Ovo je kompletno nova filozofija kako se vazduh sprovodi oko vozila. I to ne narocito elegantna. Znatno komplikovanije u odnosu na Red Bull i Mercedes. I ukoliko proradi, nece biti bolje od ta dva resenja, cija je ovo kombinacija.
Malo mi je sve to Frankenstajn kombinacija sa dosta kompromisa...ova bocna krila sa strane nosa su tu prvenstveno zbog toga da ojacaju kompletan nos zbog crash testa i nosenja prednjeg krila. A onda su ih jos dodatno iskoristili da usmere vazduh nazad ka nosu kako bi vazduh pratio konturu nosa nizvodno. Zbog legalnosti su morali da dodaju tri usisa, svaki sa pregradom (https://pbs.twimg.co...UktXUAE_Mlh.jpg), koji onda dalje deli vazduh i usmerava ga na izlaznu ivicu plasta. Sto je vise Sauber nego RB resenje, ako me razumete...Pri tom su ceo plast objedinili sa nosem i on je prilicno debeo na napadnoj ivici. Kod Mercedesa je ovo jako jednostavno reseno, tanko, bez mnogo komplikovanja, a vrsi istu funkciju.
Ovo je benchmark za noseve bolida. Nos je nizak, zadovoljava pravilo o povrsini vrha nosa, a prakticno ne postoji za struju vazduha. I usmerava vazduh ispod i oko nosa.
Mercedes jos i ima luksuz da ne isprati ovo resenje, jer je njihov nos prilicno tanak. Da bi to bio i izgurao crash test bilo je potrebno mnogo znoja i inzenjerskih sati. Plus su imali filozofiju da sa plastom iskoriste tu svoju prednost.
Ferrari je opet primenio proslogodisnje McLarenovo resenje. Lenje i kvarno, ali su skapirali da im je to najjednostavniji nacin, posto su ocigledno sve ideje spucali na halo i bocne usisnike. Ovde su zaspali i to je jedini razlog sto nisu najbolja sasija. Lenjost na razvoju prednjeg krila i nosne regije bolida.
I onda se McLaren resi da napravi ovo. Meni je iznenadjenje kojim su smerom krenuli.
Spucali su jako puno vremena i para da naprave Sauberoliki komplikovani nos...