Jump to content


Photo
- - - - -

Samozaposlen u Italiji (event. Austriji)


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
19 replies to this topic

#1 bokisa

bokisa
  • Members
  • 7 posts

Posted 18 October 2014 - 03:33

Pozdrav,

 

Zainteresovan sam za imigraciju u jednu od ove 2 zemlje, ali moj slucaj je nesto drugaciji od vecine slucajeva ovde pa su mi potrebne konsultacije pre nego sto krenem dalje. Mozda neko ima savete, uglavnom bilo sta za sta se mogu uhvatiti ce pomoci.

 

Ja sam programer i dizajner (nisam zavrsio fakultet) imam 2 sajta koja donose prihod , a i klijente iz inostranstva.

 

Planirao sam da otvorim ovde u Srbiji firmu (skoro sve pripremio), ali sam odustao i zelimo ja i moja supruga da emigriramo i u drugoj zemlji je otvorimo. Razlozi su (ako nekog zanima): moja tasta evo zatvara firmu vec 6 meseci i to je neverovatno sta radi uprava grada. Imam utisak da stalno izmisljaju sta ima da se doplati i da ih dok je firma radila nije zanimao opstanak firme vec cedjenje suve drenovine. Uglavnom, dosta ljudi je u mom gradu zatvorilo firme i grad je skoro mrtav. Imamo utisak da ovde nije sigurno imati svoj posao, a i naravno da imamo utisak da ce u buducnosti biti jos teze (na svim frontovima, znate i sami kakvo je stanje).

 

Uglavnom, imao sam par ponuda da se zaposlim kao radnik u EU, ali ako bih se zaposlio propao bi mi moj posao. Vec puno vremena mu posvecujem, a tesko da cu moci da radim u stranoj firmi i radim kod kuce. Naravno, moj posao je moja strast i zelim da se razvija, tako da ne zelim da propadne. Ima on dosta potencijala i verujem da bi mi pruzio bolji zivot nego rad u tudjoj firmi.

 

Eh, sad kako dobiti boravisnu vizu...Ja bih dakle otvorio firmu tamo i radio za pocetak u stanu na racunaru. Naravno, placao bih sve dazbine. Gledao sam nesto za Italiju da postoji opcija samo-zaposleni, ali ne znam nista konkretno.