Jump to content


Photo
- - - - -

Mercedes 2017


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#31 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 28 February 2017 - 19:28

borg-poster.jpg

 

Meni je fascinantno sa kolikom kolicinom detalja su oni odradili ovaj bolid. Samouverenost u samom procesu dizajniranja celog bolida. Kapa dole ako sve bude radilo kako treba, ogromno je znanje iza cele te price i jaaaako puno radnih sati.

 

Red Bull je recimo u fazonu - ovo je baza, da vidimo kako radi pa cemo dodavati ostalo po potrebi kada razumemo kako vazduh struji. Totalno drugacija filozofija.

 

Ovde je - mi smo Borg. Asimiliracemo vazduh pa ce raditi onako kako mu mi kazemo. :D


  • 3

#32 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 28 February 2017 - 20:14

Zato što je to deo plana da se do 2020 bude najbolji u svakom segmentu. F1 je samo deo priče, oglasna tabla koja će pokazati superiornost brenda. Otud rezultati, jer je ovaj auto započet onog sekunda kada su pravila bila poznata. Plus bezdan inženjera i opreme koju poseduje Daimler. Sila je to, iz prve ruke pričam.

 

Plan za prvi deo testiranja je da vide koliko pogon može da sašije kilometara u parcijalnim režimima. Onda će premeriti oštećenja u sklopovima i proceniti koliko bi mogao da pređe u max režimu. Cilj je stvoriti pouzdanu mašinu sa tačno određenim resursom kako bi u ključnim momentima sezone tačno znali šta koji pogon može još da izvede i da li trku može da izgura ili ne.

Dakle, da li će pogon koji je trčao u Monci moći da piči po Ardenima ili se čuva za neku manje zahtevnu stazu što se tiče opaljivanja po gasu.

To sada oni rade što se tiče pogona. Usput, za razliku od svih timova, istovremeno guraju oba vozača jer bi za jednog bilo too much.

Očekujte Le Man varijante svaki dan, jer je cilj 150 + krugova ne bi li dobili dovoljno podataka za pravljenje odgovarajući modela za proračun resursa pogona. Sada postavljaju bazu modela koji će se dopunjavati tokom sezone.

Drugi veliki deo priče je proba opstrujavanja profila. Za razliku od RB jb im se da li ko vidi aero paket ili ne. RB gura siluetu sa što manjim otporom vazduha ne bi li nadoknadio očekivani manjak snage pogona, dok za MGP to nije bitno. Opet su stvorili monstruma, jer ih mnog više zanima da zalepe auto pozadi ne bi preneli snagu na podlogu nego što vode računa o gubicima usled velikog prijanjanja.

Prosto rečeno, smatraju da im se može da rizikuju par km/h brzine na pravcu zbog katapult variajanti iz lakat krivina kojih Tilkedromi imaju kol'ko oćeš. Ovaj auto i koncept trkanja sa njim je promišljen do detalja unapred i to je ono što na startu pravi razliku.

 

Vrlo, vrlo zajebana ekipa sa ogromnim resursima koja tačno zna šta hoće i kako to da uradi. + gladan Luis koji je titulu izgubio od Nika + Botas koga je galaksijski usralo da dobije ovakvu priliku.

 

 

 

+ Alison

 

 

 

Biće ih (nas) teško pobediti. Iskreno se nadam da će biti dobra borba i da će bar Ferari i RB biti na visini zadatka. Ne zajebavam vas.


  • 0

#33 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 28 February 2017 - 21:47

Zato što je to deo plana da se do 2020 bude najbolji u svakom segmentu. F1 je samo deo priče, oglasna tabla koja će pokazati superiornost brenda. Otud rezultati, jer je ovaj auto započet onog sekunda kada su pravila bila poznata. Plus bezdan inženjera i opreme koju poseduje Daimler. Sila je to, iz prve ruke pričam.

 

Plan za prvi deo testiranja je da vide koliko pogon može da sašije kilometara u parcijalnim režimima. Onda će premeriti oštećenja u sklopovima i proceniti koliko bi mogao da pređe u max režimu. Cilj je stvoriti pouzdanu mašinu sa tačno određenim resursom kako bi u ključnim momentima sezone tačno znali šta koji pogon može još da izvede i da li trku može da izgura ili ne.

Dakle, da li će pogon koji je trčao u Monci moći da piči po Ardenima ili se čuva za neku manje zahtevnu stazu što se tiče opaljivanja po gasu.

To sada oni rade što se tiče pogona. Usput, za razliku od svih timova, istovremeno guraju oba vozača jer bi za jednog bilo too much.

Očekujte Le Man varijante svaki dan, jer je cilj 150 + krugova ne bi li dobili dovoljno podataka za pravljenje odgovarajući modela za proračun resursa pogona. Sada postavljaju bazu modela koji će se dopunjavati tokom sezone.

Drugi veliki deo priče je proba opstrujavanja profila. Za razliku od RB jb im se da li ko vidi aero paket ili ne. RB gura siluetu sa što manjim otporom vazduha ne bi li nadoknadio očekivani manjak snage pogona, dok za MGP to nije bitno. Opet su stvorili monstruma, jer ih mnog više zanima da zalepe auto pozadi ne bi preneli snagu na podlogu nego što vode računa o gubicima usled velikog prijanjanja.

Prosto rečeno, smatraju da im se može da rizikuju par km/h brzine na pravcu zbog katapult variajanti iz lakat krivina kojih Tilkedromi imaju kol'ko oćeš. Ovaj auto i koncept trkanja sa njim je promišljen do detalja unapred i to je ono što na startu pravi razliku.

 

Vrlo, vrlo zajebana ekipa sa ogromnim resursima koja tačno zna šta hoće i kako to da uradi. + gladan Luis koji je titulu izgubio od Nika + Botas koga je galaksijski usralo da dobije ovakvu priliku.

 

 

 

+ Alison

 

 

 

Biće ih (nas) teško pobediti. Iskreno se nadam da će biti dobra borba i da će bar Ferari i RB biti na visini zadatka. Ne zajebavam vas.

 

 

Bravo kume!

 

Ja znam da je prerano i neosnovano ovo što ću da napišem, ali rekao bih da smo možda ipak malo smanjili gap i da ćemo promeniti mesta sa RBR. Bilo bi mi jako drago da se Haas ozbiljno umeša u borbu za 4. poziciju u konstrukterskom šampionatu, sa Williamsom i FI. Rendža mi se opako svideo kad su izašle prve fotke, ali izgleda da je čabar. STR slabiji nego prošle godine, McL i Sauber bruka.


  • 0

#34 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,995 posts

Posted 28 February 2017 - 22:25

Jedino sto nas kao magarice moze da ukenja jesu nove gume i da smo se skontali sa njima. To bi nas jedino moglo izvuci u nekoj hipotetickoj borbi za titulu.
  • 0

#35 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 28 February 2017 - 22:43

Nemoj tako. Može biti da su napravili dobar pogon.
Mene brine kod Ferarija aerodinamika i iskreno se nadam da će na drugom testiranju pojaviti neka kurcaboca na prednjem kraju.
W08 ima mehaničku zajebanciju na prednjim točkovima, RB očigledno lepi nos proatrujavanjem preko rupe na nosu, a Ferari?
Dignuta je lestvica visoko i klasičnim duvanjem u donji deo nosa neće dobiti dovoljno prijanjanja da auto ne bi podupravljao.
Mnogo je konzervativan nos da bi taj auto pucao na vrh.
  • 0

#36 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 03 March 2017 - 00:07

W08 nije išao preko 75% mogućnosti pogona na prvom testu u Barseloni.
Izvor:AMG
  • 0

#37 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 03 March 2017 - 16:42

Davore, zna li se sta je crklo na Bozani juce, sta je uzrok kvara?


  • 0

#38 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 03 March 2017 - 19:00

Zvanično su rekli da je električna greška, ali bez preciziranja o kom sklopu se radi.
Neka pretpostavka je da je MGK riknuo, a zasigurno se zna da je SUS motor živ und zdrav nakon 500+ krugova.
Ono što je zanimljivo je podatak o istrošenju na max opterećenju koji dobijaju posredno prema aktuelnom trošenju.
Puno optimizma vlada, dobih hint da je pogon brutalan.

Edited by DASUBO, 03 March 2017 - 19:01.

  • 0

#39 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 03 March 2017 - 19:16

Zvanično su rekli da je električna greška, ali bez preciziranja o kom sklopu se radi.
Neka pretpostavka je da je MGK riknuo, a zasigurno se zna da je SUS motor živ und zdrav nakon 500+ krugova.
Ono što je zanimljivo je podatak o istrošenju na max opterećenju koji dobijaju posredno prema aktuelnom trošenju.
Puno optimizma vlada, dobih hint da je pogon brutalan.

 

 

Sipaću vam ja sit'n šoder u rezervoar, pa će te pitam kako onda ide? :wicked:

 

Taman sam se obradovao da smo se malo približili... <_<


  • 0

#40 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 03 March 2017 - 19:26

Možda i jeste, videćemo u Australiji.

Nije meni Ferari zanimljiv za dranje, one klošare iz VW-a čekam.
Vrlo dubok prezir gajim prema subkulturi čiji je Audi simbol...
  • 0

#41 Hertzog

Hertzog
  • Members
  • 2,572 posts

Posted 03 March 2017 - 19:36

Mene zivo zanima na koliko smo mi odvrnuli motor, jer si i prosle godine pricao kako niste odvrnuli do kraja pa je sezona bila qrcina za nas ostale. Ako smo mi izvlacili maksimum, a vi na 75%, onda ga pisaj, pogotovo sto sumnjam da ce i medju vasim vozacima biti uzbudljivo mao prosle godine
  • 0

#42 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 03 March 2017 - 19:50

Dobro je sto imamo Maxa u F1 inace ne znam sta bi gledali. Sa njim bar znas kad ga vidis u retrovizoru da ce biti neke akcije.
  • 0

#43 DASUBO

DASUBO
  • Members
  • 3,855 posts

Posted 03 March 2017 - 19:52

Niko nije bio na max na prvom testu, ne sekiraj se.
Već za par dana će se više znati ko je gde.
  • 1

#44 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 04 March 2017 - 00:04

Možda i jeste, videćemo u Australiji.

Nije meni Ferari zanimljiv za dranje, one klošare iz VW-a čekam.
Vrlo dubok prezir gajim prema subkulturi čiji je Audi simbol...

 

 

:hail:

 

:rotflmao:


  • 0

#45 staneC

staneC
  • Members
  • 864 posts

Posted 04 March 2017 - 14:36

Moliko sam čitao i slušao, ove godine opet je aero paket glavni, ali ne toliko, koliko je bio prije. Ako RB uradi vrhunski adro paket ( Newya ne zabole za aero performanse) biče gusto, jer ni Renault više nije traktor.
Uz sve sužno poštovanje prema onima, koji su slušali na časovima fizike, ali to gore se čita kao PR firme.
Verujem, da su sve top ekipe počile sa razvojwm iste sekunde kao i Mercedes.
Ja ipak mislim da če ova godina biti puno tesnija.
Ako ne, pozdravit ču se sa F1.
  • 1