Jump to content


Photo
- - - - -

Indikar sezona 2017


  • This topic is locked This topic is locked
700 replies to this topic

#511 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 15 July 2017 - 03:09

Izlazak na pitlajn za FP2:

 

DSCF9959.jpg

 

DSCF9960.jpg

 

DSCF9961.jpg

 

DSCF9962.jpg

 

Pitlajn:

 

DSCF9964.jpg

 

DSCF9967.jpg

 

DSCF9966.jpg

 

Podijum u fazi montiranja:

 

DSCF9963.jpg


  • 1

#512 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 15 July 2017 - 03:15

Akcija tokom FP2:

 

DSCF9969.jpg

 

DSCF9970.jpg

 

"zrtve" iz Indi Lajta - okinuo je zid tacno ispred mene, lupilo je k'o da je voz naleteo:

 

DSCF9968.jpg


  • 1

#513 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 15 July 2017 - 03:28

Kastoneves:

 

DSCF9976.jpg

 

Pauer daje intervju:

 

DSCF9974.jpg

 

"Ulov" od danas:

 

DSCF9977.jpg


  • 1

#514 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 01:14

Vesti:

 

FP3, Penski sou, 1-2-3-4:

 

indycar_toronto_3.jpg

Kvalifikacije, Pazeno na polu uz oboren rekord staze, Rehol na drugom mestu spasao cast Honde, tezak udes Gutjereza i jos jedna DCR sasija je otisla u rashod:

 

IndyCar_Toronto_qual.jpg

 

 

Gutjerezov udes je bio prilicno tezak, on je fizicki nepovredjen ali su ga lekari stavili na posmatranje zbog potencijalnog potresa mozga, sutra ce biti pregledan i onda ce se odluciti da li ce da vozi ili ne. On je nezgodno zakacio ivicnjak sa unutrasnje strane u krivini 11 sto ga je bacilo na spoljni zid. Izbio je i prilicno jak pozar (verovatno hidraulika) pa je bolid totalno otisao u otpis:

 

 

I Hildebrand je imao bliski susret intimne vrste sa betonskim zidom, no njemu je stradalo samo prednje ogibljenje sto ce se lako zakrpiti.


  • 0

#515 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 01:21

KZS:

 


  • 0

#516 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 02:06

Danas sam dan poceo u Indikar padoku, sreo Arija Lajendajka koji je sada sa Maksom Papisom jedan od stjuarda, pitam ga jel' imaju puno posla, kako se ponasaju vozaci, kaze dobri su, samo par opomena zbog nedovoljnog usporavanja pod lokalnom zutom zastavom. Rekoh pa to su trkaci, za njih je prirodno da zele uvek da idu najbrze, i ti si sigurno ignorisao poneku zutu zastavu u svoje vreme. "Ko, ja? NIKAD!!!" kaze Ari uz seretsko namigivanje.

 

Popricao sa Dejlijem, kaze tezak dan danas, imaju problema sa setapovanjem bolida, ovo je prva sezona da voze Sevrolet i on i Munjoz a i tim, i sve uce od nule. Kaze toliko se puno parametara razlikuje u odnosu na Hondu da nista sto su do sada imali ne mogu da upotrebljavaju ove sezone, a jos su kratki i na inzenjerskom planu (Fojtov tim je brojcano najmanja Indikar ekipa). A dogodine ponovo sve od nule, kada uvedu novi univerzalni aeropaket.

 

Posle smarao mehanicare Andretijevaca (jednog Rosijevog i jednog Hanter-Rejovog) sto su ovi stoicki podneli, bistrili smo mudros' o taktici sa gumama, o misterioznom Markovom nedostatku rezultata - dobar je barem ko Rehol na slobodnim treninzima ali kad se broji rezultat nastupi kurslus u glavi, kaze da su i oni (mehanicari u timu) popizdeli ali jebiga gazdin sin...

 

Onda otisao medj Naskarovce, popricao sa Dzefom Lapcevicem, pitam ga jel' moze mali u top 5 danas, kaze moze, auto je dobar, ako samo sreca malo posluzi. Pitao sam ga sta radi mladji sin Trejten, kaze danas isto vozi trku, on je prosle sezone sa 12 godina postao najmladji sampion u istoriji Kanade u nekoj profesionalnoj trkackoj seriji, sto je izazvalo njegove protivnike da se zale i donet je zakon da se mladji od 14 ne smeju profesionalno takmiciti - uz ogradu da ovo ogranicenje ne vazi za dokazane sampione, sto ukljucuje i Trejtena. Rekoh, to znaci da ste se vratili da ih opet guzite - kaze Dzef nismo, jer nam je sugerisano da vise nismo dobrodosli. Prilicno nisko, kazem ja, a Dzef se slaze, kaze poneli su se kao supci prema njemu. Sada Trejten vozi potpuno novu seriju, u mnogo ozbiljnijoj konkurenciji i u tipu auta koji je nov i za njega i za tim, tako da rezultati nisu bas nalik proslogodisnjima ali s obzirom na sve sasvim su dobri. Rekoh OK brate, srecno i vidimo se posle trke.

 

Odgledao Lajt trku #1, bila zanimljiva borba na vrhu izmedju Kajla Kajzera, Santija Urutije, lokalnoh heroja de Mela i Brajanovog deteta Koltona Herte, na kraju Kajzer ispred de Mela i Urutije. Jedan od kandidata za titulu Mateus Lajst se slupao, a moglo se sve zavrsiti prilicno gadno jer je nesto kasnije na njega naleteo Niko Zamin koji izgleda ne razume sta znace zute zastave (mora da ga je Ari ucio ;) ). Sve u svemu - dobra trka.

 

Posle ovoga Indikar kvalifikacije i vec gorepomenuti udes Gutjereza. Kompletno sve je otislo u rashod, Kojn je izvukao poslednju svoju rezervnu sasiju (to je ono sto je Borde trebalo da vozi na kraju sezone kao treci bolid), novi motor, novi menjac, novo sve, koliko je taj tim kurate srece ove godine to je prosto neverovatno. Pitam Xtrac-ovog inzenjera koji je dosao sa novim menjacem, vi ove godine bas dobro zaradjujete od Kojna - kaze on, zacudo ne, ovo je tek drugi novi menjac, jedan su otpisali u Teksasu i evo ovaj sada. Pitam za Bordeov udes sa Indija, kaze mi on zamisli tada su sve unistili osim menjaca, on ostao kao nov!

 

Odoh da gledam Naskar trku, Kejden je vozio odlicno i brzo se penjao kroz poredak nakon starta sa 13. mesta. Decko stvarno ima slifa, s obzirom na manjak iskustva na neovalnim stazama vozio je sto se kaze k'o mator, jako pametno, i imao je par finih preticanja - meni se narocito svidelo jedno gde je odradio dvojicu na potezu krivina 3-4-5 navlaceci ih da blokiraju pogresnu stranu tj. pravu stranu za tu krivinu ali pogresnu za onu sledecu u kojoj je nameravao da ih pretekne. Trka je bila prilicno iseckana zutim zastavama, Taljani je imao manje pomracenje uma u borbi sa liderom Endruom Rendzerom i u jednom momentu ga je ukucao u orgadu, zbod cega je dobio drajvru kaznu. Bilo je jos par incidenata i "ranjenih" automobila, sto je Kejden sve lepo koristio i popeo se do pete pozicije. Nazalost, zadnji restart 2 kruga pre kraja ga je uhvatio na spavanju, izgubio je 3 pozicije da bi do kraja vratio jednu i zavrsio trku kao sedmi, sto je za jedno mesto bolje od prosle godine. I umalo da se ostvari Dzefova prognoza za top 5 finis! Odoh do njih, cestitao sam malom dobru voznju, on nije bas zadovoljan, jede se zbog loseg restarta, rekoh momak to se desava ali ovo sto si im danas ovde radio sa tim se radja, to se ne uci, to ili imas ili nemas!

 

Dok su Porse GT3 vozili svoju trku ja sam se polako vratio u Indikar padok, manje-vise vec spakovan, upoznao neke Cehe i jednog Francuza (ne od ovih naseg nego oridjidji), truc i bla o trkanju i vec kojecemu...


  • 0

#517 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 03:45

Bizar selfi - Spenser Pigot i morsko cudoviste:

 

DSCF9978.jpg

 

Padok - garaze Penskija i Fojta:

 

DSCF9979.jpg

 

DSCF9984.jpg

 

DSCF9980.jpg

 

DSCF9981.jpg

 

DSCF9982.jpg

 

Rosi u razgovoru sa predstavnicama medija:

 

DSCF9985.jpg


  • 1

#518 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 04:40

Padok za pratece serije:

 

Naskar park ferme pred trku:

 

DSCF9987.jpg

 

Porse GT3 Kup:

 

DSCF9988.jpg

 

DSCF9989.jpg

 

Miata kup:

 

DSCF9992.jpg

 

DSCF9993.jpg

 

Motorhomovi (konkretno u prednjem planu Hanter-Rejov):

 

DSCF9995.jpg


  • 1

#519 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 05:08

Indi Lajt podijum:

 

DSCF0003.jpg

 

DSCF0005.jpg

 

Trofeji za Indikar:

 

DSCF0008.jpg

 

Pitlajn za Indikar kvale:

 

DSCF0006.jpg

 

Raspremanje nakon Gutjerezovog udesa:

 

DSCF0007.jpg

 

DSCF0010.jpg

 

DSCF0012.jpg

 

Xtrac menjac, ganc nov:

 

DSCF0013.jpg

 

Hondin motor, ganc nov:

 

DSCF0014.jpg


  • 2

#520 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 05:14

Sibas:

 

DSCF0016.jpg

 

Fojt:

 

DSCF0017.jpg

 

Sato:

 

DSCF0018.jpg


  • 1

#521 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 July 2017 - 05:23

Kevin Lakroa, Naskar pobednik:

 

DSCF0020.jpg

 

DSCF0021.jpg

 

DSCF0022.jpg

 

Neki manje srecni Naskarovci:

 

DSCF0023.jpg

 

DSCF0025.jpg

 

I to bi bilo manje-vise sve za danas...


  • 0

#522 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 17 July 2017 - 02:44

Uh, mrtav sam umoran, kakav dan! :thumbs:
 
Za pocetak vesti:
 

 
- Gutjerez je uspesno prosao lekarske preglede i dozvoljeno mu je da vozi.
 
- Vormap:
 
toronto_warmup.jpg
 

newgarden_reax.jpg

Newgarden wins Toronto as contenders clash
Sunday, 16 July 2017
By RACER Staff / Image by Scott LePage/LAT


Josef Newgarden was the beneficiary of a perfectly timed pit stop early in the Honda Indy Toronto, taking advantage of a yellow during pit stops and holding off a charge by Alexander Rossi to win for the second time on the streets of Toronto. And while the sky threatened a downpour during the race, the storm hit title contenders Scott Dixon and Will Power on the first lap.

When the green flag flew, Helio Castroneves made a brilliant move from third on the inside to surprise pole-sitter and teammate Simon Pagenaud and Graham Rahal and jump out to the race lead.

But as the field got set to turn onto Lake Shore Boulevard, Dixon got backed up behind Rahal and Power ran into the back of Dixon's left rear, damaging Power's steering and leaving Dixon with a flat tire and damage to the left rear brake duct. Dixon was able to make it back to the pits and remain on the lead lap, but Power limped slowly around the track, winding up beached near pit entrance to force a multi-lap yellow. The Team Penske crew worked for 47 laps to try and repair the broken steering arm, but ultimately the 12 team was forced to retire from the race.

"I went down the outside of Scott and someone went inside of him and he moved down pretty quickly, and unfortunately we end up in the wall," a dejected Power said. "It was surprising when he moved out, yes.

"I should have known better to never, ever take any sort of risk when it's the first lap, it's just not worth it. It really, really makes it tough in the championship now, just unfortunate."

Dixon came in for repairs that looked to keep him on the lead lap, but he was issued a drive-thru penalty for doing more work than he was allowed during a closed pit. He wound up 10th.

On the lap 6 restart, Castroneves, Pagenaud, Rahal and Newgarden broke away by 11 seconds, with James Hinchcliffe lagging behind in sixth. Castroneves held the lead until a cycle of pit stops started on lap 21.

As Tony Kanaan exited the pits on lap 23, he locked up the brakes heading into bumpy Turn 1 and ran into the tire barrier – at the same moment Newgarden came in to pit. The leaders – Castroneves, Pagenaud, Rahal, Spencer Pigot and Takuma Sato – had not yet come in, and when the race restarted on lap 26 Newgarden cycled out to the lead. And he held on, beating Rossi by 1.87s.

"I think that's twice we've had good calls in TO getting in to the pits at the right time," Newgarden said. "Thanks Tim [Cindric] for making that call, we got it right, but it's about managing the race after that. I thought we had a very fast car, we got a pretty good start, stayed out of the mayhem, but very, very happy for all of Team Penske."

With the win, Newgarden moves to within 23 points of Dixon.

Rossi charged from eighth to second for his best finish since winning the 2016 Indy 500.

“It’s been a long time coming, looking for that first podium and hopefully it can be a foundation to go into more wins," Rossi said. "At least we finally kind of got the monkey off our back. It was a huge turn around overnight by Andretti Autosport to get this car to where it needed to be. It was a huge effort from the whole team. I’m very proud of Honda for the efforts that they made.”

James Hinchcliffe finished third, followed by Marco Andretti 18 seconds behind in fourth, and Pagenaud, who bumped Ryan Hunter-Reay several times in the final laps as the two jockeyed for position.

Pagenaud credited Castroneves with putting one over on him at the start. “The old man, he made a hell of a move. It’s just too bad we got caught by the yellow cause I think we had the best car today but congrats to Josef – it’s good that we kept it in the family.”

Pagenaud said he felt his wheel-banging moments with Ryan Hunter-Reay while fighting over fifth late in the race were just racing.

“I had the inside on the straightaway and he left enough room so I could go through, which I thought was really clean, then got sucked in a little under braking, we touched, and then I bogged down and we touched wheels but that’s nothing, it’s racing.”

Hunter-Reay finished sixth and called the exchange "fun."

“Yeah he gave me a nudge going by, and I thought ‘OK I’m gonna get right back by you,' and I gave him a nudge back, it was fun," the Andretti Autosport driver said. "I was loose the whole day in Turn 6 – I’d lost a spot there earlier in the day, and then holding Pagenaud off, I got in there pretty deep and just lost the rear – lucky I kept it off the wall. He got by me and then he was quite a bit quicker than me."

Hunter-Reay also acknowledged that clag on tires was a significant issue for him. “Some of the worst pickup I’ve ever experienced. When I got loose in [Turn] 6, I was running over marbles that were like the size of my fist, and it took four laps just to get the rubber back off the car. It wouldn’t turn, it wouldn’t put the power down, I almost lost quite a few spots there. So, all in all I think I’m thankful to bring it home P6.”

Max Chilton, Castroneves, Rahal and Dixon complete the top 10.

Sebastian Saavedra, filling in for Mikhail Aleshin, came home a respectable 11th. A promising early run for Spencer Pigot took a hit when Takuma Sato hit him on lap 27, puncturing Pigot's left rear and damaging Sato's front wing. Pigot finished a lap down in 18th.

After the first-lap carnage, Dixon's points lead over Castroneves is now down to three points, 423 to 420, with Pagenaud 19 back and Newgarden 23 behind. Power is now tied for fifth with Rahal (359), 64 back.

indycar-race-results.jpg

 

- Kastroneves je smanjio Diksonovu prednost u poretku sampionata na samo 3 poena.


  • 0

#523 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 17 July 2017 - 03:26

Jutros kad sam stigao na stazu na ulasku u padok vidim Nika Zamina (Indi Lajt), juce se slupao u trci naletevsi na Lajstov bolid koji se okrenuo na stazi, i popricamo malo o dzombama na stazi i kojecemu, on se za danasnju trku kvalifikovao na 4. mesto i pun je optimizma, pozelim mu dobru srecu na sta on kaze "pa tesko da moze biti gore nego juce..."

 

Eh, da je samo znao sta ga ceka. Ali o tom potom.

 

Otisao do Kojnove garaze, pitam jednog matorog mehanicara jesu li lekari dozvolili Gutjerezu da vozi i da li je bolid spreman, kaze sve je OK, nismo se bas naspavali sinoc ali spremni smo. Pitam ga za trecu sasiju (sto je trebala da bude Bordeova kad se vrati), kaze lik u ovom momentu mi imamo samo ove dve. I dva menjaca. I ukupno 4 seta ogibljenja. I 5 trka do kraja sezone.

 

Jebiga.

 

Odgledao vormap, bilo poprilicno bizaro, Penskijevci i jos poneki drugi koji su se juce dobro kvalifikovali su sve vreme bili debelo pozadi a likovi poput Fojtovih Dejlija i Munjoza medju top 5, da bi se na kraju situacija ipak malo unormalila kad su Njugarden i Pazeno u samom finisu napravili dva najbrza vremena.

 

Nazad u padok, naleteh na Dzeremija Milesa, inzenjera na Rosijevom bolidu (do prosle sezone je radio za Saru Fiser / Eda Karpentera na Njugardenovom bolidu, i pitam ga kako je raditi sa Rosijem u poredjenju sa Njugardenom. Kaze obojica su vrlo talentovani, vrlo brzi, na neovalnim stazama su tu negde, na ovalima Njugarden ima prednost zbog vise iskustva. Obojica su vrlo inteligentni i tehnicki potkovani i daju vrlo precizan fidbek o ponasanju bolida, ne rasplinjuju se u nevazne detalje. Kaze da je Rosi jako fin momak ali tih i povucen i stidljiv u komunikaciji sa fanovima sto mnogi pogresno shvataju kao nadrkanost i misle da je on neki arogantan lik sto ne moze biti dalje od istine. Sa druge strane Njugarden je zajebant i saljivdzija, vrlo otvorem, sto na umu to na drumu tip, i to je najveca razlika medju njima dvojicom.

 

Usput sam sa'vatao i Satoa i cestitao mu na osvojenom Indiju.

 

Odoh da gledam Lajt trku, na startu u prvoj krivini masovka i (vracamo se na pocetak price) pogadjate - medju odustalima je i Niko Zamin!

 

Za razliku od jucerasnje trke koja je bila bas dobra ovo danas je bio cirkus i cinilo se da niko ne zeli da pobedi. Prvo u pomenutoj masovki u prvoj krivini stradaju 4 bolida (Zamin i Blekstok odustali na licu mesta, jos dvojica nastavili nakon duzih opravki u boksu), onda Kolton Herta (Brajanov mali) krene da dominira, napravi ogromnu prednost, i onda onako sam od sebe nicim izazvan ukuca se u gume i odustane, i tako na kraju jucerasnji pobednik Kajl Kajzer koji je imao lose kvalifikacije isfiltrira na prvu poziciju a iza njega Telic i jos jedan sa jucerasnjeg podijuma de Melo krenu da se smenjuju na 2 / 3 mestu. U jednom momentu krene i kisica, ali nista strasno. Na kraju uzme Kajzer za kompletiranje dabl-hedera.

 

Opet padok, bolidi se spremaju za izlazak na pitlajn a vozaci za predstavljanje. Napolju se kisica pretvorila u pravi pljusak, ali kako je pocela ceremonija predstavljanja vozaca tako je grunulo sunce i do starta je staza bila sasvim suva.

 

Na startu Kastroneves u prvoj krivini sjajnim manevrom pretice i Pazenoa i Rehola za prvu poziciju, dok se iza njega pocukase Pauer i Dikson. Paueru je odvaljeno ogibljenje (odustao je) a Diksonu probusena guma, plus je dobio i drajvtru kaznu zbog izazivanja udesa. Nakon nekih 5-6-7 krugova trka je restartovana, Kastroneves odmice napred. Pocinju boksovi, i na izlasku iz boksa na hladnim gumama TK pravi gresku preko dzombi u prvoj krivini i ukucava se u gume. Ponovo zuto, u momentu kada su svi osim vodece cetvorke obavili boksove. Kastroneves, Sato, Dzons izvlace usran kraj, a Njugarden profitira - bio je pri vrhu, ali ga je tajming zutog izbacio bukvalno na vrh dok je do tada vodeci Kastroneves restart docekao kao 14.

 

Do kraja trke se poredak na vrhu ustalio sa Njugardenom na celu, Hincklifom i Rosijem u borbi iza njega, i "vozicem" iza Hanter-Reja iza njih. Bilo je dosta duela kroz poredak ali ne i nekih velikih promena (nekako su se izdelili u grupe od po 2-3 bolida koji vode medjusobnu borbu i onda razlika od 7-8 sekundi do sledece takve grupe). Onda se u jednom momentu pocukaju Hanter-Rej i Pazeno (prvo Pazeno gurne Hanter-Reja, onda mu ovaj to vrati u sledecoj krivini) sto je iskoristio Marko Andreti da ih obojicu pretekne. Nakon jos jednog odlaska u boks Rosi izbija ispred Hinca, i manje vise to je to - u zadnjih 15-tak krugova Njugarden pravi surovu dominaciju, na kraju cak i spusta tempo i dopusta da mu se Rosi priblizi ali je jasno da potpuno kontrolise trku i vozi taman koliko je potrebno za sigurnu pobedu.

 

Slavlje na podijumu - i ponovo pljusak!

 

Kao i prosle godine padok su odmah nakon trke zatvorili, i kao i onda opet sam se ufurao kroz prostor za tehnicki pregled, Sato okruzen buljukom Japanaca (ima bas puno Japanaca koji svake godine dolaze odatle, neke medju njima vec i prepoznajem po facama), Rosi se pojedinacno zahvaljuje svakom svom mehanicaru, Sibas i Gutjerez razgovaraju sa dr. Tramelom (glavni baja Indikar medicinskog tima, izlazi na scenu svakog udesa sa Holmatro Sejfti Timom, on je onomad Hincu spasao zivot), opet sam potrazio Dzeremija Milesa i cestitao mu na dobrom rezultatu, sacekao da kisa napolju stane pa lagano kuci...

 

(bice i fotaka, ali ne veceras. treba i spavati, sutra se radi...)


  • 1

#524 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 17 July 2017 - 03:53

Haha evo mene na Hincovom selfiju! :lol+:
 

Honda Indy Toronto
From earlier: @Hinchtown had time for a quick selfie with #indyTO fans 1f44c.png

DE4d4B_W0AAel-d.jpg


  • 1

#525 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 17 July 2017 - 16:32

 

KZS:

 


Edited by Rad-oh-yeah?, 17 July 2017 - 16:36.

  • 0