Jump to content


Photo
- - - - -

VN Meksika 2017


  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#1 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 23 October 2017 - 20:36

37836728466_cca71a639c_o.jpg

 

37836728096_ac5be60964_z.jpg

 

37175175524_b8d6f1330c_z.jpg

 

37165231313_8bd2866d14_z.jpg

 

37836739306_c9a21ed865_z.jpg

 

37836735516_c4704782e0_z.jpg

 

37885191431_b8503630d1_z.jpg

 

37165229883_afef7fac41_z.jpg

 

Autodrom Hermanos Rodrigez biće poprište 18. trke 2017. Formula 1 šampionata, ubedljivo najviša staza na kalendaru, VN Meksika uvek predstavlja probleme timovima zbog razređenog vazduha koji guši motore. Turbo najviše ispašta jer mora hraniti uvek gladni motor pa ga timovi našteluju na ektremni način rada. Konfiguracija staze s dugačkim startno/ciljim pravcom te ublaženom S krivinom u odnosu na staru verziju pogoduje Mercedesu, sami krajevi staza tj. stadijum i mini stadijum sekcija s druge strane više leži RBu i Ferariju. Kako god okrenuli Mercedes će ovo izdominirati, dolaze u Meksiko kao šampioni a Luisu treba samo jedno peto mesto bez obzira ako Sebastijan pobedi na sve tri do kraja da bi postao četverostruki šampion. Sebastijan će zapamtiti azijsku turneju do kraja života, sad zna kako je bilo Alonsu nekada...

 

Toro Roso potvrdio je Gazlija i Harlija za Meksiko!

 

Poredak vozača i timova:

 

37165225883_c6c0180ab0_o.jpg

 

Alokacija guma:

 

37720667442_83d61ed890_z.jpg

 

Najviše pobeda ostvarili su Džim Klark, Najdžel Mensel i Alen Prost - 2

 

37836735976_06f74e167a_o.jpg

 

Ostala statistika:

 

37836741656_1f36751ec9_o.jpg

 

Mapa staze:

 

37175176994_4ffe7a9420_z.jpg

 

Informacije o stazi:

  •  Dužina staze: 4.304km (2.674 milja)
  •  Broj krugova: 71
  •  Dužina trke u kilometrima: 305.354km (189.738 milja)
  •  Startno mesto pol pozicije: leva strana
  •  Rekord kruga: 1:20.521 (Niko Rozberg, 2015)
  •  Apsolutni rekord staze: 1:19.480 (Niko Rozberg, 2015, kvalifikacije, kju 3)
  •  Maksimalna brzina: 349km/č (216.858 mp/č)
  •  DRS zone: Startno/ciljni pravac i pravac posle njega
  •  Razdaljina od starta do prve krivine: 890m
  •  Vožnja pod punim gasom u procentima: 45%
  •  Najduža sekcija pod punim gasom: 1200m
  •  Nivo prijanjanja: srednji
  •  Promena brzina po krugu: 52
  •  Iskorišćenost goriva po krugu: 1.41kg
  •  Vremenski gubitak po svakom dodatom kilogramu goriva: 0.054 sekunde
  •  Vremenski gubitak po obavljenom pit stopu: 16.000 sekunde

Vremenska prognoza:

Petak – Sunčano, najviša temperatura 24°C / najniža 8°C
Subota – Pretežno sunčano, najviša temperatura 23°C / najniža 9°C
Nedelja – Delimično oblačno, najviša temperatura 23°C / najniža 10°C

TV raspored (naša vremenska zona):

Petak:
- 17:00-18:30 Prvi slobodni trening
- 21:00-22:30 Drugi slobodni trening
Subota:
- 17:00-18:00 Treći slobodni trening
- 20:00-21:00 Kvalifikacije
Nedelja
- 20:00 Trka

 

Opaska: pomera se kazaljka sata jedan sat unazad u noći između subote i nedelje.
___
 
Šta se desilo prošlog leta®

 

Niko Rozberg došao je u Meksiko s jednim ciljem, pobediti. Biti ispred Hamiltona ili makar blizu nebili ispao iz borbe za titulu. Viđen je po padoku kako je manje raspoložen nego inače jer pokušava se skoncetrisati na predstojeći trkački vikned. 

Redak vazduh na ovoj nadmorskoj visini brine sve timove, Tafin koji je Renoov inženjer otkriva da motor s unutrašnjim izgaranjem gubi 22% snage u odnosu na druge staze. Naravno ovo Hondu najviše brine jer turbo koji se jako siluje ovde slaba je tačka kod japanaca. Perez, Gutijerez i Selis koji vozi na prvom slobodnom treningu su Meksikanci koji će voziti na domaćem tlu, skoro 135000 navijača došlo je da ih podrži što njih što ostale. Svaka čast.

28. Oktobra Berni je slavio svoj valjda osamdesetšesti rođus, kako je popio i žurka se odužila, izlajao se da je "F1 previše bezbedna i nije dovoljno opasna". Predlaže "bliže zidove u stilu nekih GT trka" a dodao je da "previše vremena gubimo s pričama s vozačima oko limita staze i belih linija". Kako je prislanjao tridesetosmu čašicu samo je rekao "da su zidovi bliži, vozači nebi gunđali oko sečenja staze i limita jer ih onda nebi bilo".

Svi su se brzo otreznili kada su saznali da se Frenk Vilijams bori s težim oblikom upale pluća, no najgore je prošlo te je ušao u stanje oporavka.

Red Bul je potpisao s Eksonom/Mobil 1, biće prvi put bez Totala još od 2007. i početka partnerstva s Renoom. Ron Denis je potpisao s Kastrolom za Meklaren.

Brembo je doneo bolje kočnice Has F1 Timu.

 

37836732706_eb8f51bdba_z.jpg

 

Hamilton je osvojio pol poziciju i pobedio, Rozberg je bio u oba slučaja drugi a oko trećeg mesta borili su se Fetel, Ferštapen i Rikjardo. Urnebesni troboj je obeležio trku, celo vreme su bila koškanja na stazi, leteli su parčići karbonskog vlakna, Ferštapen je sekao u jednom momentu prvu krivinu a Fetel je kao šlag na tortu rekao Čarliju da odjebe. U celoj ovoj zbrci Rikjardo je na koncu bio treći, Ferštapen četvrti a Fetel peti kada su odluke donešene na "zelenom stolu".


  • 2

#2 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 25 October 2017 - 21:10



  • 0

#3 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 25 October 2017 - 21:39

Kad smo već kod toga...

 

 


  • 0

#4 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 25 October 2017 - 22:25

Slikice!!!

 

Perez je posvetio dizajn kacige žrtvama onog užasnog zemljotresa koji je pogodio Meksiko Siti pre par nedelja

 

37223465914_80aebed481_o.jpg

 

_______________________

 

Izmene na pisti:

 

Sećate se sramotnog prošlogodišnjeg izdanja gde su Hamilton, Feršatpen i još par njih gotovo namerno isekli čitavu prvu šikanu radi sticanja prednosti, ove godine su organizatori strateški postavili banana ivičnjake u toj sekciji

 

37223466214_605cf82e15_z.jpg

 

Krivina 4 je doživela par promena što se tiče pozicije TekPro ograda, također dodata je dodatna staza za izletanje ako odeš preduboko tj. kasno kočiš ili sl. pre Krivine 4. Pored toga pomerena je ograda na ulazu u drugu stadijum sekciju. Namerno su pooštrili mere sečenja Krivine 4 i 5 jer ako se dobro sećam Sajnc je prošle godine bukvalno presekao čitavu šikanu radi sticanja prednsti

 

37223465284_17f91d3c7d_z.jpg

 

U krivini 8 montiran je kobasica ivičnjak

 

37902327992_a7e92cd96c_z.jpg

 

Na temenu Krivine 11 je također montiran kobasica ivičnjak, mnogi vozači su sekli i tu krivinu nemilice (pa i ja u F1c) a možda najispraćenije sečenje je napravio Fetel 2015. godine. Ako se sećate da se Alonso koji je počeo trku s pokvarenom PJ žalio na Fetela koji seče stazu ko nenormalan (valjda je imao puknuće gume ili nešto pa je žurio u boks)

 

37223465134_53ff8fc67e_z.jpg

 

Konačno su uradili makar nešto po pitanju granica staze i sve uz to. Jedna od gorih staza (uz Stazu Amerika i Soči) što se tiče limita staze, što zna biti smor i na simulacijama.


  • 1

#5 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 25 October 2017 - 23:47

Lista KZŠ

 

X8SW10u.jpg

 

Kakav je ovo kičeraj između dva gledališta na Sunčevom Stadionu

 

DG8VFekl.jpg


  • 0

#6 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 26 October 2017 - 19:01

KZŠ vozači

 

 


  • 0

#7 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 26 October 2017 - 19:10

ARRGHHHHHHHHHH bre!! Ima li ovoj godini kraja, mislim jbt jbg

 

#isusejosifemarijobožesvetikojijesinanebesimainazemljijudomarijojesusforgodsakeforf1sakeforhondasakeforalenšmitsakeforvebersakeforradojesakeitakotonatutemujbt #ourfatherWhoartinheavenhallowedbeThynameThykingdomcomeThywillbedoneonearthasitisinheavenGiveusthisdayourdailybreadandforgiveusourtrespassesasweforgivethosewhotrespassagainstusandleadusnotintotemptationbutdeliverusfromevil #VaterunserimHimmelgeheiligtwerdedeinNameDeinReichkommeDeinWillegeschehewieimHimmelsoaufErdenUnsertäglichesBrotgibunsheuteUndvergibunsunsereSchuldwieauchwirvergebenunsernSchuldigernUndführeunsnichtinVersuchungsondernerlöseunsvondemBösenDenndeinistdasReichunddieKraftunddieHerrlichkeitinEwigkeit #amen #blessed 

 

 

 

Alonso will have ICE spec 3.8 in Mexico, which debuted with Vandoorne in Austin. Possibly also new turbo & mgu-h (20 places penalty). Vandoorne will also have a grid penalty.

  • 0

#8 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 26 October 2017 - 19:36

Dobro de, zasto se nerviras, kao da je sada i bitno da li ce Alonso trku zavrsiti kao sedmi, deveti ili petnaesti. Zadnji biti necemo, osmog stici ne mozemo. A i Alonsu je svejedno - ako vec ne moze na podijum.

 

Ono sto je bitno je da smo se ratosiljali bede od naredne godine. Ovih par preostalih trka sa Hondom cemo istrpeti.


  • 0

#9 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 26 October 2017 - 21:26

22780619_2068741836693275_89175507268906


  • 0

#10 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 26 October 2017 - 22:34

22780273_1861470953882520_68507645669693


  • 0

#11 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 26 October 2017 - 23:47

Lele..

 

 

 

Grid penalties for both McLaren's are confirmed. 35 Places for Vandoorne, 20 places for Alonso.

  • 0

#12 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,793 posts

Posted 27 October 2017 - 06:41

Ono sto je bitno je da smo se ratosiljali bede od naredne godine. Ovih par preostalih trka sa Hondom cemo istrpeti.


Ja nesto mislim da cete praviti Hondu od blata. Dozvolili ste da nezadovoljstvo jednog vozaca ugrozi ceo tim.
Mozda gresim mnogo ali vreme ce pokazati.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 27 October 2017 - 12:45

Ja nesto mislim da cete praviti Hondu od blata.

 

Imas li ti oci bre? Zar ne vidis koliko su Japanci nesposobni, trebalo im je 5 meseci nakon pocetka sezone da isporuce konfiguraciju motora koju su planirali da donesu na prvi test u Barseloni, pola sezone nas je cak i Zauber prestizao kako je hteo, oba vozaca su vec na 11-12 potrosenih motora, i dalje nam fali nekih 60-tak konja, svaku trku startujemo sa +25 pozicija kazne i najcesce zavrsavamo odustajanjem zbog otkaza motora a nema nikakvih naznaka da ce da bude bolje? Sponzori se razbezali, preti pobuna u konstruktorskom timu, opstanak Meklarena je doveden u pitanje.

 

Ja sam prvi ovde govorio jos pre tri godine da Meklaren-Hondi ne trebaju ni Alonso ni Baton, jer je gubljenje vremena i novca placati ih da glume Marusiju na stazi. Nema ovo veze sa vozacima, Honda jednostavno nije kadra da proizvede F1 motor prema sadasnjim propozicijama.

 

Sve sto treba da urade da dokazu suprotno je da sledece godine sa STR zavrse sezonu ispred Meklaren-Renoa.

 

Dil sa Renoom za Meklaren je bukvalno slamka spasa, da se premoste tri sezone do novih pravila i da se povrati kredibilitet i kod sponzora i kod samih zaposlenih u ekipi. Bude li jos jedna sezona nalik ovim tri Prodromu i drustvo ce dici sidro, isporucili su aerodinamicki najbolji bolid na gridu ali ne mogu ni u bodove da udju s njim jer Honda nije kadra, i onda jos Japanci seru po njima i pricaju kako je motor super ali eto sasija nista ne valja a i vozaci sabotiraju. Ma, daleko im bila lepa kuca!

 

Kad dodju na snagu nova pravila za motore, onda ce se videti sta i kako u dugorocnom smislu, da li ce se Meklaren pozicionisati uz nekog od najavljenih novopridoslih proizvodjaca motora kao fabricka ekipa, da li ce krenuti sami da rade svoj motor, da li ce ostati sa renoom - u svakom slucaju kako god bilo od ovog sada gore nece biti!


  • 3

#14 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 27 October 2017 - 15:55

Ludilo uzima maha...
 

Ocon received death threats after Perez clashes
2017 Mexican Grand Prix

26th October 2017, 22:25
Author Keith Collantine

 
Esteban Ocon has revealed he received death threats on social media in response to collisions between him and his team mate this year.

Ocon and Sergio Perez have had a tempestuous partnership in their first year as team mates. Tempers began to run high between the pair after the Canadian Grand Prix, where Perez refused a request from the team to allow Ocon to pass him.

They then collided with each other in Canada, Hungary and Belgium. Following the latter clash between the pair Force India refused to allow them to continue racing each other for position. In the last two races Perez has been refused permission to overtake Ocon.

Today in Mexico Ocon revealed he has revealed death threat from Perez’s fans, examples of which can still be found on social media:

ocon-death-threat-omarchion-470x192.jpg
ocon-death-threat-cferegrino-470x243.jpg

Speaking in today’s FIA press conference ahead of his home race this weekend Perez said he didn’t believe his supporters will give his team mate any trouble.

“I don’t think the fans will be bad to Esteban,” said Perez. “Obviously they will support me a lot here but I see no reason why they should be bad to him. Every event we’ve done so far they have been very good to him, not only to him but to everyone else.”

“And the end of the day this is just a sport, this is how it should be.”

According to Perez the pair’s relationship has improved since they held private talks to clear the air after their clash at Spa.

“I think we obviously had a bad relationship since Baku,” said Perez. “And then especially we hit a very low point in Belgium.”

“But afterwards we had a good conversation between us, no one was involved within the team. And I think since that point everything has changed in the atmosphere, not only between us also the engineers and everyone.”

“It’s really good and having both sides work together has made a big difference. And especially going into next year it’s very important because it’s a massive and we have to work together for the benefit of the team. It’s very important that in the team both drivers are united. Obviously you want to beat each other but it’s important to have that respect and I think that respect is in place now and the atmosphere is good.”

The team’s ban on letting the pair race each other may soon be lifted as Force India are likely to become uncatchable by their closest rivals this weekend. Perez said he “hasn’t heard” for sure what the arrangement will be for this race. “But probably we should be able to race,” he said.

NB. The material shown above has been reported to the relevant social media networks.

 

:mellow:


  • 0

#15 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 27 October 2017 - 17:06

Zbog takvih stvari sramim se biti covek. Toliko bezsramlja i iskazivanja moci preko tastature a zapravo se skrivaju iza lica napuhanih tinejdzera. Fuj jbt, mrs. A disemo isti vazduh, bljak... Pa oni hebeno ne svacaju stetu ubijanja coveka, a zbog cega? Zbog heenog sporta. Sta bi uradio posle Okonovog ubitstva, bio bi zadovoljan celog zivota dok bi trunuo u zatvoru. Jujujujuu, jbt.
______

Selis se lepo skrsio u zadnjoj krivini, crvena zastava je isknuta.
_______

Na Skaju su pricali mnogo o limitima staze, timovi zele ostrije mere organizatora i FIAe tj. forsiraju organizatore da premodifikuju ivice staze bilo skobasica ivicnjacima bilo travom ili sljunkom.
  • 0