Jump to content


Photo
- - - - -

Problemi sa Opel-om


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
20 replies to this topic

#16 Opel

Opel
  • Members
  • 5 posts

Posted 27 February 2012 - 08:30

Da slažem se, išao sam ja nekoliko puta, naravno, kod servisera zbog toga (praktično svaki put kad mi iskoči) jer sam pod garancijom i na to sam i obavezan. Ali rekoše mi tamo da kad ugasim auto i upalim ga ponovo ako se lampica ugasi i ako se više ne pali nekliko sledećih dana-nedelja da je to sigurno tako neki senzor ili O2 ili Missfire ili ... Uglavnom nešto ne bitno ...

Pozz

#17 skyscream

skyscream
  • Members
  • 213 posts

Posted 29 March 2012 - 11:06

Da ja dodam svoja iskustva.

Sve delove za mali servis (ulje, filteri) za moju Astru G kupujem sam u prodavnici na konjarniku za koju sam pre toga na tri strane proverio da radi sa originalnim delovima za GM/Opel vozila. Onda odem u avlijski Opel servis (na Banovom Brdu) kome verujem i tamo im platim samo ruke da mi zamene sve sta sam doneo. Naravno, celo vreme stojim pored kola i gledam sta rade i sta cackaju oko kola i non stop driblam i zapitkujem majstora o detaljima koji me interesuju.

Pun mi je k...c ovlascenih servisa gde moram da ostavim kola, a posle da se cesem sta su im uradili i da li su im uopste nesto radili.

Jednom mi se upalila check engine lampica i kad sam otisao u servis, poceli su da me zavlace i da pricaju o hiljadama evra i zameni DIS modula paljenja. Onda sam na netu kupio dijagnosticki prikljucak za Opel za $35, skinuo OPCOM softver, povezao se laptopom na auto i sam ocitao gresku. Postoji i laksa varijanta ocitavanja greske bez laptopa i detalji oko toga se mogu naci na forumu OpelCluba Srbija (www.opelclub.rs). Greska je javljala nesto tipa "Misfire in 3rd cylynder". Otisao sam do prodavnice, uzeo nove NGK svecice stavio u auto i obrisao gresku. Posle toga vise nisam imao nikakvih problema sa check engine.

Sada planiram da uzmem Astru J i sa zenom vodim rasprave da li da uzmemo polovnu (moj predlog) ili novu (njen predlog). Sva vozila sam do sada uzimao polovna i mogu da kazem da sam dobro prolazio sa njima. Posle ovakvih iskustava sa Opelovim ovlascenim servisima, mislim da cu ipsk ostati uz svoj izbor. :)

#18 Banex NS

Banex NS
  • Members
  • 658 posts

Posted 25 July 2012 - 22:11

Pozdrav svima !
Zanima me, posto mi je primamljiva ova akcija za Opel Astru III (classic) od 9990 e, da li je situacija zaista tako losa sa ovlascenim servisima ? Na Novi Sad mislim, tu bi je uzeo. I koliko uopste i kostaju ti servisi ? Ja ne prelazim godisnje vise od 3000 km ali znam da bi morao te dve godine koliko mi traje garancija da odem na ta dva "redovna" servisa.
Druga opcija mi je ovaj Suzuki SX4, takodje na akciji za 9990 e, ali sa siromasnijom opremom i, za mene, losijim izgledom. Mislio sam i da je kvalitet na strani Opela, ali sad kad sam ovo sve procitao...

#19 MAGRIPA65

MAGRIPA65
  • Members
  • 20,706 posts

Posted 26 July 2012 - 17:18

Suzuki slobodno mozes da zaobidjes jer je najgori auto koji Japanci prave.Pitanje je koliko dugo ce opstati na trzistu jer vec par godina kolaju price o zatvaranju auto grupe

#20 Banex NS

Banex NS
  • Members
  • 658 posts

Posted 27 July 2012 - 03:17

Hmm...ja sam cuo danas bas suprotno :) Caletov kolega sa posla vec 14 godina vozi Suzuki kaze odlican je auto, ni jedan ozbiljniji kvar nije imao. Drugi kolega isto ga vozio, samo reci hvale ima. A citao sam i komentare na vesti o SX4-ci u auto rubrici ovog sajta, vidim ljudi lepo govore o njemu (svaki vlasnik je zadovoljan).

#21 skyscream

skyscream
  • Members
  • 213 posts

Posted 09 August 2012 - 08:21

Pozdrav svima !
Zanima me, posto mi je primamljiva ova akcija za Opel Astru III (classic) od 9990 e, da li je situacija zaista tako losa sa ovlascenim servisima ? Na Novi Sad mislim, tu bi je uzeo. I koliko uopste i kostaju ti servisi ? Ja ne prelazim godisnje vise od 3000 km ali znam da bi morao te dve godine koliko mi traje garancija da odem na ta dva "redovna" servisa.
Druga opcija mi je ovaj Suzuki SX4, takodje na akciji za 9990 e, ali sa siromasnijom opremom i, za mene, losijim izgledom. Mislio sam i da je kvalitet na strani Opela, ali sad kad sam ovo sve procitao...


Opelovi servisi u Srbiji su takvi da ih treba zaobilaziti, ali to ne znaci da treba zaobilaziti automobile. Astra H (tj. classic III) se pokazala kao odlican auto za nase puteve.Delovi su dostupni na svakom cosku, auto je lak za odrzavanje, nema nekih poznatih boljki. Po meni je dobar izbor, jedino mi se ne svidja sto ako hoces da ga opremis sa bilo cim sto se danas u autoindustriji smatra standard, kod opela doplacujes kao opciju, pa cena zna da naraste.