Jump to content


Photo
- - - - -

SBB internet


  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1 jesenja

jesenja
  • Members
  • 1,163 posts

Posted 06 April 2009 - 13:24

Pomagajte...
U februaru sam sklopila ugovor sa SBB-om, i eto muka od početka. Internet je par dana radio, pa prestao. Po njima, sve je u najboljem redu, internet proradi, par dana nam lepo, pa opet ne radi. Dođu serviseri, kažu treba promeniti modem, da se javim šefu. Narednih par dana jurim šefa, kad sam ga ujurila, internet volšebno proradi, a on kaže da momci nemaju pojma, i da je modem sasvim u redu. Uglavnom, u prvom mesecu korišćenja 8 dana ništa, ali nije im palo na pamet da umanje račun za toliko. Budala plati, i nastavi da se pati. Dobro, sad internet imam, ali prilikom svakog uključenja moram da resetujem modem, tj. da isključim struju, pa da uključim, i onda mogu da koristim internet. Tako me je posavetovao jedan od momaka koji radi na internet podršci SBB-a, a drugi je rekao da to nikako ne radim, ali ne zna da mi kaže zašto je tako. Pa zašto je tako? Dosta mi je zavlačenja pod sto da bih dohvatila prekidač. Druga varijanta mi je Telekom, ali komšije koji njega koriste su takođe nezadovoljne, pa kako god okreneš- tur odpozadi!

#2 dekss

dekss
  • Members
  • 2,131 posts

Posted 06 April 2009 - 13:36

Pomagajte...
U februaru sam sklopila ugovor sa SBB-om, i eto muka od početka. Internet je par dana radio, pa prestao. Po njima, sve je u najboljem redu, internet proradi, par dana nam lepo, pa opet ne radi. Dođu serviseri, kažu treba promeniti modem, da se javim šefu. Narednih par dana jurim šefa, kad sam ga ujurila, internet volšebno proradi, a on kaže da momci nemaju pojma, i da je modem sasvim u redu. Uglavnom, u prvom mesecu korišćenja 8 dana ništa, ali nije im palo na pamet da umanje račun za toliko. Budala plati, i nastavi da se pati. Dobro, sad internet imam, ali prilikom svakog uključenja moram da resetujem modem, tj. da isključim struju, pa da uključim, i onda mogu da koristim internet. Tako me je posavetovao jedan od momaka koji radi na internet podršci SBB-a, a drugi je rekao da to nikako ne radim, ali ne zna da mi kaže zašto je tako. Pa zašto je tako? Dosta mi je zavlačenja pod sto da bih dohvatila prekidač. Druga varijanta mi je Telekom, ali komšije koji njega koriste su takođe nezadovoljne, pa kako god okreneš- tur odpozadi!


pa gnjavi idiote. zovi ih svaki dan, visi im nad glavom, dok ti ne srede.
zavlacnje pod sto nije normalna situacija i nemoj da dozvolis da na tome ostane.
oni bi trebalo da imaju mogucnost da pristupe tvom modemu. kad nemas internet (prenego resetujes modem zavlacenjem pod sto) zovi nek se i sami uvere.

#3 ARIGATOJ

ARIGATOJ
  • Members
  • 801 posts

Posted 07 April 2009 - 09:45

Pomagajte...
U februaru sam sklopila ugovor sa SBB-om, i eto muka od početka. Internet je par dana radio, pa prestao. Po njima, sve je u najboljem redu, internet proradi, par dana nam lepo, pa opet ne radi. Dođu serviseri, kažu treba promeniti modem, da se javim šefu. Narednih par dana jurim šefa, kad sam ga ujurila, internet volšebno proradi, a on kaže da momci nemaju pojma, i da je modem sasvim u redu. Uglavnom, u prvom mesecu korišćenja 8 dana ništa, ali nije im palo na pamet da umanje račun za toliko. Budala plati, i nastavi da se pati. Dobro, sad internet imam, ali prilikom svakog uključenja moram da resetujem modem, tj. da isključim struju, pa da uključim, i onda mogu da koristim internet. Tako me je posavetovao jedan od momaka koji radi na internet podršci SBB-a, a drugi je rekao da to nikako ne radim, ali ne zna da mi kaže zašto je tako. Pa zašto je tako? Dosta mi je zavlačenja pod sto da bih dohvatila prekidač. Druga varijanta mi je Telekom, ali komšije koji njega koriste su takođe nezadovoljne, pa kako god okreneš- tur odpozadi!


Nisam stručnjak. Daleko od vas, slične sam probleme povremeno imao kad sam od veze ISDN prešao na ADSL. Telefonom sam nazvao za pomoć, stručnjak postavio nekoliko pitanja da postavi dijagnozu i odmah preporučio lijek: isklopite struju, pa malo kasnije uklopite i sve će biti u redu. Pokazalo se da je imao pravo. Pa onda i meni bude kao i vama: čim malo više gledam neke strane stranice, npr. ruske, ali katkada i vaše, internet otkaže, pa moram, kao i vi, pod stol. Dosadilo mi, prihvatio ponudu od druge tvrtke da prijeđem na optičnu liniju. S tom linijom još nisam ni jedan jedini put morao pod stol. Problem nije kod vas nego kod onih koji vam nude usluge. Možete li prijeći bez većih troškova na optičnu liniju? Možda bi to bilo rješenje.

#4 namcor

namcor
  • Members
  • 3,991 posts

Posted 07 April 2009 - 14:08

Pomagajte...
U februaru sam sklopila ugovor sa SBB-om, i eto muka od početka. Internet je par dana radio, pa prestao. Po njima, sve je u najboljem redu, internet proradi, par dana nam lepo, pa opet ne radi. Dođu serviseri, kažu treba promeniti modem, da se javim šefu. Narednih par dana jurim šefa, kad sam ga ujurila, internet volšebno proradi, a on kaže da momci nemaju pojma, i da je modem sasvim u redu. Uglavnom, u prvom mesecu korišćenja 8 dana ništa, ali nije im palo na pamet da umanje račun za toliko. Budala plati, i nastavi da se pati. Dobro, sad internet imam, ali prilikom svakog uključenja moram da resetujem modem, tj. da isključim struju, pa da uključim, i onda mogu da koristim internet. Tako me je posavetovao jedan od momaka koji radi na internet podršci SBB-a, a drugi je rekao da to nikako ne radim, ali ne zna da mi kaže zašto je tako. Pa zašto je tako? Dosta mi je zavlačenja pod sto da bih dohvatila prekidač. Druga varijanta mi je Telekom, ali komšije koji njega koriste su takođe nezadovoljne, pa kako god okreneš- tur odpozadi!

To svakako ne treba tako da radi. Za početak proveri instalacije u kući - meni je spliter koji sam kupio u relativno pristojnoj prodavnici pravio problema i nakon što sam ga zamenio problema više nije bilo. Jedno vreme sam imao i probleme zbog TV kartice tj. kabla koji je vodio do nje i kada sam to sredio sve je radilo kako treba.
Svakako se raspitaj i kod komšija koje imaju kablovski internet. Ako kod njih radi bez problema, onda je ili do tvoje instalacije ili do modema, a ako je i kod njih isti slučaj, onda treba insistirati da SBB to sredi.

#5 jesenja

jesenja
  • Members
  • 1,163 posts

Posted 09 April 2009 - 17:26

Izvinjavam se što se nisam ranije javila, ali imam utisak da ste moćan forum, otkad sam se požalila, radi k'o ludo. Što se tiče konekcije. Brzina se smanjila, pa radi kao nekad davno... Da sam pušač, taman da "povučeš" dobar dim dok se stranica otvori. Možebiti da se neko nakačio. Inače, ovi što su dolazili iz SBB-a su proveravali i spliter i kablove i rekli da su u redu (pa njihovi su), ali da navodno modem nije, e, sad šta je đavo bi ga znao. U svakom slučaju zadržavam pravo da se požalim na forumu čim opet zanevalja.
Zanevalja- lepa reč za lingvistiku. Ne znam da li sam je izmislila ili čula.
Hvala.

#6 st4lk3r

st4lk3r
  • Members
  • 1,027 posts

Posted 24 April 2009 - 15:20

Izvinjavam se što se nisam ranije javila, ali imam utisak da ste moćan forum, otkad sam se požalila, radi k'o ludo. Što se tiče konekcije. Brzina se smanjila, pa radi kao nekad davno... Da sam pušač, taman da "povučeš" dobar dim dok se stranica otvori. Možebiti da se neko nakačio. Inače, ovi što su dolazili iz SBB-a su proveravali i spliter i kablove i rekli da su u redu (pa njihovi su), ali da navodno modem nije, e, sad šta je đavo bi ga znao. U svakom slučaju zadržavam pravo da se požalim na forumu čim opet zanevalja.
Zanevalja- lepa reč za lingvistiku. Ne znam da li sam je izmislila ili čula.
Hvala.

SBB ili radi katastrofalno, ili radi odlično. Ne znam nikog ko kaže da mu radi "onako, nije loše". U početku, to obično bude katastrofalno dok se ne umilostive i ne srede mrežu kako bog zapoveda. Posle radi bez greške. Govorim iz sopstvenog iskustva, i meni se dešavalo da interneta nemam i po nekoliko dana. Tek kada su u radili rekonstrukciju mreže, progledao sam.

Da te ne bi zavlačili preko svake mere, proveri stanje signala koji dobija tvoj kablovski modem tako što ćeš da otvoriš brauzer i u adresnu liniju ukucaš: http://192.168.100.1

Dobićeš par stranica, na jednoj od njih imaš podatke za "Power level", posebno za upstream i downstream channel. Naročito je važan parametar "Signal to noise ratio" koji pokazuje koliko je signal koji dolazi do tebe "čist". To što vidiš u brauzeru možeš da uporediš sa preporučenim vrednostima.

Hope this helps.

#7 nesh_bros

nesh_bros
  • Members
  • 31 posts

Posted 02 June 2009 - 15:23

Ne znam sta ti znaci ili radi super ili katastrofalno.
Vidim da pratis tehnologije, valjda znas da signal dolazi ili ne dolazi, otud super radi ili ne.

Imao sam istih problema kao ti. Potpuno istih, i pravo da ti kazem resio sam ih.
MORAS se prema njima ophoditi kao prema stoci, znaci kad nazoves i kazes ne radi mi, oni provere u kazu radi ( jer u tom trenutku mozda dodje signal ), drzi se svoga; znaci NE RADI, ne interesuje me, ja vam placam da radi non stop, i hocu da neko dodje da pogleda stvar.

Ne odustaj od toga! Tako sam ja rresio stvar :ph34r:
Elem, konkretni problem mislim da je kao meni, slab ti je bio signal, jer prikacuju milion ljudi. Kad su dosli nesto da cacakaju i kad su ljudi prijavili da im net cas radi cas ne, oni su pojacali signal. Ali previse, pa verovatno imas prejak signal sad.
( taj slucaj je bio kod mene ). Doneli su spliter podelili ga na 3 dela i radi super, a meni dali 1. Znaci bio je 3x jaci.

Opet ti kazem, bez obzira sta je problem, samo najgore sa njima, da bi izgurala svoje, za sta im debelo placas.

#8 kapetanm

kapetanm
  • Members
  • 3,153 posts

Posted 02 June 2009 - 15:35

Meni se to dešavalo ranije, i to usred nekog važnog posla, sad hvala bogu već dugo ne. Ono što me je dovodilo do gneva je govorni automat koji me zavlačio po 45 minuta , uz odurnu muziku i "molimo sačekajte, operater će se javiti" i kad se ja, zagrcnut javim konačno, kažu, a sačekajte operatera iz tehničke podrške i baci me opet na automat... A kad radi, dobro radi.

#9 namcor

namcor
  • Members
  • 3,991 posts

Posted 02 June 2009 - 17:29

Ne znam sta ti znaci ili radi super ili katastrofalno.
Vidim da pratis tehnologije, valjda znas da signal dolazi ili ne dolazi, otud super radi ili ne.
...

Nije upućeno meni, ali je zaista tako - kvalitet jako zavisi od kablovske infrastrukture na konkretnoj lokaciji.
Meni se jednom desilo da internet radi, ali jako sporo, a svi parametri signala su bili OK. "Dubljom analizom" sam ustanovio da ima jako mnogo izgubljenih UL paketa. U saradnji sa call centrom (u NS ima jedan jako pametan i sposoban momak koji se javlja na telefon) smo to i potvrdili, oni su 24h "snimali" situaciju i ustanovili da na čvorištu postoji šum koji je ometao up-stream kanal. Kako su našli tačnu lokaciju šuma ne znam, ali su to uklonili i internet je proradio kako treba.

#10 Mean Machine

Mean Machine
  • Members
  • 199 posts

Posted 15 June 2009 - 11:02

Ja bih se isto složio sa tom konstatacijom, kod SBB ili sve radi perfektno ili ništa ne radi kako treba! Iz Novog Sada sam, imam net kod njih od 2006. i verujte mi do dan danas nisam imao problema sa njima. Jedino ne ubrajam radove na mreži, kada je i bilo za očekivati probleme u radu i možda je bilo jedno 2 dana ukupno da se nije znalo koji je problem i neta nije bilo.

Znači u potpunosti sam zadovoljan uslugama. Naravno, nadam se i želim svima da se reše problemi u radu i da normalno koriste ono šta su i platili.

#11 yolanda

yolanda
  • Members
  • 15 posts

Posted 07 July 2009 - 13:51

Kada internet kabl prebacim iz desktop racunara u laptop protoka nema iako pokazuje da konekcija postoji. Tek kada iscupam modem iz struje i ponovo ukljucim u istu signal se pojavi i sve radi perfektno. Ista je situacija kada kabl vratim na desktop racunar. Moze li mi neko reci da li je to normalno ili nesto nije u redu?

#12 namcor

namcor
  • Members
  • 3,991 posts

Posted 09 July 2009 - 18:05

Tako mora... :ph34r:
Kupi router za 2-3000 dinara i to će rešiti problem.

#13 yolanda

yolanda
  • Members
  • 15 posts

Posted 10 July 2009 - 06:14

Tako mora... :ph34r:
Kupi router za 2-3000 dinara i to će rešiti problem.


Hvala na odgovoru i savetu.

#14 Nikola Milic

Nikola Milic
  • Members
  • 2 posts

Posted 07 October 2009 - 13:07

suma sumarum jel si zadovoljna internetom sada ili ne? ja treba uskoro da uvedem sbb pa ne znam sta da radim? jedni pricaju jedno drugi drugo...

#15 namcor

namcor
  • Members
  • 3,991 posts

Posted 07 October 2009 - 17:30

Pisao sam jednom davno na nekoj drugoj temi: najbolje je pitati komšije. Ako njima radi OK radiće i tebi, a ako oni imaju problema imaćeš i ti.
Trenutno SBB ima 50% veći DL (a na jačim paketima i UL) od ADSL paketa slične cene i pakete možeš menjati svaki put kada uplaćuješ (ili svakog meseca ako se odlučiš za postpaid varijantu) što je prednost.
Mana je ping prema većih domaćih game servera, jer SBB više ne ide preko Telekoma nego ima sopstvene linkove ka inostranstvu, pa ako ti je to bitno, ipak uzmi ADSL.