Grosser Preis von Deutschland
#16
Posted 19 July 2008 - 14:14
#17
Posted 19 July 2008 - 14:41
#18
Posted 19 July 2008 - 14:42
BMW je poprilično podbacio. Kubica u rangu Toyote a Hajdi celih 0,6 zaostatka za Alonsom u Q2.
Alonso kao i uvek odličan. Ima rekord kvalifikacija u trećem sektoru sa 22.620. Ipak i dalje je veliko pitanje kako će bolid trošiti gume u dužem stintu sa dosta goriva.
Trulli ispred Alonsa ali sam siguran da ima manje goriva obzirom na zaostatak iz Q2.
Vettel opet fenomenalan. Njegov potpis ugovora će 2010. biti mnooogo šuške.
Edited by alpiner, 19 July 2008 - 14:51.
#19
Posted 19 July 2008 - 14:55
Mislim da je bolje sto je Truli ispred njega jer Ferdo ove godine kad startuje sa parne i prljavije strane uvek gubi po mesto ili dva.Alonso kao i uvek odličan. Ima rekord kvalifikacija u trećem sektoru sa 22.620. Ipak i dalje je veliko pitanje kako će bolid trošiti gume u dužem stintu sa dosta goriva.
Trulli ispred Alonsa ali sam siguran da ima manje goriva obzirom na zaostatak iz Q2.
#20
Posted 19 July 2008 - 15:03
I meni se tako cini zato ne nisam ni posebno osvrtao na Trulija.Trulli ispred Alonsa ali sam siguran da ima manje goriva obzirom na zaostatak iz Q2.
#21
Posted 19 July 2008 - 16:25
Mislim da je bolje sto je Truli ispred njega jer Ferdo ove godine kad startuje sa parne i prljavije strane uvek gubi po mesto ili dva.
Renault ove godine ima velikih problema sa trakcijom bolida, Alonso je to danas opet potvrdio, i sigurno im prljava strana staze pravi dosta muke. Ako je suština problema proklizavanja u manjku mehaničkog gripa odnosno oslanjanju koje dosta zaostaje za vodećim timovima onda je i 2009. izgubljena za Renault. Redukcijom aerodinamike sledeće godine mehanički grip će praviti veliku razliku.
#22
Posted 19 July 2008 - 18:34
Neverovatno je koliko je poslednja krivina bila problem svima, ocigledno je da prividno, zbog velike mogucnosti "produzenja" putanje vozaci umisljaju da mogu malo jace da ga poteraju pred ciljni pravac. Da se Kovalainen nije zahebao u toj posedenjoj mogao je mozda i do drugog mesta, mada je dve stotinke dosta.
Sta reci za majstora kakav je Jarno, opet je oprao "realnu" konkurenciju. Neka pricaju zli glasovi da je imao manje goriva, ali ja mislim da nije, barem ne mnogo manje. Uostalom videcemo sutra na trci, koja ocekujem da ce biti super zanimljiva Meni je nasmekerskije to sto u q1 Jarno izlazi 2 minuta pred kraj, samo da otalja posao ubedjen da prolazi
Pozdrav svima, jos jednom.
Edited by Vincenzo, 19 July 2008 - 18:35.
#23
Posted 20 July 2008 - 09:19
#24
Posted 20 July 2008 - 09:21
20 July, 2008
Hello and welcome to Hockenheim for the 2008 German Grand Prix. After an exciting qualifying session yesterday, the teams and drivers are gearing up for what should be an equally exciting race, as Lewis Hamiton and Felipe Massa battle for the lead at the front, and Kimi Räikkönen climbs his way through the field from sixth. On the weather front, thankfully, conditions are almost certainly going to be dry, with the earlier threat of rain not after evaporating.
Temperatures will remain unseasonably low for this part of the world, in or around 20°C, largely due to the heavy cloud cover that is expected by race time, although it is currently clear.
#25
Posted 20 July 2008 - 13:27
Fu*k
Edited by Jr, 20 July 2008 - 13:30.
#26
Posted 20 July 2008 - 14:39
#27
Posted 20 July 2008 - 14:40
#28
Posted 20 July 2008 - 14:45
Istina ultracudno mi je ponasanje ferrarija u zadnjem dijelu trke - ali svejedno.
#29
Posted 20 July 2008 - 14:52
#30
Posted 20 July 2008 - 15:07
Bravo, bravo i jos jednom bravo za Piqeta!
Stvarno je imao puno sreće sa SC-om ali momčina je odvozao 30 krugova na mekšim gumama u Renaultu koji je sve samo ne blag prema pneumaticima. Imao je istu brzinu kao Ferrari i BMW u tom završnom stintu.
Bravo Nelsinho Bravo Bravooo!!!!!
Edited by alpiner, 20 July 2008 - 15:12.