Bravo!!
F1 pics
#361
Posted 12 March 2016 - 12:49
#362
Posted 12 March 2016 - 20:33
McLaren P1 GTR
Edited by alberto.ascari, 12 March 2016 - 20:34.
#363
Posted 16 March 2016 - 23:47
#364
Posted 01 April 2016 - 21:23
Pozdrav navijačima šećerne vodice, pivare, izdavača i sl.
Uz dužno poštovanje Renaultu, Williamsu i McLarenu, samo Mercedes može ovo da parira.
Edited by alberto.ascari, 01 April 2016 - 21:26.
#365
Posted 10 April 2016 - 20:09
#366
Posted 14 April 2016 - 21:49
Fali Kime koji je bio na Tajvanu danas
i Džej, za koga ne znamo gde je bio. Možda je išao da se još malo išara ili da nabavi nakit...
#367
Posted 16 April 2016 - 13:56
i Džej, za koga ne znamo gde je bio. Možda je išao da se još malo išara ili da nabavi nakit...
Zar nije u donjem desnom delu fotke?
#368
Posted 16 April 2016 - 14:08
Zar nije u donjem desnom delu fotke?
Malo sam slep.....
#369
Posted 22 April 2016 - 20:29
FELIPINHOvsRICCIARDO
#370
Posted 22 April 2016 - 21:27
Ovaj bliži deo i raspoznajem. Pozadi nemam pojma ko je ko.
Fali Kime koji je bio na Tajvanu danas
i Džej, za koga ne znamo gde je bio. Možda je išao da se još malo išara ili da nabavi nakit...
#371
Posted 07 May 2016 - 10:27
1960’s -Formula1 -Monaco
#372
Posted 07 May 2016 - 13:55
Obratite paznju na fotku - na njoj je danas pokojna krivina kod benzinske stanice, zamenjena Raskasom i Nogsom. Ovo je pre izgradnje kompleksa bazena u Monaku, kada je trasa isla tadasnjim Kejom Alberta I, Tabak je bio pomeren desetak metara dalje i tu se ulazilo u ovu ulicu, a ukosnica na fotografiji je stazu vracala na pravac start-cilj. Ceo kompleks oko bazena je izgradjen na nasutoj zemlji koja tada jos nije postojala - to je sve bilo more. Kad je bazen izgradjen, staza je pustena tuda, Tabak je malo ranije pa spusta stazu na novu (nizu) obalu, dodat je onaj niz krivina levo-desno-desno-levo, i na kraju kompleks Raskas i Nogs pred povratak na start-cilj. Inace ovo odakle bolidi dolaze na fotki su danas boksovi, oni prakticno izlaze iz sadasnjeg ulaza u boks, a staza danas dolazi od desno, tu gde je onaj red fotografa kod ograde od balirane slame.
Inace ovo je slikano 1959 na zavrsetku prvog kruga trke, trenutno na vodecoj poziciji je Zan Bera u Ferariju br. 46, iza njega osvajac pol pozicije Sterling Mos u Kuperu br. 30, zatim Dzek Brabam u Kuperu br. 24 koji je na kraju bio i pobednik, pa Fil Hil u Ferariju br. 48 (na kraju cetvrti), Moris Trintinjan u Kuperu br. 32 (treceplasirani), Brus Meklaren u Kuperu br. 22 (peti), Iza njih poravnati idu Toni Bruks u Ferariju br. 50 (na kraju drugi), Dzo Bonije u BRM br. 18 i Hari Sel u BRM br. 16. U Kuperu br. 26 je Masten Gregori, Kuper br. 38 vozi Roj Salvatori (zavrsio trku kao sesti, poslednji koji nije odustao; njegov Kuper ima Maseratijev motor za razliku od ostalih koji su koristili novi Klimaks motor), u BRM br. 20 je Ron Flokhart. Na zacelju su Grem Hil u Lotusu br. 40, Volfgang fon Trips u Porseu br. 6, Brus Halford u Lotusu br. 44 i na samom kraju Klif Alison u Ferariju br. 52. Poslednja trojica nabrojanih su se samo koji sekund kasnije medjusobno slupali i ispali iz trke...
Inace, ovo je bila prva pobeda Dzeka Brabama, buduceg trostrukog sampiona; prva pobeda za fabricki tim Kupera (privatnici su vec pobedjivali), i prva pobeda jednog Australijanca u F1...
Evo jos par fotki iz iste trke:
Edited by Rad-oh-yeah?, 07 May 2016 - 22:11.
#373
Posted 07 May 2016 - 20:56
#374
Posted 28 May 2016 - 10:13
#375
Posted 23 September 2016 - 22:26