VN Meksika 2017
#31
Posted 28 October 2017 - 19:33
......................
HAR ''engine problem!'', stao na stazi. Uzasni vikend za TR a jos se nije zavrsio..
#32
Posted 28 October 2017 - 19:36
...........................
Hartija vozikaju mopedom...
#33
Posted 28 October 2017 - 19:41
#34
Posted 28 October 2017 - 19:51
#35
Posted 28 October 2017 - 19:58
Edited by /13/Ален Шмит/, 28 October 2017 - 19:59.
#36
Posted 28 October 2017 - 20:02
#37
Posted 28 October 2017 - 20:06
.............................
Fetelu je to pedeseta pol pozicija u karijeri, s vremenom 1:16.488 oborio je rekord staze.
#38
Posted 28 October 2017 - 20:10
#39
Posted 28 October 2017 - 20:16
Ocon opet fantastičan. Mislim da je vreme da ga Mercedes angažuje
Sainz&Hulk pravi ljudi za kombinat
Idemo Max sutra na pobedu!!!
#40
Posted 28 October 2017 - 20:21
Ne slazem se. Dzoni je u pravu. Iz nekog nepoznatog razloga spanskoj primadoni su vlasnici Meklarena dozvolili da unisti divno prijateljstvo i medjusobno divljenje koje je vladalo na relaciji Meklaren-Honda. Dzonatan Nil, Zek Braun i Erik Bulije, osim sto im je naredjeno da cele godine lazu da su nezadovoljni Hondom i da nesto hitno mora da se promeni kako bi tim opstao, su plakali kada im je receno da Honda odlazi i dolazi Reno. Zek je rekao da je prelepo sto kao sef tima hoda u beloj kosulji na kojoj nema imena nijednog sponzora i da isto tako nalepnice sa logoima sponzora kvare estetski utisak o bolidu, uz iskrenu konstataciju da je 250 miliona izgubljenih za tri godine usled dva deveta i jednog sestog mesta u konstruktorskom sampionatu, i odlazak visedecenijskih partnera Tag Hojera i Mobil 1 nista naspram saradnje sa Hondom, jer prijateljstvo nema cenu. Piter Prodromou je u naletu iskrenog izliva besa izjavio: "Da sam ja zeleo da sasije koje dizajniram pobedjuju nikada ne bih ni odlazio iz Red Bula. U Meklaren sam dosao upravo zbog borbe mojih automobila za 14. mesto i da bih zaboravio taj nesnosni stres koji donose pobede." Ljudi zaduzeni za vazdusni tunel u Vokingu inzenjeri u neverici medjusobno pricaju da njihov zivot vise nema smisla. Bili su na pragu toga da od Japanaca nauce kako da rezultati dobijeni u vazdusnom tunelu ne odgovaraju performansama automobila na stazi, onako kako Hondini podaci sa dinamometra u vezi PU-ova posle nemaju veze sa onim sto se desi kada bolid napusti garazu. Mehanicari u cudu kazu da im je Spanac oduzeo pravo na rad i da je najlepsi osecaj koji su doziveli bio kada promene 2 motora za jedno jutro, a najbolje od svega situaciju oslikava izjava Fandorna, koji kaze da ce traziti raskid ugovora jer odbija i pomisao na situaciju u kojoj ne startuje sa kaznom +35, uz konstataciju da od prve trke u Australiji on startuje sa +35, da su mu zlikovci vec saopstili da ce sledece sezone svaku trku startovati iz top 10, i da on jednostavno odbija da promeni trkacku filozofiju koju je usvojio od Honde, da pravi vozac svaku trku startuje sa zacelja.
Spanac je celu ovu idilu srusio poput kule od karata.
Mozes biti sarkastican koliko hoces, cinjenica jeste da je (kao sto je i Radoje rekao) on bio glasnogovornik tima. Sto je odlicno da se sve zavrsilo prve sezone. Tu mislim da se slazemo. Tu je trebalo preseci. Ili dozvoljavamo njemu i dalje da iznosi cinjenice i otvoreno ismeva i pravi jos veci pritisak, batalimo Hondu i idemo od nule ili njemu ultimatum da cuti ili ide, a Mekalren nastavlja sa Hondom. Vi ste dosli u poziciju da svi sponsori napuste tim, konstruktorski tim postavlja ultimatume da sve dodje do tacke pucanja i onda otkacite Hondu skoro bez plana kako to premostiti (pricam o parama) do nove tehnnicke regulacije?
Jel vidite sta radi STR? Za 2018-tu dva anonimusa. Niko nece ni primetiti da li su na stazi. To je isto trebalo Meklarenu. Dok ne proradi.
Meni je jasno da branis Alonsa u svakoj prilici, ali cinjenica je da bi fokus na neuspeh i probleme Meklarena daleko bio manji da GP2 GP2 i ostale direktne izjave iz kokpita direktno u trci nisu dosle iz njegovih opravdanih frustracija. Da su bila dva anonimusa, pa bili bi statistika. Ja licno mislim da je saradnja trebala da se zavrsi odmah. Odmah. Ali, posto mnogo para donose i ocigledno je da su motori komplikovani, a para nema, onda gde su 2-3 sezone, bice i 5, mozda bi i proradilo to na kraju.
Opet, sledeca sezona je kriticna za Meklaren. Ja licno mislim da vi morate da osvojite sampionsku titulu. To je jedino sto vas moze vratiti u fokus. Mid-field igraca imate koliko hoces, Wilijams, Force, Reno, o Ferrariju i RB da ne pricamo. Sve njih treba da pobedite pa onda Mercedese. Toliko verujete u sposobnosti svojih konstruktora? Eno ga jedan genijalac sedi u RB. Koliko vidim samo po neki put im uspe.
Reci mi otvoreno da li bi vise voleo da gledas Meklaren kako se muci jos 2 sezone i onda spakuju to kako treba, i poslednjoj osvoje titulu, ili da ih gledas sledecu deceniju-dve u rangu Wilijamsa? Wilijams uzimam kao primer nekada sampionskog tima, sa fenomenalnim rezultatima, koji je vec par skoro 2 decenije igrac sredine grida.
U vezi trke: idem na NASA site, mozda neki meteor prolece sutra, pasce verovatno na Ferrari, ili ce zaboraviti da zaviju tocak ili ce Vetel opet da ima trenutak ili slicno. Zanima me koja li ce glupost sutra da bude
Edited by Dzoni_m, 28 October 2017 - 20:24.
#41
Posted 28 October 2017 - 20:29
Mene zanima moze li iko objasnti ovakvu Maksovu brzinu? kako je to Red Bull odjednom nasao mod za kvalifikacije i to samo za jedan bolid?
#42
Posted 28 October 2017 - 20:32
Jeste li primetili koliko je Ricci los, sekundu sporiji od kolege vanzemaljca. Sutra bi Ferari mogao pobedu izgubiti s losom strategijom, po staroj dobroj rutini trkackih inzenjera.
Romantice, Reno je doneo novu specifikaciju PJa speecijalno samo za Ferstapena a nova PJ sadrzi delove koji bi trebali biti implementirani u R.E.18 PJ. Kako je Ferstapen debelo u bodovnom zaostanku zbog raznih odustaanja mislim da mu je to mala pomoc sto njemu sto Renoou. Mislim da se Ricci uopste ne ljuti zbog toga.
Edit: Reno na Fersapenovoj PJ isprobava nove i jace magicne kvalifikacione modove
Edited by alpiner, 28 October 2017 - 22:46.
#43
Posted 28 October 2017 - 20:35
Mene zanima moze li iko objasnti ovakvu Maksovu brzinu? kako je to Red Bull odjednom nasao mod za kvalifikacije i to samo za jedan bolid?
A mozda je do vozaca?
#44
Posted 28 October 2017 - 20:37
Nije do vozaca nego do potpuno novog upgradeovanog power unita koji je dobio Max (valjda mu se tim tako oduzuje za nastavak saradnje), dok Ric koristi stari.
Edited by Ripper, 28 October 2017 - 20:37.
#45
Posted 28 October 2017 - 20:39
Sutra bi Ferari mogao pobedu izgubiti s losom strategijom, po staroj dobroj rutini trkackih inzenjera.
Ili sudarom sa Maxom na startu, recimo.