Jump to content


Photo
- - - - -

ETIHAD - Air Serbia, NIS i drugi sporni poslovi drzave


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
8 replies to this topic

#1 alexnikolic

alexnikolic
  • Members
  • 2,741 posts

Posted 18 August 2014 - 12:45

Odlicna dva teksta Mise Brkica:

http://pescanik.net/...ora-s-etihadom/

 

http://pescanik.net/...avno-nedonosce/



#2 DJ_Vasa

DJ_Vasa
  • Members
  • 7,769 posts

Posted 18 August 2014 - 13:31

Alex, ispravi me ako grešim, ali zar Etihadov adut nije Izvršni odbor? U Upravnom odboru je odnos snaga 5:4, tj. ovaj glas viška pripada Vladi.



#3 alexnikolic

alexnikolic
  • Members
  • 2,741 posts

Posted 18 August 2014 - 15:25

Alex, ispravi me ako grešim, ali zar Etihadov adut nije Izvršni odbor? U Upravnom odboru je odnos snaga 5:4, tj. ovaj glas viška pripada Vladi.

 

Odnos upravnog i izvrsnog odbora je definisan ovlascenjima.. U Ugovoru koji sam citao sam nasao samo Board of Directors i za sta je taj Board duzan da konsultuje Etihad..

 

Taj glas viska pripada Vladi otkad nas je Evr Komisija na to naterala - u realnosti ce glasati kako Arapi kazu i primace plate.. Jer smo banana republika. 



#4 DJ_Vasa

DJ_Vasa
  • Members
  • 7,769 posts

Posted 18 August 2014 - 15:32

.. - u realnosti ce glasati kako Arapi kazu i primace plate.. Jer smo banana republika. 

 

Hvala, jer najviše me je zanimao citirani deo. Koliko sam čuo, Etihadu je zgodno i to što je rukovodstvo koje se pita za svakodnevne izvršne, odnosno operativne odluke pod njihovom komandom, a to da će se Etihad pitati za sve što je bitno ni ne dovodim u sumnju.



#5 Gant

Gant
  • Members
  • 6,346 posts

Posted 18 August 2014 - 17:19

Ironija je sto su svi poslovi sa nama jako sporni i sto prave proizvodnje nema ni sa kim.

I nemci nam prodaju stari model sasije i dace dozvolu da se lepi znak mercedes, ali uz uslov da se namesti tender i da Beograd kupuje samo te autobuse.

To ce nam biti Ikarbus-Mercedes.

 

У новембру месецу имали смо у кабинету ППВ-а састанак са једним од директора Мерцедеса у вези са њиховом сарадњом са Икарбусом. Поред ППВ-а и директора Мерцедеса, састанку су присуствовали и немачки амбасадор у Србији, министар финансија, ја као министар привреде, Синиша Мали и пар саветника. Оно што је недвосмислено речено на том састанку је да Мерцедес није заинтересован за инвестирање у Србији. Ни за инвестицију, ни за приватизацију било које фирме у Србији, па самим тим ни Икарбуса ни ФАП-а.

Оно што интересује Мерцедес је јавно исказана намера града Београда да купи нове аутобусе. Како су Мерцедесови аутобуси прескупи и не могу да прођу јавни тендер, идеја и пре реконструкције Владе је била да Мерцедес Икарбусу уместо шасија коју је Икарбус користио, прода своје шасије старије генерације са све мотором и преносом, да Икарбус надогради шасију и да такав аутобус буде понуђен граду Београду. Мерцедес би извршио и контролу квалитета и аутобус би добио Мерцедесов знак.

Кратко смо причали и о томе да је у другој фази можда могуће да уместо готове шасије, Мерцедес шасију исопручи у деловима, и да се онда шасија склапа у ФАП-у. Међутим, пошто су већ били посетили ФАП, били су прилично резервисани око овога. Такође, нису били спремни да разговарају ни о томе да тај нови аутобус преко Мерцедеса нађе и нека трећа тржишта. Били су веома јасни и по том питању. Немачки јасни.    >>>


Edited by Gant, 18 August 2014 - 17:20.


#6 Gant

Gant
  • Members
  • 6,346 posts

Posted 18 August 2014 - 17:23

Attached File  somborac.jpg   47.39KB   17 downloads

 

Attached File  somborac01.jpg   39.36KB   18 downloads


Attached File  somborac02.jpg   54.83KB   19 downloads


Edited by Gant, 18 August 2014 - 17:34.


#7 kokan87

kokan87
  • Members
  • 9 posts

Posted 19 August 2014 - 00:48

Ја лично мислим да је давање на управљање ЈАТ-а ( ЕрСрбија, како год ) Арапима један од најгенијалнијих потеза који је ико могао да направи, без обзира да ли имају 49 или 51%! Ми да смо знали да било шта урадимо са тим предузећем осим да правимо губитке и утрпавамо страначке војнике годинама, верујем да би нешто направили, овако даш господи која сумњам да ће се зајебавати као ми јер иако имају кинте као плеве, знаће људи где треба да уложе и у шта треба да уложе. Јесте да праве мегаломанске пројекте по Емиратима и да се расипају по фудбалским клубовима, то им је хоби, када је у питању бизнис мислим да ће ти Арапи направити од нашег авиопревозника нешто што ми никада не бисмо направили.

 

Апсолутно исто сматрам да треба урадити са свим државним предузећима осим ЕПС и можда предузећа која се баве екологијом, ако их уопште имамо.

 

Е сад, једна јако интересантна ствар - ове текстове са пешчаника као и саопштења расутих демократа ( не знам више ни колико има демократских странака на политичкој сцени ) казују о како је улагање Србије ужас, катастрофа и не знам ја шта све, ниједан се не обазире на улагање Арапа, што ме тера да ставим све овакве текстове у категорију политичких памфлета и обичног популизма.

 

Дакле, када неко озбиљан седне лепо и направи упоредну анализу шта ОБЕ УГОВОРНЕ СТРАНЕ улажу и које су им права и обавезе, онда можемо да дискутујемо, овако све је то штиво за паљевине. Посебно што се пљују субвенције, а те исте субвенције су даване шаком и капом од Фијата до апсолутно свих страних компанија које су вршиле приватизације по Србији будзашто, а нико не зна резултате истих.

 

Апропо НИС-а, ФИАТ-а и осталих спорних послова - јбг, много мање примера из прошлости где је посао био успешан. Ко је тада био на власти, ко је сада, небитно. Ко зна како би се ови садашњи понашали да су раније били на власти, а и ови опозиционари што сад пљују по уговорима који су сами потписали питање је шта би радили да су на месту СНС.



#8 Pako

Pako
  • Members
  • 4 posts

Posted 19 August 2014 - 12:27

Ja ne znam zasto svi kriticari misle da ce bilo koja kompanija uci u nekakav posao u Srbiji ili bilo kojoj zemlji ako od toga nema debele koristi?

 

Jos manje mi je jasno na koju foru neko ocekuje da ravnopravan status u pregovorima imaju dve kompanije od kojih je jedna sinonim svega negativnog, a druga najbrže rastuća avio kompanija u istoriji komercijalne avijacije.

 

Pitam se jer non stop citam kako je Etihad za 49% treba da u tom procentu preuzme dug JAT-a i investira u Er Srbiju :D Meni je to genijalno.


Edited by Pako, 19 August 2014 - 12:27.


#9 branko77

branko77
  • Members
  • 7 posts

Posted 08 December 2015 - 14:32

Vi meni niste jasni. Po vama sve nase treba dati strancima! Sto? MI smo glupi? Nismo gospodo, nego je samo razlika u tome sto kada se u nekoj firmi dovedu odgovorni i posteni ljudi onda ta firma radi, donosi profit. Ne moze niko da mi kaze da mi nismo mogli da vodimo NIS, sto rusi su pametniji od nas? Problem je sto je svaki direktor otisao iz nisa sa po 2 a neki i 3 stana i sa ogromnim otpremninama!Kralo se gde god se moglo, to je bila firma politicara od koje su oni finansirali stranke. Imas monopol, imas sve i kao radis u minusu a onda dodje neki rus i kao napravi cudo. Nama treba jedan goli otok, mada i on bi bio mali da se smeste svi lopovi tj politicari u zadnjih 25 godina, zajedno sa ovim danas. Zadnjih 25 godina se isti ljudi vrte u politici i prave zakone da niko novi ne bi dosao i poremetio planove da uniste jos malo sto je ostalo od ove zemlje, a realno nije mnogo ostalo!!!