Jump to content


Photo
- - - - -

Problemi sa Opel-om


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 vabugdev

vabugdev
  • Members
  • 4 posts

Posted 16 May 2011 - 12:42

Želeo bih sa svima da podelim moje iskustvo sa Opelom, njihovom dilerskom i servisnom mrežom.

http://myopelastraproblems.blog.com

P.S. Ako neko ima predlog kako da rešim problem sa vibracijama (pošto "ovlašćeni" ne umeju) neka javi.

Pozdrav.

Goran

#2 Trn

Trn
  • Members
  • 8,257 posts

Posted 17 May 2011 - 10:52

A da ti ipak navedes gdje i kod kojeg dilera se sve to izdesavalo. I glupo je bilo sta reci, ako diler ne moze da reaguje na sve ovo tvoje pisanje. Ili si samo htjeo reci da u Srbiji nije kao negdje zapadnije. Onda si trebao drugacije da pises. Ovako ispade Opel Astra i taj diler jako los.

#3 vabugdev

vabugdev
  • Members
  • 4 posts

Posted 17 May 2011 - 11:16

U Beogradu ima 4 velika dilerstva sa servisom, 3 su "pokusavala" da rese problem, cetvrti nije hteo ni da pokusa, tako da su imena irelevantna, jer nisu krivi oni, vec Opel koji "gaji" takvu mrezu i odnose prema kupcima.

#4 Airplanejunior

Airplanejunior
  • Members
  • 1 posts

Posted 11 June 2011 - 21:32

Vozio sam nekad Kadeta pa Astru F i sad Astru G, nadam se da ce biti i Astra H i J Posted Image ali da kupim nov auto i dam toliku lovu a da me tako zezaju ja bih se polio benzinom i zapalio na javnom mestu!
Strasno! Sigurno bi se ubio il bi nekog ubio!

#5 Prag 011

Prag 011
  • Members
  • 2,643 posts

Posted 12 June 2011 - 12:12

Želeo bih sa svima da podelim moje iskustvo sa Opelom, njihovom dilerskom i servisnom mrežom.

http://myopelastraproblems.blog.com

P.S. Ako neko ima predlog kako da rešim problem sa vibracijama (pošto "ovlašćeni" ne umeju) neka javi.

Pozdrav.

Goran

A da napišeš pisamce Opelu-u do Nemačke.Možda pomogne.Naravno da spomeneš adrese servisa i njihove odgovore.Ti servisi su dobili licencu od Opela, a isto tako mogu i da je izgube.

Pretpostavljam da bi te sami zvali za par dana.


Ovde u Češkoj,jedan servis Audi-ja je radio šta mu se htelo,došli momci iz Ingolstata ,"izmislili" problem na A4,po servisu koji nije bio u normama Audija,servis je izgubio licencu za par dana.Vrlo jednostavno.

Edited by Prag 011, 12 June 2011 - 12:24.


#6 vabugdev

vabugdev
  • Members
  • 4 posts

Posted 12 June 2011 - 19:49

A da napišeš pisamce Opelu-u do Nemačke.Možda pomogne.Naravno da spomeneš adrese servisa i njihove odgovore.Ti servisi su dobili licencu od Opela, a isto tako mogu i da je izgube.

Pretpostavljam da bi te sami zvali za par dana.


Ovde u Češkoj,jedan servis Audi-ja je radio šta mu se htelo,došli momci iz Ingolstata ,"izmislili" problem na A4,po servisu koji nije bio u normama Audija,servis je izgubio licencu za par dana.Vrlo jednostavno.


Verovao ili ne, ignorišu i mail-ove i postojanje bloga koji ima preko 2000 jedinstvenih posetilaca...neka nova marketing strategija Opel-a.

#7 Opel

Opel
  • Members
  • 5 posts

Posted 26 February 2012 - 11:37

Evo vam ekskluzivno iskustvo sa OPEL serviserima

Vozilo sam kupio u "MVM Motors"d.o.o. Nov Sad 2010 godine. Do sada sam prešao 36.000 km i auto uredno servisirao u ovlašćenom servisu u pomenutoj firmi ("MVM motors"d.o.o) i to svakih 15 000 km kao što je i propisano. U poslednje vreme primetio sam da mi je auto dok je hladan jako bučan, čuje se kao da nešto klepeće u motoru, taj zvuk se čuje sve dok se motor potpuno ne zagreje. Auto mi je jednom prilikom izbacio grešku signalom na kontrolnoj tabli, isti signal je nestao po ponovnom paljenju i ja sam tada otišao u "MVM Motos" servis. Tamo su mi rekli da mi je loš neki DIC modul i da ga oni nemaju na stanju i da sada smanjuju lager rezevnih delove te ne znaju kada će mi to moći zameniti i da je najbolje za mene da pokušam u drugom takođe ovlašćenom servisu.
Poslušao sam i otišao u drugi ovlašćeni servis u Novom Sadu "Čatalov"d.o.o.Tamo su mi konastatovali da mi filter za ulje nije originalni deo i da je loš i veoma ishaban iako je auto prešao samo 5000 km od poslednjeg servisa (a trebao bi da izdrži 15000 km). I da zbog toga mi NE VAŽI garancija na vozilo koju bi trebao da imam od 21.06.2012, jer auto nije pravilno održavan, tj ugrađen mu je neoriginalni deo. Auto je bio svega dva puta na redovnom servisu kod ovlašćenog servisera "MVM motors"d.o.o. što potvrđuje i moja servisna knjiga i oba puta je menjan između ostalog i filter za ulje.
Iako nije vreme za to ljudi iz Čatalova su zbog te greške morali da mi stave novi filtar za ulje i da ponovo sipaju ulje, a kvar mi nije otklonjen nego mi je savetovano da rešim svoj problem sa OPEL garancijom i da dođem ponovo na otklanjanje kvara, koji će dodatno da me košta obzirom da mi je garancija poništena. Tako da ja snosim velike troškove zbog njihove krivice.

Kontaktirao sam OPEL customer (UN) care, koji su mi potvrdili da na taj auto više ne važi garancija i uputili me da se sam raspravljam sa ovlašćenim serviserom koji JOŠ UVEK IMA LICENCU DA UGRAĐUJE ŠKART ROBU.

Eto, moj savet je da NE KUPUJETE novi opelov automobil jer će ovi naši prevaranti u "ovlašćenim" servisima da vam unište isti

#8 XXL

XXL
  • Members
  • 18,731 posts

Posted 26 February 2012 - 12:41

Evo vam ekskluzivno iskustvo sa OPEL serviserima

Vozilo sam kupio u "MVM Motors"d.o.o. Nov Sad 2010 godine. Do sada sam prešao 36.000 km i auto uredno servisirao u ovlašćenom servisu u pomenutoj firmi ("MVM motors"d.o.o) i to svakih 15 000 km kao što je i propisano. U poslednje vreme primetio sam da mi je auto dok je hladan jako bučan, čuje se kao da nešto klepeće u motoru, taj zvuk se čuje sve dok se motor potpuno ne zagreje. Auto mi je jednom prilikom izbacio grešku signalom na kontrolnoj tabli, isti signal je nestao po ponovnom paljenju i ja sam tada otišao u "MVM Motos" servis. Tamo su mi rekli da mi je loš neki DIC modul i da ga oni nemaju na stanju i da sada smanjuju lager rezevnih delove te ne znaju kada će mi to moći zameniti i da je najbolje za mene da pokušam u drugom takođe ovlašćenom servisu.
Poslušao sam i otišao u drugi ovlašćeni servis u Novom Sadu "Čatalov"d.o.o.Tamo su mi konastatovali da mi filter za ulje nije originalni deo i da je loš i veoma ishaban iako je auto prešao samo 5000 km od poslednjeg servisa (a trebao bi da izdrži 15000 km). I da zbog toga mi NE VAŽI garancija na vozilo koju bi trebao da imam od 21.06.2012, jer auto nije pravilno održavan, tj ugrađen mu je neoriginalni deo. Auto je bio svega dva puta na redovnom servisu kod ovlašćenog servisera "MVM motors"d.o.o. što potvrđuje i moja servisna knjiga i oba puta je menjan između ostalog i filter za ulje.
Iako nije vreme za to ljudi iz Čatalova su zbog te greške morali da mi stave novi filtar za ulje i da ponovo sipaju ulje, a kvar mi nije otklonjen nego mi je savetovano da rešim svoj problem sa OPEL garancijom i da dođem ponovo na otklanjanje kvara, koji će dodatno da me košta obzirom da mi je garancija poništena. Tako da ja snosim velike troškove zbog njihove krivice.

Kontaktirao sam OPEL customer (UN) care, koji su mi potvrdili da na taj auto više ne važi garancija i uputili me da se sam raspravljam sa ovlašćenim serviserom koji JOŠ UVEK IMA LICENCU DA UGRAĐUJE ŠKART ROBU.

Eto, moj savet je da NE KUPUJETE novi opelov automobil jer će ovi naši prevaranti u "ovlašćenim" servisima da vam unište isti

pretpostavljam da ti je 16 ventilski motor. ustvari svi su ti koliko znam 16 ventilski. to sto ti se cuje najprije su hidropodizaci na ventilima. po meni je najprije lose, jeftino ulje koje sipaju po tim servisima. probaj ti sam zamijeniti ulje negdje ili kod nekog avlijskog majstora. kupi bas dobro, kvalitetno ulje, uglavnom drukcije od toga koje ti je u motoru. npr Castrol, ako ti je sad neko drugo. znaci promijeni mu marku i uzmi bas neko originalno kvalitetno ulje. ako se pokaze dobro sibaj to ulje. i ne mijenjaj ga prije one preporucene kilometraze sto stoji na kanti od ulja. majstori savjetuju cescu zamjenu ulja a imas ulja s kojima hladno prelazis 30 000 km. za tako malo kilometara koje si presao ne bi trebalo da je neki ozbiljniji problem u pitanju.
ps
e da i filter kupi u prodavnici. vidis da ti majstori iz servisa seru ko foke. cuj ishaban i neoriginalan filter??? :blink: prvo, ne moze biti ishaban ni nakon 20 000, a drugo, da nije originalan ne bi ga mogao ni privrnuti. dakle izbjegavaj ti njih u sirokom luku. nadji nekog majstora od iskustva, a koliko toliko postenog. bas postenog tesko je naci u danasnja vremena. :D ja licno ne bih mijenjao taj zadnji filter, samo bi ga ''iscijedio'' i opet privrnuo. ali ako nije skup zamijeni i njega.

Edited by Rotterdamac, 26 February 2012 - 12:49.


#9 mrd

mrd
  • Members
  • 12,624 posts

Posted 26 February 2012 - 17:46

^ kao sto rott kaze, promeni ulje(ali ga pusti da kompletno iscuri kad je motor vruc, a ne da ga izisaju pumpom. Kupi najbolji filter za ulje koji mozes da nadjes(ne najskuplji), probaj da saznas koji je "tacno" code bio kad ti se lampica upalila. Ja se secam da nikada kola nisam ostavio u tim velikim servisima, a da ja nisam prisutan dok rade na kolima. Kad odvezes nova kola u nas servis, prvo sto momci urade, poskidaju nove delove i stave neke druge, gde god je to moguce.
Raspitaj se ko je dobar/(ne skup) serviser, da mu mozes verovati i vozi kola kod njega. Dobra ideja je da kupis code reader za tvoj auto, pa onda mozes da pratis sta se desava, kad lampica proradi. Ta lampica se cesto upali i ako tank nije zatvoren dobro, pa se ne formira vakuum u tanku.

#10 Opel

Opel
  • Members
  • 5 posts

Posted 26 February 2012 - 18:46

Hvala na savetima,

obzirom da su mi sad pre 1000 km zamenili ulje, i da se zamenom situacija značajno popravila (ređe i kraće lupa) verujem da ste u pravu i da bi sipanjem kvalitetnijeg ulja situacija koliko toliko bila ispravljena.

Tako ću i uraditi kupiti sve što treba i zameniti u prvom servisu koji pristane da to uradi pred mojim očima (ili na kraju krajeva zasukati rukave i malko se izprljati :) ). U ovlašćene servise više neću kročiti jer su to sve lopovi

Verujem da je Rotterdamac potpuno u pravu da taj filtar kakav takav bi izdržao i 20000 i da je nemoguće da se za 4000-5000 km taj filtar potpuno deformisao nego ga sigurno nisu ni zamenili (a naravno da su ga naplatili, sve sa radom koji su navodno uložili). Samo se osećam kao ovca koju su ošišali jer su mi uzeli 10K dinara za servis u kome nisu ništa uradili, pri tom značajno mi oštetili auto a neće snositi nikakve sankcije zbog toga.

Ja sam ih prijaviio Opel-u ali su oni ladno poslali mail u kome POTVRĐUJU da mi garanacija ne važi i da treba sam da ganjam direktora "MVM Motors" d.o.o. Novi Sad. A kako da ga ganjam? Da ga tužim ... daće popust sudiji na OPEL-a i ...

Žalosno je što je OPEL-u nije stalo do kupca u Srbiji, a ni Srbiji nije stalo da im građani imaju bilo kakva prava ...

Pozdrav,
Igi

#11 Kino Sutjeska

Kino Sutjeska
  • Members
  • 219 posts

Posted 26 February 2012 - 19:29

Poslušao sam i otišao u drugi ovlašćeni servis u Novom Sadu "Čatalov"d.o.o.Tamo su mi konastatovali da mi filter za ulje nije originalni deo i da je loš i veoma ishaban iako je auto prešao samo 5000 km od poslednjeg servisa (a trebao bi da izdrži 15000 km).


Obicni filteri za ulje ne mogu da traju 15000 km. Stednja na stvarim kao sto je filter za ulje i generalno na menjanju ulja je besmislena, jer je to najfetiniji deo odrzavanja automobila, a najvazniji za masinu. Dakle menjaj i ulje i filter obavezno svakih 5000 km ili svakih 6 meseci i ako ne predjes toliko, osim ako ne koristis puno sinteticko ulje. Na taj nacin najboje cuvas svoju masinu.

#12 Opel

Opel
  • Members
  • 5 posts

Posted 26 February 2012 - 19:47

Obicni filteri za ulje ne mogu da traju 15000 km. Stednja na stvarim kao sto je filter za ulje i generalno na menjanju ulja je besmislena, jer je to najfetiniji deo odrzavanja automobila, a najvazniji za masinu. Dakle menjaj i ulje i filter obavezno svakih 5000 km ili svakih 6 meseci i ako ne predjes toliko, osim ako ne koristis puno sinteticko ulje. Na taj nacin najboje cuvas svoju masinu.


Pa servisni intervl mi je 15000 znači taj filtar i to ulje trebalo bi da budu dovoljno kvalitetni da traju toliko. Slažem se sa tim da su ulje i filtar investicija koja mnogo znači motoru, ali "ovlašćeni" stručnjaci kažu da je to 15000 ...

Pozz

#13 XXL

XXL
  • Members
  • 18,731 posts

Posted 26 February 2012 - 19:56

Hvala na savetima,

obzirom da su mi sad pre 1000 km zamenili ulje, i da se zamenom situacija značajno popravila (ređe i kraće lupa) verujem da ste u pravu i da bi sipanjem kvalitetnijeg ulja situacija koliko toliko bila ispravljena.

Tako ću i uraditi kupiti sve što treba i zameniti u prvom servisu koji pristane da to uradi pred mojim očima (ili na kraju krajeva zasukati rukave i malko se izprljati :) ). U ovlašćene servise više neću kročiti jer su to sve lopovi

Verujem da je Rotterdamac potpuno u pravu da taj filtar kakav takav bi izdržao i 20000 i da je nemoguće da se za 4000-5000 km taj filtar potpuno deformisao nego ga sigurno nisu ni zamenili (a naravno da su ga naplatili, sve sa radom koji su navodno uložili). Samo se osećam kao ovca koju su ošišali jer su mi uzeli 10K dinara za servis u kome nisu ništa uradili, pri tom značajno mi oštetili auto a neće snositi nikakve sankcije zbog toga.

Ja sam ih prijaviio Opel-u ali su oni ladno poslali mail u kome POTVRĐUJU da mi garanacija ne važi i da treba sam da ganjam direktora "MVM Motors" d.o.o. Novi Sad. A kako da ga ganjam? Da ga tužim ... daće popust sudiji na OPEL-a i ...

Žalosno je što je OPEL-u nije stalo do kupca u Srbiji, a ni Srbiji nije stalo da im građani imaju bilo kakva prava ...

Pozdrav,
Igi


i btw, to sto na opelu gore ponekad lampice, obicno zuta od kontrole pretpostavljam, vrlo cesto je mozes zanemariti. upali se radi svake gluposti. to su nabudzili ova nova auta, a cesto bez veze. na mojoj se vectri koje sam se rijesio prije 15-ak dana palila svakih nekoliko dana i sama gasila nakon nekoliko sati. ili bi se upalila u voznji, ugasim auto, ugasi se i ona. upalim ponovo, ne gori. ako sam vozio negdje dalje samo stavim kutiju cigara na to mjesto da mi ne bode oci. pomocu citaca gresaka vrlo cesto se ne nadje nista, pokazuje da je sve u redu. ovo sa 5000KM pa zamjena filtera i ulja slobodno zaboravi. ako stavis kvalitetno ulje, a na kanti pise da prelazi 30 000 toliko slobodno i predji. vaznije je da ti nivo ulja ne ide ispod minimuma. hoce opel malo vise ulja trositi. ja stavljam jeftina ulja i prelazim po 20 000, sto tebi naravno ne preporucujem. hocu samo da kazem da su malo tu famu oko cestog mijenjanja ulja nabili majstori da bi im cesce dolazio. pretpostavljam da jos uvijek sipas ful sintetic. moguce da su ti nasuli neko losije semisintetik ulje u servisu. a ne bi me cudilo da su ti uljni filter ako nisi gledao samo dobro obrisali krpom. nisam jednom to vidio kad urade, nakon sto zamijene ulje. :D i to kod holandjana za koje bi ruku u vatru stavio da su posteni. i brate, mijenjaj ulje i uljni filter sam. to ti je 15 minuta posla. rukavice na ruke da poslije ne prljas auto i volan, nabavi za svaki slucaj onaj kljuc za filtere koji nije skup i eto ga, zamijenis, zapises na koliko si ga promijenio i miran si do sljedece zamjene. i stvarno dobronamjeran savjet, tjeraj ga i ne cuvaj ga previse. nije konj, pa da se cuva. nece mu nista biti. budes li ga pazio i mazio stalno ces nesto novo otkrivati. :)

Edited by Rotterdamac, 26 February 2012 - 19:57.


#14 Opel

Opel
  • Members
  • 5 posts

Posted 26 February 2012 - 20:34

Hi Duch ;)

to je tačno išao sam ja par puta do servisa zbog tih lampica, ali su uvek rekli da je to zbog goriva Missfire (iako sipam Euro BMB isključivo). I te lampice se ne pale više kad ugasim i upalim auto (kažu u servisu onda je to tako neka glupost). Nisam ja preterano zabrinut zbog tih lampica jer više se ne pale ... Više mi je što mi bitange pokvariše garanciju ...

A to za menjanje ulja si potpuno u pravu ... use i u svoje kljuse ;) Do sada sam zbog garancije to radio kod "ovlašćenih" ali sad više nemam taj razlog :)

Pozdrav i hvala na savetima

#15 mrd

mrd
  • Members
  • 12,624 posts

Posted 26 February 2012 - 20:48

Dobro je znati sta trigerise check-engine signal. Cisto da budes miran.