Jump to content


Photo
- - - - -

HHO generator na vodu


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
26 replies to this topic

#1 Constantin

Constantin
  • Members
  • 21,867 posts

Posted 27 June 2012 - 11:05

http://hhogenerator.webs.com/



Pre svega,interesuje me,kakva su iskustva Vas ili Vaših poznanika,prijatelja rodjaka.Takodje me interesuje da li se ovakva varijanta ugradnje ovih uredjaja u vozilima prepričava i van Srbije , u zemljama u kojima veliki broj forumaša živi i radi.Potrošnja i bezbednost pre svega....

#2 mvujanovic

mvujanovic
  • Members
  • 7 posts

Posted 28 June 2012 - 08:11

Evo ja sam jedan od onih koji imaju ogromno iskustvo sa HHO generatorima, dakle ušteda postoji u zavisnosti od vrste vozila i stanja motora. Lično ja imam uštedu od 2l TNG na Renaultu 19, 1.4. Na TNG je najmanja ušteda, na dizel motorima najveća.
Postoje mnogi forumi u vezi sa ovim, najaktivniji su hrvati i dosta daleko su otišli sa tom tehnologijom. Što se tiče bezbednosti isto kao sa benzinom i TNG, ko želi više da sazna o svemu neka poseti ove stranice. www.hho-energija.ag.rs, www.mvhho.ag.rs

Edited by mvujanovic, 28 June 2012 - 08:13.


#3 Constantin

Constantin
  • Members
  • 21,867 posts

Posted 28 June 2012 - 09:57

Hvala...a Tvoje iskustvo sa navodno povećanom snagom motora od oko 20%???...

#4 juemil

juemil
  • Members
  • 58 posts

Posted 29 June 2012 - 00:12

Mmmmm, da , snaga veca 20-25% potrosnja xy% manja! :rotflmao:
Alo, ljudi, prst na celo! Bio sam kod jednog Beogradskog "proizvodjaca" HHO uredjaja.
Na pitanje, jeste li vrsili neka merenja, odgovor je : vozamo se mi sa tim uredjajem! Kako sam studirao motore na masinskom u Beogradu znam koliko je jednostavno u laboratoriji izmeriti potrosnju nekog motora sa i bez HHO uredjaja i dokaz je tu. Naravno NE PADA IM NA PAMET!! Kao sto ne pada na pamet BMW-u Mercedesu ili Japancima da na ovaj "nacin" pojacaju svoje motore 20% (ej, 100KS na 120KS) i smanje potrosnju.... Nego ulazu milione dolara u razvoj. Jesmo Srbi , ne moramo nuzno biti glupi! ;)

Edited by juemil, 29 June 2012 - 00:23.


#5 Constantin

Constantin
  • Members
  • 21,867 posts

Posted 29 June 2012 - 09:47

VIdi ovako...koliko ja tebe razumem,tvrdiš da su sve to apsolutne gluposti,ali vidim i to da svoje tvrdnje temeljiš na osnovu svojih (završenih-nezavršenih...nebitno) studija o motorima ali i ne na osnovu ličnog iskustva...možžda grešim?
Meni,opet,tvrde suprotno i tu teoriju potkrepljuju vrlo lako dokazivom teorijom o visokom stepenu iskorišćenja proizvedene energije koja je kud-i-kamo veća od dizela,benzina,TNG-a...
Čovek koji se prvi javio na pokrenutu temu kaže na osnovu ličnog iskustva to što kaže...
A to što kažeš da ako jesmo Srbi ne moramo biti nužno i glupi...hm...pa ne moramo odmah apriori u "teoriju zavere"...
Sad me ovo potseća na situaciju od pre mnogo godina,kad su neki moji sugradjani "švercovali" prve TNG uredjaje iz Bugarske...pravili su ih ludim kad su im pričali da im se isplati da svaki put idu u Sofiju da dopune bocu-rezervoar ...bile su priče da je plinska boca u gepeku ustvari "živa bomba" i da su mnogi lično videli kako su svi putnici u vozilu prilikom sudara za tren-oka živi izgoreli...itd...itd..da su to obične gluposti ne moramo da razlažemo,jel..?
Zato mi je i draže da čujem lična iskustva nego suve teorije...uz dužno poštovanje svačijeg mišljenja....

Edited by Constantin Veliki, 29 June 2012 - 09:48.


#6 juemil

juemil
  • Members
  • 58 posts

Posted 29 June 2012 - 23:44

Pozdrav kolega,
ono o Srbimma je bila mozda neuspela duhovitost, tako tumaci.
A sad o temi. Jeste motori su mi specijalnost, citav radni vek sam sa njima u kontaktu. Cak i hobi. Slazem se sa tobom da treba biti "otvorenog" uma. I sam pratim novotarije. Bas zato sam i zeleo da se svojim ocima uverim i saznam LICNO nesto vise o HHO uredjajima pa sam otisao u firmu koja se bavi proizvodnjom i ugradnjom istih. Na Novom Beogradu su. Nazalost na sva , suvisla, pitanja nisam dobio smislen odgovor. Sve je tipa, manja potrosnja , veca snaga, cistiji motor, nema garezi..... E sad, kada pitas kako to kazu: Vodonik sagoreva visokom temperaturom , poboljsava sagorevanje , veca iskoristivos goriva. SLazem se ja sa time da vodonik burno sagoreva i da mozda, ali samo mozda poboljsava sagorevanje u cilindru. Ali pitanje je dali ima mogucnosti da postoji u cilindru iole ozbiljna kolicina nesagorelog goriva ( u savremenim motorima ) pa da se dobije osetan efekat. Moje misljenje je da za to nema nikakve sanse. Izduvni gasovi euro 3.4.5 su gotovo u potpunosti bez čadži koja je glavni indikator lošeg sagorevanja. Cak i da zanemarimo cinjenicu da je za proizvodnju H2+O potrebno vise energije nego sto se dobije njegovim sagorevanjem. Dakle , principojelno ovaj sistem u startu TROSI snagu motora. Ne mnogo ali govorim nacelno.
I da te vratim na kraj mog prethodnog posta koji si "slučajno" preskocio. Zar zaista mislis da je moguce da neki princip ustede goriva od samo 1,2,5% da ne govorimo 10% velike kompanije putnickih vozila, teretnih kamiona , prizvodjaci gradjevinskih masina, velikih stacionarnih agregata, ogromnih brodskih motora koji gutaju gorivo nebi primenili i bili konkuentniji? A samo treba da se uradi elektroliza vode. Jedna posuda, dve elektrode i + i - na elektroistalaciju. Smeo bi da se kladis da nisu probali? Ja ne. Ne znam tvoje godine ali svojevremeno je bio na Jugoslovenskom trzistu neki "magnetni polarizator goriva" On ti je, navodno, molekule goriva "postrojavao u isti polarizaciomi smer (sta god to znacilo) i "smanjivao"potrosnju za 10-15%. Prodavao se dogle god je bilo naivnih. Svaka slicnost je namerna.
Srdacno te pozdravljam.

Edited by juemil, 29 June 2012 - 23:47.


#7 Constantin

Constantin
  • Members
  • 21,867 posts

Posted 30 June 2012 - 11:42

Pozdrav kolega,
......Izduvni gasovi euro 3.4.5 su gotovo u potpunosti bez čadži koja je glavni indikator lošeg sagorevanja. Cak i da zanemarimo cinjenicu da je za proizvodnju H2+O potrebno vise energije nego sto se dobije njegovim sagorevanjem. Dakle , principojelno ovaj sistem u startu TROSI snagu motora. Ne mnogo ali govorim nacelno.
.........Ne znam tvoje godine ali svojevremeno je bio na Jugoslovenskom trzistu neki "magnetni polarizator goriva" On ti je, navodno, molekule goriva "postrojavao u isti polarizaciomi smer (sta god to znacilo) i "smanjivao"potrosnju za 10-15%. Prodavao se dogle god je bilo naivnih. Svaka slicnost je namerna.
Srdacno te pozdravljam.

Što se tiče izduvnih gasova...ne znam,možda katalizator "završava posao".. ;)
Što se tiče "polarizatora goriva"...kako da se ne sećam... :lol+: ...evo još uvek ga imam "arhiviranog" negde u podrumu.Prvi,svoj,auto sam kupio krajem 1981.g....bio je to "kec" iz 1979.g...
Pročitao sam desetak foruma u zadnjih 24 časa i pregledao na desetine klipova čiji su autori Srbi,Ameri i razni Europljani i ne znam šta bih mogao da Ti izdvojim ali sve je dostupno i vrlo ubedljivo...
Ipak odlučio sam se za ovo:

ТЕСТ ПРИМЕНЕ ВОДОНИКА ...
"АМСС" Ауто Мото Савез Србије - Центар за Моторна Возила на челу са директором Миланом Божићем у сарадњи са фирмом "HYDROGEN SOLUTIONS" и новинарима из часописа "SAT PLUS" организовао је тест примене "HHO" гаса као додатног горива за дизел и бензинске моторе.
Тест је обављен на ваљцима за мерење снаге мотора у фирми "ЦЕНТАР БОБАН" у Београду.
Руководилац и контролол теста је господин Ненад Јовановић - Панта.
Мерена возила су:
ŠKODA OKTAVIJA 1.6 - Бензин и Плин (TNG)
Повећао снагу на бензину и плину
Смирио рад на бензину и плину
Смањио потрошњу горива 15-20%
На дијагностици показао јаку смешу горива, што значи да може још смањити потрошњу
LANCHIJA 2.4 - Дизел Турбо
Повећао снагу
Смирио рад
Смањио потрошњу горива преко 30%
VW PASAT 1.9 - Дизел
Повећао снагу
Смирио рад
Смањио потрошњу горива око 20-25%
Тест снаге са укљученим водоник генератором и применом "HHO" гаса на овом возилу,
на ваљцима показао је повећање снаге од 9 HP ( 9 коњских снага ).
Договорено је да се тестови понове јер нисмо имали довољно времена да их завршимо квалитетно и да добијемо потпуне резултате.
Тако да очекујемо тестирање примене "HHO" гаса ...
http://www.youtube.c...h?v=t1sQsAR1tKY

Interesuje me Tvoj komentar na ovo....
Na kraju,nije mi namera da osporavam Tvoju stručnost ili bilo šta što bi zagazilo u domen lične prirode,već da mi pomogne da u dogledno vreme na osnovu nečijeg ličnog iskustva se odlučim za ovakvu vrstu "investivije".Prostom računicom se dolazi do zakjučka da je ta investicija isplativa već posle (aproks.) 1000-1500 km...
Pozz.

Edited by Constantin Veliki, 30 June 2012 - 12:46.


#8 mvujanovic

mvujanovic
  • Members
  • 7 posts

Posted 30 June 2012 - 18:34

Pozdrav kolega,
ono o Srbimma je bila mozda neuspela duhovitost, tako tumaci.
A sad o temi. Jeste motori su mi specijalnost, citav radni vek sam sa njima u kontaktu. Cak i hobi. Slazem se sa tobom da treba biti "otvorenog" uma. I sam pratim novotarije. Bas zato sam i zeleo da se svojim ocima uverim i saznam LICNO nesto vise o HHO uredjajima pa sam otisao u firmu koja se bavi proizvodnjom i ugradnjom istih. Na Novom Beogradu su. Nazalost na sva , suvisla, pitanja nisam dobio smislen odgovor. Sve je tipa, manja potrosnja , veca snaga, cistiji motor, nema garezi..... E sad, kada pitas kako to kazu: Vodonik sagoreva visokom temperaturom , poboljsava sagorevanje , veca iskoristivos goriva. SLazem se ja sa time da vodonik burno sagoreva i da mozda, ali samo mozda poboljsava sagorevanje u cilindru. Ali pitanje je dali ima mogucnosti da postoji u cilindru iole ozbiljna kolicina nesagorelog goriva ( u savremenim motorima ) pa da se dobije osetan efekat. Moje misljenje je da za to nema nikakve sanse. Izduvni gasovi euro 3.4.5 su gotovo u potpunosti bez čadži koja je glavni indikator lošeg sagorevanja. Cak i da zanemarimo cinjenicu da je za proizvodnju H2+O potrebno vise energije nego sto se dobije njegovim sagorevanjem. Dakle , principojelno ovaj sistem u startu TROSI snagu motora. Ne mnogo ali govorim nacelno.
I da te vratim na kraj mog prethodnog posta koji si "slučajno" preskocio. Zar zaista mislis da je moguce da neki princip ustede goriva od samo 1,2,5% da ne govorimo 10% velike kompanije putnickih vozila, teretnih kamiona , prizvodjaci gradjevinskih masina, velikih stacionarnih agregata, ogromnih brodskih motora koji gutaju gorivo nebi primenili i bili konkuentniji? A samo treba da se uradi elektroliza vode. Jedna posuda, dve elektrode i + i - na elektroistalaciju. Smeo bi da se kladis da nisu probali? Ja ne. Ne znam tvoje godine ali svojevremeno je bio na Jugoslovenskom trzistu neki "magnetni polarizator goriva" On ti je, navodno, molekule goriva "postrojavao u isti polarizaciomi smer (sta god to znacilo) i "smanjivao"potrosnju za 10-15%. Prodavao se dogle god je bilo naivnih. Svaka slicnost je namerna.
Srdacno te pozdravljam.

Evo pokušaću ja da ti odgovorim ukratko: Kao što vidim iz tvog posta odmah si se uhvatio zakona o održanju energije, to čine svi koji pobijaju istintost o uštedi.
Ne radi se ovde o vodoniku kao pogonskom gorivu pa da se držiš teorije da je uvek više uloženo nego dobijeno. HHO gas služi kao booster i svojom malom količinom razbija složene lance ugljovodonika osnovnog goriva te tako pospešuje brže i potpunije sagorevanje. Što se tiče firme na Ledinama, moram reći da im HHO generatori i nisu baš nešto, ali ipak postižu uštedu sa njima. Nije to samo kako ti kažeš dve elktrode + i - i eto vodonika, da bi se napravio kvalitetan generator treba se pomučiti i imati ogromno iskustvo. Što se tiče autoindustrije i tvog pozivanja na istu kako bi ona to već ugrađivala da to radi, razmisli malo, a šta je sa naftnom industrijom?, oko koje se vrti ceo svet, nije to baš tako jednostavno. Ja nemam razloga da lažem, svakome ću rado pomoći da napravi HHO generator i da se sam uveri. Da zaboravih da napišem ti bi trebalo da znaš kao stručnjak za motore da euro 4 motor ima dozvoljenu granicu štetnih gasova oko 1 i nešto, e vidiš ja sam sa mojim R 19 proizvedenim 1990 godine posetio tehnički pregled i momci se ubiše gurajući sondu u auspuh jer je uređaj pokazivao 00. Moj ti je savet pusti teoriju, budi kao što kažeš čovek slobodnog uma, napravi jedan uređaj i probaj rado ću ti pomoći. Energija je svuda oko nas samo je treba znati uzeti i ne dozvoliti da nas razni svetskih moćnici preko naučnika koji igraju po njihovoj svirci ubeđuju u suprotno. Eto i Cern se ućuta o česticama bržim od svetlosti, nekome očito ne bi odgovaralo da sveti Anštajn padne. Nadam se da si čitao o Teslinom automobilu koji je išao na još uvek nepoznatu ali besplatnu energiju, šta misliš zašto je nepoznata?! Proguglaj malo o Stenly Mejeru, Danijelu Dingelu i mnogim drugima koji su davnoooooooooo vozili na vodonik koji su proizvodili u kolima.
Na kraju mogu da ti pošaljem Nasin dokumenat o ispitivanju HHO i uštedi pa da vidiš ima li istine. Ja lično bi uradio to što si ti naveo ali nemam finansijskih sredstava da platim testiranje, a u ovoj državi sve košta.

Edited by mvujanovic, 30 June 2012 - 21:24.


#9 mvujanovic

mvujanovic
  • Members
  • 7 posts

Posted 30 June 2012 - 18:55

Hvala...a Tvoje iskustvo sa navodno povećanom snagom motora od oko 20%???...

Za snagu motora neznam, kao što sam napisao nema novca da platim testiranje, ali imam osećaj da je automobil jači i da lakše ide.

#10 Constantin

Constantin
  • Members
  • 21,867 posts

Posted 01 July 2012 - 17:43

Za snagu motora neznam, kao što sam napisao nema novca da platim testiranje, ali imam osećaj da je automobil jači i da lakše ide.

Gde si smestio generator i da li smatraš da mu je potrebno hladjenje tj.da li postoji ikakva opasnost od pregrevanja?

#11 mvujanovic

mvujanovic
  • Members
  • 7 posts

Posted 01 July 2012 - 21:41

Generator sam smestio u prostor kod motora. Moji generatori rade bez PWM regulatora i nije im potrebno hlađenje jer sam postigao veoma dobru cirkulaciju elektrolita i mogu raditi satima bez pregrevanja. Jako je bitan raspored rupa, razmak između ploča,gde stoje uvodnici (kako bi potopljenost bila dobra), da ploče budu kondicionirane i okaljene itd.... Mnogo gimnastike i kompromisa.
Isekao sam mnogo Inox lima dok nisam došao do krajnjeg rezultata.

#12 juemil

juemil
  • Members
  • 58 posts

Posted 02 July 2012 - 00:48

@mvujanovic, bez ljutnje
1. sa nekim ko moze da napise da se neko hvata za zakon o odrzanju energije ja nemam sta da diskutujem. Za njega se nehvatam on je postulat od koga se polazi.
2. Nisam tvrdio da se vodonik koristi kao gorivo a da se tvrdi da h2+o podstice sagorevanj to mi je poznato. Usput da napomenem HHO nista ne znaci u hemiji . vodonik se izdvaja kao molekul sto ceo svet pise kao H2 ,
3. Naftna industrija? Drze u saci Ruse?, Kineze? Ajde molim te!
4. Cern , cestice brze od svetlosti, besplatna energija i sl.???? Draki kolega, nema besplatnog rucka!

@constantin
1.Na linku koji si postovao ja sam video samo gomilu ljudi koji se muvaju oko nekog auta i pricaju . 2litra manje , 7litra na sto km i slucno. Nadam se da se slazes da to nema sta da se komentarise. Kao kad bi ja rekao u kameru da moj Volvo S40 d trosi 4.8 l/100km. U gradu naravno. Ono sto je napisano ispod videa a sto si i ti postovao mi je cudno. Kad se u laboratoriji za motore na masinskom fakultetu u Beogradu meri snaga postoji procedura koja kaze u kojim uslovima, na koliko obrtaja, kolika je snaga pre i POSLE bilo koje modifikacije ili promene nekog parametra. Ovde ima samo da le lancia jaca za 9ks? za one ostale ni to. Ostali kmentari su plac majke bozje. kao reklame sa TV-a. Sta znaci mirniji rad. Pa nemirno radi samo neispravan motor, mptor koji ima problema sa varnicom ili ventilima ili kablovima... da ne davim. Smanjio potrosnju 10% 15%, 20% 30% !!! Kako su to izmerili , metodologija nacin? Nista. I na kraju da dodam ono sto me nasmejalo. Nikad nisam cuo do sada za termin, izraz da je motor "pokazao jaku smesu goriva" Evala mu strucnost. I na kraju. Vidim da insistiras na licnom iskustvu. Nije lose generalno ali da te podsetim. da ima i drugih situacijja .Kad na ulici vidis kako rade šibicari sa one tri kutijice dali je pametno ući u igru da bi se uverio da je to namestaljka? Ili je bolje "teoretski" doci do zakljucka da oni ne igraji tako da ti dobijes? Da zasto hoces HHO a ne koristis smoj magnetni polarizator kad ga vec imas? Misli o tome! Pozdrav!

Edited by juemil, 02 July 2012 - 00:50.


#13 Constantin

Constantin
  • Members
  • 21,867 posts

Posted 02 July 2012 - 08:49

@constanti
Vidim da insistiras na licnom iskustvu. Nije lose generalno ali da te podsetim. da ima i drugih situacijja .Kad na ulici vidis kako rade šibicari sa one tri kutijice dali je pametno ući u igru da bi se uverio da je to namestaljka? Ili je bolje "teoretski" doci do zakljucka da oni ne igraji tako da ti dobijes? Da zasto hoces HHO a ne koristis smoj magnetni polarizator kad ga vec imas? Misli o tome! Pozdrav!

Baš zbog navedenog,insistiram na ličnom iskustvu i cenim da mi je ono dragocenije od puke teorije a i sam kažeš da sve liči na TV reklame...ako ćemo pošteno,oko teorije i šibicarenja....Teoretski,imaš veliki % uspešnosti pogotka,otpilike 33,33% ali kad onaj koji "meša šibice" ne bi varao i "krio" kuglicu...analogno tome,to je to,ali sa "rezervom" se isto tako treba odnositi i prema "ličnom iskustvu" jer ono što je pomalo zajdničko u nas Srba....ne volimo da priznamo da smo se zahebali,zar ne?

#14 mvujanovic

mvujanovic
  • Members
  • 7 posts

Posted 02 July 2012 - 12:58

juemil
@mvujanovic, bez ljutnje
1. sa nekim ko moze da napise da se neko hvata za zakon o odrzanju energije ja nemam sta da diskutujem. Za njega se nehvatam on je postulat od koga se polazi.
2. Nisam tvrdio da se vodonik koristi kao gorivo a da se tvrdi da h2+o podstice sagorevanj to mi je poznato. Usput da napomenem HHO nista ne znaci u hemiji . vodonik se izdvaja kao molekul sto ceo svet pise kao H2 ,
3. Naftna industrija? Drze u saci Ruse?, Kineze? Ajde molim te!
4. Cern , cestice brze od svetlosti, besplatna energija i sl.???? Draki kolega, nema besplatnog rucka!



Neznam zašto se onda pozivaš na zakon o održanju energije ako ti je jasno da se ne radi o pogonskom gorivu.To je samo booster i kakve veze ima zakon o održanju energije sa tim, ja i dalje koristim osnovno gorivo kom sam poboljšao sagorevanje.Što se tiče Rusa, pa zar oni nemaju naftnu industriju?!, nisam znao za taj podatak, hvala na informaciji. HHO ništa ne znači u hemiji, ali taj naziv koriste svi koji se bave ovom tehnologijom i po tome je prepoznatljiva. Besplatna energija? Izgleda da ti draži plagijator Anštajn od sunarodnika N.T.Ne moraš ti da veruješ nikom i drži se samo teorije, daleko si još od slobodnog uma (nije mi namera da te uvredim), Šta misliš da li bi svet bio ovakav kakav je danas da su se svi držali teorije i išli linijom manjeg otpora. Ja uštedim sebi na svakih 100 km 3litre TNG ili 240 din, ja prođem godišnje oko 30 000 km, što je 900 litara TNG ili 72 000 rsd, a ti i dalje neveruj.

Edited by mvujanovic, 02 July 2012 - 13:02.


#15 mvujanovic

mvujanovic
  • Members
  • 7 posts

Posted 02 July 2012 - 13:07

juemil
@mvujanovic, bez ljutnje
1. sa nekim ko moze da napise da se neko hvata za zakon o odrzanju energije ja nemam sta da diskutujem. Za njega se nehvatam on je postulat od koga se polazi.
2. Nisam tvrdio da se vodonik koristi kao gorivo a da se tvrdi da h2+o podstice sagorevanj to mi je poznato. Usput da napomenem HHO nista ne znaci u hemiji . vodonik se izdvaja kao molekul sto ceo svet pise kao H2 ,
3. Naftna industrija? Drze u saci Ruse?, Kineze? Ajde molim te!
4. Cern , cestice brze od svetlosti, besplatna energija i sl.???? Draki kolega, nema besplatnog rucka!
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]
Svako ko želi može veoma lako da se uveri u istinitost ili laž. Znam sada ćeš pitati kako sam ja to izmerio koliko troši moj automobil, veoma lako kao i ti što znaš koliko troši tvoj, zar ne?

Edited by mvujanovic, 02 July 2012 - 13:11.