Jump to content


Photo
- - - - -

Odlazak u USA realno ili ne


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
36 replies to this topic

#1 Nikooola

Nikooola
  • Members
  • 2 posts

Posted 06 July 2015 - 17:56

Pozdrav svima,

 

Znam da je ovo vrlo cesta tema ali stvarno nisam vise siguran ni koga da pitam ni kome da se obratim za ovu temu.

Na nekoliko foruma sam svratio, svuda razlicita misljenja pa reko da pitam ovde.

 

Nisam za to da vam pisem neke ogromne tekstove i da pumpam pricu situacija ide ovako:

 

 

Devojka je rodjena u New York-u ali od malena zivi ovde, izvadila je americki pasos.

Ja sam student zavrsio prvu godinu fakulteta(mada cisto sumnjam da moze pomoci), imam 31 godinu

Eh sad poenta je da mi zelimo da idemo za USA pa nas zanima koja je najrealnija opcija za to tacnije najlaksi nacin za tako nesto

 

hvala unapred svima


Edited by Nikooola, 06 July 2015 - 19:36.


#2 tomas.hokenberi

tomas.hokenberi
  • Members
  • 4,349 posts

Posted 06 July 2015 - 18:20

.....

Ja sam student zavrsio prvu godinu fakulteta, imam 31 godinu

Eh sad poenta je da mi zelimo da idemo za USA pa nas zanima koja je najrealnija opcija za to tacnije najlaksi nacin za tako nesto

...

Fakultet ti po svemu sudeci nece mnogo pomoci. Najrealnija opcija? Vencajte se, pa nek ide ona prva u USA, nadje posao i nek pokrene neku proceduru za spajanje porodice, ako se ispostavi da nemas mogucnosti da odes odmah sa njom ;)



#3 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 06 July 2015 - 19:41

Pozdrav svima,

 

Znam da je ovo vrlo cesta tema ali stvarno nisam vise siguran ni koga da pitam ni kome da se obratim za ovu temu.

Na nekoliko foruma sam svratio, svuda razlicita misljenja pa reko da pitam ovde.

 

Nisam za to da vam pisem neke ogromne tekstove i da pumpam pricu situacija ide ovako:

 

 

Devojka je rodjena u New York-u ali od malena zivi ovde, izvadila je americki pasos.