Jump to content


Photo
- - - - -

Kafana u Padoku :)


  • Please log in to reply
1414 replies to this topic

#1411 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 2,218 posts

Posted 18 August 2017 - 20:03

Baterije su večiti problem svih uređaja koji ih imaju, bilo smartfona ili auta ali u skorije vreme poboljšavaju kapacitet i izdržljivost te sisteme reciklaže istih. Kao što sam rekao ranije, šteta što razvoj električnog pogona nije išao paralelno s razvojem benzinskog pogona. Prokleta jednostavnost benzinaca je skoro pa zakopala razvoj električnog pogona, no "zelembaći" su uspeli osvestiti čovečanstvo pa sad imamo pravu trku kompanija proizvođača električnih te hibridnih automobila.

 

something, something Formula E, LMP1, ...


  • 0

#1412 Dzoni_m

Dzoni_m
  • Members
  • 1,547 posts

Posted 19 August 2017 - 15:06

SUS i dalje ima svetlu buducnost, pod uslovom da izkombinuju da motor radi na CNG, da ne bude pogonski motor vec generator koji pravi struju, optimizovati ga samo za tu ulogu i eto resenja za narednih pola veka, dok nam razvoj na skladistenju energije ne da nesto bolje. Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#1413 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 17,880 posts

Posted Yesterday, 23:12

Evo jedan video u kome sam uzivao (bonus scena je nerealna jbt).

 

Uzivajte,

 

 

Evo jedan od danas:

 


  • 1

#1414 zoran59

zoran59
  • Members
  • 9,508 posts

Posted Yesterday, 23:50

SUS i dalje ima svetlu buducnost, pod uslovom da izkombinuju da motor radi na CNG, da ne bude pogonski motor vec generator koji pravi struju  ..................

Mozda si u pravu, mozda nisi.

 

Ja bih samo dodao da, ako jesi, efikasnija bi bila turbina nego klipni motor - ako sluzi samo kao generator.

 

Koliko se secam inzenjeringa i fizike, a ucio sam neke takve stvari pre okruglo 40 godina, uvek kad pretvaras jedan oblik energije u drugi, imas gubitke. Nista nema 100% iskoriscenje.

U ovom slucaju, nije u pitanju stvarna fizikalna i teoretska efikasnost nego cena - i konstrukcije i goriva.

Dakle, sto se tice tvoje ideje, bilo bi bitno da ugradjeni CNG generator proizvodi jeftiniju struju nego ako je nabavljas drugde, pri cemu bi pomoglo to sto eliminises cenu baterija. Barem veceg dela - neke baterije bi svakako trebalo da imas.

 

To je sve svetlosnim godinama iznad mojeg nivoa. Daj mi jednocilindricni dvotaktni motor i osecam se kao kralj. Sa stepenom komplikacije iznad toga, sve vise postajem sluga. Uz najmoderniju tehnologiju, nisam ni za roba - tek treba da segrtujem da postanem i to... :D


  • 0

#1415 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 2,218 posts

Posted Today, 16:52

Danas ću otvoriti temu "VN Belgije". 


  • 0