Jump to content


Photo
- - - - -

Poslednji utisci sa posla


  • Please log in to reply
331 replies to this topic

#76 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 03 March 2017 - 21:21

Svako ima pravo da radi posle navrsenih 67 godina zivota, ako se o tome dogovori s poslodavcem. Medjutim, poslodavac nema obavezu da stalno zaposlenog zadrzi nakon toga, sto je i logicno. Zato je i pomenuti voditelj morao da zavrsi karijeru jer ga firma vise nije htela i nije imala obavezu da ga zadrzi.

Nema tu nista toliko komplikovano. Ljudi zavrse stalni posao i onda nastavljaju da rade po pozivu, dok su poslodavcu potrebni i dok njima samima odgovara. Ili s nekom drugom firmom sklope ugovor o povremenim i privremenim poslovima. Ne moraju da zbog toga otvaraju sopstvene firme.

 

Nisam li rekla da posle 67 moze ali da to zavisi od nekih stvari? Nije bas tako jednostavno ali coveka koji ne zivi ovde nema potrebe daviti detaljima kojih ima dosta. I sada bi ti po obicaju onanisala semanticki do besvesti. Nepodnosljiva kolicina povrsnosti  i pricanja napamet. Ti o Svedskoj jako malo znas, sve samo nahvatano sa mainstream povsine i nabubano. 

 

Mene zaobidji sa tim vonjavim manirom, tack! 


  • 0

#77 vilhelmina

vilhelmina
  • Members
  • 11,937 posts

Posted 03 March 2017 - 21:38

Nisam li rekla da posle 67 moze ali da to zavisi od nekih stvari? Nije bas tako jednostavno ali coveka koji ne zivi ovde nema potrebe daviti detaljima kojih ima dosta. I sada bi ti po obicaju onanisala semanticki do besvesti. 

 

Mene zaobidji sa tim vonjavim manirom, tack! 

 

Covek zivi u slicnoj zemlji i pitao je da li i ovde postoje problemi s porezom i osiguranjem, sto je razlog zbog kojeg u Holandiji nerado uzimaju penzionere. Odgovor je bio vise nego jasan - ovde to nije slucaj, jer drzava ne sprecava, vec cak i stimulise zaposljavanje penzionera.

Btw, i pre navrsenih 67 "zavisi od nekih stvari" hoce li neko  raditi na nekom mestu ili nece. Tacnije, zavisi o tome da li je poslodavcu potreban ili nije. Isto kao i nakon 67. Nikakvih posebnih detalja tu nema.


  • 0

#78 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 03 March 2017 - 21:42

Pa i ovde [mogu da] postoje problemi i sa porezom i sa osiguranjem ako dobro ne isplaniras sve. + Zakon o zastiti zaposlenja prestaje da vazi kad napunis 67. 

 

Schluss. Aus. Ende. 


  • 0

#79 melankolic

melankolic
  • Members
  • 25,300 posts

Posted 03 March 2017 - 21:44

Sva sreća pa u zdravstvu uvek postoji potreba za ekstra personalom (tako je u NOR), tako da i od profesije zavisi angažman penzionera. Moj rođak se, recimo, bavi kućnim posetama. Tako ću i ja kada dođe to vreme- kućni lekar.
  • 0

#80 vilhelmina

vilhelmina
  • Members
  • 11,937 posts

Posted 03 March 2017 - 21:56

Pa i ovde [mogu da] postoje problemi i sa porezom i sa osiguranjem ako dobro ne isplaniras sve. + Zakon o zastiti zaposlenja prestaje da vazi kad napunis 67. 

 

Schluss. Aus. Ende. 

 

Ti ne moras da odgovaras, ali istine radi, treba reci da Zakon o zastiti zaposlenja ionako vazi samo za stalno zaposlene, one s vremenski ogranicenim zaposlenjem u kojem je jasno naznacen prvi i poslednji dan zaposlenja, te za one na probnom radu. Za povremene i privremene poslove taj zakon ionako ne vazi, jer on uopste ne predvidja tu formu zaposlenja.

Ipak, u toj formi radi oko 10% svih zaposlenih u Svedskoj. U nekim bransama i firmama je procenat i do 50% (obicno usluge). I u toj formi nastavljaju da rade ljudi nakon penzionisanja, pod potpuno istim uslovima kao i njihovi mladji kolege, samo uz nesto manji porez i troskove poslodavca.


  • 0

#81 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 08 March 2017 - 19:22

Stavljam ovaj clanak ovdje samo zato sto mi je shipping posao, ali ovo moze komotno i u neke druge teme. Uglavnom jedan mega naklon za ovaj projekat. http://splash247.com...st-ship-tunnel/
  • 1

#82 vilhelmina

vilhelmina
  • Members
  • 11,937 posts

Posted 08 March 2017 - 20:11

Ovo je nekadasnji...

 

Attached File  images.jpg   7.1KB   5 downloads

 

... ovo danasnji ....

 

Attached File  stsab.jpg   14.33KB   5 downloads

 

... a ovo buduci izgled ustanove u kojoj radim:

 

Attached File  Vy-Grontmij.jpg   211.07KB   5 downloads

 

Sutra je svecano otvaranje prvog novoizgradjenog dela, a vrpcu ce preseci princeza Sofija. Ceo projekat bi trebalo da bude zavrsen do 2019.

 


  • 4

#83 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 10 March 2017 - 10:50

 

NYK is 'Best Green Shipping Line' for four years in a row

FOR a fourth consecutive year, Japan's NYK has been selected "Best Green Shipping Line" by HAROPA, a joint venture comprising the French ports of Le Havre, Rouen, and Paris.
Since 2012, HAROPA has evaluated vessels calling its three ports and recognised shipping companies attaining high scores on the Environmental Ship Index (ESI).
"NYK will continue its efforts to contribute to the realisation of a global environment and sustainable society, aiming to be a leading company in the safety and environmental field," the Japanese shipping line said in a statement.

  • 1

#84 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 10 March 2017 - 10:59

 

Hercules Leader, a pure car and truck carrier (PCTC) operated by NYK, rescued six yachtsmen in distress off the coast of Bermuda on January 19.

 
While Hercules Leader was sailing from the U.S. port of Jacksonville to Gibraltar, a British colony south of Spain, the vessel received a request from the United States Coast Guard (USCG) to assist a yacht that had become stranded off the coast of Bermuda. The ship immediately set a course for the yacht and rescued the six sailors around noon. The following day, on January 20, the yachtsmen disembarked from Hercules Leader into a rescue boat off Bermuda, as directed by the USCG.
 
Afterward, NYK was offered appreciation by the USCG in writing.
 
 
 
About Hercules Leader
 
Captain: Eugen State
 
Flag: Japan
 
Crew: 25 seafarers (Indian, Filipino, Vietnamese, Romanian)
 
Gross Tonnage: 63,083 tons
 
Type of Vessel: Pure Car and Truck Carrier (PCTC)
 
Ship Management: NYK Shipmanagement Pte. Ltd.
 
1480264.jpg

  • 1

#85 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 10 March 2017 - 16:52

Svečani početak izgradnje, obnova nekadašnjeg graničnog prelaza izmedju CZ i D za automobilski saobraćaj. Od rata je bio zatvoren, a negde početkom devedesetih je bio osposobljen samo za pešake. Evropa bez granica. :)

 

 

 

Jbt, šta se od mene napravilo, postao sam prava jagnjeća brigada! :lol:

 

 

102_zpss8nemcgs.jpg

 

 

104_zpsvv7bjvn8.jpg


  • 6

#86 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 10 March 2017 - 16:54

Spoiler

 

 

Jbt, šta se od mene napravilo, postao sam prava jagnjeća brigada! :lol:

Spoiler

Znas sta je mene pocelo da brine, ljudi nas slusaju. Posle se osecam nekako matoro. :P


  • 0

#87 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 14 March 2017 - 21:14

Container logistics Holland vs Seychelles 

 

Holland

vrachtwagen_slider.jpg

 

Seychelles

FB_IMG_1489516044971.jpg

 

FB_IMG_1489516050028.jpg

 

FB_IMG_1489516059718.jpg

 

FB_IMG_1489516054256.jpg


  • 2

#88 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 15 March 2017 - 02:04

Ujbt, gde si nasao da ides - pa tamo voze pogresnom stranom! :lol+:


  • 0

#89 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 15 March 2017 - 12:38

Juce kad sam dobio ove slike, gledam, cudim se pa opet gledam i ne vjerujem. 

Znam ja da na Seychellima moza svasta, ali ovo je za sad najblize onim cime se ja bavim. Ako im je ovo nacin prevoza, kako onda rade brodove u luci. Ne smijem ni da pomislim.  :ajme:


  • 0

#90 Ibiza

Ibiza
  • Members
  • 1,487 posts

Posted 15 March 2017 - 13:29

Ma, konteiner je, garant, bio prazan!


  • 0