Susret oldtajmera
#1
Posted 28 August 2010 - 23:19
Elem, bio danas, tj. već juče susret veterana u Novom Sadu. Nije to kod nas prvi put, ali nažalost u organizaciji je nešto škripalo ovoga puta. Policija nije uspostavila neprekidnu kolonu, nisu pušteni na centralni gradski plato kao ranijih godina. Nije tu pomoglo ni što se gradski ministar saobraćaja Bubnjević uključio u celu stvar vozeći oldtajmera:
Dakle ovo gore je gos'n ministar pored svog auta. Slikao sam i auto bez njega, izgleda bolje. icon_biggrin
Nego da vidimo šta mi je to još zapalo za oko:
Meseršmit je fabrika poznata po avionima, ali su tokom pedesetih prozivodili i automobile. Nije ovo jedini model, ali su i ostali bili slični njemu, tj. svi su izgledali kao pilotska kabina. A ovaj je gostovao kod nas.
#2
Posted 28 August 2010 - 23:21
Dobro, šalim se, ovaj konkretno je napravljen 1950. No, isti behu i za vreme rata. MB 170.
Selimo se malo preko bare i nailazimo na najstariji automobil na izložbi. Iz Mađarske nam je stigao Oldsmobil proizveden 1914.
A što u njemu nazad ima mesta:
Gepek je doduše nikakav, ali tako je bilo i kod drugih u to doba. Gazda (koji očigledno nije prvi put ovde i pristojno govori srpski) s ponosom ističe da je sve na njemu originalno, uključujući i drvene točkove:
Neko ga je zamolio da upali motor što je ovaj odmah učinio. To nije bilo kurblom kako bi se očekivalo. Ovo je prvi model s anlaserom. Upalio je smesta, na prvi zaokret. Ford T je inače palio na kurblu još skoro 20 godina posle, ali je koštao 6 puta manje. Gazda nam je pokazao i jednu polugicu kojom se fiksira brzina što je zapravo preteča danas popularnih tempomata.
#3
Posted 28 August 2010 - 23:24
Warszava, automobil pravljen u fabrici FSO, odakle su dosta godina kasnije izlazili pezejci i polonezi:
Jako nabudženi Ford Torino iz 1969:
Real American muscle! Gazda podatke krije, ali brzinomer mu je do 300, pa vi vidite ...
#4
Posted 28 August 2010 - 23:26
Nije baš svaki oldtajmer funkcionisao besprekorno pa se malo moralo i pogurati:
Kad smo već kod dvotočkaša, njima pripada i najstariji primerak na smotri uopšte, tačno vek i jednu godinu star:
Ford 15m
Wartburg
I ovaj je imao dvotaktni motor. I za kraj meni omiljeni (znam da sam pristrasan) ''Komodorac GSi''
Bilo raznih, ponešto još i ja imam, ama se ne može sve stići.
#5
Posted 29 August 2010 - 06:21
Samo nije dobro da sam dobar dio tih (oldtajmera ) normalno vidjao na ulici, a ficu sa "kontr vratima" imao i sam (na srecu, polovnog)...
#6
Posted 29 August 2010 - 08:53
Nešo ,svaka čast ,postavljaj dalje.
Preko 3500 starih Citroena iz cele Evrope se skupilo ovaj vikend u Češkoj.
LEGENDE.
#7
Posted 29 August 2010 - 09:05
SAM_0234.JPG 887.55KB 11 downloads
Dobio sam pozivnicu od MB na izložbu veterana,koja će se održati 10. i 11.9. u njihovom servisu. Izložba auta od 1886. do danas.Naravno da ću slikati.
SAM_0327.JPG 361.06KB 12 downloads
#8
Posted 29 August 2010 - 09:09
Fantastične slike naše koleginice Acajou.Ja ne mogu da se odlucim koji je najlepsi...
#9
Posted 29 August 2010 - 09:17
Ima dosta slika koje smo stavljali na foto-oku dijaspore.Ovde je legenda Pontun iz 1959.g.Potrošnja 40 l .Ukoliko se ne vide slike,dovoljno je kliknuti na strelicu.Malo čiste klasike.Ovaj vikend sam proveo na Mercedes-benz meetingu,i imalo je svašta da se vidi:
Jubilejac Ponton iz 1959:
#10
Posted 29 August 2010 - 09:40
#11
Posted 29 August 2010 - 09:45
#12
Posted 29 August 2010 - 10:13
Nažalost,daleko smo jedan od drugog,pa za dve godine 10/08 nisam "stigao" da ga vidim.Po novom zakonu veteranske tablice V možeš da dobiješ samo za auto proizvedeno pre 1980.g.Albertov youngtimer
Veteranske tablice " V "
Jag1.jpg 60.73KB 12 downloads Jag2.jpg 56.45KB 9 downloads
#13
Posted 29 August 2010 - 21:05
Nažalost,daleko smo jedan od drugog,pa za dve godine 10/08 nisam "stigao" da ga vidim.Po novom zakonu veteranske tablice V možeš da dobiješ samo za auto proizvedeno pre 1980.g.
Veteranske tablice " V "
Dokle je došlo da me proziva ovde javno, pa jel' znaš ti bre ko sam ja, ja sam ovde moderacija, sa'ću te banujem!
Što bi rekao moj kum Mićko panduru kad se nalio (manje - više trajno stanje): "Čuvaćeš ti meni most u Apatinu, znaš ti bre ko je moj ćale?!"
#14
Posted 30 August 2010 - 03:33
svaka cast jer taj Taunus izgleda kao da je izasao iz fabrike.Sredjivao si limariju ili je to riginal?Deluje mi kao model iz 80te pa je pravo cudo ako nije krenuo da truli.Albertov youngtimer
Edited by MAGRIPA65, 30 August 2010 - 03:33.
#15
Posted 30 August 2010 - 05:42
svaka cast jer taj Taunus izgleda kao da je izasao iz fabrike.Sredjivao si limariju ili je to riginal?Deluje mi kao model iz 80te pa je pravo cudo ako nije krenuo da truli.
'82. godište, prvi lak i 85000km. Imam protokole od Dekre sa svih tehničkih pregleda. Zimi nije vožen, kad sam ga kupovao imao je letnje tablice.