Jump to content


Photo
- - - - -

VN Kine 2012


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
116 replies to this topic

Poll: Ko ce pobediti na VN Kine? (30 member(s) have cast votes)

Ko ce pobediti na VN KIne?

  1. Alonso (3 votes [12.00%] - View)

    Percentage of vote: 12.00%

  2. Hamilton (4 votes [16.00%] - View)

    Percentage of vote: 16.00%

  3. Baton (9 votes [36.00%] - View)

    Percentage of vote: 36.00%

  4. Webber (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  5. Perez (1 votes [4.00%] - View)

    Percentage of vote: 4.00%

  6. Vettel (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

  7. Kimi (5 votes [20.00%] - View)

    Percentage of vote: 20.00%

  8. Schumacher (2 votes [8.00%] - View)

    Percentage of vote: 8.00%

  9. Neko drugi (1 votes [4.00%] - View)

    Percentage of vote: 4.00%

Vote Guests cannot vote

#1 Hedon

Hedon
  • Members
  • 1,470 posts

Posted 12 April 2012 - 09:36

bojim se da necemo videti 'pravu trku' ni ovaj vikend a ni pravu formu kimija i lotusa :unsure:

Posted Image

btw 'Lewis Hamilton hit by grid penalty in the Chinese Grand Prix'
http://www.autosport...rt.php/id/98713

Edited by alpiner, 12 April 2012 - 17:06.


#2 romantik

romantik
  • Members
  • 7,759 posts

Posted 12 April 2012 - 10:08

Pored loše vremenske prognoze imamo još jedan negativan detalj koji neće dozvoliti da vidimo jednu skroz "normalnu" trku.
Hamilton će morati da zameni menjač što znači da startuje sa pet mesta lošije pozicije u odnosu na plasman u kvalifikacijama.
Jedina dobra vest u svemu ovome je što to otvara put Kimiju ka podijumu, a Batonu ka pobedi i peglanju zaostaka iz prošle trke.

#3 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 12 April 2012 - 16:23

Dobro ima li u toj Formuli 1 jos nesto zbog cega bi trebalo gledati trke sem Kimija i Lotusa :unsure:

#4 4_Webber

4_Webber
  • Members
  • 17,335 posts

Posted 12 April 2012 - 16:25

Inace, fanovi F1 nikad nisu zadovoljni - ako ima kise, hoce normalnu trku, ako nema kise, dajte kisu da malo zakuva situaciju. Najverovatnije cemo sad biti mesec dana bez trke posle Kine, vreme zaista nije bitno.

#5 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 12 April 2012 - 16:58

Posted Image

Staza Šangaj, Điading, NR Kina

Dužina kruga: 5451 m
Broj krivina: 16
Broj krugova: 56 (305,066 km km)
Rekord staze: 1:32.238 Mihael Šumaher, Ferari, 2004.

O samoj stazi i tradiciji auto-sporta u Kini smo već sve napisali što je vredno spomena OVDE, pa da se ne ponavljamo. Samo ću obnoviti statistiku:

Rekorderi - Luis Hamilton sa 2 pobede među vozačima, a među konstruktorima Ferari i Meklaren sa po 3 pobede.

Pobednici:

2004. Rubens Barikelo, Ferari
2005. Fernando Alonso, Reno
2006. Mihael Šumaher, Ferari
2007. Kimi Rajkonen, Ferari
2008. Luis Hamilton, Meklaren
2009. Sebastijan Fetel, Red Bul
2010. Dženson Baton, Meklaren
2011. Luis Hamilton, Meklaren

Osvrnuo bih se zato na par stvari koje možemo da očekujemo ovog vikenda.

Prošle sezone smo, kao što je poznato, imali premijeru novih pravila koja su uvedena da omoguće lakše preticanje i samim tim i atraktivnije trkanje. I dok su mišljenja oko njih i dalje podeljena, svi se slažu da je prošlogodišnja trka u Kini bila veliki uspeh. Za razliku od nekih drugih staza gde ove novotarije praktično nisu imale efekta ili su bile isuviše efikasne pa je sve više ličilo na farsu nego na trke F1, u Kini je sve funkcionisalo savršeno.

Videli smo pravu borbu za svaku poziciju, konačno su vozači mogli da održe kontakt sa onim ispred sebe a upotreba pomoćnih sredstava ih je dovodila taman paralelno u zoni kočenja sa onim koga su napadali umesto da samo prozuje pored njih još na polovini pravca. Mene je sve to jako podsećalo na trke 80-tih na stayama poput Monce ili nikad prežaljenog starog Hokenhajma i napade iz zavetrine na kraju njihovih dugačkih pravaca.

I ove godine DRS zona ostaje nepromenjena, zašto petljati oko nečega što dobro funkcioniše.

Pireli je za ovaj vikend pripremio svoje meke i srednje gume (žute i bele), uz tendenciju staze u Šangaju da "jede" gume možemo očekivati i taktike sa po 3 zaustavljanja u boksu. Naravno, sve umnogome zavisi i od vremenskih prilika, kao što su već napisale forumske kolege pre mene veliki su izgledi da će padati kiša.

Posted Image

Sudeći po događajima na prve dve ovosezonske trke glavni favoriti i dalje ostaju Meklarenovci s tim što će Hamilton biti hendikepiran kaznom zbog promene menjača. "Srebrni" su bili neprikosnoveni u kvalifikacijama dok im je u obe trke 1-2 promakao samo zahvaljujući spletu okolnosti.

RBR im je po performansama u trci prilično blizu ali Bikovi još uvek zaostaju kada se vozi jedan brzi krug.

Ferari je daleko iza njih, uprkos Alonsovoj liderskoj poziciji u šampionatu koja je više posledica njegovog ličnog vozačkog majstorstva - od njih nešto više treba očekivati tek nakon povratka u Evropu.

Mercedes sa svojim kontroverznim "produvanim" prednjim krilom bi mogao biti ozbiljan faktor u kvalifikacijama (ova staza obiluje dugačkim pravcima koji su kao stvoreni za njih) ali i dalje ostaje problem uništavanja guma u trci.

Lotus takođe ima šanse za visok plasman - a valjda će i Grožanu uspeti da izveze više od 2-3 kruga na trci.

I na kraju tu je i ekipa Zaubera na koju takođe treba obratiti pažnju nakon spektakularnog rezultata u Maleziji - oni su poznati po tome što njihovi bolidi štede gume što se može pokazati kao veoma ubojito oružje na ovoj stazi.

Nažalost i ovaj put događaji na stazi su pomalo bačeni u senku političkim zavrzlamama oko (ne)održavanja trke u Bahreinu no nadam se da će razum prevladati i da će biti odabrano jedino razumno rešenje koje garantuje bezbednost svim učesnicima "najbržeg cirkusa" i da će Bahrein biti trajno udaljen iz kalendara.

#6 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 12 April 2012 - 17:44

Dobro ima li u toj Formuli 1 jos nesto zbog cega bi trebalo gledati trke sem Kimija i Lotusa :unsure:


Pa normalno je da nas kao navijače najviše interesuje šta mogu Lotus i Kimi. Ne sećam se kada sam sa ovakvim nestrpljenjem čekao neku trku. Mislim da Lotus ovde može na podijum.

Timovima će biti teško da naprave pravi setup. Dosta sporih krivina i onda jako dugačak pravac. Treba praviti kompromis otpora zadnjeg krila i menjača koji će dozvoliti brzo postizanje maximalne brzine ili veću maximalnu brzinu na kraju pravca.

Pored Lotusa jako me interesuje šta će uraditi Sauber. Dobro vreme u kvalifikacijama zahteva nešto veći otpor krila, ali je hendikep u trci. U Sauberu očigledno nikada nisu jurili vremena za start trke i sa logikom manjeg otpora imaju velike max. brzine i sačuvane gume. Prošle godine pobednička taktika je bila tri pita, ali sada su gume drugačije i pitam se da li je moguće da je taktika sa dva sada prava.

Prognoza vremena je sada nešto drugačija i očekuje se oblačno vreme sa suvim periodima.

Edited by alpiner, 12 April 2012 - 17:45.


#7 Hedon

Hedon
  • Members
  • 1,470 posts

Posted 12 April 2012 - 18:34

Posted Image



I ove godine DRS zona ostaje nepromenjena, zašto petljati oko nečega što dobro funkcioniše.


drs zona ostaje nepromenjena ali samo sto se tice detekcije ali je kraca nego pre

Posted Image

#8 Hedon

Hedon
  • Members
  • 1,470 posts

Posted 12 April 2012 - 18:39

Dobro ima li u toj Formuli 1 jos nesto zbog cega bi trebalo gledati trke sem Kimija i Lotusa :unsure:


pa ima,tj treba je gledati u svakom slucaju
ali mene zanima prava brzina lotusa jer bih voleo da se pegla ove sezone sa meckom,ferarijem i rb (mislim da je mcm za sad prebrz)
i to ne samo kimi nego i grozan

#9 BlackPoint

BlackPoint
  • Members
  • 1,746 posts

Posted 12 April 2012 - 22:34

Kimi ovde ima malu , ali vernu družinu navijača...nadam se podijumu.

#10 Duh sa sekirom

Duh sa sekirom
  • Members
  • 966 posts

Posted 13 April 2012 - 02:14

+1 za Kimija...
Jbg Veber, ne može se očekivati od nekoga da priča/piše o nečemu što ga se suviše ne tiče.
Znam da vas ovde ima onih koji volete Skuderiju, pa javite se...
Ni mi ne očekujemo od vas da suviše pričate o dragom nam alkosu.... :D

#11 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 13 April 2012 - 05:27

FP1:

Pos Driver Team Time Laps
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.106 7
2. Nico Rosberg Mercedes 1m38.116s + 1.010 14
3. Michael Schumacher Mercedes 1m38.316s + 1.210 14
4. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m38.584s + 1.478 13
5. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m38.911s + 1.805 12
6. Mark Webber Red Bull-Renault 1m38.977s + 1.871 15
7. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.198s + 2.092 12
8. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m39.199s + 2.093 6
9. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m39.748s + 2.642 16
10. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m39.768s + 2.662 14
11. Fernando Alonso Ferrari 1m40.056s + 2.950 14
12. Felipe Massa Ferrari 1m40.153s + 3.047 14
13. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m40.298s + 3.192 8
14. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.328s + 3.222 13
15. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m40.540s + 3.434 12
16. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m41.071s + 3.965 14
17. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m41.204s + 4.098 14
18. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m42.330s + 5.224 14
19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m42.521s + 5.415 11
20. Jules Bianchi Force India-Mercedes 1m44.118s + 7.012 8
21. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m44.227s + 7.121 10
22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m44.500s + 7.394 15
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m47.204s + 10.098 12
24. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m50.465s + 13.359 11


Kiša.

#12 BlackPoint

BlackPoint
  • Members
  • 1,746 posts

Posted 13 April 2012 - 06:53

http://www.sport24.m...s/CreepyTV.html
trening 2 , 08.00

#13 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 13 April 2012 - 06:59

Za sada suvo u FP2

#14 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 13 April 2012 - 09:21

Michael Schumacher quickest in second practice for the Chinese Grand Prix

Pos Driver Team Time Laps
1. Michael Schumacher Mercedes 1m35.973 32
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m36.145s + 0.172 29
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m36.160s + 0.187 26
4. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.433s + 0.460 23
5. Nico Rosberg Mercedes 1m36.617s + 0.644 30
6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.711s + 0.738 27
7. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m36.956s + 0.983 28
8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m36.966s + 0.993 30
9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m37.191s + 1.218 30
10. Fernando Alonso Ferrari 1m37.316s + 1.343 32
11. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m37.417s + 1.444 22
12. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m37.616s + 1.643 33
13. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m37.836s + 1.863 30
14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m37.930s + 1.957 31
15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m37.972s + 1.999 25
16. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m38.176s + 2.203 34
17. Felipe Massa Ferrari 1m38.293s + 2.320 30
18. Bruno Senna Williams-Renault 1m38.783s + 2.810 37
19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m38.990s + 3.017 36
20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m39.346s + 3.373 19
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m39.651s + 3.678 15
22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m40.343s + 4.370 24
23. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m40.753s + 4.780 30

All Timing Unofficial

#15 Trofej

Trofej
  • Members
  • 4,307 posts

Posted 13 April 2012 - 12:00

Eh, kad bi se bodovali treninzi i kvalifikacije...