Jump to content

Photo
- - - - -

Zasto vlast trazi od gradjana da uzima fiskalni racun

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 rookie28

rookie28
  • Members
  • 10 posts

Posted 23 December 2016 - 15:30

Malo malo pa se pojavi vest gde vlast apeluje na gradjane da uzimaju fiskalni racun. Evo danas bas citam: http://www.b92.net/b...&nav_id=1213361

U redu je kao kupac uzeti fiskalni racun ali ovo sto oni rade je apel u smislu da ako mi to ne uradimo drzava ne moze da resi problem naplate poreza. Ispada onda da su gradjani krivi sto se ne naplacuje porez odnosno narodski receno to znaci da ta rupa na putu u koju sam danas upao tockom je zato sto ja nisam uzeo racun u pekari jutros kad sam kupovao burek. Dakle ja sam kriv.

Meni zaista nije jasno zasto drzava ne moze to da resi, pa ako moze neko da mi objasni. Ja sam laik po pitanju politke i ekonomije jer se bavim drugim stvarima pa je mozda to uzrok mog nerazumevanja ove problematike. Ipak iznecu moje razmisljanje pa ako neko moze da nadje gde je falinka.

Dakle sta je problem da drzava salje inspekciju koja ce biti "prerusena" u civile i kupiti djevrek u pekari i ako ne dobije racun da se onda se predstaviti, pokazati legitimaciju i naplatiti kaznu. Koliko sam upucen kazna obuhvata novcanu naplatu + zatvaranje lokala na 14 dana. Iz mog laickog pogleda na svet ovo je sasvim dovoljan motiv da bilo koji lokal, prodavnica, pekara, trafika i slicno ne izbegava izdavanje racuna.