Btw rekord starog Silverstona je 1:18:233
VN Britanije 2016
#31
Posted 09 July 2016 - 14:14
#32
Posted 09 July 2016 - 14:57
#33
Posted 09 July 2016 - 15:02
Tehnologija postoji da se proces automatizuje. GPS, pa ako si registrovan da si izasao van staze ubace te na pit limiter na 5 sekundi. Nema "slobodnog sudijskog uverenja", sve resava elektronika.
Uhh GPS na par cm od zadate tacke na toj brzini? Tesko...jako tesko. Prijemnik koji moze tako prezino i brzo da registruje, kao prvo nije za civilnu upotrebu, kao drugo tezak je k'o tuc. Senzori pritiska u stazi van dela gde auto ne sme da bude su bolje resenje. Problem je situacija kada su dvojica jedan iza drugog u borbi, pitnaje je koji je napravio prekrsaj. Jednostavan opticki sistem sa kamerom (kao ono sto se koristi u tenisu) je 10 u glavu. Problem je cena. Ali generalno da, treba automatizovati, samo bih ja to zacinio direktnom interevencijom na ECU auta u prekrsaju, ogranicis mu snagu na sekundu.
Edited by Dzoni_m, 09 July 2016 - 15:03.
#35
Posted 09 July 2016 - 17:24
izbetonirat stubiće od cca 20santima pa ti silazi masjtore na trotoar............sa Mcl om vrlo zadovoljan, eto nas vilijamsu za vratom............mečka perverzira.....
#36
Posted 09 July 2016 - 17:50
Kakva smejurija sa "track limits"
Totalno je besmisleno da jedna pravila vaze za jedne krivine a neka sasvim druga za ostale na istoj stazi
Da su se drzali slova zakona Baton bi umesto Magnusena vozio u Q2, Kimi bi ostao 16-ti a Luis 10-ti, no kao sto neko rece, nisu pravila za sve ista.Treba sve primenjivati od slova do slova, ili pustiti totalnu slobodu, ovako birati kazne po simpaticnosti i slobodnoj proceni sta je prednost a sta ne je teska farsa.
#37
Posted 09 July 2016 - 17:55
#38
Posted 09 July 2016 - 18:12
Edited by alek_the_great, 09 July 2016 - 18:12.
#39
Posted 09 July 2016 - 18:14
Edited by Dick, 09 July 2016 - 18:14.
#40
Posted 09 July 2016 - 18:47
Krivine za kaznjavanje su odredjivanje po ovom pravilu
#41
Posted 09 July 2016 - 19:17
LOL
#42
Posted 09 July 2016 - 19:26
Ista pravila su bila za sve, za tačno naglašene krivine.
Poenta je da ne mozes kaznjavati za odredjene krivine, ako je vozilo napustilo stazu, nebitno u kojojkrivini, ponistavas krug, ali ne, ti si veci gazda od pravila. To je isto kao kad bi na nekoj deonici od 20 krivina sa punom linijom na Ibarskoj neki lokalni nacelnik SUP-a doneo odluka da se dozvola oduzima svakome ko pretice preko pune liniju na 4 odredjene krivine, dok za preostalih 16 nema kazne, iako svi znamo sta u zakonu pise za preticanje na punoj liniji.
#43
Posted 09 July 2016 - 19:31
Moze.
Npr. u krivinama 6, 7, 13, 14... se nece tolerisati izletanje sa sva 4 tocka jer time ... vozac stice prednost u odnosu na konkurente...
Za ostale krivine ne vazi.
Svi to znaju pre kvala i neka izvole.
#44
Posted 09 July 2016 - 19:49
Bas tako. Ako je to dogovoreno na sastanku vozaca (a jeste, upravo je Mensel pricao o tome) onda nema sta mi da se bunimo. I ispravka, za navedene krivine je zero tolerance. Dakle ako to uradis brisu/kaznjavaju momentalno. Za ostale ako to konstantno radis ide kazna (kao i za sve druge staze). Dogovoreno na sastanicma i to je to, pogresno bi bilo da su poceli a nisu obavestili vozace. Posto jesu, sve 5.
Edited by Dzoni_m, 09 July 2016 - 19:50.
#45
Posted 09 July 2016 - 20:09
KZS: http://www.grandprix.../r945satpc.html
DRIVERS
1 - Lewis HAMILTON (Mercedes)
2 - Nico ROSBERG (Mercedes)
3 - Max VERSTAPPEN (Red Bull Racing)