Jump to content


Photo
- - - - -

„Код Тилкеа“


  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#136 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 20,182 posts

Posted 05 May 2018 - 20:38

Turska je jedan od boljih Tilkedroma, zajedno sa Sepangom i Ostinom.


  • 2

#137 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 16,990 posts

Posted 05 May 2018 - 22:10

Prosto je neverovatno da covek moze da ima takve ultra-mega-giga promasaje poput Jeongama, Abu Dabija i Socija, ali i da mozda da ubode, kao sa Ostinom. Meni je Ostin u top5 staza. Vise volim samo Montreal, Intrerlagos, Spa i Moncu. S druge strane, kada se voze Abu Dabi i Soci, te staze su toliko lose da se osecam kao da se ni ne vozi trka tog vikenda.


  • 1

#138 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,889 posts

Posted 06 May 2018 - 08:24

Znas kako, ima tu malo i do toga gde zele da naprave stazu. Neke lokacije su pogodne za staze, neke i ne toliko. I koliko svojih "karakteristicnih" pecata doda stazi. Gde god je fulao da izgura te svoje fetise dobili smo dobru stazu sa promenama elevacije i nagiba koja je zabavna. Gde su lokacije bile dobre a ubacio je fetise imas lose staze. A tamo gde je lokacija krs, imas gluposti od staza na kojima je samo pravio zone za izletanje. I koje nemaju nikakve promene visine, ritam im je nikakav, krivine su pod 90 stepeni itd...
  • 0

#139 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 20,182 posts

Posted 06 May 2018 - 15:13

 

 

Dokaz da je danas moguce dizajnirati modernu stazu a da ona ne lici na prarking ispred soping mola po kome je neko belom farbom izvukao linije i nacrtao stazu. Barber Park je izgradjen 2003, i napravljen je sa ciljem da voznja po njemu pruza najvece moguce zadovoljstvo dok su stvari poput broja VIP loza i arhitektonske egzibicije na tribinama oko staze potpuno zanemarene - ustvari, tribina prakticno i nema, staza je izistinski smestena u jedan park i publika je smestena po okolnim brezuljcima poput piknika u nekom izletistu. Naravno ovako nesto je moguce postici samo pod uslovom da ti nije stalo da stvoris totalnu separaciju izmeju ucesnika "cirkusa" (vozaci i timovi), bogatuna koji dodju da vide i budu vidjeni (i usput naprave neki biznis dil), i obicnih smrtnika koje tretiras kao zadnju stoku.


  • 1

#140 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 3,912 posts

Posted 08 May 2018 - 00:30

Ovde se pomalo izvlace iz konteksta neke stvari a Tilke je u najmanju ruku kriv. Well i Tilke ima sopstvenu verziju Barbera u vidu Grade1 piste Alargve u Spaniji. I sam Kobajasi je rekao da mu se krv zaledila nakon par krugova, o voznji u kisnim uslovima da ne pricam.

Klasicni monopol F1 diktira sve sto se tice lokacija novih pista, ono najvaznije a to je lokacija piste je uglavnom smestena tako da Tilke ima 40 posto slobodde u dizajniranju. Skoro sve njegove staze su konceptualne sto znaci da mu organizatori ne daju kreativnu slobodu.

Spominjete mnoge promasaje ali navescu neke od njih uz malu analizu:

+ Soci
Tilke je najmanje kriv i pistu je dizajnirao zavezanih ruku. Da nije Putina i ostale bandde Soci nikad nebi bio deo f1. Meni je na primer Krivina 4 jedna od najboljih u kalendaru.

+ Abu Dabi
Tipicna izdrkotina Saudijskih princeva i ostale bande, Tilke je opet najmanje kriv.

+ Jongam
Hebote pa to su dizajnirali ljudi odgovorni za polukruzni grad koji je trebao izniknuti. Tilke je samo to napravio da bude pod Grade1 sertifikatom.

+ Bud
Ovo je cudna biljka, da nema megapravaca bila bi odlicna staza.

Uglavnom Berni zedan para je doprineo lavini Tilkehatea i iskreno zao mi je coveka. Samo mi se cini da ce Liberti biti jos gori...
  • 0

#141 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 20,182 posts

Posted 10 May 2018 - 21:47

Ovo je definitivno prizivanje djavola:

 


  • 0

#142 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 3,912 posts

Posted 10 May 2018 - 23:07

Radoje samo pogledaj dabl heder tj. otvaranje aktuelne sezone FE u Hong Kongu. Isto sr*nje drugo pakovanje.

 

Slava oreolu, krešpektakl i najluđi circkus ponovo kreće!!!


  • 0

#143 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 20,182 posts

Posted 11 May 2018 - 00:32

Slabo ce tu oreol da pomogne ako neko na tom mostu uradi Veberov let i zavrsi u vodi... :ph34r:


  • 0

#144 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 3,912 posts

Posted 27 May 2018 - 11:15

Organizatori Staze Žil Vilnev hoće napraviti novi padok i garaže a sve u stilu građevina s Ekspa 1967. zbog kojeg se i ostrvo izvorno napravilo

 

Dd9SiDkU0AAUcI7.jpg

 

Slika ostrva dok je tu bio Ekspo

 

2ToRKZS.jpg


  • 0

#145 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 3,912 posts

Posted 27 May 2018 - 19:29

Kuvajt Motor Toun svečano otvoren! (još u Martu, ali jbg tek sad primetio :lol+: )

 

 

Krug s automobilom sniman tik pre otvaranja

 


  • 0

#146 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 3,912 posts

Posted 05 June 2018 - 23:18

Novi Tilkeov projekat- Grade 1 staza u Riju. Gradnja bi trebala početi sredinom sledeće godine i završiti sredinom 2020. godine

 

Mapa staze dužine 5.3km

 

imagem_4.jpg

 

Garaže

 

pitlane_alta.jpg


Edited by /13/Ален Шмит/, 05 June 2018 - 23:22.

  • 0

#147 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 3,912 posts

Posted 06 June 2018 - 01:45

Odvozio sam ovu bebicu u f1c, najbolje vreme 1:23.219. Video klip:

 

 

Mala analiza:

 

T1 i T2 su izuzetno čudan izbor za prve krivine, ali kasnije T3 može tj. biće mesto za preticanje. Bojim se da je to jedino mesto za to pošto T13 dolazi posle vijugavog dela automatski isključivši preticanje na T13. Dalje, T6 i T7 su po meni najodvratnije krivine koje je Tilke napravio. Mislim, wtf kako da hebeno pogodim idealnu putanju i tačku kočenja. S tehničke strane ekstremno a s vozačeve trn u guzi. Jedva sam pogodio idealnu putanju tamo.

 

T8-T11 su bukvalno kopija T4-T8 s Buriram staze u tajlandu i mogu vam reći da to uopšte nije loše. T4 na Buriramu je nešto vrlo posebno, gotovo kao T1 u Hokenhajmringu.

 

T13-T19 je izuzetno vijugavo-brza sekcija te vrlo izazovna. podseća me na drugi sektor u Stazi Amerika (COTA). Melem za vozačevu dušu.


  • 1