Ta barijera je potpuno probušila auto! Strašno!!
Mogućnost da se ovako nešto desi i da auto na čijem je R&D (research and development) potrošeno desetine ako ne i stotine miliona €, koji je prošao rigorozne testove, kontrole i sigurnosne provere pre nego što je uopšte mogao da dodje u fazu testiranja, je mizerna i ne bih ni da nagadjam ali recimo da bi se ovako nešto desilo potrebno je da se "slože" jako puno varijabli i okolnosti, a u ovom slučaju se, nažalost, upravo tako i desilo.
Džaba "roll cage" na autu kad se sa ove slike odlično vidi u čemu je problem i zašto je Robert tako teško nastradao. Stub u koji su udarili je penetrirao kroz ceo motorni prostor sve do kabine, "promašivši" pritom ne samo ojačanja šasije već i blok motora koji bi velikim delom apsorbovao kinetičku energiju i usmerio silu nadole jer su motori tako vezani za šasiju da se pri udarcu ne uvlače u kabinu već usmeravaju ispod kabine upravo da bi se izbegle povrede putnika (ovo se već radi u putničkom saobraćaju kod nekih proizvodjača, doduše uglavnom premium segmenta i viših kategorija). Znači automobil za čiji je razvoj a naročito u pogledu bezbednosti potrošeno malo bogatstvo da ovako loše prodje pri čeonom udarcu, ponavljam za to treba da se slože mnoge nesrećne okolnosti pa da stub ovako kao "nož kroz maslac" prodje kroz pola automobila
Robertu se baš ne da... Dok je vozio Renault seriju imao je jedan blaži udes, pa onda onaj u BMW-Sauber bolidu za VN Kanade koji je bio kudikamo ozbiljniji ali ni izdaleka kao ovaj, tako da čoveka baš neće auto-moto sport iako su opasnosti koje se podrazumevaju za sve one koji učestvuju u njemu jasne i izvesne. Nadam se da će pobediti u ovoj najvažnijoj "trci" do sada i sačuvati zdravlje i ruku, ali se plašim da je njegova karijera vozača u auto-moto sportu ovime završena. Možda je tako i bolje, obzirom da ga nesreće baš "hoće" možda je i bolje da izadje iz toga još sad...
Roberte, ne daj se...