Jump to content


Photo
- - - - -

Nebuloze u udžbenicima


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
60 replies to this topic

#31 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 22 October 2014 - 14:39


http://www.021.rs/In...-aerodroma.html

 


Tipicni primeri kako "dresiraju" decu da slucajno ne razmisljaju, nego cista "manufaktura"... Nemoj da sutra imaju problema sa istom tom decom, ovako je bolje.  :yucky: 

 

I  po licnom iskustvu znam da cim pocne dete da misli dobija povratnu u stilu psihickog maltretiranja odrasle osobe koja bi trebalo da mu bude uzor i sve to jer je vec naravno - problematicno. 

Ima tih idiotskih slucajeva svuda. Nadam se da u Srbiji nije pravilo. Secam se mog 3 i 4-og rareda, imali smo neke vezbanke iz matematike koje je pisao drug! Nikodijevic. Pa je za svaki zadatak, postavio podvlakuse i pluseve i minuse, sa periodicnim znacima =. Sve to zvuci idilicno, dok dete ne resi problem kracim putem, a drug. ucitelj ga rebne, jos pozove roditelje na razgovor, da im objasni kako je dete nevaspitano i ne slusa. :lol+:

Tuzno je biti defektan, a jos pedagog.



#32 PetarPan88

PetarPan88
  • Members
  • 54 posts

Posted 23 October 2014 - 01:39

Mislim da je Venova zbirka najkritičnija po pitanju grešaka :D



#33 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 23 October 2014 - 01:52

Mislim da je Venova zbirka najkritičnija po pitanju grešaka :D

Kojih?



#34 Nimrod

Nimrod
  • Members
  • 2,514 posts

Posted 23 October 2014 - 02:45

Kojih?

Ne mogu da se setim specificnih primera, ali u mnogim Venovim zbirkama, redni broj resenja uopste nije odgovarao recimo rednom broju pitanja, ili su postojali zadaci bez resenja, ili resenja bez zadataka. Vecinom urednicke greske pretpostavljam, ali se secam zadataka cija postavka nije imala veze sa zadatkom (tipa "resiti polinom:"  a iza dve tacke stoje dve jednacine, a od polinoma ni traga. 



#35 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 23 October 2014 - 05:01

Ne mogu da se setim specificnih primera, ali u mnogim Venovim zbirkama, redni broj resenja uopste nije odgovarao recimo rednom broju pitanja, ili su postojali zadaci bez resenja, ili resenja bez zadataka. Vecinom urednicke greske pretpostavljam, ali se secam zadataka cija postavka nije imala veze sa zadatkom (tipa "resiti polinom:"  a iza dve tacke stoje dve jednacine, a od polinoma ni traga. 

Verovatno, ma da nisam primetio. Eto bas sam prelistao i sto se tice tih gresaka nisam ih nasao, mozda su popravili. Istini za volju te Veneo ve zbirke su i pre 30-ak godina radile posao. Terale su su djake da resavaju probleme, ali ih nisu terale da rade na jedan jedinstveni nacin(da im programiraju razmisljanje), o cemu je ovde rec.

Bar mi se cini da nismo govorili o stamparskim greskama, vec o postavljanju jedinstvenog nacina pri resenju bilo kog problema. Cini mi se da Veneove zbirke nisu limitirale broj znakova koje je potrebno napisati pri resavanju problema.

;)



#36 tomas.hokenberi

tomas.hokenberi
  • Members
  • 4,349 posts

Posted 23 October 2014 - 07:28

A mozda ne pricate o istoj zbirci?  ;) Ja nikada nisam koristio "Venovu zbirku", ali jesam Veneovu (Autor nije  Ven pa da bude Venova, vec Vene T. Bogoslavov pa je Veneova).



#37 corak234

corak234
  • Members
  • 5 posts

Posted 23 October 2014 - 20:39

Ne mogu da se setim specificnih primera, ali u mnogim Venovim zbirkama, redni broj resenja uopste nije odgovarao recimo rednom broju pitanja, ili su postojali zadaci bez resenja, ili resenja bez zadataka. Vecinom urednicke greske pretpostavljam, ali se secam zadataka cija postavka nije imala veze sa zadatkom (tipa "resiti polinom:"  a iza dve tacke stoje dve jednacine, a od polinoma ni traga. 

 

podrzavam ovo. nisam licno naleteo na neke greske ali su nam u srednjoj rekli da su novije verzije zbirke imale gresku... usput, to je bilo pre 13 godina :)



#38 stex

stex
  • Members
  • 995 posts

Posted 24 October 2014 - 09:39

95% prosvetnih radnika su neobrazovane, nekulturne, lenje, budaletine. Ko nam uči decu, deca su još i dobra! Debeloguze učiteljice ne rade sa decom fizičko, jer ne mogu da se pomere, a ako neko dete reši zadatak drugim postupkom ili odgovori na pitanje krajnje logičkim i tačnim odgovorom, koji je različit od nastavničkog/učiteljskog, odmah postaje bezobrazno i zalepi mu se loša ocena! 

Na pitanje, zašto detetu nije priznat tačno rešen zadatak, kreten mi odgovara: "nije rešen kako sam zamislio!" Deca se uče da ne razmišljaju, nego da reprodukuju napisano ili rečeno.



#39 tomas.hokenberi

tomas.hokenberi
  • Members
  • 4,349 posts

Posted 24 October 2014 - 14:13

95% prosvetnih radnika su neobrazovane, nekulturne, lenje, budaletine. Ko nam uči decu, deca su još i dobra! Debeloguze učiteljice ne rade sa decom fizičko, jer ne mogu da se pomere, a ako neko dete reši zadatak drugim postupkom ili odgovori na pitanje krajnje logičkim i tačnim odgovorom, koji je različit od nastavničkog/učiteljskog, odmah postaje bezobrazno i zalepi mu se loša ocena! 

Na pitanje, zašto detetu nije priznat tačno rešen zadatak, kreten mi odgovara: "nije rešen kako sam zamislio!" Deca se uče da ne razmišljaju, nego da reprodukuju napisano ili rečeno.

Kakvi su im roditelji, deca su jos i sasvim dobra.



#40 BotRobot

BotRobot
  • Members
  • 719 posts

Posted 24 October 2014 - 16:20

Kakvi su im roditelji, deca su jos i sasvim dobra.

Iako ima puno nekulture i lošeg kućnog odgoja,mislim da ima puno istine u stex-vom postu.

Zato za tvoj post  :-1:



#41 BotRobot

BotRobot
  • Members
  • 719 posts

Posted 24 October 2014 - 16:26

MOLIM MODERACIJU DA POSTOVE O STRUČNOSTI PROSVETNIM RADNICIMA PREBACIMA NA TOPIK KOJI SAM OTVORIO U TU SVRHU.

UNAPRED HVALA!

BOT ROBOT



#42 DJ_Vasa

DJ_Vasa
  • Members
  • 7,769 posts

Posted 24 October 2014 - 18:51

MOLIM MODERACIJU DA POSTOVE O STRUČNOSTI PROSVETNIM RADNICIMA PREBACIMA NA TOPIK KOJI SAM OTVORIO U TU SVRHU.

UNAPRED HVALA!

BOT ROBOT

 

Ovo je tehnički problematično, jer pri splitovanju/premeštanju u drugu temu ume da se desi da sve jednostavno nestane. Mislim da je bolje da oni koji žele da o tome raspravljaju jednostavno nastave da pišu na temi koju si otvorio.



#43 BotRobot

BotRobot
  • Members
  • 719 posts

Posted 24 October 2014 - 19:44

Ovo je tehnički problematično, jer pri splitovanju/premeštanju u drugu temu ume da se desi da sve jednostavno nestane. Mislim da je bolje da oni koji žele da o tome raspravljaju jednostavno nastave da pišu na temi koju si otvorio.

Uredu.Iskusniji si od mene pa sam siguran da si u pravu.Nego vidim da će doći do žestoke diskusije pa zato otvorih topik.



#44 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 24 October 2014 - 19:49

Uredu.Iskusniji si od mene pa sam siguran da si u pravu.Nego vidim da će doći do žestoke diskusije pa zato otvorih topik.

Ja sam razumeo da te interesuju udzbenici, a ne kompetentnost predavaca. Pitanje je da li bi ovde na forumu mogli da diskutujemo o kompetentnosti predavaca, posto niti su 4umasi strucni da to procene, niti moze da se proceni kvalitet predavaca, bez slusanja predavanja.



#45 DJ_Vasa

DJ_Vasa
  • Members
  • 7,769 posts

Posted 24 October 2014 - 19:57

Uredu.Iskusniji si od mene pa sam siguran da si u pravu.Nego vidim da će doći do žestoke diskusije pa zato otvorih topik.

 

Nažalost, softver je takav kakav jeste, pun je rupa, ali svakako da je tema legitimna, a ti slobodno napiši nešto tamo, što važi i za ostale.

 

Žao mi je što ne mogu da više pomognem, ali softver može da napravi probleme.