Jump to content


Photo

SBB banda


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
54 replies to this topic

#1 Eraserhead

Eraserhead
  • Members
  • 9,436 posts

Posted 07 August 2007 - 17:41

Evo šta vam se može dogoditi u SBBu.

Kao i mnogo puta do sada, odete, čekate u redu pola sata i tražite flat paket od 256 koji košta 1350 dinara mesečno. Ljubazna SBB šalteruša vam uplati paket i izda račun. Posle dva dana net prestane da radi i vi pomislite da je to još samo jedan SBB ispad sa mreže. Posle par sati pozovete da vidite o čemu se radi i simpatični gospodin iz tehničke službe vas obavesti da vam je paket istekao! Kako? Kad? Gde? Još ljubaznije vas obavesti da nije bio uplaćen taj paket nego paket sa određenim brojem Mb koji košta 1300 dinara i uputi na mesto gde ste uplatili paket ( Kralja Petra). Vi iskopate račun na kome piše samo cifra od 1300 dinara ali ne isluga zapucate tamo da "rešite problem".

U SBBu vas nakon čekanja sačeka druga ljubazna devojka i objasni vam da pošto je paket potrošen oni tu ne mogu ništa i da morate da uplatite novi paket. To što vi njoj skrenete pažnju na to da je u pitanju njihova greška. Da vi niste ni hteli taj paket već da ga je njihova službenica greškom uplatila ništa ne pomaže. Devojka završi svoju tiradu i nastavlja da kuca po kompu praveći se da niste tu. Na ponovno insistiranje "ali vi tako možete svaki put da mi uplatite drugi paket i kada se on potroši da mi kažete da je kasno ona ćuti. Tražite menadžera, a ona vas uputi za susedni sto gde sedi neki picopevac.

Picopevac vas uputi u to da je u pitanju vaša reška i da je trebalo da proverite račun. Međutim na računu ne piše usluga već samo cena. Kada mu je pažnja skrenuta na to on se zagleda u jednu tačku i kaže "ali cena od 1350 dinara je već 5 meseci". Na opasku da vas ne interesuje njihova politika cena već da dobijete uslugu koju ste ražili on kaže "paket je potrošen i mi sad tu ništa ne možemo". Na ponovljenu opasku da sada svaki put oni mogu da uplate paket koji oni žele a vi da to saznate kada se potroši dobijete odgovor da je ovaj drugi paket sa većim protokom i da ste morali da primetite razliku u brzini. Na odgovor "Sada ja treba na 5 mesta da kontrolišem da neko od vas nije pogrešio" odgovor je "Paket je potrošen i možete jedino uplatiti novi".

Ne pomažu ni pretnje tržišnom inspekcijom, a pretnji da ćete promeniti provajdera ne može ni biti jer je u pitanju monopolista. Tako vi izađete iz SBBa sa 1300 dinra bačenih na dva dana i željom da odete u tri pičke materine odavde da vas više nikada ne drkaju brkate šalteruše i priučeni picopevci koji sebe smatraju menadžerima. Nije problem u novcu. 1300 dinara nije ništa posebno, ali je problem u odnosu i poslovnoj etici koja od tebe kao korisnika usluge od koga bi onaj ko ti pruža uslugu trebalo da zavisi pravi nekoga ko zavisi od onoga ko ti uslugu pruža i ko može da se s tobom zeza kako mu je volja.

#2 Atreid

Atreid
  • Banned
  • 8,210 posts

Posted 07 August 2007 - 17:47

Posto je ovo kapitalizam, jelte, onda fino: http://adsl.neobee.net/

#3 dranata

dranata
  • Members
  • 732 posts

Posted 07 August 2007 - 17:50

A šta da radimo ako tvoja telefonska centrala ne podržava ADSL, nego si osuđen na ove gore pomenute?

#4 Atreid

Atreid
  • Banned
  • 8,210 posts

Posted 07 August 2007 - 17:55

Wireless?

A uvijek se moze promijeniti i provajder KDSa, zar ne?

#5 Idioteque

Idioteque
  • Members
  • 1,602 posts

Posted 07 August 2007 - 18:03

QUOTE(dranata @ 7 Aug 2007, 18:50) <{POST_SNAPBACK}>
A šta da radimo ako tvoja telefonska centrala ne podržava ADSL, nego si osuđen na ove gore pomenute?

Onda uzmes sbb i svaki dan pocnes sa jednim ocenas da neces morati da ides u Kralja Petra ili da zoves info sluzbu. Onda i nije los.
Ako te pak zadesi nesreca da moras nesto sa njima da pregovaras, reklamiras, menjas paket, zalis se... prodaji stan i seli u kraj cija centrala podrzava adsl. Manje ces muke imati.
Za nepoverovati kako jedna tako profitabilna firma ima tako losu organizaciju. Insajderska prica je da zaposleni primaju jako bjedne plate i da i da im cisto puca patka za sve.
A sve je samo posledica nedostatka konkurencije i suludog pravila jedna zgrada - jedan provajder.

Edited by Idioteque, 07 August 2007 - 18:04.


#6 palchica

palchica
  • Members
  • 1,120 posts

Posted 07 August 2007 - 18:04

koliko ja znam, zaista na uplatnici pisu razlicite brojeve racuna.
nemam ovde uplatnicu, ali mislim da nije tesko uociti pattern (recimo: tvoj broj ugovora, pa fixni deo za net ili vec tako nesto slicno).
dakle, razliciti brojevi racuna za razlicite usluge. obavezno obrati paznju na broj koji ti je upisan, kao i da je popunjen deo svrha uplate. btw, zasto sam ne uplacujes u banci/posti vec ides u kralja petra?

+ ja sam na prepaidu i uvek moram prvo da izmirim racun za kablovsku, pa tek dan-dva posle toga da uplatim net. u suprotnom, oduzimaju mi odgovarajucu kolicinu mb.

#7 Idioteque

Idioteque
  • Members
  • 1,602 posts

Posted 07 August 2007 - 18:12

QUOTE(palchica @ 7 Aug 2007, 19:04) <{POST_SNAPBACK}>
koliko ja znam, zaista na uplatnici pisu razlicite brojeve racuna.
nemam ovde uplatnicu, ali mislim da nije tesko uociti pattern (recimo: tvoj broj ugovora, pa fixni deo za net ili vec tako nesto slicno).
dakle, razliciti brojevi racuna za razlicite usluge. obavezno obrati paznju na broj koji ti je upisan, kao i da je popunjen deo svrha uplate. btw, zasto sam ne uplacujes u banci/posti vec ides u kralja petra?
odgovarajucu kolicinu mb.

Ma jok - imaju dva broja racuna. Jedan za tv, drugi za net. Jedino sto na uplatnici upises kao svrhu uplate naziv paketa koji zelis. Opet te mogu zeznuti ali tada bar imas dokaz sta si hteo.

#8 Eraserhead

Eraserhead
  • Members
  • 9,436 posts

Posted 07 August 2007 - 18:12

QUOTE(palchica @ 7 Aug 2007, 17:04) <{POST_SNAPBACK}>
koliko ja znam, zaista na uplatnici pisu razlicite brojeve racuna.
nemam ovde uplatnicu, ali mislim da nije tesko uociti pattern (recimo: tvoj broj ugovora, pa fixni deo za net ili vec tako nesto slicno).
dakle, razliciti brojevi racuna za razlicite usluge. obavezno obrati paznju na broj koji ti je upisan, kao i da je popunjen deo svrha uplate. btw, zasto sam ne uplacujes u banci/posti vec ides u kralja petra?

+ ja sam na prepaidu i uvek moram prvo da izmirim racun za kablovsku, pa tek dan-dva posle toga da uplatim net. u suprotnom, oduzimaju mi odgovarajucu kolicinu mb.


Setio se ja toga. Uzmem stare račune i uporedim "šifru". Kad ono ista šifra i za onaj Flat home paket i za ovo govno što mi dadoše pre koji dan. blink.gif
E sad jedino mi pada na pamet da se to "šifra" uopšte ne odnosi na paket koji uplaćuješ.

To za račun ja rešavam tako što uplatim i onda ukoliko uplaćujem net istog dana ili sutradan šalteruši prezentiram uplatnicu i to je to.

U kralja petra idem jer mi je to 10 minuta od kuće i onda po navici...

Moraću da primenim ovu Idiotequeovu crkvenu varijantu sa "Molitvom za internet".
Ili ću poslušati Atreida i videti sa ADSL... U svakom slučaju dovoljno sam popizdeo da ih preko tržišne ganjam do kraja.

#9 namcor

namcor
  • Members
  • 4,045 posts

Posted 07 August 2007 - 18:13

QUOTE(dranata @ 7 Aug 2007, 18:50) <{POST_SNAPBACK}>
A šta da radimo ako tvoja telefonska centrala ne podržava ADSL, nego si osuđen na ove gore pomenute?

Ja imam mogućnost i za ADSL i SBB i zamisli "osudio" sam sebe na SBB. 99% vremena radi savršeno. Ali, slažem se sa ostalima, osoblje u CallCentru i "tehničari" na terenu su užasni - priučeni glupančići koji uvek imaju neku mnooogo dobru teoriju zašto nešto ne radi.

#10 bogdan83

bogdan83
  • Members
  • 135 posts

Posted 07 August 2007 - 18:41

QUOTE(Atreid @ 7 Aug 2007, 18:47) <{POST_SNAPBACK}>
Posto je ovo kapitalizam, jelte, onda fino: http://adsl.neobee.net/

ADSl Neobee prilicno dobro radi. Kod samog Neobee-a je najveci problem sto ti ljudi ni ne posalju fakturu ,samo ti salju kao upozorenje istice Vam adsl za 7 dana i primicete uplatnicu postom,kad ono odjednom si iskljucen. Zasto ,zato sto ne posalju uplatnicu. Izgleda sasavo al desava se

#11 Zli Gli

Zli Gli
  • Members
  • 2,211 posts

Posted 07 August 2007 - 19:36

QUOTE(Eraserhead @ 7 Aug 2007, 18:41) <{POST_SNAPBACK}>
...
Nije problem u novcu. 1300 dinara nije ništa posebno,
...


Hm,ja bi' za 1300 dindzi 'ladno prebio nekog,makar onog picopevca. Kriza udarila,svaki dinar je bitan.

Inace,ko hoce da vidi sta je banda nek' predje kod Euneta. Ne kradu (za sada) ali je veza toliko ocajna da covek moze samo da poludi... Nije mi jasno kako opstaju ali nebitno,palim kod Telekoma pocetkom septembra.

#12 Maistor

Maistor
  • Members
  • 1,022 posts

Posted 07 August 2007 - 20:15

QUOTE(bogdan83 @ 7 Aug 2007, 19:41) <{POST_SNAPBACK}>
ADSl Neobee prilicno dobro radi. Kod samog Neobee-a je najveci problem sto ti ljudi ni ne posalju fakturu ,samo ti salju kao upozorenje istice Vam adsl za 7 dana i primicete uplatnicu postom,kad ono odjednom si iskljucen. Zasto ,zato sto ne posalju uplatnicu. Izgleda sasavo al desava se


meni redovno stiže. čak me smaraju pošto obično platim usput u jevrejskoj a ne na pošti, tako da mi je
fioka prepuna njihovih uplatnica. inače s uplatnicama sam imao problem da kad uplatim dan dva pre isteka paketa
uplata ne prođe na vreme pa me iskopčaju. onda su me cimali da im šaljem skenirano ili da donesem tako
da sam batalio i počeo da uplaćujem lično.

Edited by Maistor, 07 August 2007 - 20:16.


#13 Conchita Martinez

Conchita Martinez
  • Members
  • 3,290 posts

Posted 07 August 2007 - 21:27

O bandi SBB bih mogla napisati roman. No,pre mesec dana ja uplatim 256,i dođem kući i ne mogu 3 sata da se konektujem.Zvoni kućni,SBB,kažu da neće uključiti net sve dok ne platimo kablovsku...
Ja iskopah sve priznanice od 2004-te godine,odem i pokažem sve zajedno sa poslednjom uplatnicom!
Kao posle,pokvario se program,drž`ne daj,uključiše net posle 2 dana.
dry.gif

#14 theDuke

theDuke
  • Members
  • 365 posts

Posted 07 August 2007 - 22:22

nije da ih branim, ali izvini kako nisi primetio da ti je protok nesto vise od 1 Mb download, i to dva dana?

I nisi se pitao otkud 50 din vise u kusuru?

Jbg, ja sam izgleda jedan od retkih srecnika koji su prezadovoljni SBB-om... sad.gif

#15 srdjann

srdjann
  • Members
  • 2,977 posts

Posted 07 August 2007 - 22:24

Mislim da bih nekog za yaya obesio kada bi mi, ne mojom krivicom, isključili net makar i na dan.

A ja se još bunio što je moj ADSL provajder jedno vreme gušio p2p... biggrin.gif

Hebeš i dva puta brži lokal, i sve ostale pogodnosti kablovskog u odnosu na ADSL - do sada sa svojim provajderom (osim pomenutog p2p gušenja) nisam imao ama baš niti jedan jedini problemčić a kamoli problem.