineski proizvodjac ne moze da isporucuje svoje motore na evropsko trziste, isto vazi za preradu naftnih derivata,.. itd. Svega i svacega, pa i za mljeko, ukoliko podignes standard da mora biti manje aflatoksina, automatski si izbacio kompanije iz ostatka svijeta da ucestvuje na tom trzistu, a dok oni tehnoloski usvoje taj standard, ti opet podignes ljestvicu.  :)

 

A, ako tvoja industrija i nije u stanju da ispuni trazeni standard, nema problema, samo napises software koji ce da vara na testu.  :)

 

Najprodavaniji električni auto  na svijetu je Nissan Leaf (a ne Tesla kao što neki misle) pa ne vidim neku logiku u tvom razmišljanju o zaštiti "europske proizvodnje". A Kinezi su inače svjetski NO1 proizvođači i vozači električnih auta. 

 

Pitam se koliko će nam trebati da se na svako parkirno mjesto ili bar na nekim parkirnim mjestima uvedu punjači kao što je na ovoj  fotki:

 

Attached File  China.jpg   86.64KB   4 downloads

 

https://www.forbes.c...y/#16f3a5d22f2e

 

 

Edit: dodatak:

 

A ovo je specijalno za Mrda :)https://www.tportal....njenja-20171027

 

 

Zemlje koje planiraju zabranu dizelaša i benzinaca -  https://www.tportal....zelasa-20171023

 

 

Električni auti koji su trenutno dostupni u Hrvatskoj s tim što će se od iduće godine u HR početi prodavati novi Nissan Leaf. 

http://autostart.24s...hrvatskoj-3978#

 

Inače, ovdje zasad ima tek 224 električna automobila i baš čitam da smo u problemu i zbog činjenice da nedostaje punionica na autoputu a tobože smo "turistička" zemlja. 

 

Ono što bi nam se moglo dogoditi s obzirom na siromaštvo je i suprotan efekt. Ne znam zašto su električni auti toliko skupi ali benzinci/dizelaši će vjerojatno biti sve jeftiniji pa će ljudi pokupovati ono što im je pristupačnije. 


Edited by Ziza, 09 November 2017 - 04:49.

  • 0

#25 Atreid

Atreid
  • Members
  • 7,624 posts

Posted 09 November 2017 - 11:06

Najprodavaniji električni auto  na svijetu je Nissan Leaf (a ne Tesla kao što neki misle) pa ne vidim neku logiku u tvom razmišljanju o zaštiti "europske proizvodnje". A Kinezi su inače svjetski NO1 proizvođači i vozači električnih auta.

 

Nisam mislio na elektricne, vec na benzinske i dizele, odnosno na Euro x standarde (Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6,..) pri zagadjenju. https://www.b92.net/...&nav_id=1047479

 

Za elektricne ce pretpostavljam biti problem, ali smislit ce se vec nesto :)

 

Sta znam sad, ali npr, da sa odredjenom strujom minimalna kilometraza bude ta i ta, jer i nuklearka vise zagadjuje ako proizvodi vise struje, ili nesto kao sto su smislili u gradjevini, pa ce ti auto morati imati energetski razred taj i taj, ukoliko ga ne ispunjava onda nista od registracije, a kineski autic ne ispunjava i eto rjesenja. I za sve kazes da cinis uslugu green hipsterima. :)


Edited by Atreid, 09 November 2017 - 11:08.

  • 0

#26 Doorn

Doorn
  • Members
  • 13,645 posts

Posted 09 November 2017 - 11:41

...

Ima li u svemu tome i neke inovacije ili je sve Briselko-Vasingtonska teorija zavjere? 


  • 2

#27 Atreid

Atreid
  • Members
  • 7,624 posts

Posted 09 November 2017 - 11:48

Ima li u svemu tome i neke inovacije ili je sve Briselko-Vasingtonska teorija zavjere? 

 

Pa sto ne pogledas link koji sam okacio, vrlo jasno kaze:

 

 

Martin Vinterkorn je postavljen za generalnog direktora VW grupe.

Od prvog dana bio je svestan da Volkswagen posrće na američkom tržištu. Znao je da samo dizel motori mogu da dovedu do toga da VW osvoji značajniji tržišni udeo u Sjedinjenim Državama kako bi se suprotstavio Toyoti i njenim hibridnim modelima.

 

(...)

 

Martin Vinterkorn na Bečkom simpozijumu o motorima kaže da je VW smanjio potrošnju goriva svojih TDI i TSI motora za više od 30% od 2000.

On je uveren da je moguće da se efikasnost poveća za dodatnih 15% do 2020, proizvodeći dizele koji su u najmanju ruku čisti kao hibridni motori japanskih proizvođača (čitaj: Toyote).

 

 

Zeznuto je to kad "komesari" iz Brisela i Washingtona donesu neke odluke o nekim standardima, koje onda ispuni Japanac. :lol:

 

Umjesto da fino puste da trziste sve to samo regulise, kako vec to u brojnim diskusijama forumski mainstream naglasava. :)


  • 0

#28 Doorn

Doorn
  • Members
  • 13,645 posts

Posted 09 November 2017 - 12:10

Sta je tu toliko smijesno da mi je znati? 

 

Znaci birokratija je odlucila kakav standard neki motor mora da ima da be se ispunili odredjeni CO2 izduvi.

VW je muljao sa brojkama i naravno tu je kriv, ali standard dovodi auto kompanije da moraju biti inovativni. 

Da nema tih Briselsko - Vasingtonskih regulativa i da se trziste pusti da se samo regulise, danas bi i ti ja vozili najnoviju generaciju ovoga

 

f91fb28762bd57eb4199f9532153135b.jpg


  • 0

#29 Atreid

Atreid
  • Members
  • 7,624 posts

Posted 09 November 2017 - 12:14

Sta je tu toliko smijesno da mi je znati? 

 

Znaci birokratija je odlucila kakav standard neki motor mora da ima da be se ispunili odredjeni CO2 izduvi.

VW je muljao sa brojkama i naravno tu je kriv, ali standard dovodi auto kompanije da moraju biti inovativni. 

Da nema tih Briselsko - Vasingtonskih regulativa i da se trziste pusti da se samo regulise, danas bi i ti ja vozili najnoviju generaciju ovoga

 

f91fb28762bd57eb4199f9532153135b.jpg

 

Pa ja bi mozda i mogao da se slozim sa tobom, ali mene ovdje godinama ubjedjuju da "trziste sve samo treba da regulise", a ne da "komesari tu nesto uredjuju". Pa ja vise ni sam ne znam koji je pravi put u buducnost. :huh:


  • 0

#30 lokarda

lokarda
  • Members
  • 1,859 posts

Posted 09 November 2017 - 17:51

Nisam zabrinuta, kasno je za to jer je global warming tu i to se vidi i po klimatskim promjenama koje su postale suviše očite. Mislim, nije cilj ovog topica da se bavi tim pitanjima (onda bih otvorila drugu temu) nego električnim automobilima koji su postali realnost. Oni naravno jesu posljedica pokušaja uvođenja viših eco standarda ali mene više zanimaju njihove karakteristike u odnosu na klasične automobile kao i to da li bi ih ljudi vozili ili ne, zašto ne ako ne, itd. Na našim cestama su električari zasad iznimka a ne pravilo ali svejedno, ja ozbiljno razmišljam o kupovini električnog auta, navela sam razloge. 

 

Najprodavaniji električni auto  na svijetu je Nissan Leaf (a ne Tesla kao što neki misle) pa ne vidim neku logiku u tvom razmišljanju o zaštiti "europske proizvodnje". A Kinezi su inače svjetski NO1 proizvođači i vozači električnih auta. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma ja bi sad trebao biti neki šoferčina, iskreno meni se uopće ne vozi i kupio bi električni kad bi znao da mogu dalje od grada bez problema, a inače vozim automatik koji se može šiftat na manual...al neda mi se, st je ionako 1...2...3...stoj, a automatici ti sami reguliraju potrošnju jer svaki put kad stisneš gas ode ti viška.

Isto tako ne gasi ga na semaforu, to ko je izmislio živi u prošlom stoljeću.

Karakteristike čuj...pa evo ti Rimac, stvarno nesvakidašnji sin tajkuna...ima već reklamu na topgearu, samo se zapalio jbg...


  • 0