Jump to content


Photo
- - - - -

KUPUJTE DOMAĆE - PA ĆE VAS “SIMPO” PREVARITI!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
11 replies to this topic

#1 forumasica

forumasica
  • Members
  • 1 posts

Posted 20 August 2010 - 18:30

Dana 30.06 u salonu “Simpa” u Beogradu kod autobuske stanice uplatila sam garnituru (trosed + dvosed) koja je bila izložena u salonu. Šefica prodavnice je lično naručila iz Vranja odnosno Ristovca, jer je navodno garnitura izradjena od uvoznog mebla pa imaju ograničen broj istih takvih. Nakon 3 dana pozvala je telefonom i rekla da je garnitura stigla i da je u skladištu u Vrčinu te da će je za par dana  dostaviti. Obradovali smo se i počeli da rasklapamo stari nameštaj da napravimo mesta za novi. Međutim, posle tri dana - ništa.. Nakon nedelju dana pozvala sam magacin u Vrčinu i oni su mi potvrdili da je nameštaj tu ali da čekaju otpremnicu. Nakon još nedelju dana rečeno mi je da nema ni otpremnice ni garniture? Pozvala sam salon a tamo se javila nova šefica (stara je premeštena) i rekla da čekamo jer nameštaj uopšte nije ni stigao.. Tada mi postade jasno koliko sam bila naivna što sam uopšte pazarila u Simpu. Kada sam rekla toj novoj šefici da znam da je nameštaj  stigao u Vrčin te da je najverovatnije dat nekom  drugom kupcu ona je počela sa optužbama na račun magacionera u Vrčinu i gomilu drugih marifetluka koje je mučno bilo slušati. Uglavnom takve garniture više nije bilo pa nam je nudila  u zamenu neku plišanu na šta nisam htela da pristanem (u pitanju je iznos od 114,000 din.). Zavlačili su nas jos nekoliko dana pokušavajući da nam uvale lošiji surogat iako sam nekoliko puta oštro odbijala takvo nešto. Zanimljivo da je u njihovoj kompjuterskoj evidenciji zavedeno da je roba isporučena na kupca tj mene a dali nekom drugom.?!

Za to vreme Simpova igranka sa kupcima, tj. sa mnom se nastavlja.. Dobijam poziv na mob.telefon i muški glas kaže: Sutra vam donosimo namestaj! Zovem opet šeficu ali ona kaže: nameštaja nema. Posle podne istoga dana na fiksni telefon sa skrivenog broja (neverovatno) opet muški glas kaže: “Dolazimo iduće nedelje”. I još pita kako da pridje zgradi kamionom. Ludnica!

Na ivici nerava, nakon još nekoliko dana uzaludnog čekanja odlazimo najzad u salon da tražimo povraćaj novca. Tamo su nam dali papir i olovku da pišemo pismeni zahtev njihovoj direktorki i da detaljno obrazlažemo zašto tražimo pare nazad.

Najzad 17. avgusta, nakon više od mesec i po dana zavlačenja, vraćaju pare. I šta reći nakon svega ovoga osim: Simpo - hvala nikad više.



#2 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 20 August 2010 - 19:49

QUOTE (forumasica @ 20.08.2010, 09:30) <{POST_SNAPBACK}>
Dana 30.06 u salonu “Simpa” u Beogradu kod autobuske stanice uplatila sam garnituru (trosed + dvosed) koja je bila izložena u salonu. Šefica prodavnice je lično naručila iz Vranja odnosno Ristovca, jer je navodno garnitura izradjena od uvoznog mebla pa imaju ograničen broj istih takvih. Nakon 3 dana pozvala je telefonom i rekla da je garnitura stigla i da je u skladištu u Vrčinu te da će je za par dana  dostaviti. Obradovali smo se i počeli da rasklapamo stari nameštaj da napravimo mesta za novi. Međutim, posle tri dana - ništa.. Nakon nedelju dana pozvala sam magacin u Vrčinu i oni su mi potvrdili da je nameštaj tu ali da čekaju otpremnicu. Nakon još nedelju dana rečeno mi je da nema ni otpremnice ni garniture? Pozvala sam salon a tamo se javila nova šefica (stara je premeštena) i rekla da čekamo jer nameštaj uopšte nije ni stigao.. Tada mi postade jasno koliko sam bila naivna što sam uopšte pazarila u Simpu. Kada sam rekla toj novoj šefici da znam da je nameštaj  stigao u Vrčin te da je najverovatnije dat nekom  drugom kupcu ona je počela sa optužbama na račun magacionera u Vrčinu i gomilu drugih marifetluka koje je mučno bilo slušati. Uglavnom takve garniture više nije bilo pa nam je nudila  u zamenu neku plišanu na šta nisam htela da pristanem (u pitanju je iznos od 114,000 din.). Zavlačili su nas jos nekoliko dana pokušavajući da nam uvale lošiji surogat iako sam nekoliko puta oštro odbijala takvo nešto. Zanimljivo da je u njihovoj kompjuterskoj evidenciji zavedeno da je roba isporučena na kupca tj mene a dali nekom drugom.?!

Za to vreme Simpova igranka sa kupcima, tj. sa mnom se nastavlja.. Dobijam poziv na mob.telefon i muški glas kaže: Sutra vam donosimo namestaj! Zovem opet šeficu ali ona kaže: nameštaja nema. Posle podne istoga dana na fiksni telefon sa skrivenog broja (neverovatno) opet muški glas kaže: “Dolazimo iduće nedelje”. I još pita kako da pridje zgradi kamionom. Ludnica!

Na ivici nerava, nakon još nekoliko dana uzaludnog čekanja odlazimo najzad u salon da tražimo povraćaj novca. Tamo su nam dali papir i olovku da pišemo pismeni zahtev njihovoj direktorki i da detaljno obrazlažemo zašto tražimo pare nazad.

Najzad 17. avgusta, nakon više od mesec i po dana zavlačenja, vraćaju pare. I šta reći nakon svega ovoga osim: Simpo - hvala nikad više.


Jedino sto mogu da preporucim je da se, ili odmah preuzima roba, ili placa karticom i onda jednostavno otkaze transakcija, koja nije izvrsena.

#3 Boki 33

Boki 33
  • Members
  • 48 posts

Posted 20 August 2010 - 23:05

Mogu samo da dodam da im je poslovnica u Novom Sadu još gora. Pre 3 godine smo im u salonu nameštaja uplatili trpezarijski sto. Nakon višednevnog natezanja oko isporuke, konačno je dogovoreno da čovek koji bude donosio sto nazove moju suprugu, kako bi izašla sa posla i preuzela sto(i da proveri da sto nema neku falinku).Na naše zaprepašćenje, čovek se javio na mobilni sa lica mesta i saopštio nam da će sto ostaviti našoj komšinici koja je sa zadovoljstvom prihvatila sto (radi se o senilnoj babi, koju smo jedva poznavali jer smo se tek doselili). Kada je supruga došla, nije zatekla sto, već samo preplašenu komšinicu koja je potpisala otpremnicu!? Naime, magarac je ostavio sto na hodniku ispred stana, a sto je u međuvremenu neko uzeo!!!
Tek uveče smo saznali da je komšija prvoborac samoinicijativno uneo sto u svoj stan (da ga neko ne bi ukrao), zaklučao stan i otišao na Dunav do uveče!!!! Glupav zaplet, svojstven samo domaćim serijama Siniše Pavića sa hepiendom. U svakom slučaju, u SIMPO više ne ulazim, jer su osvedočeno neprofesionalna firma.

#4 down with the sickness

down with the sickness
  • Members
  • 8,325 posts

Posted 21 August 2010 - 00:48

Slusham pa ne mogu da verujem unsure.gif !

Nash uvazeni forumash iz Bosne, gospodin Alek33 tvrdi da srpski proizvodi osvajaju kanadsko trzishte i da medju tim kompanijama prednjachi niko drugi do "Simpo".

Htedoh da mu objasnim da je jedina lokacija koju Simpo ima u Kanadi u odnosu na Toronto neshto otprilike kao Meljak za Beograd i da od tog bizMisa nece biti nishta, na nivou velikog broja Sika i Pakistanaca koji drze prodavnice nameshtaja sumnjivog kvaliteta, porekla i usluge kakva je i Simpova u sopstvenoj zemlji, ali rekoh, ajde ..... ne mora se sve na forumu komentarisati.

Dakle, Simpo sa takvim odnosom moze odmah da zatvori svoju prodavnicu na "ekskluzivnoj" lokaciji u Torontu, kao i bizMis ..... ipak je logichno posmatrati taj nerazumni potez kao zgodno pranje novca nego kao pokushaj osvajanja jednog ozbiljnog i jakog trzishta.

Osim Aleka, nameshtaj josh niko nije kupio laugh.gif . Shta ti je patriotizam. Alek, moze jedna fotka, da vidimo tu trobojnu garnituru?

#5 mirar

mirar
  • Members
  • 1 posts

Posted 21 November 2013 - 13:20

UBEDJENA SAM DA OVAKVE LAZI SIRE LJUBOMORNI PRIVATNICI KOJI BI NAJRADIJE DA UGUSE SIMPO KAO EXTRA KVALITETAN DOMACI NAMESTAJ I UVALJUJU NAM SVOJ KRS.

Ja sam izuzetno zadovoljan potrosac. Sve sto sam kupila pre 20 godina kod Simpa i dalje izgleda kao novo i prelepo je.

Nisam imala njihov krevet i dusek vec sam pre par godina uzela garnituru u Novom domu.Vrlo brzo sam se ukocila.Bolovi i spazam su bili nesnosni.Godinama sam se lecila na Sokobanjskoj klinici bez uspeha na kraju su rekli da ne mogu da pomognu.

Na srecu upoznala sam devojku koja kad je dosla kod mene u kucu i videla na cemu spavam rekla je da se na istoj takvoj garnituri krevetu koji ima i njen momak i ona ukocila za samo par noci koje je prespavala.

Rekla mi je da izbacim taj krevet i kupim Simpov krevet,dusek i jastuk i to sam i uradila.Dusek su mi preporucili u Smpu Nautilus kao dusek od prirodnog materjala koji dise.

Za par noci razlika je bila ogromna.Vrlo brzo je kocenje nestalo a da dr nisu pre toga znali uzrol a to je los krevet.loseg .

Malo sam se raspitala i saznala da garnituru koja mi je prodata  u Novom domu nije pravio Novi dom vec privatnilk

TOLIKO O ERGONOMIjI i poznavanju ljudskog tela.

Za Simpo radi citav tim inzenjera a privatnik bi da se ovajdi preko noci.

Nakon tog iskustva izbacila sam sve sto nije Simpo  iz stana i kupujem samo njihovo.Preporucila sam i drugaricama i svi smo prezadovoljni.

Simpo je sklopio ugovor sa Svedskom Ikea  koja je cuvena po ergonomiji da rade duseke za njih a kod nas se vodi prljava kampanja protiv Simpa da bi se unistilo poslednje vredno sto Srbija ima.Da je ovo normalna zemlja da stane iza takvog giganta kao sto je Simpo gde bi im bio kraj .Divan dizajn odlican kvalitet da ih podrze za izvoz a sta ova drzava radi ???

Saznala sam da posto Simpo ne naplacuje dostavu a Srbija uvek forsira tudje a gusi svoje  a Kika  naplacuje dostavu tako da za 4 stolice platite vecu dostavu nego cenu stolica pritiskaju simpo da i oni naplacuju dostavu potrosacima a oni nece.SRAMOTA za ovu zemlju ostavite Simpo na miru sve ste prodali i unistili ostavite jedino sto jos vallja u ovoj propaloj zemlji.

Pazite se kupovine namestaja kod privatnika kicma i zdravlje nisu za igranje jako je vazna ergonomija.

Ziveo Simpo meni su puno pomogli da nemam spazam i bolove,da niusam ukocena i jako sam im zahvalna.



#6 babyW

babyW
  • Members
  • 4,672 posts

Posted 21 November 2013 - 13:39

Preporucila sam i drugaricama i svi smo prezadovoljni.
 

 

Zvučiš kao topshop reklama.



#7 placenik

placenik
  • Members
  • 171 posts

Posted 21 November 2013 - 13:48

Zvučiš kao topshop reklama.

Jos gore, nekrofil. Prvi post, pa na temu iz 2010.



#8 BBbold

BBbold
  • Members
  • 112 posts

Posted 21 November 2013 - 16:33

Jos gore, nekrofil. Prvi post, pa na temu iz 2010.

:rotflmao:



#9 online

online
  • Members
  • 18 posts

Posted 07 December 2013 - 14:43

UBEDJENA SAM DA OVAKVE LAZI SIRE LJUBOMORNI PRIVATNICI KOJI BI NAJRADIJE DA UGUSE SIMPO KAO EXTRA KVALITETAN DOMACI NAMESTAJ I UVALJUJU NAM SVOJ KRS.

 

fali ti samo broj u dnu ekrana...

'a uz garnituru dobijate i ovaj potpuno novi set knjiga dobrice ćosića, da uživate u ergonomiji i zaboravite na bolove i spazam'...



#10 veciti putnik 2

veciti putnik 2
  • Members
  • 628 posts

Posted 09 December 2013 - 12:04

Simpo jeste kvalitet ali menadzment i ljudi koji rade za Simpo u gore navedenom slucaju su daleko od profesionalaca. Ovde nije rec o kvalitetu namestaja vec o kvalitetu ljudi koji rade u Simpu.



#11 ing.glick

ing.glick
  • Members
  • 412 posts

Posted 09 December 2013 - 12:09

Rok isporuke 60 dana za najobicniji krevet. Kod svih ostalih je 7 dana, meni je nejasno kako oni uopste posluju.



#12 opustenaskroz

opustenaskroz
  • Members
  • 1 posts

Posted 20 March 2014 - 00:51

Ha ha ne verujem sta je zena pisala,kakav bre kvalitet i poslovnost,cuj nje kupujmo domace,ha ha...E pa evo malo informacija za ovu,,zadovoljnu musteriju,, pre svega simpo je pukao al skroz,kvalitet je na nivou vitoroga,forme i ostalih nizerazrednih salona namestaja,proizvodnja im je stala jos pre par meseci a radnici nisu primili plate bog sam zna koliko meseci...A taj divni dusek nautilus koji toliko hvalite  se vise i ne proizvodi a i spadao je u najnizu klasu od svih simpovih duseka tako da tesko mogu da poverujem da vas je on spasio...Vi slobodno mozete da odete u simpo i da platite obicnu garnituru 130000 al samo da znate da za te pare mozete kupiti ceo dnevni boravak u bilo kom salonu koji sam vam navela a kvalitet je trenutno izjednacen sa simpom,ne zato sto su oni poceli da prave kvalitetniji namestaj,vec zato sto je simpo postao obican fuseraj a to mozete zahvaliti direktoru koji je izvukao sav kapital iz simpa i sad mogu samo da stave kljuc u bravu i otpuste na hiljade radnika...Zalosno...