Jump to content


Photo
- - - - -

Grad Beograd


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
232 replies to this topic

#226 Gant

Gant
  • Members
  • 6,346 posts

Posted 21 July 2015 - 22:23

Evo kako dodju na naplatu izostala ulaganja u infrastrukturu.

Da li Zuce zaista toliko zaliva baste ili je prosto prenaseljeni Vozdovac bez dovoljne infrastrukture i kapaciteta koji je potreban za tolika naselja?

Naravno, u vestima javljaju da nema vode zbog neophodnih radova na terenu, pa bas su nasli kad da rade.

 

Leto i vrucine tek pocinju, najavljuje se prava susa do septembra, a stanovnici Stepe u svojim 1.300e/m2 vrednim stanovima u 21. veku su veceras ostali bez vode.

 

Збoг пoрeмeћaja у снaбдeвaњу вoдoм oбoдних нaсeљa, дo кoгa je дoшлo збoг пoвeћaнe нeнaмeнскe пoтрoшњe вoдe изaзвaнe висoким тeмпeрaтурaмa, у Бeoгрaдскoм вoдoвoду oргaнизoвaнo je плaнскo прeусмeрaвaњe вoдe. Прoцeњeнo je дa je тo jeдини нaчин дa сe oчувa систeм вoдoснaбдeвaњa, jeр мaксимaлнo aнгaжoвaни прoизвoдни и дистрибутивни кaпaцитeти нигдe у свeту, пa ни у Бeoгрaду, нису у мoгућнoсти дa oдгoвoрe пoтрoшњи кoja je и дo шeст путa вeћa oд уoбичajeнe.

http://www.bvk.rs/пр...нaлну-пotрoшњу/

 

http://stepa.rs/foru...5-štednja-vode/

 

 

 

A zbog toga sto nema vode nece moci da radi ni vrtic pa ce roditelji morati da se snadju za cuvanje dece.

Dakle, sve ovo o Beogradu nije prica da li je starije kokoska ili jaje, znamo da je jaje.

Tako isto znamo da ukoliko Beograd nastavi sa neplanskim trosenjem budzeta uz izostanak investicionih radova bice sve teza situacija.

 

 



#227 Marcus Lupus

Marcus Lupus
  • Members
  • 479 posts

Posted 22 July 2015 - 02:46



Recimo posmatraj zaposlenog u Maxi-ju. Njemu je markica 10-15% ukupne plate i on pare koje dobije za prevoz na racun odvojeno od plate ostavlja sebi u potrosnju, a ne zeli da plati prevoz.
....
 
Jeziv je pad naplate samo u odnosu na 2012 godinu koja nije nista sjajna.

...
Kada bi se prevoz placao direktno gradu, a ne zaposlenima, od tih 450.000 dodatni prihod za prevoz bi bio ( i da racunamo osnovnu markicu, najjeftiniju)
1.476.000.000 dinara ili oko 12.3 miliona evra MESECNO!

 
A kako prevoz pada i uz ovolike subvencije, i pored ove "nasilne" naplate grad bi dodavao novac kao i svaki drugi da bi se sistem bar odrzavao na nekom pristojnom nivou. Bez naplate sve price su potpuno prazne.


Dobro, slažemo se da od svih zaposlenih treba uzeti neku sumu za javni saobraćaj, na neki način.

Ipak ja u neplaćanju prevoza ne mogu da ne vidim i socijalni i psihološki problem na čijem rešavanju mora da se radi dugo, ozbiljno i dubinski, dakle baš onako kako srbijanski političari nisu u stanju. Zato prvo treba sprovesti mere koje su sprovodive evo sad, sledećeg meseca.

Problem naplate nije nastao preko noći i ne može se preko noći ni rešiti. Faktor otpora nastao BusPlusom ne treba odbacivati. I dosta priče o džiberima, ovaj grad je pun i nekih drugih ljudi...

I na kraju da malo pristupimo problemu i iz psihološkog ugla.

Koji procenat ljudi veruje da novac od plaćene karte u BG zaista služi gradskom prevozu? Evo, ja prvi dugo nisam. Shvatite molim vas već jednom da plaćanje karte u Beogradu ljudima deluje isto kao plaćanje neke izmišljotine tipa republička admin. taksa: u principu 99% ljudi nema sliku ni kome je platilo ni zbog čega ni čemu služi ni gde je novac završio, dakle plaća sd nešto sto se doživljava kao plaćanje ni za šta, te se po mogućstvu izbehava. Zato veliki broj ljudi nema lošu savest zbog neplaćanja, a ne zato što im je u genetskom kodu. I zato su večite forumske analogije s hlebom i kasirkom promašene.

Moj udeo u vožnji 4 stanice košta baš tačno precizno proračnato 89 dinara? Sigurno...

Eh da, kako to da na Zapadu mogu a ovde ne možemo? Pa tako što je njima 2 evra sića, pa kao što ovde niko ne bi mnogo mislio kome je otišlo njegovih 15 dinara za bus,tako ni tamo niko ne trza mnogo za ta 2 evra.


#228 Gant

Gant
  • Members
  • 6,346 posts

Posted 24 July 2015 - 09:59

Glasanje vec gotovo - autobusi crveni, rekli gradjani ;)

Ko  god da je rekao, meni se dopada. Trole i novi tramvaji su vec crveni, ne znam zasto ne bi bili i autobusi.

 

Gradonačelnik Beograd Siniša Mali izjavio je da je većina građana glasala da boja autobusa, tramvaja i trolejbusa u gradu bude crvena.

http://www.b92.net/b...&nav_id=1019271



#229 Goran70

Goran70
  • Members
  • 2,170 posts

Posted 24 July 2015 - 11:29


Nigde u svetu mozda nema prinudne naplate od zaposlenih, ali nigde u svetu nije ovako niska naplata od zaposlenih. Tako da je to uzrocno-posledicno. Ja to nisam izneo kao sjajnu ideju, vec kao realnu. Nemojmo mastarije i neke komplikacije, razresimo problem da se resi.

 

 

Ja se slazem sa ovim, ovo bi bilo i moje resenje. Zato tamo pitah koliko treba novca na mesecnom nivou za solidan GSP, videti koliko ima zaposlenih i dobiti cenu. Posto je sada markica preko 3.000 din ja sam mislio da konacna cena moze biti 1/2 ili 1/3 ove sadasnje. Svaki zaposleni gradjanin Beograda da placa tj. automatski mu se skida, takodje i svaki penzioner bar pola od zaposlenog, svi ostali besplatno, djaci, studenti, nezaposleni, cak i turisti ... eventualno za njih neke dnevne ili visednevne opcije. Ja licno koristim kola tj. jako retko GSP, ali bih podrzao ovo.



#230 Niko jaci od zakona

Niko jaci od zakona
  • Banned
  • 125 posts

Posted 25 July 2015 - 21:36

Narod misli da ako busevi budu crveni da ce se opet voziti za dz. :lol+: 



#231 Gant

Gant
  • Members
  • 6,346 posts

Posted 25 July 2015 - 22:01

Ja ne verujem da ce kreteni farbati sva vozila, misio sam samo da ce ona koja nova pristizu ili ona koja se remontuju da menjaju boju.

Ladno ce da farbaju nove solarise a cena za jednog je 5.500 evra.

 

GSP trenutno ima skoro 1.300 vozila, pa od računice "boli glava".

- To bi nas po vozilu koštalo do 1.800 evra, dok je cena za "Solarisove" autobuse čak 5.500 evra - tvrdi Milković uz napomenu da je olakšavajuća okolnost što su tramvaji već crveni, te da će ukoliko se bude farbalo u istu tu boju, moći da uštede pri nabavci.

http://www.novosti.r...crvene-autobuse



#232 Gant

Gant
  • Members
  • 6,346 posts

Posted 22 August 2015 - 02:21

Melburn je i dalje grad u kojem se najbolje živi, po analizi istraživačke službe britanskog lista Ekonomist, dok se Beograd ove godine nalazi na 97. mestu na listi gradova u kojima je najpogodnije živeti, što je drastičan pad u odnosu na 2012. godinu, kada je bio na 45. mestu.

http://beta.rs/zanim...ad-na-97--mestu



#233 Gant

Gant
  • Members
  • 6,346 posts

Posted 27 August 2015 - 15:12

Ja sam mislio da su ove centralne zone iskljucivo za hotele i mislio sam da ce u Rajicevoj biti samo jedan dobar hotel. Takodje sam i u Kneza Milosa video veliku reklamu na onoj ostecenoj zgradi shopping centar uskoro :tired:

 

http://www.novosti.r...a-soping-centar

 

Pa sta ce nam to u tim zonama?

Kazu da vec lose posluje i TC Stadion na Vozdovcu, a Miskovic je prodao Delta City.

http://www.alo.rs/mi...delta-siti/5257

 

A jos su u najavi molovi na Autokomandi i Beogradu na vodi.

Ja nesto ne vidim ni da je vise jeziva guzva u postojecim kao pre 2-3 godine.