Jump to content


Photo
- - - - -

Sta će biti sa Zastavom?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
37 replies to this topic

#16 Bradzorf

Bradzorf
  • Banned
  • 352 posts

Posted 12 June 2013 - 23:25

Nesrećo, pričam o tome da ne možeš očekivati vrhunski proizvod ako ti radnici rade za kikiriki, pričam o tome da mnogo moćnije auto industrije traže finansijsku pomoć vlade kako bi opstale na tržištu, pričam, ali ne umem da crtam.


Edited by alexnikolic na kvadrat, 15 June 2013 - 12:41.
Upozorenje pred ban zbog "Nesreco"


#17 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 12 June 2013 - 23:32

Nesrećo, pričam o tome da ne možeš očekivati vrhunski proizvod ako ti radnici rade za kikiriki, pričam o tome da mnogo moćnije auto industrije traže finansijsku pomoć vlade kako bi opstale na tržištu, pričam, ali ne umem da crtam.

Ne znas ti o cemu pricas.
Zasto rade za kikiriki? Ako im se ne svidja, ne treba da rade. Ta finansijsku pomoc o kojoj ti ovde govoris nije da se plate radnici, vec da se razvije/odrzi proizvodnja. Svako ko se zali da mu je mala plata, treba da da otkaz, a ne da manje radi na svom radnom mestu. Ugovorom je propisano koliko radnih sati nedeljno se radi. Ako manje radi, onda to znaci da pljacka poslodavca. Medjutim, tebi je nemoguce objasniti sta je to rad, jednostavno nemozes da razumes, trebao bi da iskusis.

Edited by mrd, 12 June 2013 - 23:33.


#18 Bradzorf

Bradzorf
  • Banned
  • 352 posts

Posted 12 June 2013 - 23:47


Ta finansijsku pomoc o kojoj ti ovde govoris nije da se plate radnici, vec da se razvije/odrzi proizvodnja.

 

Pa i Zastava je održavala proizvodnju zahvaljujući finansijskoj pomoći, iz nje su takođe otpuštani radnici. Nisi mi odgovorio, koja zemlja sa manje od 50 miliona stanovnika ima samostalnu auto industriju?



#19 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 12 June 2013 - 23:55

Pa i Zastava je održavala proizvodnju zahvaljujući finansijskoj pomoći, iz nje su takođe otpuštani radnici. Nisi mi odgovorio, koja zemlja sa manje od 50 miliona stanovnika ima samostalnu auto industriju?

Niti si ti meni odgovorio, kakve veze ima koliko stanovnika ima da bi se razvila neka industrija?
Zastava je imala podrsku:
Kad su izvozili Juga, u US su ga prodavali za $4,000 a u Yu. za $6,000.
Daklem poslovna politika je vodjena na Bradzorf nivo.
Kakve veze ima broj stanovnika sa industrijom, ili biznisom koji pokreces. Tvojom logikom treba sedeti i kukati o svetskoj zaveri.

Edited by mrd, 12 June 2013 - 23:55.


#20 Bradzorf

Bradzorf
  • Banned
  • 352 posts

Posted 13 June 2013 - 00:04

Niti si ti meni odgovorio, kakve veze ima koliko stanovnika ima da bi se razvila neka industrija?

 

Ne znam kakve ima veze, samo mi reci, koja zemlja sa manje od 50 miliona stanovnika ima samostalnu auto industriju? Pazi, govorimo o razvoju, jer je između ostalog priča krenula i od toga. Takve nema, osim Švedske. Francuska, USA, Nemačka, Italija, Japan. Da li bi Britanija bila uljez u ovom društvu? Ako ćeš mi reći da je razvoj skinuti sa pasata amblem vw i nalepiti škodin, onda u redu, onda su i u Zastavi imali to.



#21 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 13 June 2013 - 00:17

Ne znam kakve ima veze, samo mi reci, koja zemlja sa manje od 50 miliona stanovnika ima samostalnu auto industriju? Pazi, govorimo o razvoju, jer je između ostalog priča krenula i od toga. Takve nema, osim Švedske. Francuska, USA, Nemačka, Italija, Japan. Da li bi Britanija bila uljez u ovom društvu? Ako ćeš mi reći da je razvoj skinuti sa pasata amblem vw i nalepiti škodin, onda u redu, onda su i u Zastavi imali to.

Zastava je napravila juga, isto tako je i imt napravio imt555, ali od toga dalje isu isli. Bas zbog tvoje logike, da mala zemlja ne moze da razvija.
Ne treba razvijati paletu proizvoda, vec jedan, ali ga uraditi. Demagozi tvog tipa, upropascuju Srbiju.

Edit:
Danasnje najvecece kompanije su pocele iz garaze. No, za tako nesto treba imati viziju, a to fali. Lakse je kuditi svetki poredak i vredne ljude nego raditi.

Edited by mrd, 13 June 2013 - 00:18.


#22 Bradzorf

Bradzorf
  • Banned
  • 352 posts

Posted 13 June 2013 - 00:26

Pa ništa onda, idi sutra na tenis, nadam se da ćeš za nedelju dve pobeđivati i Nadala i Noleta, verujem u tebe, znam da imaš viziju.

 

P.S. Uvrede ti neće mnogo pomoći.


Edited by Bradzorf, 13 June 2013 - 00:27.


#23 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 13 June 2013 - 00:44

...

P.S. Uvrede ti neće mnogo pomoći.

O kojim uvredama govoris?

Hteo bi nesto, ali da ti neko drugi odradi. To nigde neces naci.

Edit:
Nije mi bilo tesko da pogledam, volim ja da poognem kad deca ne umeju da se snadju. Eno ti je South korea.
Hyundai je zapoceo kao porodicna kompanija i bio je pod kontrolom osnivaca do 2001. Poceo covek da pravi kola u garazi.
Ko sto rekoh cekaj da ti drugi odrade posao, docekaces.

Edited by mrd, 13 June 2013 - 01:17.


#24 brusli

brusli
  • Members
  • 962 posts

Posted 13 June 2013 - 09:59

Pa i Juzna Koreja ima preko 50 miliona, tacnije 50,004,441 :)

 

Btw ja bih npr uveo liberalizaciju bokserskih meceva, ukinuo bi vestacke podele na kategorije, pa kad udje Tajson protiv nekog iz Velter kategorije to bi bilo veoma zanimljivo...



#25 ravnicar

ravnicar
  • Members
  • 2,743 posts

Posted 13 June 2013 - 11:22

@ Bradzorf, mrd i ostali

 

Problem stare Zastave nije bila radna snaga vec politika firme i nedovoljna kontrola kvaliteta materijala i ugradjivanih delova.

 

- Na Zastavi 101/128 se nije moglo menjati nista jer su bili optereceni licencom i ovi modeli nemaju nikakve veze sa razvojnim programima. Promene na modelima su morale ici paralelno sa promenama napravljenim u FIAT-u a to su sitna estetika, elektronsko paljenje (razvodnik bez platinskih dugmadi), glavcine i razlicite vrste karburatora.

 

-Trajnost je zavisila od odnosa vlasnika prema automobilu. Uz redovno odrzavanje i voznju koja odgovara takvom tipu i ceni automobila mogao je da potraje poprilicno uz izuzetak devedesetih kada je dodatni problem nastao ukljucivanjem male privrede u proizvodnju rezervnih delova i to bez ikakve kontrole kvaliteta a tu se opet vracamo na politiku firme. Ista prica vazi i za Jugo 45/55/65.

 

- Florida je promasaj izazvan nedostatkom motivacije karakteristican za sve firme u drustvenom vlasnistvu onog vremena, Trebalo je napraviti samo par promena pa da to bude sasvim pristojan automobil. 

 

 

Vozio sam gotovo sve Zastavine modele, nijedan me nikada nije ostavio na putu. Zasto? Zato sto ih nisam koristio van njihovih mogucnosti.



#26 Bradzorf

Bradzorf
  • Banned
  • 352 posts

Posted 13 June 2013 - 17:25

mrd

 

Prvo. Radničku "snagu"(pretpostavljam da misliš na radničku klasu), komuniste i slično si prvi potegao kao (šupalj)argument za loš proizvod i nisku cenu. Rekao sam i ponoviću, odnos uloženo/dobijeno je bio sasvim zadovoljavajući. Kažeš, ako im je mala plata, neka daju otkaz. Ne, nego ako tebi ne odgovara proizvod, ne moraš da ga kupiš. A ti ako misliš drugačije, idi u Poršeov salon i naruči nešto za 10.000. Može i drugačije, daj im deseti deo plate koju sada imaju, pa sačekaj da vidiš šta će da naprave.

Drugo. Mantra o tome da ne moramo ništa proizvoditi i da se može živeti od sektora usluga nije došla od komunista koje ti toliko voliš, već se pojavila pre deset-petnaest godina. Čik pogodi ko ju je doneo? Pogađaš? U to vreme, komunističko, u ovoj zemlji su radile fabrike, izgrađena je infrastruktura, pa su između ostalog pravljeni i automobili. Sve to, između ostalog i od strane omiljene ti radničke klase. Pretpostavljam da je u komunizmu jedino valjala tvoja diploma, ali avaj, otiš'o si i sad smo u problemima što ti nisi tu da nam pomogneš.

Treće. Kakve veze ima broj stanovnika i razvoj tehnologije? Sam si rekao Južna Koreja, a ja te pitam: koliko stanovnika imaju? A ako ti to ne odgovara, može i ovako: Severna Koreja razvija atomsku bombu i balističke projektile. Imaju ljudi viziju.

Četvrto. Ideološka ostrašćenost, kao nezaobilazni pratilac tvog nastupa na ovom forumu, je tvoj lični problem. Ako želiš normalnu komunikaciju, potrudi se ubuduće da sagovorniku ne učitavaš ono što nije rekao/napisao, već se drži teme, a svoje ničim izazvane frustracije komunistima i radničkom klasom leči na drugom mestu. Ako to nisi u stanju, opet tvoj problem.



#27 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 13 June 2013 - 17:48

@ Bradzorf, mrd i ostali

 

Problem stare Zastave nije bila radna snaga vec politika firme i nedovoljna kontrola kvaliteta materijala i ugradjivanih delova.

 

- Na Zastavi 101/128 se nije moglo menjati nista jer su bili optereceni licencom i ovi modeli nemaju nikakve veze sa razvojnim programima. Promene na modelima su morale ici paralelno sa promenama napravljenim u FIAT-u a to su sitna estetika, elektronsko paljenje (razvodnik bez platinskih dugmadi), glavcine i razlicite vrste karburatora.

 

-Trajnost je zavisila od odnosa vlasnika prema automobilu. Uz redovno odrzavanje i voznju koja odgovara takvom tipu i ceni automobila mogao je da potraje poprilicno uz izuzetak devedesetih kada je dodatni problem nastao ukljucivanjem male privrede u proizvodnju rezervnih delova i to bez ikakve kontrole kvaliteta a tu se opet vracamo na politiku firme. Ista prica vazi i za Jugo 45/55/65.

 

- Florida je promasaj izazvan nedostatkom motivacije karakteristican za sve firme u drustvenom vlasnistvu onog vremena, Trebalo je napraviti samo par promena pa da to bude sasvim pristojan automobil. 

 

 

Vozio sam gotovo sve Zastavine modele, nijedan me nikada nije ostavio na putu. Zasto? Zato sto ih nisam koristio van njihovih mogucnosti.

Ja sam isto tako vozio i imao sve zastavine automobile osim Lade. Modifikovao sam Juga i 128, oba su me sluzila odlicno osim sto sam svakih 6-12 meseci menjao spone. 

Sto se tice kontrole, tu se isto govori o koreknosti kontrolora, kao i o obrazovanju radnika, koji sami ubrzavaju masine kako bi prebacili norme.

Znaci da je veoma vazno postaviti pravila, a isto tako postovati i normative sta radnik treba da radi, a sta ne. Nema tu leba ako sam radnik sebe treba da otpusti.


Edited by mrd, 13 June 2013 - 18:03.


#28 ravnicar

ravnicar
  • Members
  • 2,743 posts

Posted 13 June 2013 - 22:03

Ja sam isto tako vozio i imao sve zastavine automobile osim Lade. Modifikovao sam Juga i 128, oba su me sluzila odlicno osim sto sam svakih 6-12 meseci menjao spone. 

Sto se tice kontrole, tu se isto govori o koreknosti kontrolora, kao i o obrazovanju radnika, koji sami ubrzavaju masine kako bi prebacili norme.

Znaci da je veoma vazno postaviti pravila, a isto tako postovati i normative sta radnik treba da radi, a sta ne. Nema tu leba ako sam radnik sebe treba da otpusti.

 

Sve je to do uprave, da im ne dozvoljavaju ne bi tako radili. Planirani kvalitet mora da bude konstantan, jedino sto je promenljivo i treba da tezi nuli je skart.



#29 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 13 June 2013 - 22:22

Ja sam isto tako vozio i imao sve zastavine automobile osim Lade. Modifikovao sam Juga i 128, oba su me sluzila odlicno osim sto sam svakih 6-12 meseci menjao spone. 
Sto se tice kontrole, tu se isto govori o koreknosti kontrolora, kao i o obrazovanju radnika, koji sami ubrzavaju masine kako bi prebacili norme.
Znaci da je veoma vazno postaviti pravila, a isto tako postovati i normative sta radnik treba da radi, a sta ne. Nema tu leba ako sam radnik sebe treba da otpusti.

 
Sve je to do uprave, da im ne dozvoljavaju ne bi tako radili. Planirani kvalitet mora da bude konstantan, jedino sto je promenljivo i treba da tezi nuli je skart.

video si u prethodnom postu sam i ja napisao da strucni ljudi treba vode glavnu rec, a ne politikanti.

#30 ravnicar

ravnicar
  • Members
  • 2,743 posts

Posted 13 June 2013 - 22:32

Bas tako.