Preopterecenje dece casovima
#1
Posted 01 November 2012 - 11:23
To je veronauka, tu je gradjansko vaspitanje.... Deca godinama provode sate bez smisla u zagusljivim ucionicama. To nisu stvari koje im zaista trebaju u zivotu.
Cak se i predmet "cuvari prirode" izvodi u ucionici, a ne na nekoj farmi, u sumi itd.
Iza svega toga se krije ocuvanje radnih mesta nepotrebnih prosvetnih radnika.
#2
Posted 01 November 2012 - 12:55
#3
Posted 01 November 2012 - 14:04
Spoiler
Iza svega toga se krije ocuvanje radnih mesta nepotrebnih prosvetnih radnika.
Iza toga se ne krije ocuvanje radnih mesta prosvetnih radnika, vec drustvena svest gradjana glasaca, koji su dopustili da im veronauka udje u redovne skole. Koliko novaca tvoji roditelji odvajaju za poboljsanje skolstva? Koliko vremena provode na sastancima gde se odlucuje o javnom obrazovanju? To su ukazatelji na ono sta ce djaci uciti u skoli.
#4
Posted 01 November 2012 - 14:50
od dece prave idiote.
#5
Posted 01 November 2012 - 15:47
Takodje je lako statisticki pokazati da smo po broju prosvetnih radnika u odnosu na stanovnistvo pri dnu Evrope, pa i veceg dela ostatka sveta.
#6
Posted 01 November 2012 - 17:39
Standardna glupost. Nasa deca ionako premalo uce (uporediti sa skolskim programima u istinski naprednim zemljama, Japan, Nemacka, Norveska, Izrael), ionako izadju iz skole bez i najelementarnijih znanja i zato sve vise tonemo na svakom novom PISA testu (ali to onda, po svim pravilima politicke demagogije i uvlacenja u dupe "sirokim narodnim masama" # ) nazivamo "uspesima", a onda bi trebalo jos i da ukidamo casove?!
Ne, već kvalitetno reformisati nastavni plan i program.
#7
Posted 02 November 2012 - 13:30
Takodje je lako statisticki pokazati da smo po broju prosvetnih radnika u odnosu na stanovnistvo pri dnu Evrope, pa i veceg dela ostatka sveta.
molim pokazite nam te podatke.
nasa deca uce premalo pametnih stvari i previse gluposti
#8
Posted 02 November 2012 - 23:04
http://www.nationmas...o/edu-education
imamo doduse podatke za Srbiju i Crnu Goru, ali s obzirom na odnos populacija, isti su relevantni i za Srbiju. Podatak da Srbija ima oko 2.4 nastavnika u osnovnom obrazovanju na 1000 stanovnika se, za divno cudo, slaze sa podacima Unije prosvetnih sindikata koji procenjuju tu populaciju na oko 16 hiljada. Po tome smo na 176. mestu u svetu (!), a slicno je u dokumentu koji se moze skinuti sa sajta UNESCO-a na
http://www.uis.unesc...ts/gmr10-en.pdf (prilicno je veliki, 12 Mb, uzgred, ali se svasta moze iz njega nauciti, recimo da se nase vlasti i mediji brizljivo cuvaju da ne pomenu i koliko imamo HIV-pozitivnih, narocito u poredjenju sa evropskim zemljama, pa i susedima), gde smo negde blizu Filipina i Makedonije, a losiji od Hrvatske i Slovenije. NEsto je bolja situacija u srednjem i visokom obrazovanju, mada treba imati na umu da se u ovom poslednjem sad kod nas prijavljuje i kuso i repato, dakle pretpostavljam da i razni Megablejovi i Singiduduci ulaze u statistiku).
Evo sad malo Svetske banke (mora biti da je to zavera protiv Srbije, ali vidim i Albanije, posto ni oni ne stoje bogzna kako dobro): na http://data.worldban...GD.ZS/countries i srodnim tabelama moze se videti da prema podacima iz 2009 (za kasnije godine nismo nesto davali podatke), po procentualnom izdvajanju iz naseg bednog GDP-a smo negde oko 50. mesta, neposredno iznad nas su Madjarska, Australija, Poljska, Republika Koreja (sa ukupno valjda 50 puta vecom apsolutnom cifrom), a ispod nas Spanija, Kolumbija, Iran. E sad, po onome sto je ovde najrelevantnije, dakle odnos ucenika i nastavnika, sa cim se ovde manipulise i besramno laze da imamo suvise prosvetnih radnika, situacija je sledeca: u 2010. godini, ovaj odnos bio je u Srbiji 16, sto je negde oko proseka liste, 45-48. mesto, losije od situacije u HRvatskoj (14) i isto kao u Makedoniji; Slovenija nije dala podatke za tu godinu, premda je godinu dana ranije bilo 17, a za BiH i Crnu Goru nije bilo podataka. Sa druge strane, u Austriji je ovaj odnos 11, u Spaniji 12, u Nemackoj 13 (na onoliko vecu populaciju).
Tako da nema nijednog jedinog dokaza da kod nas ima previse prosvetnih radnika. Ima ih sasvim prosecno, cak i manje od EU proseka. Druga je stvar njihov kvalitet, u sta ovde ne mozemo ulaziti.
#9
Posted 03 November 2012 - 02:30
Sa ovakvim proSSvetarima, kao sto je ovaj rasista na slici (nazalost, takvih ima mnogo u prosveti), nemoguce je implementirati bilo kakve kvalitativne promene...Druga je stvar njihov kvalitet, u sta ovde ne mozemo ulaziti.
Srpski Nacisti sa rasističkom zastavom bele rase White Pride. Zaokružen Vanja Radosav, aktivista zabranjene neformalne neonacističke organizacije Nacionalni Stroj, inače je profesor fizickog vaspitanja u srednjoj ekonomskoj školi „Svetozar Miletić“ u Novom Sadu. Ovaj aktivni neonacista, zajedno sa još 17 pripadnika iste organizacije, osuđen je za raspirivanje rasne nacionalne i verske mržnje.
Pro-SS-vetarstvo u Srbiji: juče – danas – sutra?
”Mladost je naša!”, trijumfalno je, i ”proročki”, najavljivao Joseph Göbbels nacistički program indoktrinacije mladih naraštaja. Stvaranje ”hiljadugodišnjeg Trećeg Reich-a”, pod aspolutnom vladavinom i kontrolom ”Arijevaca”. Rasno, etnički, kulturno, politički u potpunosti pročišćeno društvo i prostor, teritorija. Slično su, a sa istim stepenom konfidencije, samouverenosti – govorili i ostareli, a preživeli čelnici Ljotićevskog ”Zbora”, početkom 90-tih; na jednom od svojih sastanaka.
Ljotićevstvo – ta balkanska, (veliko)srpska verzija Hitlerovog Nacional-Socijalizma je nepatvoreno najavljivala svoj come-back; doduše – na ”potiha” – ali vrlo jasna – ”crkvena zvona” (i kanale) – nailazeći s druge strane, i nevericu, i podsmeh u isto vreme. No, samo 20-tak godina kasnije – ova ideja i ideologija postaje praktično MAINSTREAM, ”aorta” i glavni pravac srbijanskog društva i politike. Ukorenjena, učaurena, razgranata i karakteristična – u najvećoj meri u mladim naraštajima. Generacijama kasnih 80-tih i 90-tih; začetih i vaspitanih u godinama velikosrpskog ”Lebensrauma” – preslikanog Hitlerovog programa ”ujedinjenja svih Nemaca u Jednu Nemačku” – opredmećenja ideje ”svih Srba u jednoj Srbiji”. U kom smislu Obrazovanje igra jednu od ključnih uloga indoktrinacije i regrutovanja.
I Adolf Hitler i Nacisti su takođe posvećivali veliku pažnju Obrazovanju mladih naraštaja ”arijevskih” Nemaca. Nastavno osoblje je moralo da prolazi specijalne kurseve, uz dužnu pažnju na njihovu nacionalnu, genetsku ”čistoću”. Uvedeno je, i prekopoželjno – korištenje Gotice – nasuprot latiničnom alfabetu (upotreba ćirilice). Istorija je u potpunosti izvitoperena i prekomponovana; sve što nije odgovaralo nacističkom sistemu je bilo, što izbačeno – što izmenjeno. Mladi ”arijevci” su najviše učeni Mitologiji – legendama ”o snazi i viteštvu hrabrih Germana”; išlo se ka stvaranju ultimativnog Ničeovog ”Übermensch-a”.
Zašto se u srbijanskom Obrazovanju posvećuje toliko pažnje uzdizanju Svetosavskog kulta – Kosovske Mitologije – insistiranju na ćirilici…?
#10
Posted 04 November 2012 - 05:39
Cekaj, nisu valjda svi nastavnici fasisti?Spoiler
#11
Posted 04 November 2012 - 08:20
Nisu. Zasto mislis da svi nastavnici fasisti?Cekaj, nisu valjda svi nastavnici fasisti?
#12
Posted 04 November 2012 - 17:38
Ne mislim, nego sam tebe pitao.Nisu. Zasto mislis da svi nastavnici fasisti?
Zbunio me je ovaj tvoj quote:
Sa ovakvim proSSvetarima, kao sto je ovaj rasista na slici (nazalost, takvih ima mnogo u prosveti), nemoguce je implementirati bilo kakve kvalitativne promene...
Edited by mrd, 04 November 2012 - 17:39.
#13
Posted 05 November 2012 - 16:27
#14
Posted 06 November 2012 - 01:10
Slazem se, ali sigurno ima i mnogo onih koji zaista zele da uce i nauce decu nekim korisnim stvarima.Pa da ih ima mnogo - ima ih, tu je Filip potpuno u pravu.
#15
Posted 06 November 2012 - 13:33
Tako da nema nijednog jedinog dokaza da kod nas ima previse prosvetnih radnika. Ima ih sasvim prosecno, cak i manje od EU proseka. Druga je stvar njihov kvalitet, u sta ovde ne mozemo ulaziti.
kako objasnjavate da vlast i MMF ipak potezu taj argument?