Turska je jedan od boljih Tilkedroma, zajedno sa Sepangom i Ostinom.
„Код Тилкеа“
#136
Posted 05 May 2018 - 20:38
#137
Posted 05 May 2018 - 22:10
Prosto je neverovatno da covek moze da ima takve ultra-mega-giga promasaje poput Jeongama, Abu Dabija i Socija, ali i da mozda da ubode, kao sa Ostinom. Meni je Ostin u top5 staza. Vise volim samo Montreal, Intrerlagos, Spa i Moncu. S druge strane, kada se voze Abu Dabi i Soci, te staze su toliko lose da se osecam kao da se ni ne vozi trka tog vikenda.
#138
Posted 06 May 2018 - 08:24
#139
Posted 06 May 2018 - 15:13
Dokaz da je danas moguce dizajnirati modernu stazu a da ona ne lici na prarking ispred soping mola po kome je neko belom farbom izvukao linije i nacrtao stazu. Barber Park je izgradjen 2003, i napravljen je sa ciljem da voznja po njemu pruza najvece moguce zadovoljstvo dok su stvari poput broja VIP loza i arhitektonske egzibicije na tribinama oko staze potpuno zanemarene - ustvari, tribina prakticno i nema, staza je izistinski smestena u jedan park i publika je smestena po okolnim brezuljcima poput piknika u nekom izletistu. Naravno ovako nesto je moguce postici samo pod uslovom da ti nije stalo da stvoris totalnu separaciju izmeju ucesnika "cirkusa" (vozaci i timovi), bogatuna koji dodju da vide i budu vidjeni (i usput naprave neki biznis dil), i obicnih smrtnika koje tretiras kao zadnju stoku.
#140
Posted 08 May 2018 - 00:30
Klasicni monopol F1 diktira sve sto se tice lokacija novih pista, ono najvaznije a to je lokacija piste je uglavnom smestena tako da Tilke ima 40 posto slobodde u dizajniranju. Skoro sve njegove staze su konceptualne sto znaci da mu organizatori ne daju kreativnu slobodu.
Spominjete mnoge promasaje ali navescu neke od njih uz malu analizu:
+ Soci
Tilke je najmanje kriv i pistu je dizajnirao zavezanih ruku. Da nije Putina i ostale bandde Soci nikad nebi bio deo f1. Meni je na primer Krivina 4 jedna od najboljih u kalendaru.
+ Abu Dabi
Tipicna izdrkotina Saudijskih princeva i ostale bande, Tilke je opet najmanje kriv.
+ Jongam
Hebote pa to su dizajnirali ljudi odgovorni za polukruzni grad koji je trebao izniknuti. Tilke je samo to napravio da bude pod Grade1 sertifikatom.
+ Bud
Ovo je cudna biljka, da nema megapravaca bila bi odlicna staza.
Uglavnom Berni zedan para je doprineo lavini Tilkehatea i iskreno zao mi je coveka. Samo mi se cini da ce Liberti biti jos gori...
#141
Posted 10 May 2018 - 21:47
Ovo je definitivno prizivanje djavola:
#142
Posted 10 May 2018 - 23:07
Radoje samo pogledaj dabl heder tj. otvaranje aktuelne sezone FE u Hong Kongu. Isto sr*nje drugo pakovanje.
Slava oreolu, krešpektakl i najluđi circkus ponovo kreće!!!
#143
Posted 11 May 2018 - 00:32
Slabo ce tu oreol da pomogne ako neko na tom mostu uradi Veberov let i zavrsi u vodi...
#144
Posted 27 May 2018 - 11:15
Organizatori Staze Žil Vilnev hoće napraviti novi padok i garaže a sve u stilu građevina s Ekspa 1967. zbog kojeg se i ostrvo izvorno napravilo
Slika ostrva dok je tu bio Ekspo
#145
Posted 27 May 2018 - 19:29
Kuvajt Motor Toun svečano otvoren! (još u Martu, ali jbg tek sad primetio )
Krug s automobilom sniman tik pre otvaranja
#146
Posted 05 June 2018 - 23:18
Novi Tilkeov projekat- Grade 1 staza u Riju. Gradnja bi trebala početi sredinom sledeće godine i završiti sredinom 2020. godine
Mapa staze dužine 5.3km
Garaže
Edited by /13/Ален Шмит/, 05 June 2018 - 23:22.
#147
Posted 06 June 2018 - 01:45
Odvozio sam ovu bebicu u f1c, najbolje vreme 1:23.219. Video klip:
Mala analiza:
T1 i T2 su izuzetno čudan izbor za prve krivine, ali kasnije T3 može tj. biće mesto za preticanje. Bojim se da je to jedino mesto za to pošto T13 dolazi posle vijugavog dela automatski isključivši preticanje na T13. Dalje, T6 i T7 su po meni najodvratnije krivine koje je Tilke napravio. Mislim, wtf kako da hebeno pogodim idealnu putanju i tačku kočenja. S tehničke strane ekstremno a s vozačeve trn u guzi. Jedva sam pogodio idealnu putanju tamo.
T8-T11 su bukvalno kopija T4-T8 s Buriram staze u tajlandu i mogu vam reći da to uopšte nije loše. T4 na Buriramu je nešto vrlo posebno, gotovo kao T1 u Hokenhajmringu.
T13-T19 je izuzetno vijugavo-brza sekcija te vrlo izazovna. podseća me na drugi sektor u Stazi Amerika (COTA). Melem za vozačevu dušu.
#148
Posted 18 July 2018 - 12:46
18 July 2018
The latest Miami circuit map
Here is the latest version of the planned Miami Grand Prix circuit, with the original idea of racing around the American Airlines Arena having been axed and the track now passing through Bayfront Park. It is not clear from the map where the pits will be, but it is clear from the run-off areas that the circuit will be anti-clockwise. The most likely pit location would be in the parking areas on Biscayne Boulevard. The track will still involve the crossing of the railway track that leaves PortMiami.
The Miami City Commission will address the question of the planned Formula 1 Miami Grand Prix on July 26 (next Thursday) during a meeting at City Hall. The commissioners will consider a 53-page document, giving details of the planned event and will then vote to authorize the city manager to execute the host city agreement and the park use agreement between the City of Miami, the Bayfront Park Management Trust, South Florida Racing LLC, and Formula One World Championship Ltd. The contract will be for 10 years and will begin with a fan festival this year.
The first race will be in October 2019 and cover 11 events, up to and including a race in 2029. There will be an option that must be taken up by July 2026 to continue the deal until 2039.
The agreement allows for the race to be held between October 5 and November 15 in any year, but there is a revocable-at-will license for the use of the parkland, notice of which must be given a year in advance. The park trust will also benefit from surcharges on any seats located in the park area. The rental fee each year will be $50,000 but the promoter has agreed to improve one city playground every second year to the tune of up to $100,000. The difficulty will be the set-up and tear down periods which are set for only 14 days set-up and seven days tear down. This will mean intensive work to create the necessary facilities in the time available. It is thus highly likely that the model used in Baku will be replicated with a modular pit building complex being built in the available time.
#149
Posted 12 September 2018 - 23:13
Tilke po prvi put objavio službene crteže Kopenhaške staze
Absolutna ludnica od staze, ovo je ekstremnije i od Bakua što mi se jako dopada. Pitlejn luđi i od onog u Monaku. Pravcčuge na sve strane. Biće ludnica ako ikada zaživi ovaj projekat.
#150
Posted 13 September 2018 - 00:24
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk