Jump to content


Photo
- - - - -

Antidepresiv kao lek za anksioznost?


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 perakle

perakle
  • Members
  • 9 posts

Posted 07 December 2011 - 18:31

Juce mi je prepisano da pijem AD Zoloft zbog jakih nervoza koje su mi se pojavile pre nekog vremena (verovatno usled emocionalne preforsiranosti) koje se manifestuju kao konstantna jaka napetost celog organizma u toku celog dana, koja mi onemogucava normalno funkcionisanje. To ide dotle da ne mogu mirno da sedim i da se koncentrisem na bilo sta vec bih samo setao, uopste negde se kretao da bih smanjio tu napetost. Depresivnih faza (cini mi se) nemam.
Lekar mi je prepisao antidepresiv Zoloft i to 25 miligrama prvih 6 dana a posle 50 mg, jednom dnevno.
Pijem ga vec dva dana i osecam neprijatne nuspojave, pre svega vrtoglavicu, poremecaj vida i nervozu (ne znam da li je ovo povezano sa lekom posto to svakako imam).
Takodje sam dobio i Ksalol 0,25 mg da pijem.
Interesuje me da li je jos neko iskusio ovakve posledice tog leka, da li je to normalno i prolazno i PRE SVEGA da li ce mi taj lek zaista pomoci oko moje nervoze posto mi zasada samo pravi vece probleme nego koristi (ipak ga pijem samo dva dana)?

Molim vas samo dobronamerne komentare.
Hvala

Edited by perakle, 07 December 2011 - 18:34.


#2 XXL

XXL
  • Members
  • 18,731 posts

Posted 07 December 2011 - 23:15

Juce mi je prepisano da pijem AD Zoloft zbog jakih nervoza koje su mi se pojavile pre nekog vremena (verovatno usled emocionalne preforsiranosti) koje se manifestuju kao konstantna jaka napetost celog organizma u toku celog dana, koja mi onemogucava normalno funkcionisanje. To ide dotle da ne mogu mirno da sedim i da se koncentrisem na bilo sta vec bih samo setao, uopste negde se kretao da bih smanjio tu napetost. Depresivnih faza (cini mi se) nemam.
Lekar mi je prepisao antidepresiv Zoloft i to 25 miligrama prvih 6 dana a posle 50 mg, jednom dnevno.
Pijem ga vec dva dana i osecam neprijatne nuspojave, pre svega vrtoglavicu, poremecaj vida i nervozu (ne znam da li je ovo povezano sa lekom posto to svakako imam).
Takodje sam dobio i Ksalol 0,25 mg da pijem.
Interesuje me da li je jos neko iskusio ovakve posledice tog leka, da li je to normalno i prolazno i PRE SVEGA da li ce mi taj lek zaista pomoci oko moje nervoze posto mi zasada samo pravi vece probleme nego koristi (ipak ga pijem samo dva dana)?

Molim vas samo dobronamerne komentare.
Hvala

da li ce ti pomoci neka ti neko od ljekara napise. ali te nus pojave ima vecina ljudi koji ga piju. ja sam ga isto prije nekoliko godina dobio, popio dva, imao uz te tvoje reakcije i neki osjecaj suhoce u grlu i sl. prestao sam ga piti, jer mi se nije dopalo. kasnije sam ovdje u holandiji slucajno bio u drustvu poprilicno poznate psihijatrice u srbiji, koja mi je rekla da sam pogrijesio i da sam trebao nastaviti. i da bi te nus pojave polako prestale. zato, ako mozes pokusaj da to proguras. efekat se navodno pocne osjecati tek nakon 15-ak dana uzimanja. za taj ksalol ne znam, nepoznat mi je. a prestat mozes uvijek.

#3 Eddard

Eddard
  • Members
  • 3,883 posts

Posted 07 December 2011 - 23:32

kasnije sam ovdje u holandiji slucajno bio u drustvu poprilicno poznate psihijatrice u srbiji, koja mi je rekla da sam pogrijesio i da sam trebao nastaviti. i da bi te nus pojave polako prestale. zato, ako mozes pokusaj da to proguras. efekat se navodno pocne osjecati tek nakon 15-ak dana uzimanja. za taj ksalol ne znam, nepoznat mi je. a prestat mozes uvijek.


Ovo je esencijalno, treba istrpeti 4-6 nedelja, tek nakon tog perioda lek deluje, a neželjeni efekti se (uglavnom) povlače. Antidepresivi se često korsite za lečenje anksioznih poremećaja, uz anksiolitike, nemoj da te buni što su u pitanju lekovi inicijalno spravljeni za lečenje depresije, imaju oni i druge primene.

Ksalol je alprazolam (Xanax), anksiolitik, lek iz grupe benzodiazepina (kao Valium, Bensedin, Bromazepam, i sl), dobar je za izraženu anksioznost i napade panike.

Ja bih rekao da je ovo uobičajena terapija generalizovanog anksioznog poremećaja na koji tvoje stanje najviše podseća.



#4 XXL

XXL
  • Members
  • 18,731 posts

Posted 07 December 2011 - 23:43

Ovo je esencijalno, treba istrpeti 4-6 nedelja, tek nakon tog perioda lek deluje, a neželjeni efekti se (uglavnom) povlače. Antidepresivi se često korsite za lečenje anksioznih poremećaja, uz anksiolitike, nemoj da te buni što su u pitanju lekovi inicijalno spravljeni za lečenje depresije, imaju oni i druge primene.

Ksalol je alprazolam (Xanax), anksiolitik, lek iz grupe benzodiazepina (kao Valium, Bensedin, Bromazepam, i sl), dobar je za izraženu anksioznost i napade panike.

Ja bih rekao da je ovo uobičajena terapija generalizovanog anksioznog poremećaja na koji tvoje stanje najviše podseća.

ejbg doco. sto bi reko prosjecni bosanski dziber, jebi ga sadE! :D odustao sam od tih antidepresiva ima tome i 5 godina, kad su mi prepisivani. otada se patim uz povremeno uzimanje oxazepama, zamjena za pocetni xanax, tu i tamo po litra viskija, koji me ustvari vise razjebaje, nego pomaze i ponekog, ali bas rijetkog jointa hashisha. rijetko, rijetko trave, koji mi eto nako pomaze. elem, drugim rijecima receno: nije loshe, ocajno je! :lol:
edit: zapravo sam na povremenom uzimanju xanaxa, a onda oxazepama vec nekih 13-14 godina.

Edited by Rotterdamac, 07 December 2011 - 23:44.


#5 jelisaveta

jelisaveta
  • Members
  • 702 posts

Posted 08 December 2011 - 00:13


:hail:

#6 perakle

perakle
  • Members
  • 9 posts

Posted 08 December 2011 - 14:16

Ovo je esencijalno, treba istrpeti 4-6 nedelja, tek nakon tog perioda lek deluje, a neželjeni efekti se (uglavnom) povlače. Antidepresivi se često korsite za lečenje anksioznih poremećaja, uz anksiolitike, nemoj da te buni što su u pitanju lekovi inicijalno spravljeni za lečenje depresije, imaju oni i druge primene.

Ksalol je alprazolam (Xanax), anksiolitik, lek iz grupe benzodiazepina (kao Valium, Bensedin, Bromazepam, i sl), dobar je za izraženu anksioznost i napade panike.

Ja bih rekao da je ovo uobičajena terapija generalizovanog anksioznog poremećaja na koji tvoje stanje najviše podseća.



Hvala, ovo sam zeleo da cujem (procitam) :)
Iako mi to nije izricito receno, po procitanim tekstovima na netu i meni ovo moje najvise izgleda na GAP. Inace, danas (treci dan) me vec ne udara toliko u glavu ovaj lek, vrtoglavice nisu toliko izrazene, vid mi se malo poboljsao al izrazita nervoza je i dalje tu, cini mi se cak jaca nego pre. Procitao sam negde da je to jedna od nuspojava ovog leka koja bi (nadam se) trebala da se povuce redovnim uzimanjem terapije. Ipak sam zbog toga i poceo da koristim ovaj medikament.

Edited by perakle, 08 December 2011 - 14:17.


#7 misko1

misko1
  • Banned
  • 2,099 posts

Posted 09 December 2011 - 01:45

Juce mi je prepisano da pijem AD Zoloft zbog jakih nervoza koje su mi se pojavile pre nekog vremena (verovatno usled emocionalne preforsiranosti) koje se manifestuju kao konstantna jaka napetost celog organizma u toku celog dana, koja mi onemogucava normalno funkcionisanje.


mmm da vidimo: kada ste raskinuli, kolega???

secam se kada je jedan nas drugar koga smo svi znali kao Stena ( jedno 120 kila misica sa 17 godina, hibrid takoreci) sedeo u parkicu ispred zgrade i plakao kao malo dete jer ga je prva ljubav Z. ostavila. nije moglo da se prodje u zgradu od njega, prosto ti neprijatno da ga tesis.

no sve to prodje, sto te ne ubije ucini te jacim. danas je opet onaj stari pa se moze normalno sa njim popricati. jedini lek je vreme, i smeh ako imas nekoga da te stalno zasmejava ako nista neki film, obavezno komedija mada znam da bi najradije citaao ruske tragicne romane. jednostavno se ne prepustaj.

Edited by misko1, 09 December 2011 - 02:07.