Jump to content


Photo
- - - - -

McLaren - Renault 2018


  • Please log in to reply
639 replies to this topic

#406 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 10 May 2018 - 23:03

Pre tačno 40 godina svedočili smo istom čudu kod Erovsa A1

 

0bfc0ce99892772fc285e10ee3943d9a_XL.jpg

 

Iskreno rečeno, napaljen sam :wub:

 

Ovo čudo funkcioniše kao nos kod Alfe ali u ovom slučaju ima dva uspravna kanala tj. dodatne ploče na ivicama koje dodaju stabilnost prednjem kraju. Bukvalno funkcioniše kao dodatni duplo veći nosač prednjeg spojlera. Da to nije dovoljno, ima i onu čuvenu Mercedesovu "ploču" vodoravnog položaja koja funkcioniše i kao "prednji difuzor" - još jedna stavka koja stabiliše prednji kraj.


  • 0

#407 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 10 May 2018 - 23:31

f1-spanish-gp-2018-mclaren-mcl33-nose-an

 

Dc2qH8kWAAE4rlu.jpg

 

Dc2qIgKXUAAikND.jpg


  • 0

#408 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 10 May 2018 - 23:35

NOvi troelementni uspravni deflektori!

 

zhhD7aYi6_RkNMB4ftvz3dqHNuWQ0aJnKbDF4Ncb


  • 0

#409 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 10 May 2018 - 23:43

Nova "lopatica krila"

 

-8MCbC6CDzwZh7FRnfvheeK-uV95wnuKO8Mo4OMz


  • 0

#410 MrIncredible

MrIncredible
  • Members
  • 499 posts

Posted 11 May 2018 - 07:16

Možda ne bude brz, ali je bar ružan! :D


  • 0

#411 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 11 May 2018 - 07:19



Prosto rečeno, sve su bacili na to da ubrzaju vazduh ispod nosa i tako stvore veće prianjane. Kanalisanjem tog vazduha preko bočnih portala i patosa pokušaće da prenesu veću količinu obrtnog momenta na zadnje točkove.
To će sigurno smanjiti proklizavanje zadnjih guma i moraće ponovo da "pipaju" "prozor" u kome rade pneumatici. Čitav petak je 100% posvećen tome.
Zbog toga što je ova staza test staza biće im lakše da alokacinom podataka predvide šta raditi na ostalim stazama.
Zadnji deo su smanjili povećavajući profil kroz koji vazduh ide na zadnje krilo.
Dakle, ideja je dobiti auto za puno prianjanja koji će biti brz kroz duge brze krivine.
Ništa ovde specijalno nije novo, ali se mora priznati da je lepo upakovano.
Sve ovo ima i RB i Mercedes. Ferari radi nešto drugačije.

Hvala


  • 0

#412 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 11 May 2018 - 23:51

Ovo je kompletno nova filozofija kako se vazduh sprovodi oko vozila. I to ne narocito elegantna. Znatno komplikovanije u odnosu na Red Bull i Mercedes. I ukoliko proradi, nece biti bolje od ta dva resenja, cija je ovo kombinacija.

 

Malo mi je sve to Frankenstajn kombinacija sa dosta kompromisa...ova bocna krila sa strane nosa su tu prvenstveno zbog toga da ojacaju kompletan nos zbog crash testa i nosenja prednjeg krila. A onda su ih jos dodatno iskoristili da usmere vazduh nazad ka nosu kako bi vazduh pratio konturu nosa nizvodno. Zbog legalnosti su morali da dodaju tri usisa, svaki sa pregradom (https://pbs.twimg.co...UktXUAE_Mlh.jpg), koji onda dalje deli vazduh i usmerava ga na izlaznu ivicu plasta. Sto je vise Sauber nego RB resenje, ako me razumete...Pri tom su ceo plast objedinili sa nosem i on je prilicno debeo na napadnoj ivici. Kod Mercedesa je ovo jako jednostavno reseno, tanko, bez mnogo komplikovanja, a vrsi istu funkciju.

 

Red-Bull-Technik-Nase-Formel-1-2017-foto

 

 

Ovo je benchmark za noseve bolida. Nos je nizak, zadovoljava pravilo o povrsini vrha nosa, a prakticno ne postoji za struju vazduha. I usmerava vazduh ispod i oko nosa.

 

Mercedes jos i ima luksuz da ne isprati ovo resenje, jer je njihov nos prilicno tanak. Da bi to bio i izgurao crash test bilo je potrebno mnogo znoja i inzenjerskih sati. Plus su imali filozofiju da sa plastom iskoriste tu svoju prednost.

 

Ferrari je opet primenio proslogodisnje McLarenovo resenje. Lenje i kvarno, ali su skapirali da im je to najjednostavniji nacin, posto su ocigledno sve ideje spucali na halo i bocne usisnike. Ovde su zaspali i to je jedini razlog sto nisu najbolja sasija. Lenjost na razvoju prednjeg krila i nosne regije bolida.

 

I onda se McLaren resi da napravi ovo. Meni je iznenadjenje kojim su smerom krenuli.

 

Sauber-Formel-1-GP-China-Shanghai-12-Apr

 

Spucali su jako puno vremena i para da naprave Sauberoliki komplikovani nos... :whistle:

 


  • 0

#413 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 12 May 2018 - 01:29

McLaren’s dramatic upgrade for its MCL33 should have been ready for the first race of the season, according to Fernando Alonso.

Alonso said the new package, which includes a radical new nose design, made the car “much better” but revealed the team intended to introduce it long before the fifth race of the year. “This should be the car of Australia so, yeah, it was a delay.”

“We’re running a little bit behind schedule on the updates,” he explained. “The important thing is that the new parts are coming every race from now on to put some performance on the car.”

While the new nose on the car has attracted the most attention McLaren has revised several other parts of the car. Alonso said the team isn’t sure whether it will run the full upgrade in the race.

“It’s difficult to separate one part from the whole package,” he said. “The the front nose is the most spectacular thing but there are aero devices all around the car so it’s difficult to separate which one is delivering more. But I think the whole package is better, the new McLaren is definitely faster so we’re happy with that.”

There is “still some debate on some of the parts if they are quicker or not,” he added. “But tonight we will make all the decisions and tomorrow put the best car on the track.”

McLaren hasn’t made it into the top 10 in qualifying for any of the races so far this year but Fernando Alonso believes they have their best chance yet.

“Overall I think we are a little bit more competitive than any other Friday so hopefully Q3 tomorrow for the first time is a real possibility.”


  • 0

#414 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 12 May 2018 - 14:44

Q3 :thumbs:

(ali jedva na guzove)


  • 0

#415 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 12 May 2018 - 15:44

Nije uopste bilo jedva. Jedini problem je start na supermekim.


  • 0

#416 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 12 May 2018 - 15:50

I start sa spoljne strane Magnusena... :wacko:


  • 0

#417 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 12 May 2018 - 21:11

Slazem se, uzas. Alonsova trka bi mogla da bude gotova vec u prvoj krvini.


  • 0

#418 Hertzog

Hertzog
  • Members
  • 2,572 posts

Posted 13 May 2018 - 12:58

Je li Mag dobio neku kaznu za divljanje na stazi
  • 0

#419 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 13 May 2018 - 14:05

Je li Mag dobio neku kaznu za divljanje na stazi

 

Dobio opomenu. Nista kazneni poeni ni novcano.


  • 0

#420 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 13 May 2018 - 16:31

Uzasno sam razocaran


  • 0