Jump to content


Photo
- - - - -

Whisk(e)y


  • Please log in to reply
902 replies to this topic

#1 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 30 March 2015 - 12:08

The difference between whiskey and whisky is simple but important: whisky usually denotes Scotch whisky and Scotch-inspired liquors, and whiskey denotes the Irish and American liquors.
 
The word itself (both spellings) is of Celtic origin, and modern whisky/whiskey distillation practices originated in Ireland and Scotland. Using whiskey to refer to Scotch whisky can get you in trouble in Scotland.

 

Volio bih da se na ovom topiku nadju ljubitelji ovog pica. Da razmijenimo utiske i iskustva raznih brendova, predlozimo neki dobar viski, naravno iz licnog iskustva, mozemo malo i da se natezemo koji je bolji, blended ili single malt i da li je whiskey or whisky.

 

Evo za pocetak cu reci da sam pocetnik u degustiranju i iskustvu sa ovim picem. Prvo da kazem da nije prvi put da pijem viski, ali mjesanje viskija sa kolom i cuganje u nekoj diskoteci nije dozivljavanje ovog pica. Sad kad krstenica pocinje da zuti, viski se pije tako da se golicaju receptori za ukus,  a ne rokanje do zore pa da boli glava.

 

Za vikend sam otvorio flasu Highland Queen Majesty 16yr. Ovo mi je prva flasa Highland viskija. Slijedi vise o ovom viskiju i naravno drugima, ako topik krene  i bude interesovanja za isti. 

 

20150328_131543.jpg


  • 1

#2 kronostime

kronostime
  • Banned
  • 27,590 posts

Posted 30 March 2015 - 13:56

blend_edi2.jpg

Odlican. :D


  • 0

#3 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 30 March 2015 - 13:58

:+1:

 

whiskeyinfo.jpg


  • 0

#4 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 30 March 2015 - 14:02

blend_edi2.jpg

Odlican. :D

 

Jeli ovo prodaju turistima koji posjecuju tvrdjavu?


  • 0

#5 kronostime

kronostime
  • Banned
  • 27,590 posts

Posted 30 March 2015 - 15:30

Jeli ovo prodaju turistima koji posjecuju tvrdjavu?

Izmedju ostalog :D