Jump to content


Photo
- - - - -

CHIPTUNING


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#16 mrd

mrd
  • Members
  • 12,969 posts

Posted 21 August 2010 - 10:02

QUOTE (WVIZ @ 20.08.2010, 20:55) <{POST_SNAPBACK}>
Jeste,U pravu si. Samo kako so znao za 250 konja? Dobro ipak je malo vise bilo, a sad je jos vise. gura 300. hehe

Ja govorim samo o onome na cemu sam to radio, a to je 245ks i moj prvi i poslednji turbo. Ne mislim da je turbo nesto sto treba imati, osim ako mu namena nije za trke. Postoje klasicni motori koji imaju slicnu snagu, ali losije ubrzanje i jeftiniji su.

edit:
preveliko ubrzanje za moje vozacke kvalitete.

Edited by mrd, 21 August 2010 - 10:42.


#17 nikili23

nikili23
  • Members
  • 1 posts

Posted 21 August 2010 - 13:13

E ovako, imam Lancia Lybra 1.9 JTD sa 116 KS. Koliko ja smem da povecam njoj konja, da li 10%, da li 27 konja koliko su mi rekli u Curcicu, ili nesto trece. Nije fabricki dzabe postavljeno na 116. Mislim da ima neka granica, kao sa overclockom procesora, jeste brzi ali se vise greje i nestabilniji je. Verovatno je 10% najbolja solucija, to mu dodje jos 12 konja, ali da li cu ja to osetiti u voznji? Inace to kosta 250evra. Pozdrav

#18 WVIZ

WVIZ
  • Members
  • 2,481 posts

Posted 22 August 2010 - 04:07

Mrd meni je ovo drugi turbo za redom. turbo je jedan od nacina da se poveca snaga motora. ne mislim da nije potreban, je je to jedan od nacina da se izvuce maxsimum iz agregata. nikili23, nekada su performanse motora ogranicene recimo tezinom vozila. Primer mazdin dsi 2.3 litre 4 cilindra turbo. stavis ga u mali cx7 terenac, ok performanse. stavi ga u mazda6 dobijes solidno brzi auto. stavi ga u mazda 3mps-speedd i dobijs zver. dakle snaga motora vise ogranicena tezinom i na koj nacin se ta snaga prenosi na podlogu. zato i postoje tehnicka snaga motora kao i realna na tockovima koju meri dino.bas zato i mazda 3 mps ina diferencijal koj sprecava proklizavanje.ne treba ni zaboraviti vesanje, gume... zasto si zakljucio da je 10% granica. to sve zavisi od motora, a ostalo je kao sto samvec rekao kako ce samo vozilo podneti vecu snagu prilikon ubrzanja,krivina..12 konja neces mnogo, ako u opste osetiti, ali 27 hoces. toliko sam ja nadogradio na moj i razlika je ocigledna.

Edited by WVIZ, 22 August 2010 - 04:18.


#19 mrd

mrd
  • Members
  • 12,969 posts

Posted 22 August 2010 - 12:55

QUOTE (WVIZ @ 21.08.2010, 20:07) <{POST_SNAPBACK}>
Mrd meni je ovo drugi turbo za redom. turbo je jedan od nacina da se poveca snaga motora. ne mislim da nije potreban, je je to jedan od nacina da se izvuce maxsimum iz agregata. nikili23, nekada su performanse motora ogranicene recimo tezinom vozila. Primer mazdin dsi 2.3 litre 4 cilindra turbo. stavis ga u mali cx7 terenac, ok performanse. stavi ga u mazda6 dobijes solidno brzi auto. stavi ga u mazda 3mps-speedd i dobijs zver. dakle snaga motora vise ogranicena tezinom i na koj nacin se ta snaga prenosi na podlogu. zato i postoje tehnicka snaga motora kao i realna na tockovima koju meri dino.bas zato i mazda 3 mps ina diferencijal koj sprecava proklizavanje.ne treba ni zaboraviti vesanje, gume... zasto si zakljucio da je 10% granica. to sve zavisi od motora, a ostalo je kao sto samvec rekao kako ce samo vozilo podneti vecu snagu prilikon ubrzanja,krivina..12 konja neces mnogo, ako u opste osetiti, ali 27 hoces. toliko sam ja nadogradio na moj i razlika je ocigledna.

Ne sporim ja performanse koje se dobijaju turbom, a one su izvanredne. Turbo po mome donosi izvanredno ubrzanje koje se pri klasicnoj izvedbi motora ne dobijaju. Moje poredjenje turba s'klasicnim motorom iste izlazne snage je samo u tome da klasican motor postize priblizno istu krajnju brzinu, ali turbo to postize mnogo brze. To mnogo brze moze da kosta bezbednosti u mraku, sto i jeste moj problem. Ovde poredim subijev 2.5 turbo izvedbu i 3.0 H6 klasicnu izvedbu. Oba motora imaju oko 250KS, ali turbo pumpa manje od 6s do 100, a klasican je mnogo losijeg ubrzanja.

#20 WVIZ

WVIZ
  • Members
  • 2,481 posts

Posted 22 August 2010 - 13:58

Da li je motor sa turbom ili be brzi, ne zavisi samo od turba. Nekada turbo motori imaju turbo lag, t.j. postoji zakasnjenje u reakciji istog, pa tako nekada ubrizgivaci postizu bolje ubrzanje. isto tako imat turbo ne znaci veca maximalna brzina. cak i taj subaruov primer koj si naveo nije mozda najbolji. motor sa 6 cilinda ima vise potisne snage pri manjem obrtajui vecu krajnju brzinu. mislim da poredjenje mozda nije najbolje, jer nema uvek pravila. Mozda je bolji primer cobalt ss. imao je prvo ubrizgivac, pa onda super ubrizgivac, a sad turbo koj je autu dao najbolje performanse. mazdaspeed3 je namerno ogranicila turbo pa tako se ukljucuje tek u 3 brzini na 3000 obrtaja.

#21 mrd

mrd
  • Members
  • 12,969 posts

Posted 22 August 2010 - 19:29

QUOTE (WVIZ @ 22.08.2010, 04:58) <{POST_SNAPBACK}>
Da li je motor sa turbom ili be brzi, ne zavisi samo od turba. Nekada turbo motori imaju turbo lag, t.j. postoji zakasnjenje u reakciji istog, pa tako nekada ubrizgivaci postizu bolje ubrzanje. isto tako imat turbo ne znaci veca maximalna brzina. cak i taj subaruov primer koj si naveo nije mozda najbolji. motor sa 6 cilinda ima vise potisne snage pri manjem obrtajui vecu krajnju brzinu. mislim da poredjenje mozda nije najbolje, jer nema uvek pravila. Mozda je bolji primer cobalt ss. imao je prvo ubrizgivac, pa onda super ubrizgivac, a sad turbo koj je autu dao najbolje performanse. mazdaspeed3 je namerno ogranicila turbo pa tako se ukljucuje tek u 3 brzini na 3000 obrtaja.

Ova dva sam naveo posto se kod turba ta razlika drasticno primecuje pri brzinama od 70-80 mph, kad mu se da gas on poleti i stvarno postize stravicne performanse u odnosu na klasicnu 3.6 koja tu sporije ostvaruje brzinu, ali je postize. Tezina vozila je priblizno ista, kao i udarna povrsina, osim automenjaca koji ima neko kasnjenje i pored sport-shifta gde vozac moze da postavi odredjeni zupcani prenos do kriticnog broja obrtaja, oko 6500RPM i onda ga automatski prebacuje u visi prenosni mod.




#22 Dermatolog

Dermatolog
  • Members
  • 71 posts

Posted 23 August 2010 - 11:17

Imam Fiata Stila, 2006 godiste, Mjet motor sa 120 ks, karavan. Voleo bih da chiptjuniram automobil, pa me zanima za koliko konja da pojacam snagu, gde to moze da se najpovoljnije ucini i koja bi bila cena? Ja sam inace iz Beograda.
Hvala unapred na odgovorima.

Edited by Dermatolog, 23 August 2010 - 11:17.


#23 WVIZ

WVIZ
  • Members
  • 2,481 posts

Posted 23 August 2010 - 13:30

QUOTE (Dermatolog @ 23.08.2010, 12:17) <{POST_SNAPBACK}>
Imam Fiata Stila, 2006 godiste, Mjet motor sa 120 ks, karavan. Voleo bih da chiptjuniram automobil, pa me zanima za koliko konja da pojacam snagu, gde to moze da se najpovoljnije ucini i koja bi bila cena? Ja sam inace iz Beograda.
Hvala unapred na odgovorima.


KAo i obicno je preporucujem usisnik hladnog vazduha! wink2.gif

#24 Dermatolog

Dermatolog
  • Members
  • 71 posts

Posted 23 August 2010 - 22:23

KAo i obicno je preporucujem usisnik hladnog vazduha! :thumbs:


ok,a gde se to radi i koliko kosta i koliko konja dobijam kada to uradim?

#25 WVIZ

WVIZ
  • Members
  • 2,481 posts

Posted 24 August 2010 - 03:39

Ne znam gde se moze naci u Srbiji, ali mozda da narucis postom. Mozes instalirati sam, dobitices od 10 pa sve do 30 konja a smanjices potrosnju! Treba napomenuti da chipovanje moze napraviti problem ako si pod garanciijom. Nasao sam na googlu da k&n filters pravi cold air filter za tvoj auto, a navodno ima neka delta prodavnica u Novom Sadu koja isti prodaje.

Edited by WVIZ, 24 August 2010 - 03:54.


#26 mrd

mrd
  • Members
  • 12,969 posts

Posted 24 August 2010 - 04:56

Mozes se informisati i na ovom forumu:
Spoiler! --Click here to view--


#27 Dermatolog

Dermatolog
  • Members
  • 71 posts

Posted 24 August 2010 - 17:52

Ne znam gde se moze naci u Srbiji, ali mozda da narucis postom. Mozes instalirati sam, dobitices od 10 pa sve do 30 konja a smanjices potrosnju! Treba napomenuti da chipovanje moze napraviti problem ako si pod garanciijom. Nasao sam na googlu da k&n filters pravi cold air filter za tvoj auto, a navodno ima neka delta prodavnica u Novom Sadu koja isti prodaje.


Mozes li mi dati telefon te prodavnice ili neki link njihovog sajta?
Ne razumem se bas u chipovanje, oko kola znam najosnovnije, pa ne bih znao to sam da napravim, a ne znam ni koliko to kosta, i kako to da svi idu na chipovanje, a jos nisam cuo da je neko ugradio tajfilter, ne znam sto ga fabricki ne stavljaju.

#28 WVIZ

WVIZ
  • Members
  • 2,481 posts

Posted 24 August 2010 - 18:15

Reklama.

Sledeći put pošalji kontakt na PM.

Edited by alberto.ascari, 24 August 2010 - 21:25.


#29 mrd

mrd
  • Members
  • 12,969 posts

Posted 20 August 2012 - 20:13

Dokaz da je danasnja autotehnologija kompleksnija od stare. Nisam cak ni primetio, da se 2 godine zevzecim, sa tuniranjem. ili kako ga ovde nazvase chiptuning.
Na kraju sam nabudzio wrx, na bolji momenat i vecu snagu. Potrosnju jos nisam proveravao, ali kazu da treba da je manja. Sve je opensource. :P

#30 Ibiza

Ibiza
  • Members
  • 985 posts

Posted 03 September 2012 - 19:14

Da iskoristim ovaj topic i da te pitam za razjasnjenje moje nedoumice. Svojevremeno si se "pohvalio" da je tebe pandur jedinog pustio da ides nekim ,valda, planinskim putem posto sneg, koji samo sto je pao, nije bio ociscen. Druge nije hteo. Da li je razlog za taj njegov gest to sto si imao badnjak okacen na branik ili si mu pokazao one gace sto i DWS nosi. Znam da se stalno zalis da te panduri sikaniraju zato sto si Srb ,pa pomislih, evo i MRDu da svane malo.