par pitanja:
ali samo ko ima proverene informacije
-da li je uslov preregistracije EURO 3 ili 6 godina star auto
(svaki koji je star 6 godina je i EURO3 sam po sebi,ali ima i starijih koji ispunjavaju E3 normu,pa zato imam dilemu kako je regulisano zakonom)
*drug mi ima britanski pasos pa bi mi on uvezao auto,e sad tu postoji dosta zackoljica koliko smo se do sad raspitali*
-da li je bolje da ga ja ovlastim da mi on uveze kola ili da ih oon uveze sebi pa da ih "proda" meni,
kako nam se zbog troskova i papirologije isplati?
-ima rodjaka u nemackoj koji se razume u kola,tako da sto se tice sporazumevanja i cesljanja papira tamo nema brige...
samo pitanje,sta je potrebno da ponese iz nemacke od papira sto ce mu ovde trebati
*i najvaznije pitanje*
ovde kad se auto doveze ide se kod nekog speditera,pa na carinjenje,pokazuju se uredno papiri ,placa se carina,pdv i onda u mup
na registracju
to u teoriji deluje sve bajno,ali me zanima u praksi da li je tu vec uigrana ekipa,mi bi prvi put uvozili,ne znamo nikog
ni kako to ide,dal je bolje podmititi nekog,napraviti dogovro neki sa spediterom ranije,sta uraditi da se izbegne
naknadno bespotrebno mucenje i davanje para ne bespotrebne gluposti
konkretno gledam astre ,ali u obzir dolazi svaki porodican auto(ekonomicniji neki)
do maksimum 5000 sa dazbinama,znaci do3500 tamo koliko je razlika u troskovima...
Uvoz polovnjaka
Started by
kengur36
, Mar 30 2008 12:38
6 replies to this topic
#1
Posted 30 March 2008 - 12:38
#2
Posted 30 March 2008 - 18:03
euro 3 je jedini bitan, ali je možda sigurnije nazvati carinu i pitati, jer s našima se nikad ne zna. mora biti fabrički euro 3, nikakva naknadna budženja. a i homologizacija je radjena od 2000te čini mi se, tako da pre toga ne može ništa sigurno..
za treće pitanje, sve jest uigrano ali nema tu nekog posebnog podmićivanja. nadji nekog špeditera i dogovori se, reci koji auto, i on treba da zna katalošku vrednost za njega po kojoj radi naša carina (naša carina radi po nemačkoj kataloškoj vr.). i onda kad ti špediter kaže da je lupam.. 2000-2500 evra za astru, ti napišeš račun na tu sumu. nije to bog-zna kakva ušteda ali znači...
i čini mi se da je najjeftinije da nadješ nekog za razumnu cirfu da ti preveze auto na prikolici jer ako ga sam voziš imaš privremene table+osiguranje za njih da platiš u nemačkoj ili odakle već ga uvoziš..
za treće pitanje, sve jest uigrano ali nema tu nekog posebnog podmićivanja. nadji nekog špeditera i dogovori se, reci koji auto, i on treba da zna katalošku vrednost za njega po kojoj radi naša carina (naša carina radi po nemačkoj kataloškoj vr.). i onda kad ti špediter kaže da je lupam.. 2000-2500 evra za astru, ti napišeš račun na tu sumu. nije to bog-zna kakva ušteda ali znači...
i čini mi se da je najjeftinije da nadješ nekog za razumnu cirfu da ti preveze auto na prikolici jer ako ga sam voziš imaš privremene table+osiguranje za njih da platiš u nemačkoj ili odakle već ga uvoziš..
#3
Posted 01 April 2008 - 08:45
kad vec postoji tema, da se nadovezem pitanjem:
elem, radi se o usa, buduci da dolar pada, a automobili su ovde ionako jeftiniji, cak i evropski, moze li se i kako?
elem, radi se o usa, buduci da dolar pada, a automobili su ovde ionako jeftiniji, cak i evropski, moze li se i kako?
#4
Posted 03 April 2008 - 13:58
kad vec postoji tema, da se nadovezem pitanjem:
elem, radi se o usa, buduci da dolar pada, a automobili su ovde ionako jeftiniji, cak i evropski, moze li se i kako?
Mislim da je uvoz iz USA nemoguć jer tamo nema EURO 3. Proveri najbolje na carini...
#5
Posted 06 April 2008 - 19:22
Čuo sam da možeš dosta uštedeti na carini ako kilometražu na autu pomeriš nekolilko desetina hiljada km unapred.
#6
Posted 06 April 2008 - 20:09
Sto je kod novih automobila gotovo nemoguce jer imaju elektronske brojace a kilometraza se upisuje u sve dokumente o prodaji(SAD).Sto se euro3 u SAD tice vozila imaju jos jace standarde ali su oni drugacije definisani.Moj poznanik je iz BGD-a hteo da uveze pre par godina auto i koliko mi je rekao moze da se urati testiranje automobila u Srbiji i onda ti oni izdaju potvrdu da auto podleze euro3 standardima.Koliko sam cuo to nije bas jeftino.Čuo sam da možeš dosta uštedeti na carini ako kilometražu na autu pomeriš nekolilko desetina hiljada km unapred.
#7
Posted 11 April 2008 - 12:12
Ne postoji auto na kom ne mozes da se zezas sa brojcanicima i kilometrazom. Ranije su se te stvari zavrsavale pomocu obicne busilice , sad se koriste kompjuteri , ali sve moze.
Ovde u NL ljudi to ne rade kad prodaju kola, jer se od prvog dana kad auto izadje iz prodavnice prilikom svakog servisa u kompjuter ubacuju svi podaci (kilometraza i sta je uradjeno) tako da nikoga ne mozes da prevaris. Ali kad dodje nas covek da izveze kola , on prvo podize kilometrazu da bi se manje platila carina i kasnije je lepo dotera na neku primamljivu brojku.
Vidjao sam ovde neke automobile koji su presli vec i po 300.000 km , stari samo nekoliko godina , a u takvom su stanju da bih bez problema mogao skoro bilo koga u Srbiji da ubedim da auto nije presao vise od 60-70.000
Ovde u NL ljudi to ne rade kad prodaju kola, jer se od prvog dana kad auto izadje iz prodavnice prilikom svakog servisa u kompjuter ubacuju svi podaci (kilometraza i sta je uradjeno) tako da nikoga ne mozes da prevaris. Ali kad dodje nas covek da izveze kola , on prvo podize kilometrazu da bi se manje platila carina i kasnije je lepo dotera na neku primamljivu brojku.
Vidjao sam ovde neke automobile koji su presli vec i po 300.000 km , stari samo nekoliko godina , a u takvom su stanju da bih bez problema mogao skoro bilo koga u Srbiji da ubedim da auto nije presao vise od 60-70.000