Skoro cetvrta godina kako vozim na auto gas i mogu reci da sam PREZADOVOLJAN kako ponasanjem motora, jos vise cenom po km.
Do pre par meseci sam vozio neatestirani gas sistem, mada sam sve potrebne ateste za komponente imao, ali nisam prosao atestiranje od ovlastenih kuca koje izdaju potrebni atest, sada je i to reseno te vozim i ne mislim.
Brojne su prednosti voznje na gas. Kao prva (a za nas smrtnike i najvaznija) je vec pomenuta jeftinoca po predjenom km, druga je produzeni vek trajanja motora (mirniji rad, bolje sagorevanje,.....) i mozda neopravdano na trecem mestu zastita zivotne sredine. Sagorevanjem gasa bukvalno se izduvava vodena para.
Za pocetak korisnih saveta preporucio bih proveru nivoa tecnosti u hladnjacima. Ukoliko je tecnost niskog nivoa ne dolazi do potrebnog kruzenja i otparavanje gasa je lose samim tim i dotok gasa u motor je lose-ije.
Izvolte
Voznja na autoGas, korisni saveti, ostalo
Started by
banderash
, Nov 30 2007 22:58
4 replies to this topic
#1
Posted 30 November 2007 - 22:58
#2
Posted 03 December 2007 - 16:01
Pa ne izduvava se bas vodena para, ipak je to naftin derivat...
Inace, plinadzije, na koliko menjate filter za gas?
Inace, plinadzije, na koliko menjate filter za gas?
#3
Posted 03 December 2007 - 20:34
Filter na 10K kilometara, 800 din. Imam ugradjen LovEco lambda kontrolisan sistem i prezadovoljan sam. Potrosnja plina identicna potrosnji benzina, jedino se na uzbrdicama malo oseti gubitak snage, u svim ostalim situacijama i rezimima voznje besprekorno.
#4
Posted 04 December 2007 - 08:46
Posle predjenih cca 90000 km nijednom. A radi kao sat. Sa prethodnim autom presao sam jos vise i zamenio rutinski tako sto sam otisao i trazio zamenu a ne zbog problema u radu motora.Pa ne izduvava se bas vodena para, ipak je to naftin derivat...
Inace, plinadzije, na koliko menjate filter za gas?
#5
Posted 04 December 2007 - 10:34
kolicina izduva stetnih gasova je toliko mala u odnosu na benzin i dizel pa se moze reci da se izduvava vodena para. Da se ispravim na sugestiju kolege.
Zamenu auto gas filtera, ukoliko imate Lovatov sistem i vozite automobile na karburator mozete izvrsiti sami, ali je moja preporuka da to ipak uradi neki od servisa. Ukoliko ipak odlucite da tu zamenu uradite sami onda ovako
-MORATE ZATVORITI SIGURNOSNI VENTIL KOJI SE NALAZI NA BOCI, zatvaranjem ventila sprecavate oticanje gasa iz boce i obezbedjujete siguran rad na zameni ventila
- otpustiti sraf na ventilu sa donje strane, pogledaj sliku, dok otpustate sraf cuce se sistanje gasa koji se zadrzao u cevima, ako ste dobro zatvorili sigurnosni ventil nakon kratkog vremena zaostali gas je iscureo i mozete pristupiti ventilu, odsrafiti sraf do kraja, odvojiti donji deo ventila od gornjeg.
- prilikom razdvajanja dve polovine VODITI RACUNA da ne zagubite oring zaptivnu gumicu-zaptivac i magnet koji se nalazi u sredini filtera koji sluzi za hvatanje metalnih opiljaka.
- postaviti novi filter, vratiti sve delove obnutim redom, spojiti dve polovine, pustiti gas
OBAVEZNO IZVRSITI PNEUMO TEST
pneumo test se vrsi na vrlo jednostavan nacin
uzeti posudu (mozete odseci dno plasticne flase) sipati tecnost za sude i dodati vrlo malo vode tako da dobijete izuzetno penavu tecnost, cetku za farbanje natopite smeshom koju ste napravili i razmazete je po spojevima ventila, cevi i na svim onim mestima za koje sumnjate da moze doci do curenja gasa! Ukoliko vam se pojave baloncici na spojnim mestima znaci da vam curi gas! Izvrsiti dotezanje i ponovno testiranje!!
OBAVEZNO radite sa UGASENIM MOTOROM
Zamenu auto gas filtera, ukoliko imate Lovatov sistem i vozite automobile na karburator mozete izvrsiti sami, ali je moja preporuka da to ipak uradi neki od servisa. Ukoliko ipak odlucite da tu zamenu uradite sami onda ovako
-MORATE ZATVORITI SIGURNOSNI VENTIL KOJI SE NALAZI NA BOCI, zatvaranjem ventila sprecavate oticanje gasa iz boce i obezbedjujete siguran rad na zameni ventila
- otpustiti sraf na ventilu sa donje strane, pogledaj sliku, dok otpustate sraf cuce se sistanje gasa koji se zadrzao u cevima, ako ste dobro zatvorili sigurnosni ventil nakon kratkog vremena zaostali gas je iscureo i mozete pristupiti ventilu, odsrafiti sraf do kraja, odvojiti donji deo ventila od gornjeg.
- prilikom razdvajanja dve polovine VODITI RACUNA da ne zagubite oring zaptivnu gumicu-zaptivac i magnet koji se nalazi u sredini filtera koji sluzi za hvatanje metalnih opiljaka.
- postaviti novi filter, vratiti sve delove obnutim redom, spojiti dve polovine, pustiti gas
OBAVEZNO IZVRSITI PNEUMO TEST
pneumo test se vrsi na vrlo jednostavan nacin
uzeti posudu (mozete odseci dno plasticne flase) sipati tecnost za sude i dodati vrlo malo vode tako da dobijete izuzetno penavu tecnost, cetku za farbanje natopite smeshom koju ste napravili i razmazete je po spojevima ventila, cevi i na svim onim mestima za koje sumnjate da moze doci do curenja gasa! Ukoliko vam se pojave baloncici na spojnim mestima znaci da vam curi gas! Izvrsiti dotezanje i ponovno testiranje!!
OBAVEZNO radite sa UGASENIM MOTOROM
Attached Files
Edited by banderash, 04 December 2007 - 10:44.