2008 FORMULA 1 TELEFONICA GRAND PRIX OF EUROPE
#16
Posted 22 August 2008 - 22:02
#17
Posted 22 August 2008 - 22:05
Staza je totalno americka ulicna indy, bez ikakvog karaktera.Staza je malo mnogo američko-australijska (Indy/V8 Supercar)...
#18
Posted 22 August 2008 - 23:26
Mozda je to razlog Bourdaisovog visokog plasmana na prvom treningu.Staza je totalno americka ulicna indy, bez ikakvog karaktera.
Covek najzad dosao na stazu na kojoj zna voziti.
#19
Posted 23 August 2008 - 04:34
Pre ce biti nesto drugo u pitanju, Seb zna da vozi na svakakvim stazama, njemu je problem da se navikne na bolid. Najverovatnije su se u TR igrali vozeci sa malo goriva, vec na drugom treningu ih nije bilo nigde.Mozda je to razlog Bourdaisovog visokog plasmana na prvom treningu.
Covek najzad dosao na stazu na kojoj zna voziti.
#20
Posted 23 August 2008 - 09:44
After the glorious sunshine yesterday, conditions have changed for qualifying-day, as we predicted earlier this week. Rainclouds are currently hovering above the Valencia region, and there is currently a 60% chance of rain between now and this evening, although any showers that do fall will be very light. As a result of the cloud cover, temperatures will drop from yesterday, with a projected high of just 25°C.
Looking forward to Sunday, conditions will return to those seen yesterday, with clear skies and plenty of sunshine to heat the surroundings. An area of moderately high pressure centred just east of Valencia in the Medeterranian will keep all major weatherfronts to the north, with temperatures expected to reach 30°C again, marginally down on yesterday's high of 31°C.
#21
Posted 23 August 2008 - 14:55
2. Hamilton McLaren-Mercedes 1:38.464 1:37.954 1:39.199
3. Kubica BMW Sauber 1:38.347 1:38.050 1:39.392
4. Raikkonen Ferrari 1:38.703 1:38.229 1:39.488
5. Kovalainen McLaren-Mercedes 1:38.656 1:38.120 1:39.937
6. Vettel Toro Rosso-Ferrari 1:38.141 1:37.842 1:40.142
7. Trulli Toyota 1:37.948 1:37.928 1:40.309
8. Heidfeld BMW Sauber 1:38.738 1:37.859 1:40.631
9. Rosberg Williams-Toyota 1:38.595 1:38.336 1:40.721
10. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 1:38.622 1:38.417 1:40.750
11. Nakajima Williams-Toyota 1:38.667 1:38.428
12. Alonso Renault 1:38.268 1:38.435
13. Glock Toyota 1:38.532 1:38.499
14. Webber Red Bull-Renault 1:38.559 1:38.515
15. Piquet Renault 1:38.787 1:38.744
16. Button Honda 1:38.880
17. Coulthard Red Bull-Renault 1:39.235
18. Fisichella Force India-Ferrari 1:39.268
19. Barrichello Honda 1:39.811
20. Sutil Force India-Ferrari 1:39.943
#22
Posted 23 August 2008 - 15:34
Najvise mi je zao Trulija i Vetela. Posle prve dve faze mislio sam da mogu da naprave veci podvig. Mozda je u pitanju i taktika. Bilo bi posteno reci da je kod Trulija to slucaj s'obzirom da su se njegove dobro izvezene kvalifikacije u proslosti ovde na forumu obicno opravdavale manjkom goriva
Alonso mi je veliko iznenadjenje. Mislio sam da ce kao i u Barseloni ici u Q3 sa "praznim" bolidom, cisto iz marketinskih razloga, ako ni zbog ceg drugog, kad ono ispadne da su toliki raspad.
#23
Posted 23 August 2008 - 16:21
Eh sad...najatraktivnija...Staza mi se mnogo svidja, mozda je trenutno i najatraktivnija u sampionatu.
Bice cupavo u trci ako vreme bude slicno danasnjem. Kimi opet los. Valjda ce biti bolji u trci. Opet ce dosta zavisiti od starta, narocito Hamiltonovog. Ferrari mnogo bolje deluje kada je pun goriva nego sto je to bio slucaj u prve dve faze kvalifikacija kad su bili prazni.
McLarenovi bolidi su koristili veliki bocni nagib tocka(camber) koji je pri tom bio i asimetrican(desni je imao veci nagib od levog). Ne znam da li ste primetili. Bilo je bas ocigledno. Brze leve krivine su kumovale tome.
I drugi su radili slicnu stvar, ali niko toliko izrazeno kao oni...
Drago mi je da se niko nije pozdravljao sa zidovima i drzim palceve da tako bude i sutra u trci.
#24
Posted 23 August 2008 - 16:37
#25
Posted 23 August 2008 - 17:14
Hamilton prilicno nesiguran.........
Edited by Klika, 23 August 2008 - 17:53.
#26
Posted 23 August 2008 - 17:46
Alonso je u Q1 imao četvrto vreme, odnosno sasvim solidnih 1:38.268. U Q2 greške u oba brza kruga i 1:38.435. Imao je realne šanse da uđe u deset.
Piquet simptomatično loš kao i na svim stazama na kojima nije vozio do sada. Očajan prvi sektor sa 26.476, samo je Sutil bio sporiji. Drugi i treći sektor solidno ali daleko od Q3. Uostalom u Q2 je i prošao kao prvi iznad crte.
Raikkonen opet u problemima. Ovog puta na kočenjima.
Mali Vettel apsolutni heroj kvalifikacija i rekorder sa 1:37.842. Kakav dragulj od vozača!! Mali će da hara F1 samo da stigne do pobedničkog bolida. Brz na uličnim stazama i po kiši...odlika svih velikih vozača. Drago mi je što će sledeće godine na kombinezonu imati znak Renaulta. Mislim da će na kraju završiti u Ferrariu i da će Mateschitz na njemu zaraditi više nego na prodaji cele ekipe Toro Rosso. Sve najbolje momčino.
Na merenjima je izgledao vidno nezadovoljan očigledno je očekivao mnogo više u Q3.
#27
Posted 23 August 2008 - 19:29
Ako je u pitanju razlog da moraju da iskoriste meke gume ili tvrde,pitanje je sta rade vozaci koji ne dodju do 3 runde ili do 2 runde,i voze samo sa jednom mesavinom guma.
I ako je ta terorija tacna,jel to znaci da nema dolivanja goriva za vreme kvalifikacija?
Hvala unapred na odgovoru!
Edited by nneki, 23 August 2008 - 19:30.
#28
Posted 23 August 2008 - 20:56
Na kvalifikacijama ne postoji pravilo korišćenja obe smeše guma kao na trci.
Ovo pravilo sa gumama tokom trke je posebna glupost i prava je šteta što nismo u mogućnosti da vidimo agresivnije taktičke pristupe, kraći stint-malo goriva-meke gume i više odlazaka u pit.
#29
Posted 23 August 2008 - 21:03
#30
Posted 23 August 2008 - 21:42
Dugo,ali neredovno,a?....Dugo pratim formulu vec oko 20 godina...