Jump to content


Photo

šta kaže B92 na izjavu Ringier kompanije?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 predic

predic
  • Banned
  • 50 posts

Posted 16 April 2010 - 17:41

hahaha, vidi ovo:

Prošla godina bila je veoma uspešna i kada je reč o internet portalima, i tu je direktorka ove kompanije na prvom mestu istakla sajt "Blic online", rečima da je u pitanju najpoznatiji informativni portal u Srbiji.


moje mišljenje je da Blic medju prvima objavljuje vesti na portalu (zahvaljujući uspostavljenim vezama sa policijom i kontrauslugama za policiju) ali što se tiče internet portala, smatram da B92 ima daleko bolji internet portal nego Blic.

cela vest: http://www.blic.rs/V...mpaniju-Ringier

Kompanija "Ringier Srbija" ostvarila je tokom protekle godine dobit od pet miliona evra, što je za 150 odsto više nego u 2008. godini, izjavila je danas Jelena Drakulić Petrović, generalni direktor kompanije koja u Srbiji izdaje tri dnevne novine – „Blic“, „Alo“ „24 sata“, tri magazina „Blic Žena“ „Puls“ i „NIN“, kao i dva internert portala „Blic online“ i „Žena“.

"Sa šest štampanih izdanja, tri dnevna lista i tri magazina, koji su prošle godine zabeležili porast tiraža, kao i portalima koji su proteklih meseci ostvarili konstantan rast poseta, i oglašavanja koje je, i pored ekonomske krize ostalo na istom nivou kao i u 2008, protekla godina može se smatrati uspešnom", ocenila je Jelena Drakulić-Petrović na konferenciji za novinare.

Kada je reč o dnevnim novinama, Drakulić-Petrović je naglasila da je dnevni list "Blic", sa dnevnom čitanošću od oko 800 hiljada, najčitaniji dnevnik u zemlji.

Za ukupan uspeh tiraža dnevnih novina kompanije u protekloj godini najviše je zaslužan list "Alo", koji je, nakon promene uredništva, zabeležio povećanje tiraža i trenutno je, sa čitanošću od 480.000, treći najčitaniji dnevni list u Srbiji.

Od magazina, Drakulić-Petrović je navela časopis "Blic žena" kao najtiražniji i najčitaniji magazin za žene, sa nedeljnom čitanošću od 840.000.

Iako je 2009. bila godina ekonomske krize, kompanija je u martu mesecu investirala kapital u Srbiji kupovinom magazina "NIN", što se pokazalo kao uspešnan potez, jer je proteklih meseci zabeleženo povećavanje tiraža za 25 odsto.

Prošla godina bila je veoma uspešna i kada je reč o internet portalima, i tu je direktorka ove kompanije na prvom mestu istakla sajt "Blic online", rečima da je u pitanju najpoznatiji informativni portal u Srbiji.

"Nakon promene dizajna decembra prošle godine, zabeležio je za 50 odsto veću posećenost", rekla je Drakulić-Petrović.

Kao značajan korak navela je i osnivanje posebnog sportskog portala, dok je sajt "Blic žena", najpoznatiji ženski portal u zemlji.

Drakulić-Petrović je rekla da je kompanija u Srbiji preduzela brojne mere štednje, koje su se pokazale uspešnim, a posebno je naglasila svoje zadovoljstvo što je kompanija uspela da se izbori sa problemima bez otpuštanja svojih radnika. Po njenim rečima, nakon teške 2009. godine, kompanija je mnogo jača i stabilnija.

Izdavač i predsednik Upravnog odbora Mihael Ringier i generalni direktor Ringier grupe Kristijan Unger, ocenili su je protekla godina bila teška i da je većina medija u svetu poslovala sa velikim gubicima, što nije bio slučaj sa ovom kompanijom.

Iako je ostvareni profit manji u odnosu na protekle godine, kompanija je zadovoljna svojim poslovanjem. Kao najznačaniji korak oni su naveli mere štednje, kao i manje investicije, a pohvalili su srpski menadžment koji je na vreme odreagovao, i uspeo da se uspešno izbori sa krizom.


Multinacionalna kompanija
"Ringier" je multinacinalna medijska kompanija koja posluje u Evropi i Aziji i sa oko 7.500 zaposlenih štampa novine i časopise, proizvodi i plasira TV program, ima veliki udeo u televizijskim i radio stanicama, raspolaže štamparijama i uređuje sopstvene Internet i mobilne platforme.

Izdavač i predsednik Upravnog odbora Mihael Ringier istakao je da je cilj kompanije da se poveže sa jakim partnerima, kako bi se unapredio posao.

Uspešna 2009. godina
Kompanija „Ringier Srbija“ zabeležila je u 2009. ukupni promet od 4,64 milijarde dinara, što je porast za sedam odsto u odnosu na 2008. Vodeći udeo u prihodima zauzimaju prihodi od prodaje izdanja sa 1,63 milijarde dinara, dok je odmah iza promet od oglašavanja 1,59 milijardi dinara. Ukupan čitalački auditorijum svih izdanja u okviru „Ringiera Srbija“ iznosi 2,5 miliona ljudi.

#2 CTPAX

CTPAX
  • Members
  • 10,503 posts

Posted 19 April 2010 - 12:29

A šta bi ti da ti "kaže B92"?

"Neee, nisu oni najpoznatiji, mi smo!"

Sve i da su napisali "najposećeniji", ne bi mnogo slagali, pošto su B92 i blic.rs tu negde... I daleko ispred svih ostalih.

#3 Harry979

Harry979
  • Members
  • 19 posts

Posted 19 April 2010 - 16:51

Svaki covek treba da proprati sve dostupne izvore informacija,i da sam napravi presek i donese zakljucak.A utrkivanja za publiku i uticaj na medijskom nebu su normalna stvar u danasnje vreme.Razlog je komercijalne prirode,razume se...
A B92 napreduje u dobrom pravcu,pa iako nije prvi,bice...

Edited by Harry979, 19 April 2010 - 16:58.