Jump to content


Photo
- - - - -

News


  • Please log in to reply
4753 replies to this topic

#31 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 17,714 posts

Posted 18 November 2007 - 22:55

Ne lupetam ja ništa..samo prenosim što je uncle Sam rekao...

Lupeta, lupetas. Zato sto pricas o necemu sto si negde procitao a ne razumes o cemu zapravo pricas.

od samog početka se znalo da je temperatura mjerena u paddocku,a temperatura se mjeri u hladu dva metra ili
metar iznad zemlje..to je službena metoda...a također se znalo da je temperatura mjerena u "fuel rig"...
nisam 100% siguran o čemu se radi ali o rezervoaru se ne radi...a pravila govore o temp.goriva u rezervoaru...

Ako se temperatura meri u padoku onda su timovi bili u prekrsaju. Dzo Bauer je upravo i zbog temperature u padoku, merene od strane FIA, podneo protest. Vilijams i BMW su se branili time sto se takodje zvanicnom smatra temperatura koju je izmerila francuska meteoroloska sluzba (vidi Downforce-ov post). Temperatura FIA i ova od francuza se nije poklapala.

Fuel rig - uredjaj za natakanje goriva. Temperature su izmerene 2 do 3 stepena nize od one propisane, ako se poredi sa temperaturom koju je izmerio Bauer za FIA, ako se poredi sa Francuzima onda je OK.

U bolidu koji stize na pitstop goriva vise prakticno i nema (ako su timovi dobro odradili taktiku). Tako da nema neke drasticne promene temperature dosutog goriva u odnosu na stanje u uredjaju za natakanje.

Ne postoje homologovani senzori od strane FIA za merenje temperature goriva u rezervoaru.

Problem je to sto po trenutnim pravilima

1.) nije jasno koja temperatura se uzima kao etalon - ona koju meri FIA ili ona koju mere Francuzi
2.) nema zvanicne metode da se nedvosmisleno utvrdi temperatura goriva u rezervoarima bolida.

Zbog toga je neophodno razjasnjenje pravila.

ne kažem ja da se nije radilo o tom delegatu u samom početku(iako ne vidi nigdje njegovo ime)no stjuardi su odbili
taj zahtjev pa su MClaren pitali koje to oni dokaze imaju...

Meklaren nema apsolutno nikakve veze sa protestom ulozenim u Brazilu. Zato ni ova zalba na odluku stjuarta (po protestu koji je ulozila FIA) nije prosla, jer je Meklaren proglasen neovlastenim da se zali na odluku po procesu u kome nije ucestvovao. Na odluku po protestu moze da se zali samo neko od zainteresovanih strana, znaci ili onaj ko je podneo protest ili onaj protiv koga je podnet protest. Meklaren nije ni jedno ni drugo.

još samo čekam da se osramote u slučaju protiv Renaulta i onda stvarno do trećeg mjeseca odmor od F1...

Reno svakako nece biti kaznjen.

inače Radoje onaj tvoj prijevod na temi o novoj špijunaži je legendaran...ono mjerenje informacija i tvrdnja da je lopov radio za drugu firmu idu uz bok prijevodu...no o tome ću ti na onoj temi...ali ne sada...

Nije prevod, vec analiza & objasnjenje za tupadzije poput tebe koji pametuju a nisu procitali ono na osnovu cega su te odluke donete, a tamo im sve lepo pise - i sta su bili argumenti optuzbe, i sta su bili argumenti odbrane, i cime je WMSC obrazlozio svoju odluku.

Nego, pobeze ti a ne rece nista o tome da se Mozli odmah istog dana zalio na odluku WMSC po kojoj McL nije kaznjen, a koju sada uzimas kao presedan da se i Reno ne kazni? Ako se tada zalio, ocekujem od njega da bude fer i sve tretira na isti nacin pa da se zali i sada u slucaju da Reno prodje bez kazne.

samo jedna stvar sada...postao sam ti odluku FIAe..jasno piše da je McLaren bio u nelegalnom posjedovanju
Ferrarievih dokumenata a ne Coughlan...Coughlan je šef dizajna u McLarenu i sasvim je dovoljno da je i on sam
bio u posjedu dokumenata..

Sto sam ti i sam napisao jedno 10 puta ali si ti glup da to razumes. Ili jednostavno trolujes.

Naravon da je McL bio u posedu dokumenata jer su se oni nalazili na laptopu koji je njihovo vlasnistvo.

nigdje nije definirano koliko zaposlenika neke momčadi treba biti u posjedu dokumentacije
da bi momčad bila proglašena krivom za nelegalno posjedovanje...


Jeste definisano - na prvom saslusanju. Tada je bilo da niko u McL nije ni znao za tih 780 strana osim jednog coveka (Majka Kulana) i nije bilo nikakve kazne.

Na drugom saslusanju je dokazano da su zapravo znala bar trojica (Kulan, Delarosa, Alonzo). Tada je zalepljena i kazna.

Ergo - ako zna vise od 1, sledi kazna.

a za tih 15 unutar Renualta je sve rekla kazala...
kako znaš da se nisu sreli sa tim podacima na način kao i oni u McLarenu..ili da nisu znali da se radi o McLarenovim podacima ili da su rekli onom McNešto da ih se riješi...to je sve prošlo na prvom saslušanju...

Zasto se ovde uzima zdravo za gotovo da Ron Denis i Meklarenovci uvek i u svakom slucaju lazu a da Flavio Brijatore i Renoovci ama bas nikada ne lazu?

Ne samo da nisu rekli "onom McNešto" (Makaret) da ih se resi nego su ih instalirali na svoj intranet i tokom godinu dana im je pristupalo barem 15 inzenjera ukljucujuci i sefa dizajna (slucajno ista pozicija koju je Kulan drzao u Meklarenu do suspenzije) Tim Densam.

I tek nakon godinu dana su "smesta" sklonili to sa mreze, kad su vec provaljeni.

A u medjuvremenu su testirali makete u smanjenoj srazmeri i kompjuterske simulacije Meklarenovih sklopova. I sve je to otkilo forenzicko vestacenke Renoove mreze.


Ali Reno ipak nece biti kaznjen, zato sto bi u slucaju kazne spakovali kofere i napustili sport, a Berni & Maks to ne mogu sebi da dozvole.
  • 0

#32 leone

leone
  • Members
  • 3,501 posts

Posted 19 November 2007 - 00:08

Evo sto je MCL trazio po zalbenom postupku:

McLaren lawyer seeks title for Hamilton

By Alan Baldwin Thursday, November 15th 2007, 12:23 GMT

A lawyer for McLaren called on Thursday for Lewis Hamilton to be handed the points that would make the Briton, and not Ferrari's Kimi Raikkonen, this year's Formula One world champion.


Jasno, glasno i bez ikakvog uvijana u oblande provjera pravila i drugih finih zelja za harmoniju u pravilima FIA.
  • 0

#33 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,742 posts

Posted 19 November 2007 - 00:19

Temperature su izmerene 2 do 3 stepena nize od one propisane, ako se poredi sa temperaturom koju je izmerio Bauer za FIA, ako se poredi sa Francuzima onda je OK.

Posto je FOM merenje dosta nepreciznije od Meteo France merenja u slucaju da postoji problem(kao sto je bio ovaj npr.) dogovor je bio da su Francuzi merodavni. Temperature goriva u rezervoaru(kao sto pise u pravilniku) su u tom slucaju u redu, sto je i pokazano na saslusanju. U preciznost tih merenja nema razloga da postoji sumnja.

U uredjaju za tankovanje, kako je to napisano u clanku na koji sam dao link, svaki tim ima razlicit senzor. Ukoliko je ta temp. merodavna senzor mora biti kalibrisan i zapecacen od strane FIA. To do sada nije bio slucaj, jer propisi tretiraju samo temperaturu goriva u rezervoaru bolida.

Zato ni ova zalba na odluku stjuarta (po protestu koji je ulozila FIA) nije prosla, jer je Meklaren proglasen neovlastenim da se zali na odluku po procesu u kome nije ucestvovao. Na odluku po protestu moze da se zali samo neko od zainteresovanih strana, znaci ili onaj ko je podneo protest ili onaj protiv koga je podnet protest. Meklaren nije ni jedno ni drugo.

Mogli su da se zale na poredak, ali je rok bio 30min nakon trke. Oni to tada nisu ucinili.

p.s. starks stvarno si mogao bar da procitas sta je tacno covek izjavio...
  • 0

#34 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 17,714 posts

Posted 19 November 2007 - 00:41

p.s. starks stvarno si mogao bar da procitas sta je tacno covek izjavio...

Sto bi on bilo sta citao kad covek zna da je Meklaren uvek i za sve kriv a svi drugi su bezgresni. Cinjenice ga samo mogu zbuniti.
  • 0

#35 starks

starks
  • Members
  • 1,049 posts

Posted 20 November 2007 - 00:21

"However, there is insufficient evidence that this information was used in such a way as to interfere improperly with the FIA Formula One World Championship. We therefore impose no penalty."


-WMSC je prihvatio argumente odbrane (Meklarena) da Ferarijeve informacije nisu nikada dospele do centrale tima i da o njima niko nije znao osim Kulana. Posto nije postojalo dokaza za suprotno, procenjeno je da iako tehnicki krivi jer su u posedu Ferarijevih informacija (koje su bile na njihovom laptopu ali kod Kulana kuci) Meklaren od toga nije imao nikakvu korist niti je to uticalo na sampionat. Zato nije odredjena nikakva kazna


Ajde Radoje za početak...prevedi s nekim online translatorom rečenicu na engleskom i vidi da li odgovara tvom prevodu...

ako ona rečenica bilo gdje spominje centralu McLarena i dilanje informacija onda ti stvarno ne znaš čitati...
cijelo vrijeme nas uvjeravaš da McLaren na prvom saslušanju nije bio kažnjen samo zato što je jedino Coughlan
bio u posjedu tih dokumenata...

eto drugi zadatak..nađi u presudi FIAe gdje piše da McLAren na prvom saslušanju nije bio kažnjen zato što je samo
Coughlan bio u posjedu nedozvoljenih dokumenata...jednostavna rečenica....doslovno prevedena...u pravu sve mora biti
doslovno prevedeno...nikakvo tvoje šire shvaćanje ne dolazi u obzir...nađi rečenicu da McLaren nije kažnjen
na prvom saslušanju samo i jedino zato što nitko drugi osim Cughlana bio u posjedu tih dokumenata...ja ti kažem da je vrlo
bitno bilo to što nisu mogli dokazati da je McLaren došao do nekakve tehničke prednosti na osnovu tuđih informacija...

Kao prvo nije istina da nitko drugi nije znao za te dokumente...već na prvom saslušanju je dokazano da je managing direcetor Jonathan Neal znao da Coughlan raspolaže tim dokumentima...i nije započeo nikakvu istragu niti obavijestio FIAu...
toliko o tvojoj priči da nitko iz menadžmenta McLarena nije znao da Coughlan ima Ferrarieve dokumente...i to je dokazano na prvom saslušanju...Briatore je pokrenuo istragu odmah nakon što je saznao za te podatke...proguglaj malo pa ćeš vidjeti...

Drugo ...pitam te otvoreno koje to pravilo definira koliko članova neke momčadi treba biti u neovlaštenom posjedu dokumenata pa da bi momčad bila kriva za nelegalno posjedovanje.. još nisi odgovorio...

nikakvo izmotavanje...samo reci točno koji članak pravilnika FIAe definira koliko članova momčadi mora biti u nelegalnom posjedu...vrlo je jednostavno...samo broj članka..ništa drugo...nemoj mi davati neku kobasicu od odgovora...samo broj i eventulano malo slovo...as simple as that...
ono što je bitno je da li netko može utjecati na razvoj bolida na osnovu tuđih informacija...pa makar se radilo o jednoj osobi...


toliko o pravu..a sada malo o zdravoj logici...

više je nego jasno da vrijedni podaci u rukama jednog čovjeka mogu donijeti više nedozvoljene prednosti neko bezvrijedni
podacima u rukama 100 ljudi...

dovoljan je jedan čovjek,pogotovo glavni dizajner pa de se primijeni tuđe vlasništvo...više nego dovoljan...tako da ti je broj
ljudi koji su došli u kontakt može biti itekako irelevantan po pitanju stjecanja nedozvoljene prednosti...


na prvom saslušanju McLaren se branio na način da Coughlan ima vrlo limitiranu ulogu unutar McLarena i da je samo on imao
te podatke ,i da zbog te njegove limitirane uloge nije bilo moguće da utječe na razvoj bolida te na osnovu podataka koje posjeduje da donese McLarenu nekakvu prednost...nije dovoljan bio argument da je Coughlan sam imao te podatke ili tvoja
tvrdnja da je i čistačica mogla imati te dokumente pa bi McLaren svejedno bio kriv...jako je bitno što je McLaren na prvom saslušanju uvjerio FIAu da Coughlan sam nije mogao utjecati na razvoj bolida...
na drugom saslušanju imaš cijelu stavku koja tvrdi da je i Coughlan sam mogao utjecati na razvoj bolida i donijeti nedozvoljenu prednost...FIAu zanima da li je postojala mogućnost stjecanja nedozvoljene prednosti a na osnovu spoznaje
da je njegova uloga znatno veća u razvoju bolida nego što se pretpostavljalo na prvom saslušanju zaključilo se da
i on može utjecati npr.na način da se zauzima za određeni dizajn nekod dijela bolida...
dodatni argument su bili i novi dokazi o puno široj komunikaciji unutar McLarena...

u svakom slučaju evo cijele odluke nakon drugog saslušanja

http://www.fia.com/r...sion_130907.pdf

Napomena...ovdje je u biti svaki članak dio odluke...

a vidi se da se itekako ocjenjivala i kvaliteta informacije tj.dokumenata
također je bitno i da se tvrdi da je dokazana namjera testiranja na osnovu posjedovanih dokumenata

pročitajte..nije dugačko a nije i nezanimljivo...

u svakom slučaju već se i na prvom saslušanju se znalo da je netko iz menadžmenta McLarena znao za dokumente...
instaliranje firewalla ničim ne spriječava komunikaciju između Coughlana i Stepneya....
FIA je vrlo nezadovoljna i to izričito tvrdi činjenicom da nisu obavješteni od strane gdina Neala

ova dva pajdaša otišla u Barcelonu i tamo se vjerovatno napili i malo dilali dokumentima...
  • 0

#36 starks

starks
  • Members
  • 1,049 posts

Posted 20 November 2007 - 00:25

Sto bi on bilo sta citao kad covek zna da je Meklaren uvek i za sve kriv a svi drugi su bezgresni. Cinjenice ga samo mogu zbuniti.


Nije McLaren uvijek kriv...u F1 je neka vrsta špijunaže uvijek prisutna...no u ovom slučaju
je imalo smisla špijunirati Ferrari jer su svi na početku sezone znali da će imati prednost
zbog poznavanja guma...

Renaultov špijuniranje McLarena u 2006 meni nema smisla...iako vjerujem da su inžinjeri uvijek radoznali
vidjeti što radi konkurencija bez obzira kako loše im tada išlo...
  • 0

#37 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 17,714 posts

Posted 20 November 2007 - 06:37

Ajde Radoje za početak...prevedi s nekim online translatorom rečenicu na engleskom i vidi da li odgovara tvom prevodu...

Trolcino, kolikoi puta treba da ti kazem da to nije doslovan prevod toga sto pise vec analiza i objasnjenje bazirano na dokazima koje su na saslusanju izvodili predstavnici optuzbe i odbrane (sto bi ti bilo jasno samo da si procitao, ali zasto bi citao kada si se pametan rodio i sve vec znas). I sad mi je vec zaista dosta natezanja sa tobom.

Radoje over & out.
  • 0

#38 starks

starks
  • Members
  • 1,049 posts

Posted 20 November 2007 - 13:09

Trolcino, kolikoi puta treba da ti kazem da to nije doslovan prevod toga sto pise vec analiza i objasnjenje bazirano na dokazima koje su na saslusanju izvodili predstavnici optuzbe i odbrane (sto bi ti bilo jasno samo da si procitao, ali zasto bi citao kada si se pametan rodio i sve vec znas). I sad mi je vec zaista dosta natezanja sa tobom.

Radoje over & out.


Meni je već odavno bilo dosta natezanja sa tobom...
nisam se ja pametan rodio niti sam pametniji od bilo koga ovdje...
pročitao sam dokument koji sam postao i samo činjenice komentirao...

U pravu ne da je bitan doslovan prijevod već je bitan i zarez...
a ne nekakve slobodne interpretacije...pravni jezik mora biti specifčan
i jasan...

i meni je dosta...


P.S.

Inače što se tiče Renola,zadnja linija obrane im može biti da dokažu kako je
odlazak iz jedne momčadi u drugu i prenošenje podataka sa sobom uobičajena
pojava u F1...

kada je izbila u javnost afera sa McLarenom i Ferrariem mnogo i sadašnjih i bivših
vozača,tehničara je otvorilo usta i počelo davati svoje viđenje i usporedbe s onim što su
radili...

dovoljno ih je pozvati za svjedoke a i inače mislim da Renaultu neće biti problem dokazati
da je ovo uobičajena praksa...i onda ćemo imati kaos..no sumnjam da će se tako braniti

a FIA kao organizacija ima jako smiješan pravilnik prema kojem određuje kazne...

U pravilniku mora pisati točno što je nedozvoljeno...a ne ovako da se ostavlja prostor za manipulacije
i da se sve trpa pod sramoćenje sporta...a da nanešenu sramotu određuju kako im se digne...

vjerujem da ste čuli za anegdotu(iako mislim da se radi o stvarnom slučaju koji je prerastao u anegdotu)
u kojoj neki naš balkanac odlazi u ratnom vihoru negdje u Skandinaviju...
i prema običaju koji je donio sa sobom počeo je graditi kuću bez dozvole...

inače pedantni skandinavci(ne znam o kojoj državi se radilo) ga nisu mogli kazniti jer nisu imali uporište u zakonu....
naime nikom do tada nije palo na pamet da gradi kuću bez dozvole pa posljedično ovi nisu imali u zakonu predviđenu kaznu
za taj čin koji je zdravorazumski za kaznu...

tako bi se i FIA morala srediti i precizirati svoja pravila...
  • 0

#39 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 25,676 posts

Posted 21 November 2007 - 23:26

Na testovima od 4. do 7. decembra u Jerezu će se voziti na slick pneumatikama. Ovi kilometri se neće računati u ukupan broj km dozvoljen za testiranje. Prema Bridgestoneu je rano da se govori o povrtku slick pneumatika u sezoni 2009, ali timovi žele već sad da dobiju informacije.
  • 0

#40 Jr

Jr
  • Banned
  • 4,557 posts

Posted 22 November 2007 - 10:55

Pazite zadnji red... Oni hoce da ubiju nekoga!

Teams to test slick tyres at Jerez

Nov.21 (GMM) Bridgestone will reportedly supply slick tyres for formula one teams to trial at the upcoming test in Spain.

The FIA announced earlier this year that the planned 2008 reintroduction of slicks, which were banned in favour of the current grooves at the end of 1997, would now be delayed.

But the Dutch magazine Formule 1 Race Report claims that every grand prix outfit will be given several sets of slicks to try at Jerez early next month, ahead of the likely reintroduction of the tyres in 2009.

The publication quotes a BMW-Sauber spokesman, and also the concurrence of the Red Bull teams and Honda, as confirming the news.

The Jerez-spec slicks will reportedly be based on the slick tyre currently produced by Bridgestone for the GP2 series.

It is also reported that tyre-warming blankets will not be allowed in 2008.


  • 0

#41 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,742 posts

Posted 22 November 2007 - 11:03

Pazite zadnji red... Oni hoce da ubiju nekoga!

I ja sam to pomislio...
  • 0

#42 autsajder

autsajder
  • Members
  • 3,607 posts

Posted 22 November 2007 - 11:19

Kakva je tu računica? Slikovi su brži od guma sa šarama, ali koliko su hladni slikovi sporiji od zagrijanih šaranih?

Jedino što mi pada na pamet jeste da je cilj da se bolidi učine sporijim na startu i u prvim krugovim nakon pit-stopa, valjda da bi neko mogao da ih obiđe, pa da trka bude zanimljivija.

Mislim da nema šanse da se uvede bilo kakva izmjena koja bi pogoršala bezbjednost vozača. Ako će biti sporiji, ali nestabilniji, onda to neće proći. Ili će da uvedu dva-tri kruga zagrijavanja umjesto ćebadi, da bi mogla da se ispuca još koja reklama uoči starta. :rolleyes:
  • 0

#43 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 17,714 posts

Posted 22 November 2007 - 14:32

Mislim da nema šanse da se uvede bilo kakva izmjena koja bi pogoršala bezbjednost vozača.

Pa vec su uveli zabranu kontrole proklizavanja. U spoju sa sadasnjim motorima koji su mnogo temperamentniji i teze se kontrolisu od onih sa kojima je zadnji put vozeno bez TC-ja, bice pravi haos na stazi narocito u slucaju kise.
  • 0

#44 Downforce

Downforce
  • Members
  • 4,742 posts

Posted 22 November 2007 - 14:39

Mislim da nema šanse da se uvede bilo kakva izmjena koja bi pogoršala bezbjednost vozača. Ako će biti sporiji, ali nestabilniji, onda to neće proći.

:rolleyes: :huh:
  • 0

#45 autsajder

autsajder
  • Members
  • 3,607 posts

Posted 22 November 2007 - 15:04

Htjedoh reći da ne vjerujem da bi timovi ili sami vozači pristali na promjenu koja drastično ugrožava čovjeka iza volana.

Možda je vozačima ispod časti da priznaju koliko će im biti teško, ali nisam vidio da je neko ozbiljnije prigovorio zbog ukidanja TC-a, nego su, naprotiv, svi počeli marljivo da testiraju i treniraju.

To jest, ne vjerujem da FIA baš želi da napravi pogibelj na stazi, nego da pokušava da takmičenje učini zanimljivijim i omogući viši stepen nadmetanja ljudskog faktora. Odsustvo istog godinama se pripisuje Formuli 1 kao njena najveća boljka.
  • 0