Jump to content


Photo
- - - - -

Saobracaj iz perspektive jednog motocikliste


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
21 replies to this topic

#16 dekss

dekss
  • Members
  • 2,131 posts

Posted 09 August 2010 - 13:14

QUOTE (rory @ 09.08.2010, 13:05) <{POST_SNAPBACK}>
To je deo ugodjaja, stvar ličnih afiniteta i nema veze sa ostatkom priče. Ja recimo ne shvatam zadovoljstvo ispijanja piva ali to nikome do sada nisam rekao.


nisi našao baš adekvatnu paralelu.

#17 rory

rory
  • Members
  • 2,989 posts

Posted 09 August 2010 - 15:20

Možda ima i boljih no svejedno, poenta je da odredjee radnje ili hemikalije podstiču biohemijske procese koji stvaraju osećaj zadovoljstva. Kod nekih pak imaju suprotan efekat a većina lepih stvari nosi i manji ili veći rizik pa kome je prihvatljiv neka uživa sve dok cenu sam plaća. Snebivanje posmatrača ne vodi ničemu. Čovek je potegao temu smanjivanja nepotrebnog rizika jer ipak niko nije samoubica. Rizikovaću da iskliznem i padnem ali ne i da me neko udari jer signalizacija nije postavljena, rizikovaću cirozu jetre ali ne i slepilo od metanola.

Edited by rory, 09 August 2010 - 15:21.


#18 dekss

dekss
  • Members
  • 2,131 posts

Posted 09 August 2010 - 15:53

ok je ok objašnjenje.

#19 Matija76

Matija76
  • Members
  • 4,032 posts

Posted 31 December 2010 - 13:31

Lepo je uvodnicar docarao osecaj motocikliste u saobracaju u Srbiji(pogotovo ona priblizavanja motociklisti i NE ostavljajuci mu prostor za manevrisanje). Velika je istina da nas narod nema saobracajnu kulturu po pitanju dvotockasa, da im je svest vrlo mala s obzirom da bezazleni udarci i cesanja koja cetvorotockasima uzrokuje manju materijalnu stetu na drugoj strani prave tragicne posledice!

O lepoti voznje necemo, to je subjektivna stvar, ali o bezbednosti hocemo i to UVEK! Pominjanje nekih divljaka na dva tocka je zaista smesno imajucu u obzir broj divljaka na cetiri tocka. Ako bi motociklisti predstavljali najveci problem i pretnju bezbednosti saobracaja, onda bi ja smatrao da zivim u najboljem drustvu, da ne kazem drzavi na svetu!!!

#20 marko69

marko69
  • Members
  • 2 posts

Posted 02 May 2012 - 14:25

odlicna tema.
vozim motor i automobil, ne podjednako naravno. potpuno sam svestan kako izgleda ponasanje motociklista iz ugla vozaca automobila, i trudim se da to iskoristim da sacuvam zivu glavu na motoru. isto tako, ponasanje vozaca automobila u odnosu na motocikliste je, barem u beogradu, po mom misljenju neverovatno. imao sam sedam ili osam padova, od kojih dva mojom krivicom, uglavnom na samom pocetku. sve ostalo je cist bezobrazluk vozaca automobila, ne davanje signala, naglo izletanje iz kolone, polukruzno gde je zabranjeno, izletanje iz sporednih ulica, prolazak na crveno, preticanje na 20cm od motora i slicno. nekad imam utisak da hoce namerno da me ubiju.
jedini nacin da se katastrofalne posleeice sprece su rigorozna kontrola auto skola, u vezi obuke i izdavanja vozackih dozvola, ostre kazne policije na ulicama, i sveobuhvatna edukacija vozaca. ovo je veci problem nego sto se misli, sto ce vam svaki motociklista potvrditi. ja obicno kazem ljudima koji se spremaju da kupe motor, sebi ili svojoj deci, da to ne rade pre 35-te godine zivota, i da im je i u tom slucaju jedan ili dva pada zagarantovano. samo je pitanje kolike su posledice.
ali da ne bude sve tako crno. motor je idealan za grad, nevidjeno je uzivanje voziti ga, efikasan je po svakom pitanju, potrosnje goriva, parkinga, brzine prevoza, praktican u svakom smislu. ukoliko covek vozi pametno, i zaista vodi racuna o celokupnoj situaciji u saobracaju, prilicno je bezbedno.

#21 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 02 May 2012 - 20:25

odlicna tema.
vozim motor i automobil, ne podjednako naravno. potpuno sam svestan kako izgleda ponasanje motociklista iz ugla vozaca automobila, i trudim se da to iskoristim da sacuvam zivu glavu na motoru. isto tako, ponasanje vozaca automobila u odnosu na motocikliste je, barem u beogradu, po mom misljenju neverovatno. imao sam sedam ili osam padova, od kojih dva mojom krivicom, uglavnom na samom pocetku. sve ostalo je cist bezobrazluk vozaca automobila, ne davanje signala, naglo izletanje iz kolone, polukruzno gde je zabranjeno, izletanje iz sporednih ulica, prolazak na crveno, preticanje na 20cm od motora i slicno. nekad imam utisak da hoce namerno da me ubiju.
jedini nacin da se katastrofalne posleeice sprece su rigorozna kontrola auto skola, u vezi obuke i izdavanja vozackih dozvola, ostre kazne policije na ulicama, i sveobuhvatna edukacija vozaca. ovo je veci problem nego sto se misli, sto ce vam svaki motociklista potvrditi. ja obicno kazem ljudima koji se spremaju da kupe motor, sebi ili svojoj deci, da to ne rade pre 35-te godine zivota, i da im je i u tom slucaju jedan ili dva pada zagarantovano. samo je pitanje kolike su posledice.
ali da ne bude sve tako crno. motor je idealan za grad, nevidjeno je uzivanje voziti ga, efikasan je po svakom pitanju, potrosnje goriva, parkinga, brzine prevoza, praktican u svakom smislu. ukoliko covek vozi pametno, i zaista vodi racuna o celokupnoj situaciji u saobracaju, prilicno je bezbedno.


Mislis da automobili manje izlecu iz kolone vozacima automobila, nego motorcikla? :)

#22 dacko_bgd

dacko_bgd
  • Members
  • 1 posts

Posted 30 May 2012 - 01:23

Mi motociklisti smo uvek krivi , niko drugi nije kriv. Mene je udari pesak dok sam stajao u koloni dok je pretrcavao ulicu. Dok sam ja dosao sebi sta se dogodilo auto je naleteo na skuter i otkinuo ga. Vozac automobila je izasao iz kola i prilazeci skuteru koji mi je udario dok je lezao na ulici je pitao okupljene ljude " jeste li videli ovog ludaka na motoru kako me je udario dok je obilazio"
Policija je uradila veoma fin zapisnik u kome pise da sam ja udario pesaka , a na moju zalbu na zapisnik odgovor je bio " decko malo je nemoguce da je pesak tebe udario"

Eto toliko o tome