Mozda po poslednji put, VN Italije na Monci.
Donedavno najbrza staza na kalendaru, ona i dalje nosi taj naziv u kategoriji prosecne brzine po krugu ali ne vise i po apsolutnoj maksimalnoj brzini - tu cast je odnedavno preuzeo Baku. Mozda poslednji put F1 na Monci, verovatno poslednji put na ovoj sadasnjoj konfiguraciji - za potrebe moto sampionata, uklonice se prva sikana posle pravca start-cilj i izmestiti tamo gde je sada Kurvagrande. No, o tome cemo brinuti kada dodje na red, ako ikada dodje.
Ono sto je vazno u ovom momentu je da je nakon kazne u Belgiji zbog dvostruke izmene motora Hamilton sacuvao minimalnu prednost na tabeli. Ironicno, on ce u nastavku sezone biti u prednosti, jer sada nakon ubacivanja jos dva motora u ciklus i odradjenih kazni, on do kraja sezone ima na raspolaganju jedan motor vise u odnosu na Rozberga! Red Bul je sada vec ocigledno u znacajnoj prednosti u odnosu na Ferari i dzabe Markione peni, samo cudo im moze doneti rezultat u ovom trenutku. Mada, ne bi bilo prvi put da na Monci vidimo cudo u crvenom.
Iza njih zestok duel vode Fors Indija i Vilijams, a konce im moze pomrsiti Meklaren koji se konacno, tako izgleda, sastavio sa Hondom. Kasno je da se tim iz Vokinga umesa u borbu za cetvrto mesto, ali moze itekako da utice na konacki ishod duela Forsa i Vilijamsa. Monca je najverovatnije staza koja najmanje odgovara Meklarenu ali barem vise ne bi trebali da deluju kao GP2 ekipa ovde.
Evo kako su vozaci birali gume: